is er dan ook streams enzo?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog iets minder dan vier uur en dan begint de E3 écht!
Nintendo speciaal om 4 uur omdat dan de kindertjes uit school zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog iets minder dan vier uur en dan begint de E3 écht!
Bedankt!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jazeker!
http://www.nintendo.nl/Di(...)o-Direct-698557.html
bij de dollar moet je nog de btw rekenen daar. die is in elke staat anders.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:24 schreef fwokker het volgende:
Heb net de sony persconferentie gekeken, ga naar huis microsoft en kom niet meer terugbaal nog wel van de $=€
![]()
edit: voor in de OP:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:24 schreef fwokker het volgende:
Heb net de sony persconferentie gekeken, ga naar huis microsoft en kom niet meer terugbaal nog wel van de $=€
![]()
edit: voor in de OP:
[ afbeelding ]
importheffingquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:32 schreef Jimbo het volgende:
sowieso die eyetoy en controllers inportenFree shipping boven 100 dollar en heb je voor 120dollar (90.35eur) je extra controller en eyetoy.
scheelt weer 3 tientjes welke je voor een game (of een jaar plus) kan gebruiken
3/4e kans dat je pakketje er niet uitgehaald wordt en shippen als giftquote:
het mooie is , dat je het nog zelf geloofd ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zo, nintendo gaat vanmiddag eventjes sony en microshit dik rapen.
Nee ik geloof het niet, want ik ben geen console fanboyquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het mooie is , dat je het nog zelf geloofd ook
Mjah, de creative director was onlangs zonder aankondiging al weggestuurd. Een veteraan die verantwoordelijk was voor deel 1 t/m 3 maar bij deel 3 waarschijnlijk meermalen heeft aangegeven dat men de lijn dreigt te verliezen...quote:
Die controller kan je nog steeds gebruiken voor je PC heh, ik zal waarschijnlijk wel de controller kopen daarvoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:00 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo even rustig de persconferenties van MS en PS gezien.
Nou nu ben ik er echt uit. Na 10 jaar ga ik toch weer een Playstation kopen. Microsoft had ook leuk spul hoor, maar door die restricties en de exclusives koop ik hem niet. De console en de games van de PS4 spreken mij gewoon veel meer aan. Ook beter dat je gewoon used games kan gebruiken. Ik koop toch best veel 2ehands.
Damn toen die prijs werd genoemd. Zo heel het publiek werd wild hahaha.![]()
![]()
Zal alleen echt even wennen worden om weer met die controller te spelen. Ik ga die controller van de Xbox 360 wel missen, maar om nou alleen daar de keuze van af te laten hangen. Nee het gaat mij nog steeds om de games, en die spreken me gewoon meer aan op de PS4.
Ik kan iig niet meer wachten om met die PS4 aan de slag te gaan![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |