quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:54 schreef inZanity het volgende:
Reclame maken voor een toernooi dat mogelijk gemaakt wordt door racisme en bezetting.
Die chineesjesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man. Wel van die spelers in korte broek natuurlijk
Nou Ronald gaat nog wel, maar Hansiequote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niet nat worden van Ronald en Hansie Hansie.
Sophie zou het wel weten.
iets met WK en Argentinië, OS en China e.d.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:54 schreef inZanity het volgende:
Reclame maken voor een toernooi dat mogelijk gemaakt wordt door racisme en bezetting.
Die snorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een blonde god
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb het over het EK in Israël. Dieptepunt in de sportgeschiedenis.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:58 schreef TLC het volgende:
[..]
iets met WK en Argentinië, OS en China e.d.
Wat een baasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was zijn trainer bij NAC
Israel lijkt me een erg mooi land om eens te bezoekenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb het over het EK in Israël. Dieptepunt in de sportgeschiedenis.
Daar gaat het helemaal niet om. Israël is een schitterend land. Dat maakt het des te triester dat ze op zulke schaal mensenrechten schenden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:02 schreef TLC het volgende:
[..]
Israel lijkt me een erg mooi land om eens te bezoekendat je niks met Israel hebt kan me niet boeien
Inderdaad, WK U20 in Turkije is ook schandalig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Israël is een schitterend land. Dat maakt het des te triester dat ze op zulke schaal mensenrechten schenden.
De UEFA heeft zich compleet belachelijk gemaakt door in zo'n land een internationaal toernooi te organiseren. Daarmee geven ze hun steun aan een bloedige bezetting, racisme, apartheid en buitensporig geweld en tal van andere mensenrechtenschendingen.
De afgelopen 2 wedstrijden van Nederland eveneens. Maar zolang het goed betaalt, is er geen bobo in de wereld die er niet braaf handjes gaat schudden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Inderdaad, WK U20 in Turkije is ook schandalig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |