Elke club kan wel eens een speler verkopen voor veel geld, ik heb het hier over structureel spelers verkopen voor veel geld. Je zou mogen aannemen dat dat bij twee topclubs redelijk gelijk loopt.
Structureel ja.. oke. Sowieso de teams van afgelopen seizoenen.. De spelers die voor veel geld verkocht hadden kunnen worden vertrokken vaak zga tranfservrij. En de spelers die wel nog een paar jaar een contract hadden zijn gewoon voor redelijke bedragen verkocht.
Gomes(keeper!!) -> 9mio. Zo'n 3mio meer trouwens dan er voor Stekelenburg is betaald. Farfan-> +- 12mio Dsudszak-> 14-17mio, is nooit echt duidelijk geworden
Ik weet niet eens wie er nog meer voor 10mio+ verkocht had kunnen worden.. Alex -> constructie met Chelsea Cocu _> stopte vBommel -> transfervrij, Afellay -> 4,5mio voor 0,5jarig contract Kone -> +-12mio voor een speler die niet kon scoren. Een deel van dit geld moet PSV nog steeds krijgen trouwens Marcus Berg-> pareltje die helaas gehuurd was
En ik zal ongetwijfeld nog wat spelers vergeten
Daarnaast hoeft PSV nooit een rechtszaak aan te gaan, of moeite te hebben om uberhaupt te kunnen beginnen onderhandelen( Vitesse, Utrecht, Sparta jeugd)
Volgens mij valt het allemaal wel mee met die grote goede naam. Het ligt meer aan de spelers, de contracten en de onderhandelingen
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Op woensdag 12 juni 2013 11:14 schreef Chase_Utley het volgende: Afellay leverde toch maar 3 miljoen op + een oefenwedstrijd? Stekelenburg leverde Ajax trouwens 7,3 miljoen op met een aflopend contract.
Ohja klopt, maar met bonussen ed 'maar' 4-5 mio. Stekelenburg was +-6mio en na doorverkoop aan Fullham +-1mio erbij. Zoiets.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Maar goed, verder heeft iedereen wel zijn eigen mening er over. Hopelijk zegt Toivonen voor jullie ja tegen Norwich, kan je tenminste dat geld direct overmaken voor de verdediging.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Op woensdag 12 juni 2013 11:41 schreef Chase_Utley het volgende: Maar goed, verder heeft iedereen wel zijn eigen mening er over. Hopelijk zegt Toivonen voor jullie ja tegen Norwich, kan je tenminste dat geld direct overmaken voor de verdediging.
Daar wordt Maher voor gehaald. Als Gini wordt verkocht kijken we wel naar de verdediging
Met een beetje geluk is die ook wel weg, Brands is niet de enige bord op schoot scout
Voordeel bij Gini is dat hij soms heel goed lijkt als je hem niet de hele wedstrijd volgt. Daar is Brands ook de fout ingegaan. Je moet bij hem niet kijken naar wanneer hij iets goed doet, je moet opletten op wat er allemaal misgaat. Overigens is dat in mijn ogen een chronische fout van Brands. Hij kijkt naar de mooie dingen en gaat er vanuit dat alle eigenschappen die minder zijn altijd getraind kunnen worden.
Ook bij <21 is Wijnaldum weer heel actief en doet hij soms goede dingen. Als hij dan ook nog een paar x scoort en assists geeft, dan komt er vanzelf een club die 6-7 miljoen wil betalen.
Kan Gini niet gaan rappen? Kan hij mooi een Wijnalbum uitbrengen.
Voordeel bij Gini is dat hij soms heel goed lijkt als je hem niet de hele wedstrijd volgt. Daar is Brands ook de fout ingegaan. Je moet bij hem niet kijken naar wanneer hij iets goed doet, je moet opletten op wat er allemaal misgaat. Overigens is dat in mijn ogen een chronische fout van Brands. Hij kijkt naar de mooie dingen en gaat er vanuit dat alle eigenschappen die minder zijn altijd getraind kunnen worden.
Ook bij <21 is Wijnaldum weer heel actief en doet hij soms goede dingen. Als hij dan ook nog een paar x scoort en assists geeft, dan komt er vanzelf een club die 6-7 miljoen wil betalen.
Kan Gini niet gaan rappen? Kan hij mooi een Wijnalbum uitbrengen.
Hij is wel heel blind hoor dat moet je als kenner toch wel zien, zeker als het om veel geld gaat maar voorlopig zijn de krantenkoppen over hem goed tijdens het toernooi, dus gunstig.
Lekker Gini in de basis op 10 komend jaar. Hij deed het goed in de blessure periode van Toivonen en is pas 22. Heb daar wel vertrouwen in Speelt er ook stukken efficiënter dan rechtsbuiten.
Op woensdag 12 juni 2013 12:47 schreef StijnDa het volgende: Lekker Gini in de basis op 10 komend jaar. Hij deed het goed in de blessure periode van Toivonen en is pas 22. Heb daar wel vertrouwen in Speelt er ook stukken efficiënter dan rechtsbuiten.
Als je met hem speelt op 10 heb je een spits a la Pelle nodig zeg maar, Matavz is dat niet en Locadia ook niet, dan heb je meer aan een 10 die een bal kan aannemen met zijn rug naar het doel.
Op woensdag 12 juni 2013 12:47 schreef StijnDa het volgende: Lekker Gini in de basis op 10 komend jaar. Hij deed het goed in de blessure periode van Toivonen en is pas 22. Heb daar wel vertrouwen in Speelt er ook stukken efficiënter dan rechtsbuiten.
Wut..
Als je met hem speelt op 10 heb je een spits a la Pelle nodig zeg maar, Matavz is dat niet en Locadia ook niet, dan heb je meer aan een 10 die een bal kan aannemen met zijn rug naar het doel.
Locadia moet daar misschien nog in groeien maar kan dat wel, heeft ook zijn bouw wel mee met 1m91 en flink wat kracht. Het is bovendien altijd afwachten of zoiets loopt, je hebt niet per se een type Pelle nodig om je aanvallen op te bouwen.
Ondanks vele kansen en missers heeft hij ook veel doelpunten gemaakt in die periode, zeker voor een nummer 10. Die jongen weet gewoon hoe hij zich op moet stellen om in scoringspositie te komen en dat is belangrijk, dat heb je of dat heb je niet. Verder heeft hij een goede techniek, en op schoten en passing kan hij trainen. Zit nog in de lente van zijn carrière, kan naar mijn idee een erg goede voetballer worden
Locadia moet daar misschien nog in groeien maar kan dat wel, heeft ook zijn bouw wel mee met 1m91 en flink wat kracht. Het is bovendien altijd afwachten of zoiets loopt, je hebt niet per se een type Pelle nodig om je aanvallen op te bouwen.
[..]
Ondanks vele kansen en missers heeft hij ook veel doelpunten gemaakt in die periode, zeker voor een nummer 10. Die jongen weet gewoon hoe hij zich op moet stellen om in scoringspositie te komen en dat is belangrijk, dat heb je of dat heb je niet. Verder heeft hij een goede techniek, en op schoten en passing kan hij trainen. Zit nog in de lente van zijn carrière, kan naar mijn idee een erg goede voetballer worden
Als je aanvallende middenvelder geen aanspeelpunt is dan zal je spits het toch wel moeten zijn? Anders krijg je eigenlijk hetzelfde als afgelopen seizoen, het ging heel vaak goed, maar ook te vaak fout.
Als je aanvallende middenvelder geen aanspeelpunt is dan zal je spits het toch wel moeten zijn? Anders krijg je eigenlijk hetzelfde als afgelopen seizoen, het ging heel vaak goed, maar ook te vaak fout.
Dus Pelle kopen of wat is je idee? Ik blijf er ook bij dat Locadia die rol aardig kan vervullen, sterk over de grond en in de lucht.
Even korte samenvatting: Toivonen is een beetje wanhopig over zijn toekomst geworden en heeft meerdere zaakwaarnemers ingeschakeld om een club voor hem te vinden. Zaakwaarnemers hebben onderling ruzie wie nu de rechtmatige belangenbehartiger is. Toivonen zit niet te wachten op Norwich en vind zelfs Aston Villa niet zijn niveau. Heeft ook ruzie gemaakt met Cocu en PSV is klaar met hem.
Hij heeft groot gelijk, Cocu heeft zelf 2 keer gretig gebruik van zijn transfervrije status gemaakt. Ik hoop dan ook dat PSV hier flink zijn vingers aan brandt en dat we dan van die onzin af zijn...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Dus Pelle kopen of wat is je idee? Ik blijf er ook bij dat Locadia die rol aardig kan vervullen, sterk over de grond en in de lucht.
In een aanspeelpunt heb je ook genoeg variaties, Pelle, Kluivert, Armenteros en Pantelic zijn wel voorbeelden. Ken geen PSV spits die als aanspeelpunt heeft gediend trouwens.
In een aanspeelpunt heb je ook genoeg variaties, Pelle, Kluivert, Armenteros en Pantelic zijn wel voorbeelden. Ken geen PSV spits die als aanspeelpunt heeft gediend trouwens.
Eijkelkamp man. Je moet wel je klassiekers kennen.
En Vennegoor in eerste instantie ook wel een beetje. Zelfs van Farfan kun je dat zeggen toen hij spits stond. Misschien nog wel het duidelijkste voorbeeld.
Dit is echt super gek. Er mist gewoon een post bij mijxd Overigens niet zo kinderachtig doen Buitendam, en bid op beide knietjes dat Brands the flavor of the month Van Hoorn niet haalt voor miljoenen
Op woensdag 12 juni 2013 21:57 schreef Littlerabbit het volgende: Dit is echt super gek. Er mist gewoon een post bij mijxd [ afbeelding ] Overigens niet zo kinderachtig doen Buitendam, en bid op beide knietjes dat Brands the flavor of the month Van Hoorn niet haalt voor miljoenen
Heb ik geen directe invloed op. Bidden doe ik niet aan.
Vooral september en december lijken me dus wel lastig. We hebben wel veel lastige uitwedstrijden al in de eerste competitiehelft (Feyenoord, Utrecht, Twente, AZ) en Ajax-uit direct na de winterstop. Na die wedstrijd ziet het programma er niet heel moeilijk uit moet ik zeggen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature! If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Voor de verandering eens een redelijk (verdeeld) schema. De meestelastige wedstrijden in de 1e competitiehelft en we eindigen voor de verandering eens met een thuiswedstrijd
Half september en begin december lastige blokken iniedergeval
Vooral september en december lijken me dus wel lastig. We hebben wel veel lastige uitwedstrijden al in de eerste competitiehelft (Feyenoord, Utrecht, Twente, AZ) en Ajax-uit direct na de winterstop. Na die wedstrijd ziet het programma er niet heel moeilijk uit moet ik zeggen.
Lekker begin hoor. En daarna 3 toppers achter elkaar En gelukkig geen kut einde. Eerst Feyenoord uit is trouwens ook wel lekker.
Eerste speelronde 2013/14 (2, 3 en 4 augustus): Sparta Rotterdam - Jong PSV
2 maart Egels uit is met carnaval. Geen zin meer om in een vak met kotsende en onderling knokkende clowns, beren en als bajesklant verklede mongolen te zitten. Dan De Adelaarshorst maar eens tijdens een andere wedstrijd aandoen.
Op donderdag 13 juni 2013 13:18 schreef de_boswachter het volgende: 2 maart Egels uit is met carnaval. Geen zin meer om in een vak met kotsende en onderling knokkende clowns, beren en als bajesklant verklede mongolen te zitten. Dan De Adelaarshorst maar eens tijdens een andere wedstrijd aandoen.
Haha, jouw jaarlijks terugkomende aversie tegen carnaval en het uitvak
Ja, en geef me eens ongelijk. Maar dan wel als PSV zijnde janken dat ze de supporters weer als mongolen neerzetten wanneer ze twee jankende clowns in beeld nemen....
De laatste tijd is het wel een stuk minder. Wellicht als gevolg van de nodige maatregelen tegen het lekken. Dat schijnt ook aan de hand te zijn met Scheutjens en Bouma. Verder heeft Slegers te vaak een soort van eigen mening die er doorheen sijpelt. De opmerking over Cambuur bedoelt hij waarschijnlijk als een grapje.
De laatste tijd is het wel een stuk minder. Wellicht als gevolg van de nodige maatregelen tegen het lekken. Dat schijnt ook aan de hand te zijn met Scheutjens en Bouma. Verder heeft Slegers te vaak een soort van eigen mening die er doorheen sijpelt. De opmerking over Cambuur bedoelt hij waarschijnlijk als een grapje.
hij vult het nieuws vaak aan met een mening, maar daar wordt hem ook vaak naar gevraagd. Daarbij is die mening vaak ook een open deur
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
hij vult het nieuws vaak aan met een mening, maar daar wordt hem ook vaak naar gevraagd. Daarbij is die mening vaak ook een open deur
Ik moet zeggen dat ik me vooral geërgerd heb aan dat radio-praatje over Toivonen. Dat hij het stuitend vond dat Toivonen niet naar Norwich wilde, waarbij Slegers effe gaat bepalen wat een goede club voor Toivonen is en hoe zijn voorkeuren en ambities moeten liggen. Het gegeven dat Toivonen feitelijk slachtoffer is van een ommezwaai bij PSV wordt totaal niet meegenomen.
Slegers speelt te veel het geweten van het voetbal. Iets waar zijn baas ook wel een handje van heeft.
ik heb dat niet gehoord dus daar kan ik niet over oordelen.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Ben benieuwd of hij wil, zal wel een schip met geld geboden worden.
Toch wel verrassend. Kan snel gaan nu. Hopelijk rond de 10 mil.
10 miljoen dat geloof ik nooit
Wtf, wat is dat toch met die spelers die naar Rusland/Oekraïne etc gaan? Leuk om even je zakken te vullen, je hoort er alleen meestal niks meer van. Moet je vooral willen als je nog naar het WK il of überhaupt nog een carrière daarna.
Maargoed, voor de financiën van PSV is het wel weer gunstig.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
Op donderdag 13 juni 2013 21:41 schreef Grifte het volgende: Oekraïne kent wel veel racistische supporters, dat zal hem wel tegenvallen. Verder qua financiën en teamkwaliteit wel een stap omhoog.
Op donderdag 13 juni 2013 21:44 schreef LuNaTiC het volgende: Wtf, wat is dat toch met die spelers die naar Rusland/Oekraïne etc gaan? Leuk om even je zakken te vullen, je hoort er alleen meestal niks meer van. Moet je vooral willen als je nog naar het WK il of überhaupt nog een carrière daarna.
Het begint zo langzamerhand toch een aardige competitie te worden daar. maar met het oog op het WK zou het een ingewikkelde stap kunnen zijn. Ik zie alleen niet in waarom spelers die daar ballen niet ook in Oranje zouden kunnen spelen. Ik denk dat je er meer aan hebt daar in een topteam te spelen dan onder in de Premier League
Op donderdag 13 juni 2013 21:44 schreef LuNaTiC het volgende: Wtf, wat is dat toch met die spelers die naar Rusland/Oekraïne etc gaan? Leuk om even je zakken te vullen, je hoort er alleen meestal niks meer van. Moet je vooral willen als je nog naar het WK il of überhaupt nog een carrière daarna.
Moet elke speler naar een competitie gaan die hier op TV is? De ploegen uit die landen die Europees actief zijn laten toch een heel behoorlijk niveau zien, hoe het met de rest zit weet ik niet.
Het begint zo langzamerhand toch een aardige competitie te worden daar. maar met het oog op het WK zou het een ingewikkelde stap kunnen zijn. Ik zie alleen niet in waarom spelers die daar ballen niet ook in Oranje zouden kunnen spelen. Ik denk dat je er meer aan hebt daar in een topteam te spelen dan onder in de Premier League
mwa, het is vooral Shakhtar dat daar de scepter zwaait. Dinamo Kiev moet zich eigenlijk weer focussen op waar ze goed in waren, opleiden. Nu probeert Dinamo Kiev al een tijdje mee te gaan in de ver pis wedstrijd met Shakhtar. Vind Kiev overigens wel een mooie club.
Die jongen komt zijn weddenschap van een jaar lang Ajax UI niet na, dat is GGMM zijn standaard reactie nu.
[..]
Ben benieuwd naar het bedrag.
[..]
Moet elke speler naar een competitie gaan die hier op TV is? De ploegen uit die landen die Europees actief zijn laten toch een heel behoorlijk niveau zien, hoe het met de rest zit weet ik niet.
Van mij moet niemand iets, en het kan best zelfs dat daar nog wel een aardig/goed niveau is, ik constateer slechts dat de meeste spelers (of iig de NL voorbeelden) daarheen gaan, volledig uit beeld raken. Ik zeg alleen dat dat voor een jonge speler als Lens me een behoorlijk slechte stap in zijn carrière is, sportief gezien.
Maar goed, ik weet niet of ie andere voorbeelden dan De Zeeuw of Quincy in zijn hoofd heeft... wie weet...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
Die jongen komt zijn weddenschap van een jaar lang Ajax UI niet na, dat is GGMM zijn standaard reactie nu.
[..]
Ben benieuwd naar het bedrag.
[..]
Op donderdag 13 juni 2013 22:03 schreef Ludachrist het volgende: Negen miljoen . Wat een waanzin zou dat zijn. Wel mooi voor PSV natuurlijk. Wie zou Brands gaan halen voor dat bedrag?
Het grote voordeel is wel als het snel rondkomt dat je ook je slag kan slaan qua verdediging. Dan hoef je niet nog 1,5 maand te wachten.
Op donderdag 13 juni 2013 22:03 schreef Ludachrist het volgende: Negen miljoen . Wat een waanzin zou dat zijn. Wel mooi voor PSV natuurlijk. Wie zou Brands gaan halen voor dat bedrag?
Op donderdag 13 juni 2013 22:05 schreef BeamofLight het volgende: Lens weg Mertens oppiepen Toivonen enough said Willems nog effe oefenen Mano terug op RB jaja het wordt nog wat
Op donderdag 13 juni 2013 22:06 schreef rubbereend het volgende: Het grote voordeel is wel als het snel rondkomt dat je ook je slag kan slaan qua verdediging. Dan hoef je niet nog 1,5 maand te wachten.
Denken dat Brands dat geld in de verdediging stopt Brands zal wel weer redeneren dat er een aanvaller minder is en een nieuwe gehaald moet worden.
Op donderdag 13 juni 2013 22:06 schreef rubbereend het volgende: Het grote voordeel is wel als het snel rondkomt dat je ook je slag kan slaan qua verdediging. Dan hoef je niet nog 1,5 maand te wachten.
Bruma kan ook nu al overgenomen worden. Alleen zit (zat?) zijn salaris in de weg
Op donderdag 13 juni 2013 22:10 schreef Scarface88 het volgende: Manolev terug. Narsingh terug van een blessure. De rechterkant van PSV gaat ass kicken.
Dat is toch een verschil met Belgische voetballers, die gaan naar (sub)topclubs in Engeland en Spanje, hier gaan ze naar Rusland, Turkije, Australie, Azerbeijan, en weet ik allemaal niet waar naar toe
Ja vindt je het dan gek dat de Rode Duivels sterker worden itt tot Oranje
Op donderdag 13 juni 2013 22:20 schreef TLC het volgende: Dat is toch een verschil met Belgische voetballers, die gaan naar (sub)topclubs in Engeland en Spanje, hier gaan ze naar Rusland, Turkije, Australie, Azerbeijan, en weet ik allemaal niet waar naar toe
Op donderdag 13 juni 2013 22:20 schreef TLC het volgende: Dat is toch een verschil met Belgische voetballers, die gaan naar (sub)topclubs in Engeland en Spanje, hier gaan ze naar Rusland, Turkije, Australie, Azerbeijan, en weet ik allemaal niet waar naar toe
Zegt toch alles over de instelling van die spelers die hier nu rondlopen
Klopt dat het niveau er zeker niet beroerd is hoor. Maar toch, op de koffers met geld na, zijn er weinig redenen om naar die competities te trekken (als jonge NL'er)
ja die willen gewoon snel cashen, het luxe leventje, dure auto's, vrouwen, feestjes e.d.
Doodzonde eigenlijk
Ik denk niet dat de spelers uit België die naar Chelsea zijn overgestapt nu op een houtje bijten hoor. Daarnaast zijn het nog altijd eerst de clubs die overeen moeten komen, daarna komt de speler pas.
Ik denk niet dat de spelers uit België die naar Chelsea zijn overgestapt nu op een houtje bijten hoor. Daarnaast zijn het nog altijd eerst de clubs die overeen moeten komen, daarna komt de speler pas.
Ja maar hoor je het beste talent van Chelsea, Nathan Ake, ergens roepen dat hij ergens anders wil spelen om gewoon tot voetballen te komen ? net als bij Buttner, het zijn wel aardige talenten maar ze spelen nauwelijks
Ja maar hoor je het beste talent van Chelsea, Nathan Ake, ergens roepen dat hij ergens anders wil spelen om gewoon tot voetballen te komen ? net als bij Buttner, het zijn wel aardige talenten maar ze spelen nauwelijks
Omdat die spelers ook te vroeg vertrekken naar het buitenland. DeBruyne, Hazard, Fellaini, Vertonghen, Kompany hebben allemaal al genoeg wedstrijden op jonge leeftijd in de benen meegekregen.
Je gaat nu Büttner kwalijk nemen dat hij naar ManU is gegaan
9 Miljoen is een leuk bedrag. Vind overigens Lens verreweg de gevaarlijkste aanvaller van PSV. Heb de induk dat niet-PSV fans Lens meer op waarde schatten dan PSV fans zelf.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
9 miljoen Inpakken en wegwezen. Ben nooit overtuigd geweest van Lens en na die middelvinger bij RODA uit mag hij sowieso nog liever vandaag dan morgen opzouten.
Ik zou zeggen 9 miljoen voor lens en 9 miljoen voor mertens. Heb je 18 miljoen. Kan je voor 6 miljoen prima verdediger halen. Matavz in de spits of locadia. Depay vanaf links en narsingh vanaf rechts. Heb je nog 12 miljoen over kan dan mooi in de jeugdopleiding gestoken worden. Als er nog meer spelers vertrekken gewoon maximaal bedrag wat er binnekomt weer uitgeven aan vervanger
Op donderdag 13 juni 2013 23:10 schreef FiliusDeorum het volgende: Lens is wel de enige die presteerd in top wedstrijden. Had em wel graag bij ajax gezien op rechtsbuiten.
Snap ik, daar loopt pas prut. Maar Lens is ook maar een matige speler.
Sowieso alle goals (3x) tegen Ajax gescoord. De enige goal in de Kuip ook gemaakt. Speler bij PSV waar de meeste dreiging van komt. Hou me verder niet zo bezig met PSV dus weet niet meer hoe ie tegen bv Twente en Viresse was.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Op donderdag 13 juni 2013 23:10 schreef FiliusDeorum het volgende: Lens is wel de enige die presteerd in top wedstrijden. Had em wel graag bij ajax gezien op rechtsbuiten.
Heefd jou fersorger je noid lere spelle ofso?
Sowieso alle goals (3x) tegen Ajax gescoord. De enige goal in de Kuip ook gemaakt. Speler bij PSV waar de meeste dreiging van komt. Hou me verder niet zo bezig met PSV dus weet niet meer hoe ie tegen bv Twente en Viresse was.
Het ziet er dreigend uit bij hem, maar hij is het allesbehalve. Heeft erg veel kansen nodig, de belangrijke kansen mist hij, en die 2 in de thuiswedstrijd tegen Ajax waren intikkers die Hutchinson er nog ingeknald had. Tegen Twente en Vitesse was hij net zo ruk als anders
Hij heeft gescoord tegen Ajax. Dat is genoeg bewijs volgens velen
[..]
Het ziet er dreigend uit bij hem, maar hij is het allesbehalve. Heeft erg veel kansen nodig, de belangrijke kansen mist hij, en die 2 in de thuiswedstrijd tegen Ajax waren intikkers die Hutchinson er nog ingeknald had. Tegen Twente en Vitesse was hij net zo ruk als anders
Nederlands is tegenwoordig al heel wat om te vragen....
Eigenlijk vind ik Lens best wel een faalhaas als hij naar de Oekraïne gaat. Competitie is (behoudens de top twee) stukken zwakker dan de eredivisie. Hij wilde toch naar een sterkere competitie?
Of zou hij nu snappen dat er in de PL van hem wordt verwacht dat hij elke week zijn best doet, ipv 1 goede wedstrijd per maand?
Lens is alleen goed in wedstrijden tegen redelijk sterke tegenstanders. Die gaat hij daar maar weinig spelen.
Op donderdag 13 juni 2013 23:03 schreef gebruikersnaamonzin het volgende: Ik zou zeggen 9 miljoen voor lens en 9 miljoen voor mertens. Heb je 18 miljoen. Kan je voor 6 miljoen prima verdediger halen. Matavz in de spits of locadia. Depay vanaf links en narsingh vanaf rechts. Heb je nog 12 miljoen over kan dan mooi in de jeugdopleiding gestoken worden. Als er nog meer spelers vertrekken gewoon maximaal bedrag wat er binnekomt weer uitgeven aan vervanger
Wat de fuck moet een jeugdopleiding met 12 miljoen extra????
Gaat de A2 beter voetballen als de doelpalen met diamantjes zijn ingelegd?
Als je nou jeugdscouting had gezegd, maar dan nog is 12 miljoen belachelijk. Paar ton erbij voor de jeugd en de rest op de bank. Dan kun je iets als er een keer een exceptioneel talent voorbij komt.
Wat de fuck moet een jeugdopleiding met 12 miljoen extra????
Gaat de A2 beter voetballen als de doelpalen met diamantjes zijn ingelegd?
Als je nou jeugdscouting had gezegd, maar dan nog is 12 miljoen belachelijk. Paar ton erbij voor de jeugd en de rest op de bank. Dan kun je iets als er een keer een exceptioneel talent voorbij komt.
. De faciliteiten verbeteren, accomodaties. Dat trekt een speler wel meer aan hoor.
Daarmee troeven ze wel iedereen af al was dat met 7 waarschijnlijk ook wel zo geweest, toch vreemd dat een NL elftal speler daarvoor kiest een jaar voor het WK
Daarmee troeven ze wel iedereen af al was dat met 7 waarschijnlijk ook wel zo geweest, toch vreemd dat een NL elftal speler daarvoor kiest een jaar voor het WK
Money, money, money.
En Lens snapt ook wel dat hij voor elke andere club met zulke salarissen gewoon tekort komt.
Ik zou eerst maar even afwachten wat Brands er voor terug haalt. Als dat hetzelfde niveau heeft als de verdedigers die hij heeft gehaald of heeft verlengd worden wij volgend seizoen fluitend kampioen.
Evolution is from the Devil Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
Negen miljoen voor Lens is een leuk bedrag. Maar had niet verwacht dat Lens zijn WK wilde vergooien door een transfer naar Kiev te maken. Hij was zowat verzekerd van de WK en een basisplaats bij Van Gaal. Dat gaat dan mooi niet door vrees ik voor hem.
Wel een voordeel dat die schuld aan de gemeente grotendeels kan worden afgelost. Maar wanneer dat gebeurt, blijft er toch bar weinig van dat elftal over?
Het geld wat je voor die gasten in theorie vangt, heb je alleen al nodig om de verdediging op te knappen
Maar straks moet je ook weer kijken voor een nieuw middenveld/aanval?
Recordhouder aantal posts op één dag. 4045 onlogisch
De voorhoede van PSV zou er in het volgende seizoen wel eens heel anders uit kunnen gaan zien. De Brabanders hebben met Dynamo Kiev een akkoord over een transfersom voor Jeremain Lens, terwijl Ola Toivonen in de belangstelling van Norwich City staat. Ook Dries Mertens vertrekt mogelijk uit Eindhoven: volgens De Telegraaf is de interesse van Napoli in de Belg inmiddels serieus.
De nummer twee van het afgelopen seizoen in de Serie A zou de onderhandelingen met Mertens, met toestemming van PSV, al geopend hebben. Napoli heeft de interesse in de aanvaller netjes kenbaar gemaakt en zal binnenkort met PSV gaan praten over een transfersom. De 26-jarige Mertens heeft nog een contract tot medio 2016 in het Philips Stadion.
De negentienvoudig international is belangrijk voor PSV, maar de Eindhovenaren staan niet onwelwillend tegenover een transfer, omdat zij met jeugdinternational Memphis Depay al een opvolger in huis hebben. Mertens heeft er twee seizoenen bij PSV opzitten en kwam tot 37 doelpunten in 62 competitieduels. Eerder speelde hij voor FC Utrecht en AGOVV Apeldoorn.
PSV-watcher Thijs Slegers van Voetbal International heeft overigens andere informatie over de vermeende interesse van Napoli in Mertens en hij meldt op Twitter dat de Italianen geen toestemming hebben gekregen om met de aanvaller te praten. Volgens Slegers heeft PSV ook geen positieve indicatie ontvangen van wat Napoli zou willen betalen.
thijsslegers @thijsslegers 5m PSV gaat waarschijnlijk veel geld verdienen Wat nu? A: toch zoals afgesproken maximaal jeugd inpassen B: kopen C: combi gebruik #ikbenbrands
.
'Wish I was old and a little sentimental' Porcupine Tee - Normal
Wel een voordeel dat die schuld aan de gemeente grotendeels kan worden afgelost. Maar wanneer dat gebeurt, blijft er toch bar weinig van dat elftal over?
Het geld wat je voor die gasten in theorie vangt, heb je alleen al nodig om de verdediging op te knappen
Maar straks moet je ook weer kijken voor een nieuw middenveld/aanval?
Gelukkig hebben we al een hele achterhoede gekocht. Oh wacht
Dat die Brands mag blijven zitten is natuurlijk een schande. Hij heeft het slim gespeeld door de revolutie in de kiem te smoren met het aanstellen van Cocu. Dom van de aanhang dat ze dat gepikt hebben.
Op vrijdag 14 juni 2013 10:50 schreef Godtje het volgende: Dat die Brands mag blijven zitten is natuurlijk een schande. Hij heeft het slim gespeeld door de revolutie in de kiem te smoren met het aanstellen van Cocu. Dom van de aanhang dat ze dat gepikt hebben.
Op zich moeten spelers gekocht en verkocht worden, het gaat erom welke spelers, als hij dat in overleg doet met Cocu dan maakt het niet zoveel uit of hij blijft.
Gelukkig hebben we al een hele achterhoede gekocht. Oh wacht
Brands
Hehe. Tja, het wordt wel moeilijk voor psv dacht ik zo. Want die 4 die ik net op noem, dat zijn wel de steunpilaren van het huidige psv.
Ik hoef je natuurlijk niet uit te leggen dat jullie een baggerverdediging hebben, maar in het meest zwarte scenario zullen deze 4 ook vertrekken. Tel daarbij op dat v Bommel pleite is en er blijft werkelijk waar niets over van psv.
Voorin heb je niemand, ja die Depay, een talent zonder meer, maar die knul kan je voorin de kar toch nog niet laten trekken.
Hoe zit het met Ola? Wanneer ie niet weg gaat deze transferperiode, speelt ie het hele seizoen in het 2e toch? Dat dacht ik namelijk gehoord te hebben. In dat geval heeft psv dus allang afscheid genomen van hem.
Natuurlijk aanschouw ik dit met een glimlach op mijn gezicht, maar triest is het wel voor psv.
Hehe. Tja, het wordt wel moeilijk voor psv dacht ik zo. Want die 4 die ik net op noem, dat zijn wel de steunpilaren van het huidige psv.
Ik hoef je natuurlijk niet uit te leggen dat jullie een baggerverdediging hebben, maar in het meest zwarte scenario zullen deze 4 ook vertrekken. Tel daarbij op dat v Bommel pleite is en er blijft werkelijk waar niets over van psv.
Zo zwart is dat scenario niet hoor. Verkoop alleen Marcelo nog en het beste dat er kon gebeuren is gebeurd. Op Ola na heb ik nog nooit een van deze spelers de kar zien trekken. Ze hebben altijd verzaakt als het er om ging.
En daarnaast heb je ook weer geld om het team te versterken.
quote:
Hoe zit het met Ola? Wanneer ie niet weg gaat deze transferperiode, speelt ie het hele seizoen in het 2e toch? Dat dacht ik namelijk gehoord te hebben. In dat geval heeft psv dus allang afscheid genomen van hem.
Waarschijnlijk wel ja
Voorin heb je niemand, ja die Depay, een talent zonder meer, maar die knul kan je voorin de kar toch nog niet laten trekken.
Natuurlijk aanschouw ik dit met een glimlach op mijn gezicht, maar triest is het wel voor psv.
jongen flikker toch op. Nu zijn Ola, Mertens, Lens en Wijnaldum steunpilaren. Haha, right. Opgeflikkerd met die eerste 3. Jankers bij elkaar.
jongen flikker toch op. Nu zijn Ola, Mertens, Lens en Wijnaldum steunpilaren. Haha, right. Opgeflikkerd met die eerste 3. Jankers bij elkaar.
Dit dus, nu PSV er knaken voor kan vangen gaan we ze in een keer als steunpilaren rekenen? Alle 4 hebben ze de afgelopen jaren weinig tot niet kunnen imponeren, dus als de mogelijkheid er is gewoon verpatsen.
Dit dus, nu PSV er knaken voor kan vangen gaan we ze in een keer als steunpilaren rekenen? Alle 4 hebben ze de afgelopen jaren weinig tot niet kunnen imponeren, dus als de mogelijkheid er is gewoon verpatsen.
er moet gewoon geld gemaakt worden van die prutsers. Alhoewel Lens semi-prut is. Maar 9 miljoen is gewoon goed geld dus ook aftaaien.
Narsing terug. Deapy op links. Hiljemark aan het handje van Strootman (of liever Hutchinson (ja echt waar)). Waterman weg. Pieters linksback. Ja, het wordt misschien nog wel iets.
Ik denk dat jullie Lens wel gaan missen. Die vind ik toch wat onderschat. Ben benieuwd hoe ze de bedragen gaan uitgeven. 2 centrale verdedigers, 1 rechtsback, 1 middenvelder en een buitenspeler zijn nodig. Totale nieuwe ploeg moet gebouwd worden.
er moet gewoon geld gemaakt worden van die prutsers. Alhoewel Lens semi-prut is. Maar 9 miljoen is gewoon goed geld dus ook aftaaien.
Narsing terug. Deapy op links. Hiljemark aan het handje van Strootman (of liever Hutchinson (ja echt waar)). Waterman weg. Pieters linksback. Ja, het wordt misschien nog wel iets.
Kan ik me grotendeels in vinden, ja. Hutchinson op het middenveld was beter dan van Bommel. Alleen heeft PSV zijn carriere min of meer gesloopt door hem op de back te zetten, ik zou ook vertrekken. Pieters is de enige die ik liever niet meer terug zie. Die heeft voor mij afgedaan, afgelopen seizoen.
Ik denk dat jullie Lens wel gaan missen. Die vind ik toch wat onderschat. Ben benieuwd hoe ze de bedragen gaan uitgeven. 2 centrale verdedigers, 1 rechtsback, 1 middenvelder en een buitenspeler zijn nodig. Totale nieuwe ploeg moet gebouwd worden.
Als buitenspelers heb je Narsingh en Depay, ik vraag me af in hoeverre je daarin moet investeren. Met wat schuifwerk binnen de selectie valt dat wel op te lossen, denk ik.
Ik zou als Maher gehaald wordt Hiljemark in de punt naar achteren zetten en Strootman en Maher als halfspelers inzetten. Al ben ik nog verre van overtuigd van Hiljemark.
Als buitenspelers heb je Narsingh en Depay, ik vraag me af in hoeverre je daarin moet investeren. Met wat schuifwerk binnen de selectie valt dat wel op te lossen, denk ik.
Narsingh moet natuurlijk eerst fit worden, dat duurt ook nog wel even. Wijnaldum zal de eerste wachtende op rechts zijn maar dan kom je op het middenveld weer een mannetje tekort (tenzij er een middenvelder bij komt) PSV komt nu echt op een kruispunt, een kruispunt wat ze eigenlijk 2 jaar geleden al konden bereiken imo.
Ik zou als Maher gehaald wordt Hiljemark in de punt naar achteren zetten en Strootman en Maher als halfspelers inzetten. Al ben ik nog verre van overtuigd van Hiljemark.
Hiljemark is wat mij betreft ook echt geen basisspeler. Wat we tot dusverre van hem hebben mogen zien.
Nee, oke. Maar als Hutch vertrekt moet je daar wel in investeren. Dat is samen met de rechtsback de enige positie waar echt een gat valt.
Ik vind dat PSV sowieso veel twijfelgevallen heeft. Hoe gaat Zoet met de druk om, kan Willems nu eindelijk wel stappen maken, hoe gaat de rest van de verdediging er uit zien, zijn Locadia en Depay al goed genoeg voor een constant seizoen, zo niet neemt men dat voor lief. Gaat men deze keer wel echt bouwen?
Ik vind dat PSV sowieso veel twijfelgevallen heeft. Hoe gaat Zoet met de druk om, kan Willems nu eindelijk wel stappen maken, hoe gaat de rest van de verdediging er uit zien, zijn Locadia en Depay al goed genoeg voor een constant seizoen, zo niet neemt men dat voor lief. Gaat men deze keer wel echt bouwen?
Ik zou ze allemaal basis zetten. Zoet, Willems, Depay en Locadia + wat gerichte aankopen die echt een versterking vormen. En dan Cocu maar laten rommelen.
Ik zou ze allemaal basis zetten. Zoet, Willems, Depay en Locadia + wat gerichte aankopen die echt een versterking vormen. En dan Cocu maar laten rommelen.
Ik zou het ook doen, maar dan zou ik ook niet raar opkijken als je op plek 3 of 4 aan het einde van het jaar staat.
Ik zou het ook doen, maar dan zou ik ook niet raar opkijken als je op plek 3 of 4 aan het einde van het jaar staat.
Nee, zeker niet. Je krijgt een team vol jongelingen, maar je bent via een voetbalvisie aan het bouwen. Dat gaat uiteindelijk meer successen opleveren dan voor aanvang van het seizoen een team bij elkaar kopen.
Nee, zeker niet. Je krijgt een team vol jongelingen, maar je bent via een voetbalvisie aan het bouwen. Dat gaat uiteindelijk meer successen opleveren dan voor aanvang van het seizoen een team bij elkaar kopen.
Het lijkt er op dat ze dat nu eindelijk ook bij PSV doorhebben, wel 2 jaar te laat maar het is nog niet verloren.
Het lijkt er op dat ze dat nu eindelijk ook bij PSV doorhebben, wel 2 jaar te laat maar het is nog niet verloren.
Wedden dat Cocu Brands een aantal fundamenteel domme aankopen uit het hoofd moet praten? Er wordt sowieso 1 nieuwe Marcelo gekocht. Super duur en super slecht. Kan niet missen.
Wedden dat Cocu Brands een aantal fundamenteel domme aankopen uit het hoofd moet praten? Er wordt sowieso 1 nieuwe Marcelo gekocht. Super duur en super slecht. Kan niet missen.
Gomes, Zlatan, Ribery, Robben, Schweinie, Muller, Badstuber, Thiago Silva volgens mij ook. Niks mis mee tot nu toe
quote:
Wedstrijd: Afscheidswedstrijd Mark van Bommel Speeldatum: 19-07-2013 Aanvangstijd: 20.00 uur Locatie: Philips Stadion Competitie: Vriendschappelijk Club Card-verplichting: NEE
Vakken en prijzen Vak: Prijs: Tribune Oost en West ¤ 10,00 Vak M en U ¤ 15,00 Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 15,00 Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 15,00 Vak CC, DD, PP en RR ¤ 20,00 Vak CD en PR ¤ 20,00 Vak C, D, P en R ¤ 25,00 Vak Ere Zuid (*Z) en Ere Noord (*N) ¤ 25,00 Family Corner (vak UU) volwassene ¤ 10,00 Family Corner (vak UU) kind t/m 12 jaar ¤ 5,00
goede clubs kijken verder dan alleen zijn statistieken.
Precies. Als je na PSV-Ajax had gezegd dat PSV 'm een paar maanden later voor zo'n 10 miljoen aan een club slijt had je hem toch hoogstpersoonlijk in je Eastpak gestopt en afgeleverd?
Ajax wil Labyad dus wel huren en salaris overnemen. Jammer dat dat vervelende rotjong dan weer op de Nederlandse velden te bewonderen. maar gelukkig niet bij ons
Op vrijdag 14 juni 2013 13:36 schreef Stevenzenl het volgende: Ajax wil Labyad dus wel huren en salaris overnemen. Jammer dat dat vervelende rotjong dan weer op de Nederlandse velden te bewonderen. maar gelukkig niet bij ons
Jammer van zijn mentaliteit want voetballen kan hij zeker wel.
Moet alleen wel doorgaan, zijn niet echt clubs waar spelers naartoe willen (behalve Napoli)
Napoli wil je ook niet naartoe man. Was er in december. Als je daar niet presteert word je als selectie gelynched. Letterlijk. Alleen het weer is heerlijk. Competitie is ook klote.
Napoli wil je ook niet naartoe man. Was er in december. Als je daar niet presteert word je als selectie gelynched. Letterlijk. Alleen het weer is heerlijk. Competitie is ook klote.
De nr 2 van Italië is bijzonder onaantrekkelijk inderdaad
Mooie clubs wel hoor waar ze aan worden gelinkt. Kiev en Napoli met name. Kan me voorstellen dat er twijfels bij Toivonen zijn. Al vind ik Norwich ook een mooie club.
Vind het wel jammer dat Mertens weg gaat eigenlijk. Maar snap dat hij wel naar een grotere club wil. 37 goals en 40 assists oid in twee jaar, daar leveren we echt dik mee in komend seizoen. Wel een aardige transfersom Hoop dat er iets moois mee gedaan wordt.
Op vrijdag 14 juni 2013 16:17 schreef StijnDa het volgende: Vind het wel jammer dat Mertens weg gaat eigenlijk. Maar snap dat hij wel naar een grotere club wil. 37 goals en 40 assists oid in twee jaar, daar leveren we echt dik mee in komend seizoen. Wel een aardige transfersom Hoop dat er iets moois mee gedaan wordt.
Denk dat niemand het weet, dat gedoe met de EC, de eventuele gevolgen en opnieuw structureren van de leningen. Zal vast een jaar duren voor daar iets definitiefs uit komt.
Depay Ik snap je punt, maar we leveren wel veel aanvallende kracht in met het verlies van Mertens.
Daarom Depay nu vertrouwen geven en een goede JL speler scouten als backup (indien er geen speler klaarstaat in de jeugd). Dan is het geld van Mertens pure winst.
Op vrijdag 14 juni 2013 16:15 schreef Lange_Lans het volgende: Mooie clubs wel hoor waar ze aan worden gelinkt. Kiev en Napoli met name. Kan me voorstellen dat er twijfels bij Toivonen zijn. Al vind ik Norwich ook een mooie club.
Je bent weer terug
Daarom Depay nu vertrouwen geven en een goede JL speler scouten als backup (indien er geen speler klaarstaat in de jeugd). Dan is het geld van Mertens pure winst.
Klopt. Maar ik wil goede wedstrijden zien als ik naar PSV kijk, geen getalletjes op een bankrekening Met Mertens, Lens en Toivonen verlies je nogal wat, al kan dat met de transferbedragen wat gecompenseerd worden. Er moet wel een brede selectie staan volgend jaar, dus ik hoop op nog een aantal aardige aankopen.
Klopt. Maar ik wil goede wedstrijden zien als ik naar PSV kijk, geen getalletjes op een bankrekening Met Mertens, Lens en Toivonen verlies je nogal wat, al kan dat met de transferbedragen wat gecompenseerd worden. Er moet wel een brede selectie staan volgend jaar, dus ik hoop op nog een aantal aardige aankopen.
Klopt, ik keek nog met mijn Feyenoordbril naar de inkomsten...
Op vrijdag 14 juni 2013 16:53 schreef Rabieluh het volgende: Hoop dat Depay zijn vrije trap niet een eens in de zoveel maanden actie is, maar dat heel Nederland dichterbij de buis schuift als hij klaar staat .
Bakkali lijkt me
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2013 17:03:49 ]
Hoeveel zal er naar de staatsschuld gaan, en hoeveel zal er weer opnieuw worden geïnvesteerd?
Niets naar de staatsschuld en alles wordt geïnvesteerd. Met een uplift van 50% aan verwachte CL inkomsten. Ik voorzie dat we Bruma, van de Hoorn, Van Dijk, Lisandro Lopez en Peruzzi halen en op het middenveld Maher. Daarnaast denk ik dat Brands Tuyp ophaalt. Die heeft namelijk veel gescoord zag ik op teletext.
Depay Ik snap je punt, maar we leveren wel veel aanvallende kracht in met het verlies van Mertens.
Dat weet je niet hè. Mertens stond er ook regelmatig niet. Als hij het op zijn heupen had was het top, als hij in het begin een koek kreeg zag je hem de ganse wedstrijd niet. En bij PSV lopen gewoon teveel van dat soort spelers rond.
Niets naar de staatsschuld en alles wordt geïnvesteerd. Met een uplift van 50% aan verwachte CL inkomsten. Ik voorzie dat we Bruma, van de Hoorn, Van Dijk, Lisandro Lopez en Peruzzi halen en op het middenveld Maher. Daarnaast denk ik dat Brands Tuyp ophaalt. Die heeft namelijk veel gescoord zag ik op teletext.
Bruma wilde 1miljoen per jaar gaan verdienen las ik. Maher moet 10 miljoen kosten, en zal toch ook wel tegen het miljoen aan hikken qua salaris. Er wordt op die manier weer ouderwets met geld gesmeten door de gemeente Einhoven psv.
Op vrijdag 14 juni 2013 17:10 schreef Cara het volgende: Als die transfers van Mertens, Toivonen, Lens en Pieters alle vier lukken, hoef ik deze planeet niet meer.
Bruma wilde 1miljoen per jaar gaan verdienen las ik. Maher moet 10 miljoen kosten, en zal toch ook wel tegen het miljoen aan hikken qua salaris. Er wordt op die manier weer ouderwets met geld gesmeten door de gemeente Einhoven psv.
Als het een beetje mee zit pikken we Clasie en Vilhena ook op. Na afgelopen pot tegen Spanje is de marktwaarde daar ook wat gezakt en helpen we jullie ook weer een beetje op weg met een nieuw stadion.
Als het een beetje mee zit pikken we Clasie en Vilhena ook op. Na afgelopen pot tegen Spanje is de marktwaarde daar ook wat gezakt en helpen we jullie ook weer een beetje op weg met een nieuw stadion.
Dat gaat, ben ik bang, nog een groter fiasco worden dan jullie verkapte staatsschuld.
¤399 miljoen las ik gisteren ergens
Dat weet je niet hè. Mertens stond er ook regelmatig niet. Als hij het op zijn heupen had was het top, als hij in het begin een koek kreeg zag je hem de ganse wedstrijd niet. En bij PSV lopen gewoon teveel van dat soort spelers rond.
Nee uiteraard weet ik dat niet zeker Maar ik kan met aan zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid wel zeggen dat je in gaat leveren op de linksbuiten positie met Depay in plaats van Mertens. Al mag Mertens er soms niet hebben gestaan zoals je zegt, hij stond er ook heel vaak wel. 16 doelpunten en 17 assists (meeste assists hele Eredivisie) in 29 wedstrijden afgelopen jaar, dus meer dan eens per wedstrijd direct beslissend. Nou zou je kunnen zeggen dat dat vaak tegen de kleinere clubs was, maar hoe hard wordt er niet gescholden als we weer eens punten verliezen tegen Zwolle oid?
Nee uiteraard weet ik dat niet zeker Maar ik kan met aan zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid wel zeggen dat je in gaat leveren op de linksbuiten positie met Depay in plaats van Mertens. Al mag Mertens er soms niet hebben gestaan zoals je zegt, hij stond er ook heel vaak wel. 16 doelpunten en 17 assists (meeste assists hele Eredivisie) in 29 wedstrijden afgelopen jaar, dus meer dan eens per wedstrijd direct beslissend. Nou zou je kunnen zeggen dat dat vaak tegen de kleinere clubs was, maar hoe hard wordt er niet gescholden als we weer eens punten verliezen tegen Zwolle oid?
hoewel cijferneuken met beslissende doelpunten ook niet alles is, was het bij Mertens ook nog eens zo dat hij de 4-1 t/m de 7-1 voor zijn rekening nam tegen een ADO en niet de 3-2 tegen Zwolle.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Hoe zal Brands dan nu zijn aankopen gaan rechtvaardigen? "We hebben met Zanka, Derijck, Koch, Hendrix, Brenet en Tamata veel verdedigend talent, maar door het vertrek van onze aanvallers moesten we die linie wel versterken"?
Ja, dat weet ik toch niet, anders had ik het niet hoeven vragen he. Er staat me bij dat het verdedigers zijn, maar ik kan me ook vergissen. Dientengevolge vraag ik het even na.
Op vrijdag 14 juni 2013 18:03 schreef Ludachrist het volgende: Hoe zal Brands dan nu zijn aankopen gaan rechtvaardigen? "We hebben met Zanka, Derijck, Koch, Hendrix, Brenet en Tamata veel verdedigend talent, maar door het vertrek van onze aanvallers moesten we die linie wel versterken"?
Eigenlijk is alleen Derijck hier direct bruikbaar. Hendrix en Koch zijn pas 18 en komen net wat kijken bij het eerste, bij Brenet vraag ik me af of hij ooit het eerste zal bereiken en ook Tamata was niet zo denderend bij Roda of afgelopen jaren dat je hem voor meer dan een bankzitter aan kan zien. Zanka, tja, heeft voorlopig ook geen hoger niveau dan dat van een bankzitter, afwachten of die nog richting Kopenhagen niveau gaat. Verder vergeet je Willems nog, die gewoon jong en basisspeler is, lekker verder laten ontwikkelen, kijken of die de stijgende lijn weer kan oppikken. Dan hebben we volgens mij nog 2 basis spelers nodig, een CV en een RB.
Eigenlijk is alleen Derijck hier direct bruikbaar. Hendrix en Koch zijn pas 18 en komen net wat kijken bij het eerste, bij Brenet vraag ik me af of hij ooit het eerste zal bereiken en ook Tamata was niet zo denderend bij Roda of afgelopen jaren dat je hem voor meer dan een bankzitter aan kan zien. Zanka, tja, heeft voorlopig ook geen hoger niveau dan dat van een bankzitter, afwachten of die nog richting Kopenhagen niveau gaat. Verder vergeet je Willems nog, die gewoon jong en basisspeler is, lekker verder laten ontwikkelen, kijken of die de stijgende lijn weer kan oppikken. Dan hebben we volgens mij nog 2 basis spelers nodig, een CV en een RB.
En hoeveel spelers moeten er komen voor de aanval als Toivonen, Mertens en Lens vertrekken? Alleen een vervanger voor Toivonen?
En hoeveel spelers moeten er komen voor de aanval als Toivonen, Mertens en Lens vertrekken? Alleen een vervanger voor Toivonen?
Matavz, Narsingh, Wijnaldum, Depay, Locadia voor 4 aanvallende posities. Dubbele bezetting lijkt me dus 3 nieuwe dan hè, maar ik ben Brands niet dus je weet nooit echt zeker wat er aangekocht wordt
Matavz, Narsingh, Wijnaldum, Depay, Locadia voor 4 aanvallende posities. Dubbele bezetting lijkt me dus 3 nieuwe dan lijkt me hè, maar ik ben Brands niet dus je weet nooit echt zeker wat er aangekocht wordt
Op vrijdag 14 juni 2013 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende: Napoli wilt blijkbaar ook Waterman. Ze waren blijkbaar wel onder de indruk in de wedstrijd tegen PSV.
Gek dat ze Lens dan niet willen. Die was geniaal in die potten. Beste wedstrijden die hij ooit gespeeld heeft.
Gek dat ze Lens dan niet willen. Die was geniaal in die potten. Beste wedstrijden die hij ooit gespeeld heeft.
quote:
Napoli weet de weg naar Eindhoven goed te vinden. De club uit de havenstad zou de verrichtingen van Tim Matavz, Georginio Wijnaldum, Kevin Strootman, Jeremain Lens en vooral Dries Mertens nauwlettend in de gaten houden en volgens Si Gonfia la Rete is ook Boy Waterman in beeld bij i Partenopei.
Gelukkig is Engelaar met bijna 2 miljoen salaris weg en ook van Bommel die rond dat bedrag zat is vertrokken. Scheelt je 4 miljoen op jaarbasis aan salariskosten. Kunnen we mooi een Mahertje en Brumatje voor aantrekken.
Gelukkig is Engelaar met bijna 2 miljoen salaris weg en ook van Bommel die rond dat bedrag zat is vertrokken. Scheelt je 4 miljoen op jaarbasis aan salariskosten. Kunnen we mooi een Mahertje en Brumatje voor aantrekken.
Daarentegen leverde de uitgavepost 'winstpremie spelers' het afgelopen jaar natuurlijk een financiële meevaller op.
Bommel verdiende trouwens niet bijna 2 miljoen, maar iets meer dan 1 miljoen. Hij zat ruim onder het salaris van Engelaar.
Napoli wil behalve Mertens ook Strootman aantrekken
In navolging van Dries Mertens wil Napoli ook Kevin Strootman overnemen van PSV. De nummer twee van de Serie A heeft zich gemeld bij de zaakwaarnemer van de 23-jarige aanvoerder van Jong Oranje.
Dekker bevestigt de belangstelling van Napoli voor Strootman tegenover Voetbal International 'De interesse van Napoli is inderdaad serieus en de club heeft zich bij ons gemeld, maar de focus van Kevin ligt nu vanzelfsprekend op het zo goed mogelijk afronden van het Jeugd-EK.'
Strootman staat zaterdagavond om 20.30 in de halve finale van dat toernooi in Israël tegenover Jong Italië en moet mogelijk ook aankomende dinsdag nog aan de bak als Oranje zich plaats voor de derde keer in de historie plaats voor de eindstrijd.
Pas daarna zal de Rotterdammer zich buigen over de interesse van Napoli. Hoewel hij de Italiaanse club, deelnemer in de Champions League, niet bij voorbaat afwijst, weet Dekker niet of het van een transfer komt. 'Kevin er nooit een geheim van gemaakt dat hij een voorkeur heeft voor de Premier League.'
Voor Ola Toivonen lonkt al een transfer naar de Engelse competitie. Dekker bemiddelde in de deal tussen PSV en Norwich City, maar weet niet of er al sprake is van een akkoord met de 26-jarige Zweed.
'Geen idee wat daar op dit moment de status van is. Ik denk dat deze club en competitie bij hem past, maar het is aan hemzelf en zijn management om er met de club uit te komen.' (Thijs Slegers)
Op zaterdag 15 juni 2013 13:08 schreef BeamofLight het volgende: Napoli met de ponden slingeren en Arsenal en Utd wakker maken. Komt een lekker bedragje uit voor Stroot en hij kan naar Engeland
Beetje goed spelen vanavond en misschien de finale doet meer
Beetje goed spelen vanavond en misschien de finale doet meer
Ja zeker waar. Vanavond voor Napoli. Dus de focus op hem en het bod wat Napoli wil/kan. Maar hij wilt toch naar Engeland. Dus ja, kan wel lekker lopen ineens.