Lijkt er wel op. Maar minder dan 5$ per maand.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:45 schreef Martin-Ssempa het volgende:
heb je die subscription nodig om online te spelen?
jaquote:
ja ben er blij mee, ik neem het nu minimaal een jaar erbij.. ff wachten op wehkampquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt ik zou al zeker verlengen, nu komt het nog beter uit
Wehkamp? Hebben die een aanbieding of wat?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja ben er blij mee, ik neem het nu minimaal een jaar erbij.. ff wachten op wehkamp
Deus Ex is niet in NL, saints row ook niet..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:47 schreef Gamer_V het volgende:
Ik mis een beetje de 'voor de prijs van plus per maand krijg je deus ex, lbp, saint row' en dat is goedkoper dan de prijs van xbl per maand!
Kom op! Spel het uit
hoezo forceren?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:47 schreef Theoden het volgende:
Ze forceren mensen wel naar PLUS nu, maar je krijgt er zoveel voor terug.
Gameplay Destiny nu!
Wel fuck sony dan!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Deus Ex is niet in NL, saints row ook niet..
Worth it.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:47 schreef Theoden het volgende:
Gameplay Destiny nu!
ALs je ps3 hebt zou ik nu direct een ps plus abo nemen zodat je tig games kan spelen en daarna de overstap maken naar ps4.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:47 schreef Theoden het volgende:
Gameplay Destiny nu!
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:48 schreef Theoden het volgende:
[..]
Omdat je anders niet online kan spelen als ik het goed begrijp.
echt? niet gehoordquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:48 schreef Theoden het volgende:
[..]
Omdat je anders niet online kan spelen als ik het goed begrijp.
ps+ vaak voor +- 38eurquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wehkamp? Hebben die een aanbieding of wat?
25 of 38quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ps+ vaak voor +- 38eur
heb GTA v voor 25
plus is geweldig, heb in 1 maand al 4 games die ik graag wou en deze maand LBP Kart erbijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:47 schreef Theoden het volgende:
Gameplay Destiny nu!
Hoe geweldig Rayman origins ook is... not quite the samequote:
Wtfquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ps+ vaak voor +- 38eur
heb GTA v voor 25
+ Uncharted 3 + xcomquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
plus is geweldig, heb in 1 maand al 4 games die ik graag wou en deze maand LBP Kart erbij
ja met actie heb je een jaar ps+ voor 38 (komt regelmatig langs(quote:
unch 3 heb ik alquote:
oculus riftquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:51 schreef Geo4kant het volgende:
Wordt tijd dat ze iets maken dat je met je ogen kan aimen en met de controller kan lopen als ze geen guns met controllers fatsoenlijk kunnen maken. Shooters op consoles vind ik niks.
jij hebt geen nachtkijkerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:51 schreef Geo4kant het volgende:
Zo'n hightech wapen en dan niet eens een nachtkijker bij hebben
Dat ligt toch meer aan jou. Ik vind het prima te doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:51 schreef Geo4kant het volgende:
Wordt tijd dat ze iets maken dat je met je ogen kan aimen en met de controller kan lopen als ze geen guns met controllers fatsoenlijk kunnen maken. Shooters op consoles vind ik niks.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan slaat je broer je vol tegen je bakkes aan zonder dat jij het aan ziet komendaaaaag.
Heb je al een goede bank en surround set?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:52 schreef Jimbo het volgende:
fuck it, ik koop ook een nieuwe tv gelijk voor de ps4
wil echt maximaal genieten
catherine valt goed in smaak bij mn meissiequote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:52 schreef xminator het volgende:
[..]
+ demon souls + kingdom of amalur + catherine + ico + sotc... etc etc.
iteraard.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je al een goede bank en surround set?
Nou, da's vrij populair toch!quote:
vind aan beide geen kut aanquote:
dat werkt in shootersquote:
dat werkt met elke gamequote:
Hmm bungie was altijd erg goed in offline multiplayer, maar gok dat dit puur online wordt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:56 schreef Jimbo het volgende:
zou dit splitscreen worden ?c
of puur 'online'
autofellatioquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe hou jij hem hard als je 2 handen nodig hebt voor je controller?
ik weet mijn laatste turn-based rpg dating-sim tower defense real-time racer puzzler match-3 nog met dat elementquote:
Met z'n fleshlightquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe hou jij hem hard als je 2 handen nodig hebt voor je controller?
je denkt toch niet dat ze op hardcore spelen bij een demoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:58 schreef Geo4kant het volgende:
Wel erg makkelijk te verslaan die bosses
Mja, ze waren level 7 zelf, en er liepen level 20 players bij die bossquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:58 schreef Geo4kant het volgende:
Wel erg makkelijk te verslaan die bosses
Je eigen spel amper gespeeld hebbenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:59 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Mja, ze waren level 7 zelf, en er liepen level 20 players bij die boss
Ik ga niet een uurtje slapen, maar trusten.quote:
ik wel, zit nu op 4 uur sinds vrijdagquote:Op dinsdag 11 juni 2013 05:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga niet een uurtje slapen, maar trusten.
In USD is het altijd exclusief BTW, dus niks 1:1.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 05:03 schreef Geo4kant het volgende:
Wel stom dat ze net als bij de xbox gewoon 1:1 doen.. niet eerlijk.
hahah wat een t rollen zijn het toch ookquote:
Is dat nog nodigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 05:09 schreef 2Happy4U het volgende:
welterusten negers, tot volgend jaar en waarschijnlijk nog in het xbox vs playstation topic
Neequote:Op dinsdag 11 juni 2013 05:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
Is er wel een voordeel aan de Xbox One als je geen Amerikaan bent?
Ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 05:24 schreef Martin-Ssempa het volgende:
komt metal gear solid phantom pain op ps4? moet wel toch?
Heb je gelezen wat er in de tekst eronder staatquote:
Ik denk dat zijn dag al na dr Xbox persconferentie helemaal gemaakt was..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 05:55 schreef Pheno het volgende:
Dit was zo heerlijk om mee te maken. Fatality, slachtpartij en meer woorden zijn langsgekomen in het publiek. Die big smile op trettons gezicht was priceless.
die had al voorpret ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:03 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn dag al na dr Xbox persconferentie helemaal gemaakt was..
Plus kost geld, en je hebt plus nodig om online te spelen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:06 schreef Dagger87 het volgende:
Is PSN nou gratis of niet? Heb alleen gehoord over PSPLUS wat dus wel geld kost zoals nu.
killer instinct en pvz zijn voor mij redenen. Maar ze wegen minder zwaar dan deze slachtpartij van net. Een beetje dure games voor 499.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:06 schreef kossikvassik het volgende:
Je moet echt die hard halo fan zijn om voor de xbox te gaan?
ook zonder plus kun je online.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:07 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Plus kost geld, en je hebt plus nodig om online te spelen.
Wat? pvz exclusief?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
killer instinct en pvz zijn voor mij redenen. Maar ze wegen minder zwaar dan deze slachtpartij van net. Een beetje dure games voor 499.
PSB is gratis... MAARquote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:06 schreef Dagger87 het volgende:
Is PSN nou gratis of niet? Heb alleen gehoord over PSPLUS wat dus wel geld kost zoals nu.
quote:
psn is gratis. Alleen cloud en dergelijke hebben plus nodig. Overigens kan ik niet meer zonder plus. Veste investering ooit. Nou ja, vorig jaar gratis gekregen op de Sony persconferentiequote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:06 schreef Dagger87 het volgende:
er is geen ps genoemdquote:
het is geen Microsoftquote:
eind dit jaarquote:
Mooi want ik wil niet dokken om online te gamen. Anders heb je ook niks aan die share button etc.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
psn is gratis. Alleen cloud en dergelijke hebben plus nodig. Overigens kan ik niet meer zonder plus. Veste investering ooit. Nou ja, vorig jaar gratis gekregen op de Sony persconferentiemaar ik verleng zonder morren.
Heb je de video bekeken en gelezen wat eronder staatquote:
psn is altijd gratis geweest. Dat wordt er gevraagd. En dat werd met op de persconferentie nog beaamd. Dat er spellen plus nodig gaan hebben geloof ik graag. Elder scrolls bv. Maar je kunt gewoon online. Hoe wil je anders spellen kopen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:14 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Heb je de video bekeken en gelezen wat eronder staat
tja de gok die je moet nemen. Kun je maanden zonder GTA v. Als ie überhaupt gaat komen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:19 schreef SanAnt het volgende:
Hopen dat gt-6 en gta-V snel uikomen op ps4 ,dan haal ik ze niet voor de ps3
500GBquote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:03 schreef -CRASH- het volgende:
PS4 vormen bekend
PS4 prijs bekend
Maar er is nog niks gezegd over de grote van de HD
Controller standaard ¤59, Camera ¤49.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
500GB
http://www.scei.co.jp/corporate/release/pdf/130611a_e.pdf
Voor mij niet hoor, beste nieuws van E3 zijn de nieuwe games.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:52 schreef Rossdale het volgende:
Wel briljant trouwens dat het beste nieuws van de E3 is dat één van de consoles iets niet heeft
Volgens mij zit je er naast, ik lees overal dat je wel een betaald plus ABO nodig hebt om online te kunnen gamen.quote:
scherpquote:
Laten we eerst maar kijken hoe dat werktquote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:22 schreef kossikvassik het volgende:
Toch verbazingwekkend dat terwijl Microsoft op online zit te hameren Sony met Gaikai en de ps3/ps2 games streaming library verder is dan Microsoft... Xd
leuk pdfje, 500gb valt me alleen wel tegen. Een game zal 25-30gb zijnquote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
500GB
http://www.scei.co.jp/corporate/release/pdf/130611a_e.pdf
Ms mikt op het Wii publiek. Casual gamers die hopelijk wat games kopen. Het feit dat ze er een kinect in proppen zegt genoeg.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 05:50 schreef kossikvassik het volgende:
Ben nu een xbox 360 bezitter.
Maar je moet wel den erg gekkr Microsoft fanboy zijn om xbox one boven de Ps4 te verkiezen.
Hoe denkt Microsoft weg te komen met een grotere console met DDR3 ram
Ipv DDR5, een oreeliaanse kinect die altijd naar je luistert en je filmt, geen 2e hands games, elke 24 uur online, elk uur dat je singleplayer online bent online komen, 100 euro duurder, en geen aankondiging van een classic games streaming library zoals Sony met Gaikai...
Naar mijn idee heeft Sony Microsoft net knock out geslagen.
Wat een onzin...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ms mikt op het Wii publiek. Casual gamers die hopelijk wat games kopen. Het feit dat ze er een kinect in proppen zegt genoeg.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Goeie argumenten man. poeh.
-Ze hebben een kinect ingebouwdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Noem mij eens een goed argument dan om jouw stelling te onderbouwen?
En dan dus niet ''het feit dat er een camera bij zit zegt genoeg''
PS4 heeft ook een camera he, en nu?
Wat heeft dat met ''de casual markt'' te maken dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
-Ze hebben een kinect ingebouwd
-Smartglass dat nadrukkelijk naar voren komt
-tv tv tv tv tv tv tv
1600 dacht ikquote:
en zelfs daar gaan ze falen brom ik jequote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:49 schreef Rossdale het volgende:
Microsoft gaat 100% voor de amerikaanse markt met hun interactieve TV en volledige focus op sport.
Dat is allemaal prima, maar hier hebben wij er weinig aan.
Een echte gamer heeft geen interesse in tv onzin, die wil gamen, nee niet met kinect zwaaiend als een mongool in de lucht, nee met een keyboard of muis en toetsenbord. Gister was er weer zo'n meisje op Spike TV, die zat een kinect spel te spelen, een muziek spelletje. Ja, leuk voor je moeder maar niks voor een gamer. En dan dat smartglass...Je kan dus tijdens het gamen een ms smartglass gebruiken om iets in je game te activeren....Ehm...Ik heb toch zo'n controller in m'n handen? Hallo? Iemand? Nee?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met ''de casual markt'' te maken dan?
Een ''echte gamer'' ?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Een echte gamer heeft geen interesse in tv onzin, die wil gamen, nee niet met kinect zwaaiend als een mongool in de lucht, nee met een keyboard of muis en toetsenbord. Gister was er weer zo'n meisje op Spike TV, die zat een kinect spel te spelen, een muziek spelletje. Ja, leuk voor je moeder maar niks voor een gamer. En dan dat smartglass...Je kan dus tijdens het gamen een ms smartglass gebruiken om iets in je game te activeren....Ehm...Ik heb toch zo'n controller in m'n handen? Hallo? Iemand? Nee?
Nee, leuk hoor Microsoft, beetje mikken op families die met hoge uitzondering een game willen spelen maar mbt hardcore gamers slaan ze echt de plank mis. De PS4 gaat gewoon 2x zo krachtig zijn als de Xbox en dan loop je gewoon hopeloos achter...
De XBOX One GPU zou 1200 gflops worden, de PS4 1800. Maar het gerucht gaat dat MS problemen heeft met het ESRAM geheugen, waardoor ze de CPU en GPU terug moeten klokken. Daarnaast gebruikt het OS nog ergens rond de 10% GPU. Dus dan kom je op ongeveer 2x terecht ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een ''echte gamer'' ?
Definieer eens?
Ik heb bij de MS presentatie gisteren amper tot geen Kinect gezien, wel toffe games die met de controller te spelen zijn.
Smartglass is gewoon een handige tool voor degenen die dat leuk vinden.
Voor wat betreft hardcore gamers slaan ze de plank mis? Heb je de MS presentatie van gisteren uberhaupt wel gezien?
2 x zo krachtig?
In de praktijk (games) heb ik het verschil iig nog niet gezien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:13 schreef kipknots het volgende:
[..]
De XBOX One GPU zou 1200 gflops worden, de PS4 1800. Maar het gerucht gaat dat MS problemen heeft met het ESRAM geheugen, waardoor ze de CPU en GPU terug moeten klokken. Daarnaast gebruikt het OS nog ergens rond de 10% GPU. Dus dan kom je op ongeveer 2x terecht ja.
Daarnaast heeft de PS4 meer en sneller geheugen beschikbaar (de XBOX One gebruikt 3GB ram voor het OS, PS4 voor zover bekend minder, plus DDR3 vs GDDR5). ]
Het verschil is echt groot tussen de 2.
Dat komt omdat ms teveel bezig was met tv tv tv tv tv en crappy pre rendered trailersquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In de praktijk (games) heb ik het verschil iig nog niet gezien.
Je hebt de MS E3 presentatie dus niet gezien begrijp ik.....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat komt omdat ms teveel bezig was met tv tv tv tv tv en crappy pre rendered trailers
Ja dat heb ik wel gezien. Ze hadden alleen beetje gameplay van Dead Rising wat er niet bijzonder uitzag, BF4 dat niet heel spectaculair was in vergelijking met BF3 en nog een pauper game van respawn entertainment wat gewoon current gen was.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je hebt de MS E3 presentatie dus niet gezien begrijp ik.....
Forza 5 niet gezien?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:17 schreef kipknots het volgende:
Er is ook nog niet veel gameplay te zien geweest en al helemaal niet twee versies van hetzelfde spel.
Maar het beste wat ik heb gezien voor de XBOX is Ryse en naar mijn idee zagen onder andere Killzone, FFXV en the Division er toch een stuk beter uit.
Was er van Forza meer te zien dan het clipje wat ik op GameTrailers heb zitten kijken met die McLaren erbij? Forza kan mij als racefanaat en Forza fanboy van het eerste uur al niet zo meer bekoren. Hetzelfde geldt voor Gran Turismo trouwens. Dan vond ik Drive Club interessanter, ondanks dat ze doen alsof het vooruitstrevender is dan het in werkelijkheid is.quote:
Er was een replay te zien iig van de ingame engine, zag er echt top uit als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:22 schreef twi het volgende:
[..]
Was er van Forza meer te zien dan het clipje wat ik op GameTrailers heb zitten kijken met die McLaren erbij? Forza kan mij als racefanaat en Forza fanboy van het eerste uur al niet zo meer bekoren. Hetzelfde geldt voor Gran Turismo trouwens. Dan vond ik Drive Club interessanter, ondanks dat ze doen alsof het vooruitstrevender is dan het in werkelijkheid is.
Hetgene wat me wel direct opviel was toen ze uitlegden dat de AI geen echte AI meer was, maar zich aanpaste aan echt spelersgedrag... ja 1 seconde later zag hoe twee "AI"-auto's elkaar van de baan afbeuktenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er was een replay te zien iig van de ingame engine, zag er echt top uit als je het mij vraagt.
Ik vond dat juist wel cool eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hetgene wat me wel direct opviel was toen ze uitlegden dat de AI geen echte AI meer was, maar zich aanpaste aan echt spelersgedrag... ja 1 seconde later zag hoe twee "AI"-auto's elkaar van de baan afbeukten
Leuk idee, maar dan krijg je niet alleen suicide drivers in MP, maar ook in SP!
De stap die de X360 maakte ten opzichte van de Xbox vond ik grafisch al niet heel groot, deze stap gaat vermoedelijk nog minder indruk op me maken. Ik moest net zelfs Googlen of ik bij Forza 3 of Forza 4 was gestopt met spelen, dat blijkt dus 4 te zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Er was een replay te zien iig van de ingame engine, zag er echt top uit als je het mij vraagt.
Dat is natuurlijk weer onzin, de programmeurs en designers zullen altijd het uiterste van de hardware van een console vragen. Of dat nu via gedetailleerdere textures of modellen is, of via meer animaties of special effects.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:37 schreef Ame_thyst het volgende:
Racegames vragen wat dat betreft ook niet echt veel van een console/pc natuurlijk als deze een beetje fatsoenlijk geprogrammeerd zijn.
Paar auto's renderen en een landschapje zou toch geen probleem mogen zijn.
het was dan ook goed nieuwsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:48 schreef JimmyJames het volgende:
Net even de Sony conference gezien. Dingen die volstrekt normaal zouden moeten zijn, zoals tweedehandse games en niet altijd online te hoeven zijn, daar werd nog met het meeste enthousiasme op gereageerd..
Verder vond ik die post-apocalyptische shooter wel interessant. Ik ben erg benieuwd naar Nintendo vanmiddag.
Het is ook meer het verschil met Microsoft dat het enthousiasme bewerkstelligt dan de features waar Sony daadwerkelijk mee komt. De games van Sony zien er in mijn ogen wat interessanter uit, voor de rest is het meer napraterij en de prijs. De Xbox One is zo slecht nog niet, maar komt in Europa door het cultuurverschil gewoon niet helemaal uit de verf. Sony speelt daar heel slim op in, en dat was in de vorige generaties andersom.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:48 schreef JimmyJames het volgende:
Net even de Sony conference gezien. Dingen die volstrekt normaal zouden moeten zijn, zoals tweedehandse games en niet altijd online te hoeven zijn, daar werd nog met het meeste enthousiasme op gereageerd..
The division is multi, maar dit was de PS4 versie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Forza 5 niet gezien?
The Division is multi toch?
Dat zeg ik niet, vergeleken met een game als GTA richt een game als Forza zich op een aantal specifieke punten en kan er daarom veel mooier uitzien als een game als GTA*. (tientallen voetgangers met elk afzonderlijk een AI en physics, meer dan 1 weg waar je op kan rijden, achtergronden waar je ook daadwerkelijk heen kan rijden ipv een foto kunnen zijn)quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:42 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk weer onzin, de programmeurs en designers zullen altijd het uiterste van de hardware van een console vragen. Of dat nu via gedetailleerdere textures of modellen is, of via meer animaties of special effects.
Zal wel moetenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:10 schreef maxburger het volgende:
Goeiemorgen! Allemaal een beetje wakker?
is er dan ook streams enzo?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog iets minder dan vier uur en dan begint de E3 écht!
Nintendo speciaal om 4 uur omdat dan de kindertjes uit school zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog iets minder dan vier uur en dan begint de E3 écht!
Bedankt!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jazeker!
http://www.nintendo.nl/Di(...)o-Direct-698557.html
bij de dollar moet je nog de btw rekenen daar. die is in elke staat anders.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:24 schreef fwokker het volgende:
Heb net de sony persconferentie gekeken, ga naar huis microsoft en kom niet meer terugbaal nog wel van de $=¤
![]()
edit: voor in de OP:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:24 schreef fwokker het volgende:
Heb net de sony persconferentie gekeken, ga naar huis microsoft en kom niet meer terugbaal nog wel van de $=¤
![]()
edit: voor in de OP:
[ afbeelding ]
importheffingquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:32 schreef Jimbo het volgende:
sowieso die eyetoy en controllers inportenFree shipping boven 100 dollar en heb je voor 120dollar (90.35eur) je extra controller en eyetoy.
scheelt weer 3 tientjes welke je voor een game (of een jaar plus) kan gebruiken
3/4e kans dat je pakketje er niet uitgehaald wordt en shippen als giftquote:
het mooie is , dat je het nog zelf geloofd ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zo, nintendo gaat vanmiddag eventjes sony en microshit dik rapen.
Nee ik geloof het niet, want ik ben geen console fanboyquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het mooie is , dat je het nog zelf geloofd ook
Mjah, de creative director was onlangs zonder aankondiging al weggestuurd. Een veteraan die verantwoordelijk was voor deel 1 t/m 3 maar bij deel 3 waarschijnlijk meermalen heeft aangegeven dat men de lijn dreigt te verliezen...quote:
Die controller kan je nog steeds gebruiken voor je PC heh, ik zal waarschijnlijk wel de controller kopen daarvoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:00 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo even rustig de persconferenties van MS en PS gezien.
Nou nu ben ik er echt uit. Na 10 jaar ga ik toch weer een Playstation kopen. Microsoft had ook leuk spul hoor, maar door die restricties en de exclusives koop ik hem niet. De console en de games van de PS4 spreken mij gewoon veel meer aan. Ook beter dat je gewoon used games kan gebruiken. Ik koop toch best veel 2ehands.
Damn toen die prijs werd genoemd. Zo heel het publiek werd wild hahaha.![]()
![]()
Zal alleen echt even wennen worden om weer met die controller te spelen. Ik ga die controller van de Xbox 360 wel missen, maar om nou alleen daar de keuze van af te laten hangen. Nee het gaat mij nog steeds om de games, en die spreken me gewoon meer aan op de PS4.
Ik kan iig niet meer wachten om met die PS4 aan de slag te gaan![]()
![]()
hahaha wat een heerlijk ding toch die Xonequote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:29 schreef fwokker het volgende:
Microsoft delays Xbox One launch in Asia by a whole year, forgets to even mention Japan
Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen daar![]()
![]()
Volgens mij was de xbox ook nooit zo heel groot in Azië, maar dat weet ik niet zekerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:29 schreef fwokker het volgende:
Microsoft delays Xbox One launch in Asia by a whole year, forgets to even mention Japan
Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen daar![]()
![]()
In het artikel staat:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij was de xbox ook nooit zo heel groot in Azië, maar dat weet ik niet zeker
Laatste jaar van de cyclus zal wel niet vreselijk uitmaken maar het telt wel mee.quote:(...)the VP added that the Xbox 360 became the top-selling console in Asia this year.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:38 schreef fwokker het volgende:
[..]
In het artikel staat:
[..]
Laatste jaar van de cyclus zal wel niet vreselijk uitmaken maar het telt wel mee.
Niet gelezen, dacht dat Azië meer van de PS3 was en de US of A Microsoft.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:38 schreef fwokker het volgende:
[..]
In het artikel staat:
[..]
Laatste jaar van de cyclus zal wel niet vreselijk uitmaken maar het telt wel mee.
Waarom zouden games goedkoper zijn op Xbox One???quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:26 schreef twi het volgende:
Nu ik het allemaal op me in heb laten werken, die fysieke exemplaren van games zullen het helemaal niet zo lang meer uit gaan houden. Het is niet zo alsof de boekjes en doosjes van games (de standaard versies) nog veel voorstellen ten opzichte van een jaar of vijftien geleden met uitzondering van games is alle multimedia content populairder als download.
Zeker als de prijs van downloads minder hoog wordt als de fysieke exemplaren kan het best snel gedaan zijn met de schijfjes. Met die visie in het achterhoofd is het zo raar nog niet wat Microsoft doet. In hun toekomst bestaat het uitlenen van games namelijk gewoon niet.
Voor alle mensen die janken om de aangekondigde prijs van de volgende generatie spelcomputers waarbij enkel het valutateken wordt vervangen:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:24 schreef fwokker het volgende:
![]()
lekker professioneel jaquote:
Dus wat?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Voor alle mensen die janken om de aangekondigde prijs van de volgende generatie spelcomputers waarbij enkel het valutateken wordt vervangen:
Xbox One als voorbeeld...
Bestelbedrag in euro’s ¤ 408,61
Invoerrechten bedrag ¤ 17,16
BTW bedrag ¤ 89,41
Totale bijkomende kosten ¤ 119,57
Totaalbedrag ¤ 528,19 (+29,26%)
Dus....
twitch dusquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.nintendo.nl/Di(...)o-Direct-698557.html
Forum Opties | |
---|---|