Dat zeg ik toch niet, alsof alleen Pelle dat kan, ik zeg alleen dat Wijnaldum op 10 dus niet gaatquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dus Pelle kopen of wat is je idee?![]()
Ik blijf er ook bij dat Locadia die rol aardig kan vervullen, sterk over de grond en in de lucht.
Hij heeft groot gelijk, Cocu heeft zelf 2 keer gretig gebruik van zijn transfervrije status gemaakt. Ik hoop dan ook dat PSV hier flink zijn vingers aan brandt en dat we dan van die onzin af zijn...quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:04 schreef Neuroscience het volgende:
Wel een mooie sneer van Toivonen richting Cocu
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iemand moet Toivonen uitleggen dat Norwich volgend jaar CL speelt. hij niet zo goed is dat dat hij zelf denkt.
In een aanspeelpunt heb je ook genoeg variaties, Pelle, Kluivert, Armenteros en Pantelic zijn wel voorbeelden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dus Pelle kopen of wat is je idee?![]()
Ik blijf er ook bij dat Locadia die rol aardig kan vervullen, sterk over de grond en in de lucht.
Eijkelkamp man. Je moet wel je klassiekers kennen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:08 schreef Adames het volgende:
[..]
In een aanspeelpunt heb je ook genoeg variaties, Pelle, Kluivert, Armenteros en Pantelic zijn wel voorbeelden.
Ken geen PSV spits die als aanspeelpunt heeft gediend trouwens.
Ik heb vanavond Clasie en Vilhena zien spelen. Ik zou me als Feyenoorder koest houden met zulke rotzooi.quote:
Ik ook. Dat was mijn vraag niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb vanavond Clasie en Vilhena zien spelen. Ik zou me als Feyenoorder koest houden met zulke rotzooi.
Wat heeft dat met het PSV topic te maken?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga 'm ook niet beantwoorden. Ga je maar schamen voor Clasie en Vilhena, kssst.
Heb jij ze wel gezien ja? Dacht dat die op de bank zaten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb vanavond Clasie en Vilhena zien spelen. Ik zou me als Feyenoorder koest houden met zulke rotzooi.
Heb ik geen directe invloed op. Bidden doe ik niet aan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is echt super gek. Er mist gewoon een post bij mijxd
[ afbeelding ]
Overigens niet zo kinderachtig doen Buitendam, en bid op beide knietjes dat Brands the flavor of the month Van Hoorn niet haalt voor miljoenen
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:18 schreef Geo4kant het volgende:
Toivonenrot aub op, moeten geld krijgen voor hem.
Hij wacht gewoon tot het laatste moment, misschien komt er nog wel een betere ploeg langs. Slechte reclame voor PSV overigens.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:18 schreef Geo4kant het volgende:
Toivonenrot aub op, moeten geld krijgen voor hem.
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 13-06-2013 om 09:13:03#knvb heeft verzoek #psv gehonoreerd: geen hele lastige tegenstander op 31 aug, dag van 100-jarig bestaan. Cambuur komt naar Eindhoven reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |