Hou je bek nou gvd, ik kijk toch nog niet, nu is de hele spanning er al afquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Fuckers, denk je dat er wat spannends ligt in de kofferbak.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hou je bek nou gvd, ik kijk toch nog niet, nu is de hele spanning er al af
Je bent zelf gay.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Beter gaan jullie allemaal Hannibal kijken. En kan niet wachten op de nieuwe Suits.
Verder zijn alle series gay en voor autisten.
IK ZEG TOCH NIET WAT ER IN ZIT.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
3 maanden afgevraagd wat het zou zijn en mevrouw spoilert die shit in 1 seconde
Ja maar nu weet ik dat het niet iets spannends is, dus is de lollings eraf.quote:
Wie weet vind jij het wel spannend.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar nu weet ik dat het niet iets spannends is, dus is de lollings eraf.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Alle chicks die mij ooit gay noemden heb ik geneukt.
Oh wacht :s.
Zou het niet pikken. srs.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik weet wel iets spannends...quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:
Nee, thanks hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wie weet vind jij het wel spannend.
:squote:Op woensdag 12 juni 2013 14:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Alle chicks die mij ooit gay noemden heb ik geneukt.
Oh wacht :s.
Ik ook niet nee. Wil niet stoken verder.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
Eerst couscous maken, dat zal die Ibn Ghaldoun mensen leren. Al hun voedsel plunderen zoals zij ons scholensysteem naar de tyfus helpen haha.
Moeten we maar geen scholensysteem hebben waarbij dat mogelijk is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
Eerst couscous maken, dat zal die Ibn Ghaldoun mensen leren. Al hun voedsel plunderen zoals zij ons scholensysteem naar de tyfus helpen haha.
Hou je bek tyfyuswijf.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Moeten we maar geen scholensysteem hebben waarbij dat mogelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |