Dan stel jij dus ook briljante (domme) vragenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:47 schreef Fixi0 het volgende:
[..]
Dan stel jij dus ook briljante (domme) vragen
Wordt nog lastig. Die hebben heel veel inwoners.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:48 schreef TLC het volgende:
En volgende keer oefenen uit tegen Bangladesh en India![]()
Bangladesh heeft zelfs een Nederlandse bondscoachquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wordt nog lastig. Die hebben heel veel inwoners.
Nou wie speelden er wel goed dan??quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:50 schreef Paint-Man het volgende:
Pijnlijk duidelijk geworden hoe hard wij Wesley Sneijder nodig hebben. Meer goede dingen zien doen dan de andere 14 spelers de hele wedstrijd bij elkaar. Ookal is die niet helemaal fit. Gewoon op bootcamp sturen en weer aanvoerder maken. Verder mogen De Guzman , Kuijt,Nelom,Tiendalli en Vlaar wat mij betreft ophoepelen. Dat zijn spelers die bij Nac Breda amper opvallen.
Zag net de assist gifje. Netjes gedaanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Robben had weer eens wat goede akties in huis
Bel de KNVB even.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:50 schreef Paint-Man het volgende:
Pijnlijk duidelijk geworden hoe hard wij Wesley Sneijder nodig hebben. Meer goede dingen zien doen dan de andere 14 spelers de hele wedstrijd bij elkaar. Ookal is die niet helemaal fit. Gewoon op bootcamp sturen en weer aanvoerder maken. Verder mogen De Guzman , Kuijt,Nelom,Tiendalli en Vlaar wat mij betreft ophoepelen. Dat zijn spelers die bij Nac Breda amper opvallen.
Robben, Van Persie speelden gewoon degelijk. Toornstra viel mij op in positieve zin. Ohja Schaken moet ook weg. Lens heb ik eerder wel goed zien spelen.quote:
Ja kut is datquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij komt binnen en je krijgt zwart beeld, lullig
Hij moet ook dat EK van Jong Oranje doen dus ik denk niet dat hij de hele tijd van Azië naar Israël gaat vliegenquote:
Schaken heb je juist nodig voor de snelle voorzettenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:51 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Robben, Van Persie speelden gewoon degelijk. Toornstra viel mij op in positieve zin. Ohja Schaken moet ook weg. Lens heb ik eerder wel goed zien spelen.
Blessquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:51 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Robben, Van Persie speelden gewoon degelijk. Toornstra viel mij op in positieve zin. Ohja Schaken moet ook weg. Lens heb ik eerder wel goed zien spelen.
In een privé jet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:52 schreef TLC het volgende:
Kan Heitinga nu gelijk doorvliegen naar Istanbul
Morgen weerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij moet ook dat EK van Jong Oranje doen dus ik denk niet dat hij de hele tijd van Azië naar Israël gaat vliegen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |