Met z'n fleshlightquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe hou jij hem hard als je 2 handen nodig hebt voor je controller?
je denkt toch niet dat ze op hardcore spelen bij een demoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:58 schreef Geo4kant het volgende:
Wel erg makkelijk te verslaan die bosses
Mja, ze waren level 7 zelf, en er liepen level 20 players bij die bossquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:58 schreef Geo4kant het volgende:
Wel erg makkelijk te verslaan die bosses
Je eigen spel amper gespeeld hebbenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:59 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Mja, ze waren level 7 zelf, en er liepen level 20 players bij die boss
Ik ga niet een uurtje slapen, maar trusten.quote:
ik wel, zit nu op 4 uur sinds vrijdagquote:Op dinsdag 11 juni 2013 05:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga niet een uurtje slapen, maar trusten.
In USD is het altijd exclusief BTW, dus niks 1:1.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 05:03 schreef Geo4kant het volgende:
Wel stom dat ze net als bij de xbox gewoon 1:1 doen.. niet eerlijk.
hahah wat een t rollen zijn het toch ookquote:
Is dat nog nodigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 05:09 schreef 2Happy4U het volgende:
welterusten negers, tot volgend jaar en waarschijnlijk nog in het xbox vs playstation topic
Neequote:Op dinsdag 11 juni 2013 05:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
Is er wel een voordeel aan de Xbox One als je geen Amerikaan bent?
Ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 05:24 schreef Martin-Ssempa het volgende:
komt metal gear solid phantom pain op ps4? moet wel toch?
Heb je gelezen wat er in de tekst eronder staatquote:
Ik denk dat zijn dag al na dr Xbox persconferentie helemaal gemaakt was..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 05:55 schreef Pheno het volgende:
Dit was zo heerlijk om mee te maken. Fatality, slachtpartij en meer woorden zijn langsgekomen in het publiek. Die big smile op trettons gezicht was priceless.
die had al voorpret ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:03 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn dag al na dr Xbox persconferentie helemaal gemaakt was..
Plus kost geld, en je hebt plus nodig om online te spelen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:06 schreef Dagger87 het volgende:
Is PSN nou gratis of niet? Heb alleen gehoord over PSPLUS wat dus wel geld kost zoals nu.
killer instinct en pvz zijn voor mij redenen. Maar ze wegen minder zwaar dan deze slachtpartij van net. Een beetje dure games voor 499.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:06 schreef kossikvassik het volgende:
Je moet echt die hard halo fan zijn om voor de xbox te gaan?
ook zonder plus kun je online.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:07 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Plus kost geld, en je hebt plus nodig om online te spelen.
Wat? pvz exclusief?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
killer instinct en pvz zijn voor mij redenen. Maar ze wegen minder zwaar dan deze slachtpartij van net. Een beetje dure games voor 499.
PSB is gratis... MAARquote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:06 schreef Dagger87 het volgende:
Is PSN nou gratis of niet? Heb alleen gehoord over PSPLUS wat dus wel geld kost zoals nu.
quote:
psn is gratis. Alleen cloud en dergelijke hebben plus nodig. Overigens kan ik niet meer zonder plus. Veste investering ooit. Nou ja, vorig jaar gratis gekregen op de Sony persconferentiequote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:06 schreef Dagger87 het volgende:
er is geen ps genoemdquote:
het is geen Microsoftquote:
eind dit jaarquote:
Mooi want ik wil niet dokken om online te gamen. Anders heb je ook niks aan die share button etc.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
psn is gratis. Alleen cloud en dergelijke hebben plus nodig. Overigens kan ik niet meer zonder plus. Veste investering ooit. Nou ja, vorig jaar gratis gekregen op de Sony persconferentiemaar ik verleng zonder morren.
Heb je de video bekeken en gelezen wat eronder staatquote:
psn is altijd gratis geweest. Dat wordt er gevraagd. En dat werd met op de persconferentie nog beaamd. Dat er spellen plus nodig gaan hebben geloof ik graag. Elder scrolls bv. Maar je kunt gewoon online. Hoe wil je anders spellen kopen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:14 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Heb je de video bekeken en gelezen wat eronder staat
tja de gok die je moet nemen. Kun je maanden zonder GTA v. Als ie überhaupt gaat komen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:19 schreef SanAnt het volgende:
Hopen dat gt-6 en gta-V snel uikomen op ps4 ,dan haal ik ze niet voor de ps3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |