Ja, en dat gehap op elke opmerking van de aandachtgevende jochiesquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:54 schreef wise het volgende:
[..]
Seksualiteit
Biseksueel
tuurlijk, next...
quote:
Fipo.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, en dat gehap op elke opmerking van de aandachtgevende jochies
Nog een foutje gemaakt ook.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's wel het minste wat je kon doen, met je 'ippa geven'.
???quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:55 schreef wise het volgende:
[..]
Fipo.
Fierljeppen.
-
had dan kutjeseilen neergezet
reactie in foboquote:
middelste getallen pakken uit foto en achter facebook.com/ plakkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:56 schreef Chai het volgende:
Hoe kan je met een fb linkje van een foto de fb ook al weer traceren?
Waarom ben jij zo creep?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:56 schreef Chai het volgende:
Hebben ze heel moeilijk gemaakt want het FB id zit niet meer in de link tegenwoordig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:56 schreef Chai het volgende:
welke?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:57 schreef wise het volgende:
[..]
middelste getallen pakken uit foto en achter facebook.com/ plakken
Nee wil kijken of ik die fb van Fotoboek van alinity zo kan vinden. Zodat het geen Jumi wordt.quote:
No spang, Frank. Een fa2 op z'n tijd moet gewooon kunnen idd. Niet zo stiff, gewoon een beetje flexen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog een foutje gemaakt ook.
Ja, weet ik veel. Ik doe gezellig mee met dat taaltje op z'n tijd, niet te nauw op de betekenissen gaan letten.
Zou alsnog niks bewijzen maar okay.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee wil kijken of ik die fb van Fotoboek van alinity zo kan vinden. Zodat het geen Jumi wordt.Linkje van zo'n foto daar is http://i.fok.nl/userpics/(...)4178_600357382_n.jpg. Is dus gewoon opgeslagen vanaf fb.
Is dit jouw humor tegenwoordig?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zit nu in de metro van Amsterdiggiedam. Vas is in het vizier. Ik ga haar zo weer lkkr zoenen, hihihi. :$
Zit reeds op haar FBquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee wil kijken of ik die fb van Fotoboek van alinity zo kan vinden. Zodat het geen Jumi wordt.Linkje van zo'n foto daar is http://i.fok.nl/userpics/(...)4178_600357382_n.jpg. Is dus gewoon opgeslagen vanaf fb.
Orly.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zou alsnog niks bewijzen maar okay.
DM's uitwisselen natuurlijkquote:
Als het het 5e account van Jumi zou zijn zou ze gewoon een profiel maken met die voornaam in haar fobo en het een en ander afschermen waardoor het een heel echt profiel lijkt als je haar niet als vriend hebtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |