Destiny vond ik dan weer niks, maar is ook niet mijn favoriete genre.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
The Division inderdaad, damn wat ga ik daar veel plezier aan beleven
Destiny trouwens ook wel, ondanks dat ik Halo nooit heb geboeid doet deze game van Bungie me op de één of andere manier wel wat
Dat soort feministenquote:Op woensdag 12 juni 2013 08:59 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik had ergens gelezen dat er een feminist had geklaagd over de trailer van Metal Gear Solid V
Die feministen moeten gewoon hun bek houden en in de keuken blijven waar ze horen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:59 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik had ergens gelezen dat er een feminist had geklaagd over de trailer van Metal Gear Solid V
Jep! Ziet er zeker erg goed uit, maar ik heb alleen MGS1 gespeeld en wil de andere drie ook nog omdat ik anders geen reet van het hele verhaal snap vrees ikquote:Op woensdag 12 juni 2013 08:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Destiny vond ik dan weer niks, maar is ook niet mijn favoriete genre.
MGS5 gameplay gezien?
Ik ben ook al afgehaakt bij deel 2 maar ga deze wel halen tzt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep! Ziet er zeker erg goed uit, maar ik heb alleen MGS1 gespeeld en wil de andere drie ook nog omdat ik anders geen reet van het hele verhaal snap vrees ik
Ik denk dat het gros Peggle juist wel kent. Ik in elk geval. En ik ben niet meer of minder gamer dan die knakkers wat daar in de zaal zitten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:41 schreef LeaderRoel het volgende:
Dat die man Peggle 2 zei en in de lucht sprong was een marketingtactiek. Niemand had ooit van Peggle gehoord in die zaal en dat die man zich zo belachelijk ging maken door een dansje te maken bij Peggle 2 ging iedereen het natuurlijk opzoeken.
BESTE MARKETINGTACTIEK OOIT
[ afbeelding ]
Ja maar wat dan? Ze zijn volgens mij nergens anders meer mee bezig. Ze hebben nu die Evil Within en The Elder Scroll Online, maar dat geven ze volgens mij alleen uit.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:57 schreef JimmyJames het volgende:
Dat zou deze E3 in één klap geslaagd maken, maar ik vrees dat het om een andere game gaat.
Wat is de NL tijd voor deze aankondiging?
net zoals Battlefield jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:07 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Lol watchdogs nu. Hoor je een paar keer van die pc usb geluiden. Dus weer op een PC getoond.
Echt wtf waarom. Het is een PS4 stream en dan nog alsnog op een pc laten draaien.quote:
Wii U meeste exclusives. En mensen maar huilenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |