Eindelijk wordt het eens gezegd.quote:
Nee, als je in Wenen niet wordt aangenomen kom je er hier al helemaal niet in.quote:
Ik heb het vermoeden dat je de selectiecriteria hier schromelijk overschat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, als je in Wenen niet wordt aangenomen kom je er hier al helemaal niet in.
Haha, "chromosomelijk" overschat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat je de selectiecriteria hier schromelijk overschat.
Heb je nu jezelf gequote?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, "chromosomelijk" overschat.
Hoho, je kiest er niet voor om homo of Aziaat te zijn, dat ben je nu eenmaal. Daar moet je mensen dus niet op bekritiseren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet het gehele bestaansrecht, denk dat Nautilus daar op doelt. Daarnaast is intolerantie jegens zelfverkozen anderen ook een mogelijkheid om je bestaansrecht aan te ontlenen. Of de intolerantie nu gericht is jegens Vitesse, homo's of Aziaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Mutti, ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, "chromosomelijk" overschat.
Ok.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:51 schreef 99.999 het volgende:
Pruis, doe het allemaal maar even een tandje minder aub.
Blank gepeupel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je dit in NWS zegt heb je meteen een ban en 42 kogelbrieven aan je broek hangen.
Dat Pruisen niet meer bestaat doet je echt pijn hè?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:52 schreef von_Preussen het volgende:
We moeten de vrouwen van de blanken gewoon vernederen, want dan verneder je hun samenleving.
Die keuze kan ik alleen maar toejuichen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:53 schreef Nautilus. het volgende:
Nou zag ik dat Reya moderator geworden is. Dat is ook zoiets als Ellemieke Vermolen die NOVA presenteert.
Ik doe slechts een beroep op het verstand, de liefde en het fatsoen. Mijn excuses.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:53 schreef Friek_ het volgende:
Mutant de verontwaardigde moslim terroriseert de POL SC wedermaal.
Ga je naar de speeltuin?quote:
Nee, eigenlijk niet, ik heb de politieke missie op mij genomen om blanken evenveel te discrimineren als anderen worden gediscrimineerd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat Pruisen niet meer bestaat doet je echt pijn hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |