Ik citeerde Mart Smeets.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Of jij bent gewoon niet bijster slim. Anders had je me immers wel kunnen vertellen waarom China volgens jou goede spelers zou moeten hebben. Blijkbaar kraam je gewoon onzin uit.
Da's toch leuk man. Kijk naar Trinidad en Tobago vroeger.quote:
die kan je nog hosselen met een paar kralenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb wel zin in een Chinees sletje eigenlijk.. Die grietjes kunnen best mooi zijn
Sambal bij?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb wel zin in een Chinees sletje eigenlijk.. Die grietjes kunnen best mooi zijn
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:55 schreef inZanity het volgende:
Ik denk dat ik komende WK 1000 Euro op China en WK als winnaar zet. Moeten met zoveel inwoners makkelijk het WK kunnen halen.
Mocht ik het fout hebben verhaal ik de schade gewoon op Kopsterk en johannes_vermeer
Zo ik zag er net een paar in zo'n Nederlands elftal shirt, mooie meiden sws ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Je zit er wel mee zegquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:55 schreef inZanity het volgende:
Ik denk dat ik komende WK 1000 Euro op China en WK als winnaar zet. Moeten met zoveel inwoners makkelijk het WK kunnen halen.
Mocht ik het fout hebben verhaal ik de schade gewoon op Kopsterk en johannes_vermeer
Ik heb mijn punt gemaakt, alle users begrepen het, behalve jij. Dus hoef ik het niet te herhalen, en doe ik dat ook niet. Lees nog maar eens terug wat ik gezegd hebt anders als je het niet begrijpt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:55 schreef inZanity het volgende:
Misschien dat China wel met meerdere teams mag meedoen aan het WKquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:55 schreef inZanity het volgende:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Drake is nog erger.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:59 schreef Specularium het volgende:
Dat zoontje van Will Smith is veel erger dan PSV.
Tibet National Team?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:57 schreef Fixi0 het volgende:
[..]
Misschien dat China wel met meerdere teams mag meedoen aan het WK
Maakt me weinig uit wie zich kwalificeert in Azie. Zolang Australie, Japan en Z-Korea er maar bij zijn. De rest maakt kwalitatief weinig verschil ben ik bang.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Da's toch leuk man. Kijk naar Trinidad en Tobago vroeger.
En wat heb je liever? Iran?
Die maken er weer een hele politieke kwestie van en zullen echt niet meer gaan presteren dan de Oezbeken. Ik vind dat wel leuk, debutantlanden. Hoop zelf ook op Montenegro en Panama.
Iran moet ook nog tegen Korea he.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maakt me weinig uit wie zich kwalificeert in Azie. Zolang Australie, Japan en Z-Korea er maar bij zijn. De rest maakt kwalitatief weinig verschil ben ik bang.
Maar ik zie Oezbekistan niet naar het WK gaan. Denk dat het Iran gaat worden.
Zolang je het vertikt om fatsoenlijk je mening te onderbouwen en beargumenteren zullen we er niet uit komen nee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb mijn punt gemaakt, alle users begrepen het, behalve jij. Dus hoef ik het niet te herhalen, en doe ik dat ook niet. Lees nog maar eens terug wat ik gezegd hebt anders als je het niet begrijpt.
Als je nu denkt dat je de discussie hebt gewonnen feliciteer ik je daar mee. Zelf denk ik dat ik gelijk heb, dus ik denk niet dat we er uit gaan komen.
Ik wil Korea niet wee zien in een WK.. Kunnen niet ballen..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Iran moet ook nog tegen Korea he.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:58 schreef byah het volgende:
Hebben de nederlandse spelers nou hun namen in het chinees op hun shirt staan?
Over 20 jaar weten we niet beter
Kan jij niet gewoon weggaan. Niemand neemt je serieus.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zolang je het vertikt om fatsoenlijk je mening te onderbouwen en beargumenteren zullen we er niet uit komen nee.
Maar ga vooral verder met je eigen domheid etaleren hoor.
0-1. Van Persie (penalty)quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:05 schreef Karina het volgende:
Hoeveel staat het? Zit op mijn werk en kan niet kijken.
0-1, tweede helft net begonnen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:05 schreef Karina het volgende:
0-1 voor Nederland. China heeft een rode kaart.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:05 schreef Karina het volgende:
0-1quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:05 schreef Karina het volgende:
We hebben gewoon een verschil van inzicht, dat staat niet gelijk aan het etaleren van domheid. Ik vind het raar dat tussen 1300000000 inwoners niet 1 goede voetballer zit. Jij vindt dit normaal.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zolang je het vertikt om fatsoenlijk je mening te onderbouwen en beargumenteren zullen we er niet uit komen nee.
Maar ga vooral verder met je eigen domheid etaleren hoor.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |