Het is vers van de pers je hoort het hier het eerstquote:
Boris Titulear, onbekend maar niet doodquote:
Heldquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Boris Titulear, onbekend maar niet dood
Ze leeeeftquote:
Jij ook wat?quote:
Gefelicitieerdquote:
Iggy pop....quote:
Dat is nog de vraag, nu ben ik het nogal aan het verneuken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gefelicitieerdwat ga je met je leven doen?
Mwoah, "leeft" is een groot woord.quote:
Ziet er toch uit alsof hij op eigen kracht bewegingen uitvoertquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mwoah, "leeft" is een groot woord.
[ afbeelding ]
waaromquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:50 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Dat is nog de vraag, nu ben ik het nogal aan het verneuken.
Hmm kloten... soms is het beter om een kut opleiding gewoon maar af te maken wie weet wat je er later nog aan hebt...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:00 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
opleiding kut enz, geen werk en shit, FOK!
Ja kkstage enzquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hmm kloten... soms is het beter om een kut opleiding gewoon maar af te maken wie weet wat je er later nog aan hebt...
En FOK! idd.
waarom toch altijd dat ge-kk... achja stage is gewoon doorbijten en veel koffiequote:
the youth from today hequote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
waarom toch altijd dat ge-kk... achja stage is gewoon doorbijten en veel koffie
Koffiequote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:08 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
the youth from today he
bleh koffie, hopelijk heb ik iets te doen moet 800 uur lang daar lopen kutten
Michelin of Goodyear?quote:
Omg morgen grote koppen in het AD en De Telegraafquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Vers van de pers!!!
Nelson Mandela leeft nog!
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:45 schreef Starm het volgende:
[..]
Omg morgen grote koppen in het AD en De Telegraaf
Sinds wanneer zijn goede grappen alleen aanquote:
Die ene keer dat ik zeg dat iemand eenquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn goede grappen alleen aanvoorbehouden.
Ik vraag me wel af hoe het met Nick Jackolson gaatquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Jack Nickolson.. een beetje dikker maar hij leeft nog!
Niet zo goed hij heeft een lichte luchtweginfectie.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:16 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe het met Nick Jackolson gaat
iig vol levenquote:
Wat?!?quote:
Nee hij leeft nogquote:
ohnoesquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:03 schreef HaJee het volgende:
Net op tijd iets gepost anders had dit topic niet meer geleefd
helaas....quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe is het nu met Paris Hilton? Hopelijk inmiddels al onder de graszoden?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:28 schreef HaJee het volgende:
Als Mandela het weekend haalt leeft 'ie morgen ook nog
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nelson_Mandelaquote:Nelson Rolihlahla Mandela (IPA xoˈliɬaɬa manˈdeːla; uitspraak in het Xhosa) (Mvezo, Oost-Kaap, 18 juli 1918 - Pretoria, 22 juni 2013 ), geboren als Rolihlahla Mandela, was een Zuid-Afrikaans voormalige anti-apartheidstrijder, president van Zuid-Afrika van 1994 tot 1999 en winnaar van de Nobelprijs voor de Vrede in 1993. Zevenentwintig jaar lang zat hij gevangen vanwege zijn gewapende strijd tegen de apartheid. In Zuid-Afrika werd hij beschouwd als de "Vader van het vaderland".[1] Hij was in Zuid-Afrika ook bekend als Madiba, de naam in zijn clan voor Thembu-koningen.
Maar gelukkig leeft 'ie nog wel steeds.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:21 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nelson_Mandela
RIP
TS leeft iddquote:
ohja Nelson Mandela leeft nog!quote:
Maar gelukkig leeft hij nog (zolang het ziekenhuis stroom heeft).quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:03 schreef Maringo het volgende:
Hij is dood..
Volgens Amsterdam Zuidoost.
Je kan de actualiteit in dit topic bevorderen.quote:
Is dat nu goed nieuws of slecht nieuws?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Toestand Mandela verslechterd
Het gaat slecht met hem maar hij leeft nog mensen.....
Dat is aan u, de kijker.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Is dat nu goed nieuws of slecht nieuws?
Friso leeft ook nog.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Toestand Mandela verslechterd
Het gaat slecht met hem maar hij leeft nog mensen.....
quote:
Zolang het nieuws breektquote:
Ik zie de waarde van dit topic niet zo. Ook niet van dat ei topic trouwensquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zolang het nieuws breekt(jij bent een nieuwe mod hier hè, wacht ff terwijl ik he'j al een ei ehad even schop
)
Moet ik nou serieus de 'grap' gaan uitleggen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik zie de waarde van dit topic niet zo. Ook niet van dat ei topic trouwens
hoeraquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:29 schreef Pharkus het volgende:
Hoi ik wil meedelen dat ik ook nog leef, bedankt voor de bezorgdheid
quote:
inside jubquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:27 schreef tobitronics het volgende:
De twintowers zijn ingestort! *slowpoke*
Nog niet morsdood voor zo ver ik weet.quote:
Afgezetquote:
twitter:p0xleitner twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 15:26:30hoe duur zijn tickets http://t.co/eLr3hOAgTg reageer retweet
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:45 schreef Onorgineel het volgende:
Friso is nog alive and kicking uit onbetrouwbare bronnentwitter:p0xleitner twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 15:26:30hoe duur zijn tickets http://t.co/eLr3hOAgTg reageer retweet
quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:07 schreef Gehenna het volgende:
BREAKING!!!
http://www.nu.nl/nelson-m(...)a-wordt-95-jaar.html
hij is jarig...
Media anno 2013_!
quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:07 schreef Gehenna het volgende:
BREAKING!!!
http://www.nu.nl/nelson-m(...)a-wordt-95-jaar.html
hij is jarig...
Media anno 2013_!
Yup alive and kicking.quote:
hoe tof zou het trouwens zijn als hij de 100 haalt.quote:born 18 July 1918
In die tijd zou dit topic iig een #2 moeten krijgenquote:Op maandag 9 september 2013 14:14 schreef Bosbeetle het volgende:
hij leeft nog!
[..]
hoe tof zou het trouwens zijn als hij de 100 haalt.
quote:
Over het feit dat nelson mandela nog in leven isquote:
Oh, ik dacht dat iedereen random namen ging roepenquote:Op maandag 9 september 2013 17:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Over het feit dat nelson mandela nog in leven is
mag ookquote:Op maandag 9 september 2013 17:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat iedereen random namen ging roepen![]()
Ik kan je 'het' wel lerenquote:
Iddquote:
Waarom zo blij, die man zit aan het einde van zijn latijn en met een chronische longontsteking is het leven niet zo'n pretje meer denk ikquote:
moedige strijd op sterfbedquote:Op donderdag 5 december 2013 09:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja Ja mensen het was even stil rond nelson maar hij leeft nog hoor!
Moedige strijd Mandela op 'sterfbed'
Het is altijd al een verzetsstrijder geweestquote:Op donderdag 5 december 2013 10:49 schreef Gehenna het volgende:
[..]
moedige strijd op sterfbed
Dat betekend dus gewoon die man vergaat van de pijn, maar dat ze niet willen overgaan tot euthanasie...
Ik heb ineens een mental image van een Mandela die struikeldraadjes voor de zusters plaatstquote:Op donderdag 5 december 2013 10:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het is altijd al een verzetsstrijder geweest
quote:Op donderdag 5 december 2013 10:51 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik heb ineens een mental image van een Mandela die struikeldraadjes voor de zusters plaatst
wiequote:Op donderdag 5 december 2013 17:33 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Paul walker, die leeft ook nog
neenquote:Op donderdag 5 december 2013 17:33 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Paul walker, die leeft ook nog
Helaas... 100 - 5quote:Op maandag 9 september 2013 14:14 schreef Bosbeetle het volgende:
hij leeft nog!
[..]
hoe tof zou het trouwens zijn als hij de 100 haalt.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
Godver.. Iemand was me voor om dit topic te kicken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |