Wii U is al wel een tijdje uit.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wii U meeste exclusives. En mensen maar huilen![]()
Super Smash Bros. meest populaire game van E3 op IGN. Kun je zeggen wat je wil over de Wii U, maar dit is best aardig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ideale combi inderdaad, daar ga ik ook voorquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:24 schreef emokid het volgende:
[..]
Super Smash Bros. meest populaire game van E3 op IGN. Kun je zeggen wat je wil over de Wii U, maar dit is best aardig.
Een PS4 voor de AAA stuff het beste van de third party publishers, en een Wii U voor erbij lijkt mij ideaal.
Met al die nintendo games (mario, zelda etc)... Logisch lijkt me!quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:08 schreef over_hedge het volgende:
mario enzo, leuk hoor. 15 jaar geleden.. Nu echt geen zin meer in die spellen. Dus maakt me weinig uit dat het speciaal voor wii u is. Beschouw wii u toch vooral voor kinderen en families eigenlijk. (ookal worden er ook wel andere games opgemaakt)
Goede reactie.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:30 schreef emokid het volgende:
[..]
Zet je zelf niet nog meer te kijk.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:30 schreef emokid het volgende:
[..]
Zet je zelf niet nog meer te kijk.
[ afbeelding ]
Nog evenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat ding gaat voor het eind van volgend jaar 150eur minder kosten zeg ik je.
quote:
Ik geloof over de ps4.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]een quote uit 2013
waar ging dit over?
Xbone?
Mwah we zijn al 100eur geminderd in prijsRond de kerst een -50 actie en ik heb nog gelijk ook
Krijg je wel het fantastische Kinect (sarcasm-alert!) er niet meer bijquote:Op zondag 27 juli 2014 23:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]een quote uit 2013
waar ging dit over?
Xbone?
Mwah we zijn al 100eur geminderd in prijsRond de kerst een -50 actie en ik heb nog gelijk ook
nah ik ben een ps4 fanboy, dus die kraak ik niet afquote:
tsja, heb nooit gezegd om wel pakket t gingquote:Op maandag 28 juli 2014 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Krijg je wel het fantastische Kinect (sarcasm-alert!) er niet meer bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |