Ja iddquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Collector's items die shirtjes met chinese letters
Met Louis van Gaal aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:05 schreef tochweerhenk het volgende:
Nederland wordt van het veld getikt.
Aad.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:08 schreef Kerftminister het volgende:
Is die Yu Hai trouwens de Kut-Hai van Vitesse en Aad? Aad
Dit is eng.quote:
quote:
Nee dacht er al aan toen ik de opstelling zag.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kwam in ons op door de commentator.
Geselecteerd door Kees Jansmaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:13 schreef Kerftminister het volgende:
Die pass van Toornstra trouwens net.
Stond laatst stukje over in de krant, tot een jaar of 10 terug mocht je niet met groepen meer dan 16 man bij elkaar komen, vandaar dat ze er eigenlijk nooit konden voetballen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:13 schreef Kopsterk het volgende:
Eigenlijk vrij lachwekkend dat China met haar 1.3 miljard inwoners zo´n matig voetbalelftal heeft.
Daar was deze trip om te cashen dan ook echt voor bedoeld.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:14 schreef Ferdii het volgende:
is wel kut, zo kan je alsnog niks testen als v gaal zijnde
Camacho werd zelf het mes genoemd. Of het slagersmes.quote:
Was netjes idd. Komt weer een miljoentje bij zijn transferwaarde.quote:
Tja hij kan niet anders. Bij zo'n overtreding moet je gewoon rood krijgen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:14 schreef Keukendrol het volgende:
Lol maak er maar zon pot van ja scheids
Ok, dat verklaart wel een hoop.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Stond laatst stukje over in de krant, tot een jaar of 10 terug mocht je niet met groepen meer dan 16 man bij elkaar komen, vandaar dat ze er eigenlijk nooit konden voetballen.
Tom Knipping heeft een ticket geboekt naar Thailand.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:15 schreef Ferdii het volgende:
Ching Cheng heeft net een paar ton op zijn rekening bijgeschreven gekregen
Dat is inderdaad jammer. Dit is nu al geen wedstrijd meer. Had geel mjoeten geven.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:14 schreef Keukendrol het volgende:
Lol maak er maar zon pot van ja scheids
Beetje overdreven. Een paar ton is miljoenen waard daar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:15 schreef Ferdii het volgende:
Ching Cheng heeft net een paar ton op zijn rekening bijgeschreven gekregen
China-Nederlandquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:17 schreef Chiappucci het volgende:
Nelom, Tiendalli. Waar zit ik naar te kijken
nopequote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:17 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Siem doet alles goed, robben kon gewoon niet goed controleren
Siem de Jong doet nooit iets goed.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:17 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Robben kan er geen kut van.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:17 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Die kopgoals tegen Indonesië zaten er goed in.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Siem de Jong doet nooit iets goed.
Krijg je met zo'n kop.
Daar spelen we tegen Oezbekistan ipv China.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:18 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Was al bang dat dit de eerste wedstrijd op het WK was.
Je hebt wel gelijk. Die verdediging manquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:18 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Was al bang dat dit de eerste wedstrijd op het WK was.
Zoals ik al zei, dat krijg je met zo'n kop.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:18 schreef Knaller het volgende:
[..]
Die kopgoals tegen Indonesië zaten er goed in.
Want?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:13 schreef Kopsterk het volgende:
Eigenlijk vrij lachwekkend dat China met haar 1.3 miljard inwoners zo´n matig voetbalelftal heeft.
Dat heeft Aad toch een paar keer verkeerd op het wedstrijdformulier gekeken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:19 schreef Ferdii het volgende:
yu hai speler van vitesse, dus toch kut hai
Even teruglezen. Schijnt tot tien jaar geleden verboden te zijn geweest om met meer dan 16 man samen te zijn in China.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vraag me af he..met 1 miljard inwoners moet het toch werkelijk niet zo moeilijk zijn om 11 Chinezen te vinden die kunnen voetballen?
Misschien komt het omdat ze alles maar half zien?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vraag me af he..met 1 miljard inwoners moet het toch werkelijk niet zo moeilijk zijn om 11 Chinezen te vinden die kunnen voetballen?
Waar dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het argument dat ik geef staat al in die zin.
Of jij weet blijkbaar niet wat beargumenteren is. Laat maar dan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ow jij kunt dus gewoon niet begrijpend lezen. Laat maar dan.
mooi toch hebben wij tenminste goedkope spullenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
China heeft het druk genoeg met andere zaken. Daar moeten alle inwoners 24/7 in de fabrieken werken of in de havens.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:23 schreef Keukendrol het volgende:
Ter uwer vermaeck.
[YOUTUBE]http://www.youtube.c
om/watch?v=tEB1sUUuGDU&feature=youtube_gdata_player[/YOUTUBE]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:23 schreef Keukendrol het volgende:
Ter uwer vermaeck.
[YOUTUBE]http://www.youtube.c
om/watch?v=tEB1sUUuGDU&feature=youtube_gdata_player[/YOUTUBE]
Beste speler tijdens deze trip.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:27 schreef Kopsterk het volgende:
Geef die bal nou maar gewoon aan Siem, die doet er wel wat goeds mee.
http://www.sbs6.nl/programmas/voetbal/sport/livequote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:27 schreef So_Surreal het volgende:
Iemand een link met een goede livestream ?
mag ik zeggen dat jouw baard ook niet slecht staat johannes_vermeerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
wel een strenge scheids voor een vriendschappelijk duel.
Hij heeft wel een mooie baard.
maakte je die grap niet zonet alquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er zou toch maar een chinees met humor die shirtjes van Nederland bedrukt hebben. Lopen ze met ding als oetlul en klootzak op de rug inplaats van de echte spelers namen.
Nee toen was ik het.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:29 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
maakte je die grap niet zonet al
Mag jij dat zeggen? Ja dat mag jij zeggen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
mag ik zeggen dat jouw baard ook niet slecht staat johannes_vermeer
Ik aan Marie Uhanaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
tijdens een trip denk ik nooit aan Siem de Jong
niet aanvaardquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:30 schreef tochweerhenk het volgende:
tijdens een bad trip denk ik aan Robben
alvast excuses voor Dj_Day-V
Dat ben jij niet poepdoosquote:
你需要一拳打在脸上吗?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:30 schreef tochweerhenk het volgende:
tijdens een bad trip denk ik aan Robben
alvast excuses voor Dj_Day-V
Er komen zelfs uit de moeder van Ronald en Erwin al betere voetballers dan uit China.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toch raar dat er uit Groningen betere voetballers komen dan uit heel China
Want?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toch raar dat er uit Groningen betere voetballers komen dan uit heel China
Nee.quote:
Ah, geld voor Maher.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor
Toivonen waarsch. voor 5.5 miljoen naar Norwich
Einde bericht.
Groningen heeft 500.000 inwoners, China 1,3 miljard. Dan zou je toch denken dat er wel wat tussen zit.quote:
Lijkt me de hoofdprijs voor Toivonen op dit moment.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor
Einde bericht.
Beter dan Douglas in Ruslandquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor
Einde bericht.
Zou echt een matige club zijn voor zo'n goede voetballer..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor
Einde bericht.
Van dat vette spul dat twee weken blijft zitten?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:36 schreef tochweerhenk het volgende:
ik heb nieuwe gel gekocht waar wilfred Genee nog jaloers op zou zijn
Camacho zei telkens tegen Kraaij jr.: you're loco loco loco locoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:35 schreef tong80 het volgende:
Toen FC Den Bosch tegen Espagnol speelde ik dacht in 95 was Kraaij JR speler van Den Bosch en Camacho trainer van Espagnol. Kraaij was bezig benen te breken en Camacho protesteerde steeds. Kraaij kreeg het aan de stok met Camacho.
Na afloop liepen ze gebroedelijk lachend van het veld.
Het kan windkracht 12 zijn bij hem zit het altijd goedquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:36 schreef tochweerhenk het volgende:
ik heb nieuwe gel gekocht waar wilfred Genee nog jaloers op zou zijn
3/10quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:37 schreef tong80 het volgende:
Camacho tegen zijn assistent-coach :
'Wat denk je Sambal bij ?'
Was je er ook bij ? Was op het veld naast de nieuw te bouwen Vliert.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Camacho zei telkens tegen Kraaij jr.: you're loco loco loco loco
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:35 schreef tong80 het volgende:
Toen FC Den Bosch tegen Espagnol speelde ik dacht in 95 was Kraaij JR speler van Den Bosch en Camacho trainer van Espagnol. Kraaij was bezig benen te breken en Camacho protesteerde steeds. Kraaij kreeg het aan de stok met Camacho.
Na afloop liepen ze gebroedelijk lachend van het veld.
quote:Het eerste optreden van Kraay jr. met FC Den Bosch was een oefenwedstrijd in De Vliert, tegen het Spaanse Espanyol van trainer José Antonio Camacho, die als speler de bijnaam ‘Het Scheermes’ had vanwege zijn gemene overtredingen. FC Den Bosch-Espanyol werd, hoe kon het ook anders met zo’n trainer, één grote schoppartij, waarbij met name Van Nistelrooy het zwaar te verduren kreeg. Als antwoord op het geschop ging Kraay jr. nóg harder tekeer tegen de Spanjaarden, hetgeen de onderlinge sfeer op het veld er bepaald niet beter op maakte. Het werd zelfs zo onvriendelijk dat plotseling Camacho voor Kraay jr. stond. ‘Midden op het veld! “You loco, you loco,” schreeuwde hij tegen mij. Ik vroeg hem: “Are you the brother of Camacho?”’ Wat een figuur! Als iemand loco was geweest als speler, dan was hij het wel. Achteraf denk ik nog weleens: als hij goed op onze nummer 10 had gelet, dan had hij Ruud van Nistelrooy toen mooi voor een prikkie kunnen ophalen. Maar Camacho moest zich zo nodig druk maken om de 35-jarige libero van Den Bosch.’
ga je mee zwemmen in de sambal bij?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:37 schreef tong80 het volgende:
Camacho tegen zijn assistent-coach :
'Wat denk je Sambal bij ?'
zie quote van johannesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was je er ook bij ? Was op het veld naast de nieuw te bouwen Vliert.
Ik weet het. Hij is te gemakkelijk.quote:
Leuk. Heb het boek nog niet.quote:
Lees het net. Grappig. Jan Schouten was nog voorzitterquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen heeft 500.000 inwoners, China 1,3 miljard. Dan zou je toch denken dat er wel wat tussen zit.
Alleen nog maar een panel gescoord. En al 25 minuten tegen tien man. Zegt genoeg denk ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Kan helaas niet kijken. Weer een zaadpartij zoals afgelopen vrijdag?
China - Kim Holland 69quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Kan helaas niet kijken. Weer een zaadpartij zoals afgelopen vrijdag?
Dat doet elke scheids.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:39 schreef So_Surreal het volgende:
Als de scheids een naam moet opschrijven ivm een gele of rode kaart schrijft hij maar het nummer op ipv de naam, net als bij de Chinees.
stond in het boek van Hansie best leuk boek hoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lees het net. Grappig. Jan Schouten was nog voorzitter
Ik nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er iemand anders die vindt dat ik wat raars zeg?
Nope, ik zei enkele reacties daarvoor iets vergelijkbaars.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er iemand anders die vindt dat ik wat raars zeg?
Ik heb 2 boekenkasten. Eén voor literatuur de andere voor sportboeken. Ben aan een derde toe.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
stond in het boek van Hansie best leuk boek hoor.
Ja maar ik ben er nog niet uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi Luna. Al nagedacht over lidmaatschap aan #TeamJohannes?
Je bent wel de eerste die Hansie Hansie met literatuur verbindt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb 2 boekenkasten. Eén voor literatuur de andere voor sportboeken. Ben aan een derde toe.
De kans dat je slechte spelers heb is natuurlijk ook veel groter.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:44 schreef inZanity het volgende:
Ik denk dat we voortaan maar gewoon beter geen WK hoeven te spelen. Gewoon China die beker geven en India de zilveren medailles.
Zouden gezien hun inwoneraantal immers de beste spelers moeten hebben als we de heldere lichten hier moeten geloven.
Hij speelde zijn laatste wedstrijden dan ook verbonden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent wel de eerste die Hansie Hansie met literatuur verbindt.
Wat loopt die man te schreeuwen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:44 schreef Fixi0 het volgende:
http://i.livetvstatic.ru/(...)lid=130164&ci=5&si=1
Dat heb ik nooit gezegd. Je moet mij geen woorden in de mond leggen, ik kan heel goed zelf bepalen wat ik zeg, dank je wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:44 schreef inZanity het volgende:
Ik denk dat we voortaan maar gewoon beter geen WK hoeven te spelen. Gewoon China die beker geven en India de zilveren medailles.
Zouden gezien hun inwoneraantal immers de beste spelers moeten hebben als we de heldere lichten hier moeten geloven.
Begrijpend lezen is echt niet jouw sterkste punt he?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:44 schreef inZanity het volgende:
Gewoon op http://www.sbs6.nl/programmas/voetbal/sport/livequote:
Werkt niet op me werkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gewoon op http://www.sbs6.nl/programmas/voetbal/sport/live
me werkquote:
Wat precies heb je dan wel gezegd?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd. Je moet mij geen woorden in de mond leggen, ik kan heel goed zelf bepalen wat ik zeg, dank je wel.
En beargumenteren niet echt de jouwe he?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is echt niet jouw sterkste punt he?
Nederland - Portugal volgens mij in augustus. Geen idee welk stadion.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:46 schreef Tjacka het volgende:
wanneer moet het A-team weer in dat jodenhok?
Als je het niet begrijpt, sorry, je mag het opschrijven, je mag je commentaar er op geven, best.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat precies heb je dan wel gezegd?
[..]
En beargumenteren niet echt de jouwe he?
Kan je me misschien nu wel gewoon normaal vertellen waarom China goede voetballers zou moeten hebben?
Ik vraag je iets.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je het niet begrijpt, sorry, je mag het opschrijven, je mag je commentaar er op geven, best.
Ik vind dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
En beargumenteren niet echt de jouwe he?
Kan je me misschien nu wel gewoon normaal vertellen waarom China goede voetballers zou moeten hebben?
Zou het?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijk al die spelers van china naar Robben en van Persie rennen voor hun shirtje.
En dat zij niet meer weten aan welke ze het van tevoren hadden beloofd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijk al die spelers van china naar Robben en van Persie rennen voor hun shirtje.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:49 schreef exile79 het volgende:
[..]
En dat zij niet meer weten aan welke ze het van tevoren hadden beloofd.
Had ik totaal niet verwacht!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:50 schreef DomineeGremdaat het volgende:
De Chinezen hebben er geen zin in.
Het Nederlands Elftal heeft er geen zin in.
De supporters hebben er geen zin in.
De scheidsrechter heeft er geen zin in.
Conclusie: Flutwedstrijd
Of jij bent gewoon niet bijster slim. Anders had je me immers wel kunnen vertellen waarom China volgens jou goede spelers zou moeten hebben. Blijkbaar kraam je gewoon onzin uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk jij dat echt? Dan ben je nog dommer dan je er uit ziet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |