Lijkt er wel op. Maar minder dan 5$ per maand.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:45 schreef Martin-Ssempa het volgende:
heb je die subscription nodig om online te spelen?
jaquote:
ja ben er blij mee, ik neem het nu minimaal een jaar erbij.. ff wachten op wehkampquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt ik zou al zeker verlengen, nu komt het nog beter uit
Wehkamp? Hebben die een aanbieding of wat?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja ben er blij mee, ik neem het nu minimaal een jaar erbij.. ff wachten op wehkamp
Deus Ex is niet in NL, saints row ook niet..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:47 schreef Gamer_V het volgende:
Ik mis een beetje de 'voor de prijs van plus per maand krijg je deus ex, lbp, saint row' en dat is goedkoper dan de prijs van xbl per maand!
Kom op! Spel het uit
hoezo forceren?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:47 schreef Theoden het volgende:
Ze forceren mensen wel naar PLUS nu, maar je krijgt er zoveel voor terug.
Gameplay Destiny nu!
Wel fuck sony dan!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Deus Ex is niet in NL, saints row ook niet..
Worth it.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:47 schreef Theoden het volgende:
Gameplay Destiny nu!
ALs je ps3 hebt zou ik nu direct een ps plus abo nemen zodat je tig games kan spelen en daarna de overstap maken naar ps4.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:47 schreef Theoden het volgende:
Gameplay Destiny nu!
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:48 schreef Theoden het volgende:
[..]
Omdat je anders niet online kan spelen als ik het goed begrijp.
echt? niet gehoordquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:48 schreef Theoden het volgende:
[..]
Omdat je anders niet online kan spelen als ik het goed begrijp.
ps+ vaak voor +- 38eurquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wehkamp? Hebben die een aanbieding of wat?
25 of 38quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ps+ vaak voor +- 38eur
heb GTA v voor 25
plus is geweldig, heb in 1 maand al 4 games die ik graag wou en deze maand LBP Kart erbijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:47 schreef Theoden het volgende:
Gameplay Destiny nu!
Hoe geweldig Rayman origins ook is... not quite the samequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |