Ik citeerde Mart Smeets.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Of jij bent gewoon niet bijster slim. Anders had je me immers wel kunnen vertellen waarom China volgens jou goede spelers zou moeten hebben. Blijkbaar kraam je gewoon onzin uit.
Da's toch leuk man. Kijk naar Trinidad en Tobago vroeger.quote:
die kan je nog hosselen met een paar kralenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb wel zin in een Chinees sletje eigenlijk.. Die grietjes kunnen best mooi zijn
Sambal bij?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb wel zin in een Chinees sletje eigenlijk.. Die grietjes kunnen best mooi zijn
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:55 schreef inZanity het volgende:
Ik denk dat ik komende WK 1000 Euro op China en WK als winnaar zet. Moeten met zoveel inwoners makkelijk het WK kunnen halen.
Mocht ik het fout hebben verhaal ik de schade gewoon op Kopsterk en johannes_vermeer
Zo ik zag er net een paar in zo'n Nederlands elftal shirt, mooie meiden sws ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Je zit er wel mee zegquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:55 schreef inZanity het volgende:
Ik denk dat ik komende WK 1000 Euro op China en WK als winnaar zet. Moeten met zoveel inwoners makkelijk het WK kunnen halen.
Mocht ik het fout hebben verhaal ik de schade gewoon op Kopsterk en johannes_vermeer
Ik heb mijn punt gemaakt, alle users begrepen het, behalve jij. Dus hoef ik het niet te herhalen, en doe ik dat ook niet. Lees nog maar eens terug wat ik gezegd hebt anders als je het niet begrijpt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:55 schreef inZanity het volgende:
Misschien dat China wel met meerdere teams mag meedoen aan het WKquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:55 schreef inZanity het volgende:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Drake is nog erger.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:59 schreef Specularium het volgende:
Dat zoontje van Will Smith is veel erger dan PSV.
Tibet National Team?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:57 schreef Fixi0 het volgende:
[..]
Misschien dat China wel met meerdere teams mag meedoen aan het WK
Maakt me weinig uit wie zich kwalificeert in Azie. Zolang Australie, Japan en Z-Korea er maar bij zijn. De rest maakt kwalitatief weinig verschil ben ik bang.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Da's toch leuk man. Kijk naar Trinidad en Tobago vroeger.
En wat heb je liever? Iran?
Die maken er weer een hele politieke kwestie van en zullen echt niet meer gaan presteren dan de Oezbeken. Ik vind dat wel leuk, debutantlanden. Hoop zelf ook op Montenegro en Panama.
Iran moet ook nog tegen Korea he.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maakt me weinig uit wie zich kwalificeert in Azie. Zolang Australie, Japan en Z-Korea er maar bij zijn. De rest maakt kwalitatief weinig verschil ben ik bang.
Maar ik zie Oezbekistan niet naar het WK gaan. Denk dat het Iran gaat worden.
Zolang je het vertikt om fatsoenlijk je mening te onderbouwen en beargumenteren zullen we er niet uit komen nee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb mijn punt gemaakt, alle users begrepen het, behalve jij. Dus hoef ik het niet te herhalen, en doe ik dat ook niet. Lees nog maar eens terug wat ik gezegd hebt anders als je het niet begrijpt.
Als je nu denkt dat je de discussie hebt gewonnen feliciteer ik je daar mee. Zelf denk ik dat ik gelijk heb, dus ik denk niet dat we er uit gaan komen.
Ik wil Korea niet wee zien in een WK.. Kunnen niet ballen..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Iran moet ook nog tegen Korea he.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:58 schreef byah het volgende:
Hebben de nederlandse spelers nou hun namen in het chinees op hun shirt staan?
Over 20 jaar weten we niet beter
Kan jij niet gewoon weggaan. Niemand neemt je serieus.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zolang je het vertikt om fatsoenlijk je mening te onderbouwen en beargumenteren zullen we er niet uit komen nee.
Maar ga vooral verder met je eigen domheid etaleren hoor.
0-1. Van Persie (penalty)quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:05 schreef Karina het volgende:
Hoeveel staat het? Zit op mijn werk en kan niet kijken.
0-1, tweede helft net begonnen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:05 schreef Karina het volgende:
0-1 voor Nederland. China heeft een rode kaart.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:05 schreef Karina het volgende:
0-1quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:05 schreef Karina het volgende:
We hebben gewoon een verschil van inzicht, dat staat niet gelijk aan het etaleren van domheid. Ik vind het raar dat tussen 1300000000 inwoners niet 1 goede voetballer zit. Jij vindt dit normaal.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zolang je het vertikt om fatsoenlijk je mening te onderbouwen en beargumenteren zullen we er niet uit komen nee.
Maar ga vooral verder met je eigen domheid etaleren hoor.
quote:
jouquote:
Dan is het afgelopen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:10 schreef Karina het volgende:
Dankjulliewel. Halfuurtje of zo ben ik thuis, kan ik kijken.
Kan je nog 10 minuten kijken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:10 schreef Karina het volgende:
Dankjulliewel. Halfuurtje of zo ben ik thuis, kan ik kijken.
Ik wou 't net zeggen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:17 schreef Rabieluh het volgende:
Godsklere wat een nutteloze wedstrijden dit.
Ik vraag me idd af waarom ik kijkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:17 schreef Rabieluh het volgende:
Ik vind dat vrij normaal ja. In een land dat totaal niet bekend staat als voetballand.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben gewoon een verschil van inzicht, dat staat niet gelijk aan het etaleren van domheid. Ik vind het raar dat tussen 1300000000 inwoners niet 1 goede voetballer zit. Jij vindt dit normaal.
Als ik door dat te zeggen mijn domheid etaleer, so be it. Ik zit daar niet mee.
die tweede, veels te veel balverlies, scheve passes, etc.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:18 schreef Karina het volgende:
Is China zo goed of is NL zo slecht dat het nog steeds maar 1-0 is
Een Chinese Muur waar je niet zo maar doorheen komt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:18 schreef Karina het volgende:
Spelen te weinig Feyenoorders mee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:18 schreef Karina het volgende:
Ik ben blij dat ik op m'n werk zit en niet kan kijken geloof ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:17 schreef Rabieluh het volgende:
Dat weten wij allang hoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Voerde ik een discussie met Kapiteintje dan?
Die kneus zit hier enkel en alleen maar om te provoceren en te trollen.
Ik probeerde ook maar faalde hopeloos, gelukkig wel enkele minuten gemist van deze wedstrijd. Precies tot deze goal. Mooi.quote:
Troll detected.quote:
Ja, pirouette.quote:
Echt wel, hij kan door dubbelglas slaan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:26 schreef donroyco het volgende:
Die Pieters kan ook niks heAlleen in de weg lopen.
Hoe noem je een chinese keeper die naar de hoek duikt?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:26 schreef TLC het volgende:
Hoe noem je een Chinese voetballer die van zijn trainer naar de kant moet ??
een afhaalchinees
hihihihihihih
Kun je niks beters scoren?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gelukkig geeft je moeder me genoeg aandacht.
quote:
Waar spelen de Chinesen voetbal mee?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:26 schreef TLC het volgende:
een afhaalchinees
hihihihihihih
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A single rose can be my garden, a single friend my world."
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:26 schreef TLC het volgende:
een afhaalchinees
hihihihihihih
duidelijk een mislukt hakballetjequote:
Yolanthe Cabau van Kasbergen schijnt ook één Chinees woord te zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:34 schreef Kopsterk het volgende:
'Van Persie' is in het Chinees één woord.
妓女?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Yolanthe Cabau van Kasbergen schijnt ook één Chinees woord te zijn.
Als hij dat verleert speelt hij binnenkort bij Fortunaquote:
Gewoon 'Yo'quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ka Chingquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zuid, en die kunnen wel ballen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:04 schreef ha_n het volgende:
[..]
Ik wil Korea niet wee zien in een WK.. Kunnen niet ballen..
Zo goed, dat hij bij Ajax speelt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo goed dat je hem bijna niet hebt gezien.
Chinees is een klanktaal, elke lettergreep is een afzonderlijke letter dus.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:38 schreef Rabieluh het volgende:
En de uitspraak telt dan ook nog eens, Als je Robben verkeerd uitspreekt in het chinees zeg je "ronkelzwijntje".
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:39 schreef Fixi0 het volgende:
STRAFSCHOP kutchinees!!! Dacht dat die chinezen het altijd zo goed konden zien met hun breedbeeld oogjes..
spreek je 'ma' (moeder) in het Chinees verkeerd uit heb je paardquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:38 schreef Rabieluh het volgende:
En de uitspraak telt dan ook nog eens, Als je Robben verkeerd uitspreekt in het chinees zeg je "ronkelzwijntje".
Kraam eens niet zo'n onzin uit. Chinezen leren massaal Engels.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:40 schreef Kopsterk het volgende:
Over een paar decennia moeten we allemaal Chinees leren. Dat wordt flink kut.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:41 schreef TLC het volgende:
Is Duarte nu voor de kat zijn viool meegekomen ??
Ja, na dit potje zijn ze Wereldkampioenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:42 schreef tochweerhenk het volgende:
is nederland nu al geplaatst voor de laatste 16 dan
ja uitdoelpunten tellen dubbel dus nu staat het 0-4quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:42 schreef tochweerhenk het volgende:
Alleen als ze met 0-3 winnen. Tenminste, dat is wat Kuyt volgens mij denkt, met z'n gejaag en schwalbe.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:42 schreef tochweerhenk het volgende:
Nee want onze keeper had geen hoedje opquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:42 schreef tochweerhenk het volgende:
Nee dit is onder de 21quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:42 schreef tochweerhenk het volgende:
Dan stel jij dus ook briljante (domme) vragenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:47 schreef Fixi0 het volgende:
[..]
Dan stel jij dus ook briljante (domme) vragen
Wordt nog lastig. Die hebben heel veel inwoners.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:48 schreef TLC het volgende:
En volgende keer oefenen uit tegen Bangladesh en India![]()
Bangladesh heeft zelfs een Nederlandse bondscoachquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wordt nog lastig. Die hebben heel veel inwoners.
Nou wie speelden er wel goed dan??quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:50 schreef Paint-Man het volgende:
Pijnlijk duidelijk geworden hoe hard wij Wesley Sneijder nodig hebben. Meer goede dingen zien doen dan de andere 14 spelers de hele wedstrijd bij elkaar. Ookal is die niet helemaal fit. Gewoon op bootcamp sturen en weer aanvoerder maken. Verder mogen De Guzman , Kuijt,Nelom,Tiendalli en Vlaar wat mij betreft ophoepelen. Dat zijn spelers die bij Nac Breda amper opvallen.
Zag net de assist gifje. Netjes gedaanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Robben had weer eens wat goede akties in huis
Bel de KNVB even.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:50 schreef Paint-Man het volgende:
Pijnlijk duidelijk geworden hoe hard wij Wesley Sneijder nodig hebben. Meer goede dingen zien doen dan de andere 14 spelers de hele wedstrijd bij elkaar. Ookal is die niet helemaal fit. Gewoon op bootcamp sturen en weer aanvoerder maken. Verder mogen De Guzman , Kuijt,Nelom,Tiendalli en Vlaar wat mij betreft ophoepelen. Dat zijn spelers die bij Nac Breda amper opvallen.
Robben, Van Persie speelden gewoon degelijk. Toornstra viel mij op in positieve zin. Ohja Schaken moet ook weg. Lens heb ik eerder wel goed zien spelen.quote:
Ja kut is datquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij komt binnen en je krijgt zwart beeld, lullig
Hij moet ook dat EK van Jong Oranje doen dus ik denk niet dat hij de hele tijd van Azië naar Israël gaat vliegenquote:
Schaken heb je juist nodig voor de snelle voorzettenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:51 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Robben, Van Persie speelden gewoon degelijk. Toornstra viel mij op in positieve zin. Ohja Schaken moet ook weg. Lens heb ik eerder wel goed zien spelen.
Blessquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:51 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Robben, Van Persie speelden gewoon degelijk. Toornstra viel mij op in positieve zin. Ohja Schaken moet ook weg. Lens heb ik eerder wel goed zien spelen.
In een privé jet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:52 schreef TLC het volgende:
Kan Heitinga nu gelijk doorvliegen naar Istanbul
Morgen weerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij moet ook dat EK van Jong Oranje doen dus ik denk niet dat hij de hele tijd van Azië naar Israël gaat vliegen
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:54 schreef inZanity het volgende:
Reclame maken voor een toernooi dat mogelijk gemaakt wordt door racisme en bezetting.
Die chineesjesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man. Wel van die spelers in korte broek natuurlijk
Nou Ronald gaat nog wel, maar Hansiequote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niet nat worden van Ronald en Hansie Hansie.
Sophie zou het wel weten.
iets met WK en Argentinië, OS en China e.d.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:54 schreef inZanity het volgende:
Reclame maken voor een toernooi dat mogelijk gemaakt wordt door racisme en bezetting.
Die snorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een blonde god
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb het over het EK in Israël. Dieptepunt in de sportgeschiedenis.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:58 schreef TLC het volgende:
[..]
iets met WK en Argentinië, OS en China e.d.
Wat een baasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was zijn trainer bij NAC
Israel lijkt me een erg mooi land om eens te bezoekenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb het over het EK in Israël. Dieptepunt in de sportgeschiedenis.
Daar gaat het helemaal niet om. Israël is een schitterend land. Dat maakt het des te triester dat ze op zulke schaal mensenrechten schenden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:02 schreef TLC het volgende:
[..]
Israel lijkt me een erg mooi land om eens te bezoekendat je niks met Israel hebt kan me niet boeien
Inderdaad, WK U20 in Turkije is ook schandalig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Israël is een schitterend land. Dat maakt het des te triester dat ze op zulke schaal mensenrechten schenden.
De UEFA heeft zich compleet belachelijk gemaakt door in zo'n land een internationaal toernooi te organiseren. Daarmee geven ze hun steun aan een bloedige bezetting, racisme, apartheid en buitensporig geweld en tal van andere mensenrechtenschendingen.
De afgelopen 2 wedstrijden van Nederland eveneens. Maar zolang het goed betaalt, is er geen bobo in de wereld die er niet braaf handjes gaat schudden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Inderdaad, WK U20 in Turkije is ook schandalig.
Dit was een saaie kutpot!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Aantal inwoners China: 1.343.239.923
Aantal inwoners Nederland: 16.730.632
En dan nog gewoon met 2-0 winnen![]()
![]()
Maar even serieus was het weer een bagger pot zoals tegen Indonesië?
Kruipt net meer in z'n reet ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij mag Louis Pascal wel. Meer als Hansie.
Ravenelli was zo'n baasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:29 schreef TLC het volgende:
Wat wordt RVP snel grijsgaat ie Ravenelli achterna ?
Die zag er stoer uit met dat haarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:29 schreef TLC het volgende:
Wat wordt RVP snel grijsgaat ie Ravenelli achterna ?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Aantal inwoners China: 1.343.239.923
Aantal inwoners Nederland: 16.730.632
En dan nog gewoon met 2-0 winnen![]()
![]()
Maar even serieus was het weer een bagger pot zoals tegen Indonesië?
Geld doet wonderenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wesley heeft wel meer haar dan ooit.
Oefenwedstrijden in augustus zijn meestal belabberd van Oranje.. verwacht er niet veel van. Het is altijd weer hetzelfde.. je hoopt op een leuke pot tegen beter weten in, want iedere keer krijg je weer van die zaadpotten voorgeschoteld als die tegen Indonesië en China.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:24 schreef TLC het volgende:
Eens moet Oranje toch van Portugal kunnen winnen.... dan maar in Augustus
Zaadpot of niet, voor de rangschikking op de wereldranglijst is het mijns inziens toch belangrijk deze wedstrijd te winnen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Oefenwedstrijden in augustus zijn meestal belabberd van Oranje.. verwacht er niet veel van. Het is altijd weer hetzelfde.. je hoopt op een leuke pot tegen beter weten in, want iedere keer krijg je weer van die zaadpotten voorgeschoteld als die tegen Indonesië en China.
Nee hoor want we hebben er heel weinig punten voor gekregen. Heb even gekeken maar Colombia gaat ons voorbij en Kroatie keldert een paar plaatsen.. We zullen dus wel 5e blijven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:35 schreef kasper het volgende:
[..]
Zaadpot of niet, voor de rangschikking op de wereldranglijst is het mijns inziens toch belangrijk deze wedstrijd te winnen.
Ik bedoel dus die oefenwedstrijd tegen Portugal.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Nee hoor want we hebben er heel weinig punten voor gekregen. Heb even gekeken maar Colombia gaat ons voorbij en Kroatie keldert een paar plaatsen.. We zullen dus wel 5e blijven.
Weet niet of dat zoveel verschil maakt.. oefenwedstrijden krijg je nooit veel punten voor. Wat ik alleen niet begrijp is dat Portugal zojuist 2x heeft gewonnen van goede ploegen (Rusland en Kroatie), maar volgende maand toch gaat zakken op de ranglijst.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:49 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik bedoel dus die oefenwedstrijd tegen Portugal.
Portugal staat momenteel 6e, wij 5e.
Waarschijnlijk was hun betaling niet op tijd binnen bij de FIFA.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat ik alleen niet begrijp is dat Portugal zojuist 2x heeft gewonnen van goede ploegen (Rusland en Kroatie), maar volgende maand toch gaat zakken op de ranglijst.
Dat zal het zijn. Het zit hem in de ingewikkelde berekening die de FIFA hanteert, die hele lijst zegt mij in ieder geval niet veel. Nederland staat nu 5e maar wij zijn echt niet beter dan al die landen onder ons.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:57 schreef kasper het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was hun betaling niet op tijd binnen bij de FIFA.
naja we zijn toch beter dan Tahiti, Nepal en Laos neem ik aan ? toch ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Het zit hem in de ingewikkelde berekening die de FIFA hanteert, die hele lijst zegt mij in ieder geval niet veel. Nederland staat nu 5e maar wij zijn echt niet beter dan al die landen onder ons.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |