Lijkt er wel op. Maar minder dan 5$ per maand.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:45 schreef Martin-Ssempa het volgende:
heb je die subscription nodig om online te spelen?
jaquote:
ja ben er blij mee, ik neem het nu minimaal een jaar erbij.. ff wachten op wehkampquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt ik zou al zeker verlengen, nu komt het nog beter uit
Wehkamp? Hebben die een aanbieding of wat?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja ben er blij mee, ik neem het nu minimaal een jaar erbij.. ff wachten op wehkamp
Deus Ex is niet in NL, saints row ook niet..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:47 schreef Gamer_V het volgende:
Ik mis een beetje de 'voor de prijs van plus per maand krijg je deus ex, lbp, saint row' en dat is goedkoper dan de prijs van xbl per maand!
Kom op! Spel het uit
hoezo forceren?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:47 schreef Theoden het volgende:
Ze forceren mensen wel naar PLUS nu, maar je krijgt er zoveel voor terug.
Gameplay Destiny nu!
Wel fuck sony dan!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Deus Ex is niet in NL, saints row ook niet..
Worth it.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:47 schreef Theoden het volgende:
Gameplay Destiny nu!
ALs je ps3 hebt zou ik nu direct een ps plus abo nemen zodat je tig games kan spelen en daarna de overstap maken naar ps4.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:47 schreef Theoden het volgende:
Gameplay Destiny nu!
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:48 schreef Theoden het volgende:
[..]
Omdat je anders niet online kan spelen als ik het goed begrijp.
echt? niet gehoordquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:48 schreef Theoden het volgende:
[..]
Omdat je anders niet online kan spelen als ik het goed begrijp.
ps+ vaak voor +- 38eurquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wehkamp? Hebben die een aanbieding of wat?
25 of 38quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ps+ vaak voor +- 38eur
heb GTA v voor 25
plus is geweldig, heb in 1 maand al 4 games die ik graag wou en deze maand LBP Kart erbijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:47 schreef Theoden het volgende:
Gameplay Destiny nu!
Hoe geweldig Rayman origins ook is... not quite the samequote:
Wtfquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ps+ vaak voor +- 38eur
heb GTA v voor 25
+ Uncharted 3 + xcomquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
plus is geweldig, heb in 1 maand al 4 games die ik graag wou en deze maand LBP Kart erbij
ja met actie heb je een jaar ps+ voor 38 (komt regelmatig langs(quote:
unch 3 heb ik alquote:
oculus riftquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:51 schreef Geo4kant het volgende:
Wordt tijd dat ze iets maken dat je met je ogen kan aimen en met de controller kan lopen als ze geen guns met controllers fatsoenlijk kunnen maken. Shooters op consoles vind ik niks.
jij hebt geen nachtkijkerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:51 schreef Geo4kant het volgende:
Zo'n hightech wapen en dan niet eens een nachtkijker bij hebben
Dat ligt toch meer aan jou. Ik vind het prima te doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:51 schreef Geo4kant het volgende:
Wordt tijd dat ze iets maken dat je met je ogen kan aimen en met de controller kan lopen als ze geen guns met controllers fatsoenlijk kunnen maken. Shooters op consoles vind ik niks.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan slaat je broer je vol tegen je bakkes aan zonder dat jij het aan ziet komendaaaaag.
Heb je al een goede bank en surround set?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:52 schreef Jimbo het volgende:
fuck it, ik koop ook een nieuwe tv gelijk voor de ps4
wil echt maximaal genieten
catherine valt goed in smaak bij mn meissiequote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:52 schreef xminator het volgende:
[..]
+ demon souls + kingdom of amalur + catherine + ico + sotc... etc etc.
iteraard.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je al een goede bank en surround set?
Nou, da's vrij populair toch!quote:
vind aan beide geen kut aanquote:
dat werkt in shootersquote:
dat werkt met elke gamequote:
Hmm bungie was altijd erg goed in offline multiplayer, maar gok dat dit puur online wordt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:56 schreef Jimbo het volgende:
zou dit splitscreen worden ?c
of puur 'online'
autofellatioquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe hou jij hem hard als je 2 handen nodig hebt voor je controller?
ik weet mijn laatste turn-based rpg dating-sim tower defense real-time racer puzzler match-3 nog met dat elementquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |