hahaha wat een heerlijk ding toch die Xonequote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:29 schreef fwokker het volgende:
Microsoft delays Xbox One launch in Asia by a whole year, forgets to even mention Japan
Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen daar![]()
![]()
Volgens mij was de xbox ook nooit zo heel groot in Azië, maar dat weet ik niet zekerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:29 schreef fwokker het volgende:
Microsoft delays Xbox One launch in Asia by a whole year, forgets to even mention Japan
Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen daar![]()
![]()
In het artikel staat:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij was de xbox ook nooit zo heel groot in Azië, maar dat weet ik niet zeker
Laatste jaar van de cyclus zal wel niet vreselijk uitmaken maar het telt wel mee.quote:(...)the VP added that the Xbox 360 became the top-selling console in Asia this year.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:38 schreef fwokker het volgende:
[..]
In het artikel staat:
[..]
Laatste jaar van de cyclus zal wel niet vreselijk uitmaken maar het telt wel mee.
Niet gelezen, dacht dat Azië meer van de PS3 was en de US of A Microsoft.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:38 schreef fwokker het volgende:
[..]
In het artikel staat:
[..]
Laatste jaar van de cyclus zal wel niet vreselijk uitmaken maar het telt wel mee.
Waarom zouden games goedkoper zijn op Xbox One???quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:26 schreef twi het volgende:
Nu ik het allemaal op me in heb laten werken, die fysieke exemplaren van games zullen het helemaal niet zo lang meer uit gaan houden. Het is niet zo alsof de boekjes en doosjes van games (de standaard versies) nog veel voorstellen ten opzichte van een jaar of vijftien geleden met uitzondering van games is alle multimedia content populairder als download.
Zeker als de prijs van downloads minder hoog wordt als de fysieke exemplaren kan het best snel gedaan zijn met de schijfjes. Met die visie in het achterhoofd is het zo raar nog niet wat Microsoft doet. In hun toekomst bestaat het uitlenen van games namelijk gewoon niet.
Voor alle mensen die janken om de aangekondigde prijs van de volgende generatie spelcomputers waarbij enkel het valutateken wordt vervangen:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:24 schreef fwokker het volgende:
Heb net de sony persconferentie gekeken, ga naar huis microsoft en kom niet meer terugbaal nog wel van de $=€
![]()
lekker professioneel jaquote:
Dus wat?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Voor alle mensen die janken om de aangekondigde prijs van de volgende generatie spelcomputers waarbij enkel het valutateken wordt vervangen:
Xbox One als voorbeeld...
Bestelbedrag in euro’s € 408,61
Invoerrechten bedrag € 17,16
BTW bedrag € 89,41
Totale bijkomende kosten € 119,57
Totaalbedrag € 528,19 (+29,26%)
Dus....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |