Dat zal je worden vergeven aangezien je zelf blank bent. Wellicht ligt er nog een carrière als stand-up comedian in het verschiet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, ik heb de politieke missie op mij genomen om blanken evenveel te discrimineren als anderen worden gediscrimineerd.
quote:
Nee, ik haat het om met andere mensen te moeten werken, laat staan een publiek te moeten vermaken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal je worden vergeven aangezien je zelf blank bent. Wellicht ligt er nog een carrière als stand-up comedian in het verschiet.
De blanke mens heeft de aarde verkracht.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, ik heb de politieke missie op mij genomen om blanken evenveel te discrimineren als anderen worden gediscrimineerd.
En zo is het maar net, aanpakken dat tuig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:56 schreef waht het volgende:
[..]
De blanke mens heeft de aarde verkracht.
Dit is een feit.
Het Midden-Oosten? De Politieke Speeltuin van de VSquote:
Dat kan niet, dat is fysiek onmogelijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:56 schreef waht het volgende:
[..]
De blanke mens heeft de aarde verkracht.
Dit is een feit.
Sinds ik dat geconstateerd heb toen ik je ontmoette.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik haat het om met andere mensen te moeten werken, laat staan een publiek te moeten vermaken.
Trouwens, sinds wanneer ben ik blank?
Ik heb niets te zoeken in het Midden-Oosten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:57 schreef JoaC het volgende:
[..]
Het Midden-Oosten? De Politieke Speeltuin van de VS
Misschien had ik wel een blank masker op, om minder op te vallen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Sinds ik dat geconstateerd heb toen ik je ontmoette.
Scherp, maar wellicht bedoelde ie het figuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan niet, dat is fysiek onmogelijk.
Waht bedoelt alles letterlijk. Ik ken hem langer dan vandaag.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Scherp, maar wellicht bedoelde ie het figuurlijk.
En dan heeft ie nog gelijk ook
Toen ik hem daarvan betichtte probeerde hij me te vernederenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waht bedoelt alles letterlijk. Ik ken hem langer dan vandaag.
Jij bent een blanke vrouw?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen ik hem daarvan betichtte probeerde hij me te vernederen
Je zei anders dat je naar de zandbak ging?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb niets te zoeken in het Midden-Oosten.
Tijd voor een Endlosung.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:00 schreef von_Preussen het volgende:
Blanken zorgen in Nederland voor de meeste criminaliteit.
Dit is volgens mij geen verstandige opmerking.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je zei anders dat je naar de zandbak ging?
Akkoord.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een villa bij Berlijn waar wij de volgende meet kunnen houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |