Eindelijk wordt het eens gezegd.quote:
Nee, als je in Wenen niet wordt aangenomen kom je er hier al helemaal niet in.quote:
Ik heb het vermoeden dat je de selectiecriteria hier schromelijk overschat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, als je in Wenen niet wordt aangenomen kom je er hier al helemaal niet in.
Haha, "chromosomelijk" overschat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat je de selectiecriteria hier schromelijk overschat.
Heb je nu jezelf gequote?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, "chromosomelijk" overschat.
Hoho, je kiest er niet voor om homo of Aziaat te zijn, dat ben je nu eenmaal. Daar moet je mensen dus niet op bekritiseren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet het gehele bestaansrecht, denk dat Nautilus daar op doelt. Daarnaast is intolerantie jegens zelfverkozen anderen ook een mogelijkheid om je bestaansrecht aan te ontlenen. Of de intolerantie nu gericht is jegens Vitesse, homo's of Aziaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Mutti, ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, "chromosomelijk" overschat.
Ok.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:51 schreef 99.999 het volgende:
Pruis, doe het allemaal maar even een tandje minder aub.
Blank gepeupel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je dit in NWS zegt heb je meteen een ban en 42 kogelbrieven aan je broek hangen.
Dat Pruisen niet meer bestaat doet je echt pijn hè?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:52 schreef von_Preussen het volgende:
We moeten de vrouwen van de blanken gewoon vernederen, want dan verneder je hun samenleving.
Die keuze kan ik alleen maar toejuichen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:53 schreef Nautilus. het volgende:
Nou zag ik dat Reya moderator geworden is. Dat is ook zoiets als Ellemieke Vermolen die NOVA presenteert.
Ik doe slechts een beroep op het verstand, de liefde en het fatsoen. Mijn excuses.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:53 schreef Friek_ het volgende:
Mutant de verontwaardigde moslim terroriseert de POL SC wedermaal.
Ga je naar de speeltuin?quote:
Nee, eigenlijk niet, ik heb de politieke missie op mij genomen om blanken evenveel te discrimineren als anderen worden gediscrimineerd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat Pruisen niet meer bestaat doet je echt pijn hè?
Dat zal je worden vergeven aangezien je zelf blank bent. Wellicht ligt er nog een carrière als stand-up comedian in het verschiet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, ik heb de politieke missie op mij genomen om blanken evenveel te discrimineren als anderen worden gediscrimineerd.
quote:
Nee, ik haat het om met andere mensen te moeten werken, laat staan een publiek te moeten vermaken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal je worden vergeven aangezien je zelf blank bent. Wellicht ligt er nog een carrière als stand-up comedian in het verschiet.
De blanke mens heeft de aarde verkracht.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, ik heb de politieke missie op mij genomen om blanken evenveel te discrimineren als anderen worden gediscrimineerd.
En zo is het maar net, aanpakken dat tuig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:56 schreef waht het volgende:
[..]
De blanke mens heeft de aarde verkracht.
Dit is een feit.
Het Midden-Oosten? De Politieke Speeltuin van de VSquote:
Dat kan niet, dat is fysiek onmogelijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:56 schreef waht het volgende:
[..]
De blanke mens heeft de aarde verkracht.
Dit is een feit.
Sinds ik dat geconstateerd heb toen ik je ontmoette.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik haat het om met andere mensen te moeten werken, laat staan een publiek te moeten vermaken.
Trouwens, sinds wanneer ben ik blank?
Ik heb niets te zoeken in het Midden-Oosten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:57 schreef JoaC het volgende:
[..]
Het Midden-Oosten? De Politieke Speeltuin van de VS
Misschien had ik wel een blank masker op, om minder op te vallen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Sinds ik dat geconstateerd heb toen ik je ontmoette.
Scherp, maar wellicht bedoelde ie het figuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan niet, dat is fysiek onmogelijk.
Waht bedoelt alles letterlijk. Ik ken hem langer dan vandaag.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Scherp, maar wellicht bedoelde ie het figuurlijk.
En dan heeft ie nog gelijk ook
Toen ik hem daarvan betichtte probeerde hij me te vernederenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waht bedoelt alles letterlijk. Ik ken hem langer dan vandaag.
Jij bent een blanke vrouw?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen ik hem daarvan betichtte probeerde hij me te vernederen
Je zei anders dat je naar de zandbak ging?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb niets te zoeken in het Midden-Oosten.
Tijd voor een Endlosung.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:00 schreef von_Preussen het volgende:
Blanken zorgen in Nederland voor de meeste criminaliteit.
Dit is volgens mij geen verstandige opmerking.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je zei anders dat je naar de zandbak ging?
Akkoord.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een villa bij Berlijn waar wij de volgende meet kunnen houden.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit is volgens mij geen verstandige opmerking.
Indonesiërs zijn er anders ook goed in. Die indomeisjes gaan ook altijd voor merkkleding, dure zonnebrillen en gouden sieraden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:04 schreef GSbrder het volgende:
80% van alle vermogensdelicten vinden plaats door blanken.
De rest bij Robert Mugabe.
Hij heeft een flinke dosis titels, dat zekerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:05 schreef von_Preussen het volgende:
Robert Mugabe heeft dan ook een blanke opvoeding gehad.
De beste natuurlijk als laatstequote:Originally graduating with a Bachelor of Arts degree from the University of Fort Hare in 1951, Mugabe subsequently earned six further degrees through distance learning including a Bachelor of Administration and Bachelor of Education from the University of South Africa and a Bachelor of Science, Bachelor of Laws, Master of Science, and Master of Laws, all from the University of London External Programme. The two Law degrees were earned while he was in prison, the Master of Science degree earned during his premiership of Zimbabwe.
Chinezen al helemaal, zo begreep ik van mijn vriend uit Shanghai.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:07 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Indonesiërs zijn er anders ook goed in. Die indomeisjes gaan ook altijd voor merkkleding, dure zonnebrillen en gouden sieraden.
Hoiquote:
Geeft niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
Spijkerbroeken, die heb ik sinds 15 jaar al niet meer.
Ik kijk niet op een dubbeltje meer of minder als het om kleding gaat, maar bij de Bijenkorf word je gewoon opgelicht. Ga dan naar de Jeans Store.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:14 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds mijn zeventiende weer een spijkerbroek van het puberjongetjes-merk G-star gekocht.
In de Bijenkorf, dat dan weer wel.
Ik vind het wel comfortabel, al die verschillende merken bij elkaarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:16 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik kijk niet op een dubbeltje meer of minder als het om kleding gaat, maar bij de Bijenkorf word je gewoon opgelicht. Ga dan naar de Jeans Store.
Hou jij eens je klep dicht terror-filosoof.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:53 schreef Friek_ het volgende:
Mutant de verontwaardigde moslim terroriseert de POL SC wedermaal.
Nou nou, da's ook niet aardigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hou jij eens je klep dicht terror-filosoof.
Als Friek_ een filosoof is, dan is mijn anus een zanger.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hou jij eens je klep dicht terror-filosoof.
Onmogelijk, daar zit teveel zand in.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als Friek_ een filosoof is, dan is mijn anus een zanger.
Lastig he, mooi weer spelen in NWS als er zoveel haat en minachting in je zit?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onmogelijk, daar zit teveel zand in.
Of je leest post #18.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Lastig he, mooi weer spelen in NWS als er zoveel haat en minachting in je zit?
Okquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:24 schreef De_Guidance het volgende:
Ik ben geïnteresseerd in context noch nuance.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |