Nee.quote:
Ah, geld voor Maher.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor
Toivonen waarsch. voor 5.5 miljoen naar Norwich
Einde bericht.
Groningen heeft 500.000 inwoners, China 1,3 miljard. Dan zou je toch denken dat er wel wat tussen zit.quote:
Lijkt me de hoofdprijs voor Toivonen op dit moment.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor
Einde bericht.
Beter dan Douglas in Ruslandquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor
Einde bericht.
Zou echt een matige club zijn voor zo'n goede voetballer..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor
Einde bericht.
Van dat vette spul dat twee weken blijft zitten?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:36 schreef tochweerhenk het volgende:
ik heb nieuwe gel gekocht waar wilfred Genee nog jaloers op zou zijn
Camacho zei telkens tegen Kraaij jr.: you're loco loco loco locoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:35 schreef tong80 het volgende:
Toen FC Den Bosch tegen Espagnol speelde ik dacht in 95 was Kraaij JR speler van Den Bosch en Camacho trainer van Espagnol. Kraaij was bezig benen te breken en Camacho protesteerde steeds. Kraaij kreeg het aan de stok met Camacho.
Na afloop liepen ze gebroedelijk lachend van het veld.
Het kan windkracht 12 zijn bij hem zit het altijd goedquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:36 schreef tochweerhenk het volgende:
ik heb nieuwe gel gekocht waar wilfred Genee nog jaloers op zou zijn
3/10quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:37 schreef tong80 het volgende:
Camacho tegen zijn assistent-coach :
'Wat denk je Sambal bij ?'
Was je er ook bij ? Was op het veld naast de nieuw te bouwen Vliert.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Camacho zei telkens tegen Kraaij jr.: you're loco loco loco loco
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:35 schreef tong80 het volgende:
Toen FC Den Bosch tegen Espagnol speelde ik dacht in 95 was Kraaij JR speler van Den Bosch en Camacho trainer van Espagnol. Kraaij was bezig benen te breken en Camacho protesteerde steeds. Kraaij kreeg het aan de stok met Camacho.
Na afloop liepen ze gebroedelijk lachend van het veld.
quote:Het eerste optreden van Kraay jr. met FC Den Bosch was een oefenwedstrijd in De Vliert, tegen het Spaanse Espanyol van trainer José Antonio Camacho, die als speler de bijnaam ‘Het Scheermes’ had vanwege zijn gemene overtredingen. FC Den Bosch-Espanyol werd, hoe kon het ook anders met zo’n trainer, één grote schoppartij, waarbij met name Van Nistelrooy het zwaar te verduren kreeg. Als antwoord op het geschop ging Kraay jr. nóg harder tekeer tegen de Spanjaarden, hetgeen de onderlinge sfeer op het veld er bepaald niet beter op maakte. Het werd zelfs zo onvriendelijk dat plotseling Camacho voor Kraay jr. stond. ‘Midden op het veld! “You loco, you loco,” schreeuwde hij tegen mij. Ik vroeg hem: “Are you the brother of Camacho?”’ Wat een figuur! Als iemand loco was geweest als speler, dan was hij het wel. Achteraf denk ik nog weleens: als hij goed op onze nummer 10 had gelet, dan had hij Ruud van Nistelrooy toen mooi voor een prikkie kunnen ophalen. Maar Camacho moest zich zo nodig druk maken om de 35-jarige libero van Den Bosch.’
ga je mee zwemmen in de sambal bij?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:37 schreef tong80 het volgende:
Camacho tegen zijn assistent-coach :
'Wat denk je Sambal bij ?'
zie quote van johannesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was je er ook bij ? Was op het veld naast de nieuw te bouwen Vliert.
Ik weet het. Hij is te gemakkelijk.quote:
Leuk. Heb het boek nog niet.quote:
Lees het net. Grappig. Jan Schouten was nog voorzitterquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen heeft 500.000 inwoners, China 1,3 miljard. Dan zou je toch denken dat er wel wat tussen zit.
Alleen nog maar een panel gescoord. En al 25 minuten tegen tien man. Zegt genoeg denk ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Kan helaas niet kijken. Weer een zaadpartij zoals afgelopen vrijdag?
China - Kim Holland 69quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Kan helaas niet kijken. Weer een zaadpartij zoals afgelopen vrijdag?
Dat doet elke scheids.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:39 schreef So_Surreal het volgende:
Als de scheids een naam moet opschrijven ivm een gele of rode kaart schrijft hij maar het nummer op ipv de naam, net als bij de Chinees.
stond in het boek van Hansie best leuk boek hoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lees het net. Grappig. Jan Schouten was nog voorzitter
Ik nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er iemand anders die vindt dat ik wat raars zeg?
Nope, ik zei enkele reacties daarvoor iets vergelijkbaars.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er iemand anders die vindt dat ik wat raars zeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |