Begrijpend lezen is echt niet jouw sterkste punt he?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:44 schreef inZanity het volgende:
Ik denk dat we voortaan maar gewoon beter geen WK hoeven te spelen. Gewoon China die beker geven en India de zilveren medailles.
Zouden gezien hun inwoneraantal immers de beste spelers moeten hebben als we de heldere lichten hier moeten geloven.
Gewoon op http://www.sbs6.nl/programmas/voetbal/sport/livequote:
Werkt niet op me werkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gewoon op http://www.sbs6.nl/programmas/voetbal/sport/live
me werkquote:
Wat precies heb je dan wel gezegd?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd. Je moet mij geen woorden in de mond leggen, ik kan heel goed zelf bepalen wat ik zeg, dank je wel.
En beargumenteren niet echt de jouwe he?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is echt niet jouw sterkste punt he?
Nederland - Portugal volgens mij in augustus. Geen idee welk stadion.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:46 schreef Tjacka het volgende:
wanneer moet het A-team weer in dat jodenhok?
Als je het niet begrijpt, sorry, je mag het opschrijven, je mag je commentaar er op geven, best.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat precies heb je dan wel gezegd?
[..]
En beargumenteren niet echt de jouwe he?
Kan je me misschien nu wel gewoon normaal vertellen waarom China goede voetballers zou moeten hebben?
Ik vraag je iets.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je het niet begrijpt, sorry, je mag het opschrijven, je mag je commentaar er op geven, best.
Ik vind dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
En beargumenteren niet echt de jouwe he?
Kan je me misschien nu wel gewoon normaal vertellen waarom China goede voetballers zou moeten hebben?
Zou het?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijk al die spelers van china naar Robben en van Persie rennen voor hun shirtje.
En dat zij niet meer weten aan welke ze het van tevoren hadden beloofd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijk al die spelers van china naar Robben en van Persie rennen voor hun shirtje.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:49 schreef exile79 het volgende:
[..]
En dat zij niet meer weten aan welke ze het van tevoren hadden beloofd.
Had ik totaal niet verwacht!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:50 schreef DomineeGremdaat het volgende:
De Chinezen hebben er geen zin in.
Het Nederlands Elftal heeft er geen zin in.
De supporters hebben er geen zin in.
De scheidsrechter heeft er geen zin in.
Conclusie: Flutwedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |