Ik heb 2 boekenkasten. Eén voor literatuur de andere voor sportboeken. Ben aan een derde toe.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
stond in het boek van Hansie best leuk boek hoor.
Ja maar ik ben er nog niet uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi Luna. Al nagedacht over lidmaatschap aan #TeamJohannes?
Je bent wel de eerste die Hansie Hansie met literatuur verbindt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb 2 boekenkasten. Eén voor literatuur de andere voor sportboeken. Ben aan een derde toe.
De kans dat je slechte spelers heb is natuurlijk ook veel groter.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:44 schreef inZanity het volgende:
Ik denk dat we voortaan maar gewoon beter geen WK hoeven te spelen. Gewoon China die beker geven en India de zilveren medailles.
Zouden gezien hun inwoneraantal immers de beste spelers moeten hebben als we de heldere lichten hier moeten geloven.
Hij speelde zijn laatste wedstrijden dan ook verbonden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent wel de eerste die Hansie Hansie met literatuur verbindt.
Wat loopt die man te schreeuwen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:44 schreef Fixi0 het volgende:
http://i.livetvstatic.ru/(...)lid=130164&ci=5&si=1
Dat heb ik nooit gezegd. Je moet mij geen woorden in de mond leggen, ik kan heel goed zelf bepalen wat ik zeg, dank je wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:44 schreef inZanity het volgende:
Ik denk dat we voortaan maar gewoon beter geen WK hoeven te spelen. Gewoon China die beker geven en India de zilveren medailles.
Zouden gezien hun inwoneraantal immers de beste spelers moeten hebben als we de heldere lichten hier moeten geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |