Tom Knipping heeft een ticket geboekt naar Thailand.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:15 schreef Ferdii het volgende:
Ching Cheng heeft net een paar ton op zijn rekening bijgeschreven gekregen
Dat is inderdaad jammer. Dit is nu al geen wedstrijd meer. Had geel mjoeten geven.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:14 schreef Keukendrol het volgende:
Lol maak er maar zon pot van ja scheids
Beetje overdreven. Een paar ton is miljoenen waard daar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:15 schreef Ferdii het volgende:
Ching Cheng heeft net een paar ton op zijn rekening bijgeschreven gekregen
China-Nederlandquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:17 schreef Chiappucci het volgende:
Nelom, Tiendalli. Waar zit ik naar te kijken
nopequote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:17 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Siem doet alles goed, robben kon gewoon niet goed controleren
Siem de Jong doet nooit iets goed.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:17 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Robben kan er geen kut van.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:17 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Die kopgoals tegen Indonesië zaten er goed in.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Siem de Jong doet nooit iets goed.
Krijg je met zo'n kop.
Daar spelen we tegen Oezbekistan ipv China.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:18 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Was al bang dat dit de eerste wedstrijd op het WK was.
Je hebt wel gelijk. Die verdediging manquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:18 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Was al bang dat dit de eerste wedstrijd op het WK was.
Zoals ik al zei, dat krijg je met zo'n kop.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:18 schreef Knaller het volgende:
[..]
Die kopgoals tegen Indonesië zaten er goed in.
Want?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:13 schreef Kopsterk het volgende:
Eigenlijk vrij lachwekkend dat China met haar 1.3 miljard inwoners zo´n matig voetbalelftal heeft.
Dat heeft Aad toch een paar keer verkeerd op het wedstrijdformulier gekeken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:19 schreef Ferdii het volgende:
yu hai speler van vitesse, dus toch kut hai
Even teruglezen. Schijnt tot tien jaar geleden verboden te zijn geweest om met meer dan 16 man samen te zijn in China.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vraag me af he..met 1 miljard inwoners moet het toch werkelijk niet zo moeilijk zijn om 11 Chinezen te vinden die kunnen voetballen?
Misschien komt het omdat ze alles maar half zien?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vraag me af he..met 1 miljard inwoners moet het toch werkelijk niet zo moeilijk zijn om 11 Chinezen te vinden die kunnen voetballen?
Waar dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het argument dat ik geef staat al in die zin.
Of jij weet blijkbaar niet wat beargumenteren is. Laat maar dan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ow jij kunt dus gewoon niet begrijpend lezen. Laat maar dan.
mooi toch hebben wij tenminste goedkope spullenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
China heeft het druk genoeg met andere zaken. Daar moeten alle inwoners 24/7 in de fabrieken werken of in de havens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |