Napoli wil je ook niet naartoe man.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:51 schreef Doublepain het volgende:
Mertens 10
Toivonen 3,5
Lens 9
_________
22,5 miljoen
Lekker hoor![]()
Moet alleen wel doorgaan, zijn niet echt clubs waar spelers naartoe willen (behalve Napoli)
Zijn wel 2de geworden, spelen dus CL.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Napoli wil je ook niet naartoe man.
Was er in december. Als je daar niet presteert word je als selectie gelynched. Letterlijk. Alleen het weer is heerlijk. Competitie is ook klote.
De nr 2 van Italië is bijzonder onaantrekkelijk inderdaadquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Napoli wil je ook niet naartoe man.
Was er in december. Als je daar niet presteert word je als selectie gelynched. Letterlijk. Alleen het weer is heerlijk. Competitie is ook klote.
Hoeveel zal er naar de staatsschuld gaan, en hoeveel zal er weer opnieuw worden geïnvesteerd?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:51 schreef Doublepain het volgende:
Mertens 10
Toivonen 3,5
Lens 9
_________
22,5 miljoen
Lekker hoor![]()
Moet alleen wel doorgaan, zijn niet echt clubs waar spelers naartoe willen (behalve Napoli)
Vraag het over 3 uur nog een keer en over 5 uur weer, regelmaat maakt de goeden garp.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoeveel zal er naar de staatsschuld gaan, en hoeveel zal er weer opnieuw worden geïnvesteerd?
Wie is normaal zijn vervanger op links?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:17 schreef StijnDa het volgende:
Vind het wel jammer dat Mertens weg gaat eigenlijk. Maar snap dat hij wel naar een grotere club wil.
37 goals en 40 assists oid in twee jaar, daar leveren we echt dik mee in komend seizoen.
Wel een aardige transfersomHoop dat er iets moois mee gedaan wordt.
Ik ben er gewoon benieuwd naar, that's all.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vraag het over 3 uur nog een keer en over 5 uur weer, regelmaat maakt de goeden garp.
Denk dat niemand het weet, dat gedoe met de EC, de eventuele gevolgen en opnieuw structureren van de leningen. Zal vast een jaar duren voor daar iets definitiefs uit komt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon benieuwd naar, that's all.
-EDIT- Oh, je maakte een puntquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie is normaal zijn vervanger op links?
Depayquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie is normaal zijn vervanger op links?
Er is een vaste aflossingstermijn. Misschien een miljoentje achterhouden voor het geval er straks besloten wordt dat PSV een deel terug moet betalenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon benieuwd naar, that's all.
Daarom Depay nu vertrouwen geven en een goede JL speler scouten als backup (indien er geen speler klaarstaat in de jeugd). Dan is het geld van Mertens pure winst.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
DepayIk snap je punt, maar we leveren wel veel aanvallende kracht in met het verlies van Mertens.
Je bent weer terugquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Mooie clubs wel hoor waar ze aan worden gelinkt. Kiev en Napoli met name. Kan me voorstellen dat er twijfels bij Toivonen zijn. Al vind ik Norwich ook een mooie club.
Klopt. Maar ik wil goede wedstrijden zien als ik naar PSV kijk, geen getalletjes op een bankrekeningquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daarom Depay nu vertrouwen geven en een goede JL speler scouten als backup (indien er geen speler klaarstaat in de jeugd). Dan is het geld van Mertens pure winst.
Klopt, ik keek nog met mijn Feyenoordbril naar de inkomsten...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik wil goede wedstrijden zien als ik naar PSV kijk, geen getalletjes op een bankrekening![]()
Met Mertens, Lens en Toivonen verlies je nogal wat, al kan dat met de transferbedragen wat gecompenseerd worden.
Er moet wel een brede selectie staan volgend jaar, dus ik hoop op nog een aantal aardige aankopen.
We hebben iig iemand die het kan vervangenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:53 schreef Rabieluh het volgende:
Hoop dat Depay zijn vrije trap niet een eens in de zoveel maanden actie is, maar dat heel Nederland dichterbij de buis schuift als hij klaar staat.
Bakkali lijkt mequote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daarom Depay nu vertrouwen geven en een goede JL speler scouten als backup (indien er geen speler klaarstaat in de jeugd). Dan is het geld van Mertens pure winst.
Kunnen we weer op niveau over voetbal en PSV in het bijzonder praten.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kunnen we weer op niveau over voetbal en PSV in het bijzonder praten.
Niets naar de staatsschuld en alles wordt geïnvesteerd. Met een uplift van 50% aan verwachte CL inkomsten. Ik voorzie dat we Bruma, van de Hoorn, Van Dijk, Lisandro Lopez en Peruzzi halen en op het middenveld Maher. Daarnaast denk ik dat Brands Tuyp ophaalt. Die heeft namelijk veel gescoord zag ik op teletext.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoeveel zal er naar de staatsschuld gaan, en hoeveel zal er weer opnieuw worden geïnvesteerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |