quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:51 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, ik ben zo fucking blij. Ik heb mijn assessment gehaald.Ik sta hier vreugdedansjes te doen als een malle.
zelfde geldt ook als je condoom en kinderkleding in een bijbel over de schutting gooit bij christenen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:45 schreef wise het volgende:
[..]
moet je eens opletten als je de koran met stront en spek over de schutting gooit.
verkaast my ass.
Jij hebt echt ein kronkel im kopfquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:45 schreef wise het volgende:
[..]
moet je eens opletten als je de koran met stront en spek over de schutting gooit.
verkaast my ass.
quote:
verder kijken dan chloros neus lang isquote:
beetje terugkraballahen hequote:Op woensdag 12 juni 2013 13:47 schreef wise het volgende:
[..]
dat zag ik een keer op een plaatje.
beetje respectloos om zo met dat boek om te gaan, me dunkt
quote:
quote:
quote:
"van horen zeggen"quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:47 schreef wise het volgende:
[..]
dat zag ik een keer op een plaatje.
beetje respectloos om zo met dat boek om te gaan, me dunkt
KAN NIET, HIJ IS BLINDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
KAN NIET, HIJ IS BLIND
HAhahahahahahahahaahaWat een SC, een blinde vink, een dove kwartel en een ja, Pinokkio xD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou plaatje willen posten, maar ben bang voor haatbaarden.quote:
Ben jij daar bang voor, ja?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:50 schreef wise het volgende:
[..]
zou plaatje willen posten, maar ben bang voor haatbaarden.
Je vergeet schele kalf nogquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat een SC, een blinde vink, een dove kwartel en een ja, Pinokkio xD.
En dan zijn dit nog de besten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat een SC, een blinde vink, een dove kwartel en een ja, Pinokkio xD.
mond houden ventje, anders ram ik die hipsterbril door je strotquote:
en dikke bertaquote:
nou nou nou wat een taalquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:52 schreef wise het volgende:
[..]
mond houden ventje, anders ram ik die hipsterbril door je strot
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:52 schreef wise het volgende:
[..]
mond houden ventje, anders ram ik die hipsterbril door je strot
ik vind het niet kunnen dat je zo over vas praatquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Het enige wat jij ramt, is je pikkie in een koud geworden stuk rosbief.
Wel met dille hè, pas op.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Het enige wat jij ramt, is je pikkie in een koud geworden stuk rosbief.
Waarom niet? die is wel wat gewend.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:53 schreef wise het volgende:
[..]
ik vind het niet kunnen dat je zo over vas praat
quote:
Seksualiteitquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom niet? die is wel wat gewend.
Fotoboek van alinity
fake
[..]![]()
dat, ja.
Ja, en dat gehap op elke opmerking van de aandachtgevende jochiesquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:54 schreef wise het volgende:
[..]
Seksualiteit
Biseksueel
tuurlijk, next...
quote:
Fipo.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, en dat gehap op elke opmerking van de aandachtgevende jochies
Nog een foutje gemaakt ook.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's wel het minste wat je kon doen, met je 'ippa geven'.
???quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:55 schreef wise het volgende:
[..]
Fipo.
Fierljeppen.
-
had dan kutjeseilen neergezet
reactie in foboquote:
middelste getallen pakken uit foto en achter facebook.com/ plakkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:56 schreef Chai het volgende:
Hoe kan je met een fb linkje van een foto de fb ook al weer traceren?
Waarom ben jij zo creep?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:56 schreef Chai het volgende:
Hebben ze heel moeilijk gemaakt want het FB id zit niet meer in de link tegenwoordig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:56 schreef Chai het volgende:
welke?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:57 schreef wise het volgende:
[..]
middelste getallen pakken uit foto en achter facebook.com/ plakken
Nee wil kijken of ik die fb van Fotoboek van alinity zo kan vinden. Zodat het geen Jumi wordt.quote:
No spang, Frank. Een fa2 op z'n tijd moet gewooon kunnen idd. Niet zo stiff, gewoon een beetje flexen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog een foutje gemaakt ook.
Ja, weet ik veel. Ik doe gezellig mee met dat taaltje op z'n tijd, niet te nauw op de betekenissen gaan letten.
Zou alsnog niks bewijzen maar okay.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee wil kijken of ik die fb van Fotoboek van alinity zo kan vinden. Zodat het geen Jumi wordt.Linkje van zo'n foto daar is http://i.fok.nl/userpics/(...)4178_600357382_n.jpg. Is dus gewoon opgeslagen vanaf fb.
Is dit jouw humor tegenwoordig?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zit nu in de metro van Amsterdiggiedam. Vas is in het vizier. Ik ga haar zo weer lkkr zoenen, hihihi. :$
Zit reeds op haar FBquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee wil kijken of ik die fb van Fotoboek van alinity zo kan vinden. Zodat het geen Jumi wordt.Linkje van zo'n foto daar is http://i.fok.nl/userpics/(...)4178_600357382_n.jpg. Is dus gewoon opgeslagen vanaf fb.
Orly.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zou alsnog niks bewijzen maar okay.
DM's uitwisselen natuurlijkquote:
Als het het 5e account van Jumi zou zijn zou ze gewoon een profiel maken met die voornaam in haar fobo en het een en ander afschermen waardoor het een heel echt profiel lijkt als je haar niet als vriend hebtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |