Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij zouden die vrienden ook nog willen toekijken als hij ontmaagd zou gaan worden..quote:
avithal nietquote:Op maandag 10 juni 2013 21:57 schreef SilentChaos het volgende:
Als je zo op tv komt ben gegarandeerd nog een paar jaar maagd...
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij zouden die vrienden ook nog willen toekijken als hij ontmaagd zou gaan worden.."je kan het jasper.. kom op duwen!"
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij zouden die vrienden ook nog willen toekijken als hij ontmaagd zou gaan worden.."je kan het jasper.. kom op duwen!"
Zou goeie televisie zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo slecht nog niet getroffen met deze stripster.. vaak krijg je zo'n vies dik wijf met handvallenquote:
wss niet uitgezonden.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:58 schreef CaptainCab het volgende:
Hij is vernederd en zij gaat niet eens topless?
Nopequote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef blow... het volgende:
[..]
idd, zouden de vrouwen en homos hier hem raken
Tja.. als RTL het wil weten...quote:Op maandag 10 juni 2013 22:00 schreef ChatGirl het volgende:
Stap voor stap uitleggen wat je doet als je thuiskomt
/care
Denkt-ie.quote:
klopt.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:00 schreef Captainp00face het volgende:
Vind Joost best een aardige gozer zo
De laatste keer dat ik daarin getrapt ben is zeker een jaar terug.. en toen kwam het niet op m'n tafel terechtquote:
Een beetje saai alleenquote:
Ik weet niet welke man jij kent die met honden poep onder zijn schoenen en dan er gewoon de huiskamer mee in looptquote:
Welnee, daarvoor is-ie veel te positief.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
Die vrouwen denken ook dat hij gay is gok ik.
Alsof ik mannen kenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet niet welke man jij kent die met honden poep onder zijn schoenen en dan er gewoon de huiskamer mee in loopt
Zijn ook genoeg oerend saaie vrouwen te vinden.quote:
klopt, zeggen ze later ook.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
Die vrouwen denken ook dat hij gay is gok ik.
Hij is als een broer voor me.quote:
Daar zijn er bergen van. Gelukkig zijn er ook saaie vrouwen.quote:
Ze doet niet veel anders, gok ik zo.quote:
ik ookquote:Op maandag 10 juni 2013 22:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Die danielle is echt wel gecast, veel te mooi voor Alex. Maar ik gun het hem van harte
Niet zo bijdehand doen Geo.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat loop je dan wijs te doenga je 14 katten voeren jij!
Allemaal 5 euro lappen. Dan heeft Alex zijn zin.quote:
ze hoeft ook niet veel te doen, alleen hem diep in dr mondje nemenquote:
quote:
en in har poesjequote:Op maandag 10 juni 2013 22:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
ze hoeft ook niet veel te doen, alleen hem die in dr mondje nemen
Eej!quote:Op maandag 10 juni 2013 22:04 schreef SilentChaos het volgende:
Altijd flirten met de serveerster! Gouden tip
Nou. Denk het niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
Zou Madelinde er wat aan gehad hebben die eerste keer?
dat was een jaar geleden.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
welnee.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
Hij was te moequote:Op maandag 10 juni 2013 22:05 schreef zoem het volgende:
Hoezo ging het in de huwelijksnacht niet door? Heb iets gemist ofzo..
Ze zijn gewoon gaan pitten.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:05 schreef zoem het volgende:
Hij was te moequote:Op maandag 10 juni 2013 22:05 schreef zoem het volgende:
te moe.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:05 schreef zoem het volgende:
Nou, 2e t/m 9e keer vast wel.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
Echt hequote:
3 zelfsquote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef snellejelle het volgende:
Ik vroeg me af er eventueel een kus inzit
Ertegenaan gaan staan en haar net iets geiler maken dan jij totdat ze zelf begint.quote:
Deze man weet hoe het werkt.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:07 schreef blow... het volgende:
[..]
Ertegenaan gaan staan en haar net iets geiler maken dan jij totdat ze zelf begint.
Maar dat weet hij ook, gelukkig.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:07 schreef hafcfan het volgende:
Die Alex kan echt niet met vrouwen omgaan.
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:07 schreef CaptainCab het volgende:
Boy heeft Madelinde op z'n Marcels gedaan: redelijk snel, d'rin d'ruit en hoppa
wanneer is dit opgenomen?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:07 schreef De-Dwerg het volgende:
hmm misschien zelf wel eens aan speeddaten denken
ik nu een kwart jaar, maar mijn vriendin is een 8/10 en geen 9 of 10 eerlijk gezegd...quote:
Is die Marc nou echt zo'n randdebiel?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef De-Dwerg het volgende:
De enigen die ik heb ontmoets zijn Jasper, Avithal en Marc en opnames waaren van rond de winter 2012 tot aan afgelopen vrijdag.
Had avothal gepaktquote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef De-Dwerg het volgende:
De enigen die ik heb ontmoets zijn Jasper, Avithal en Marc en opnames waaren van rond de winter 2012 tot aan afgelopen vrijdag.
afgelopen vrijdag is best laat trouwens...quote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik zeg het gewoon nog een keer, deze man weetquote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef blow... het volgende:
[..]
ik nu een kwart jaar, maar mijn vriendin is een 8/10 en geen 9 of 10 eerlijk gezegd...
Maar wel heel lief en daar gaat het om
En dan kan je nog iets van ' ik wil je zoenen' fluisteren als je hoofd toch al 3 cm van dat van haar af is.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:07 schreef blow... het volgende:
[..]
Ertegenaan gaan staan en haar net iets geiler maken dan jij totdat ze zelf begint.
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg het gewoon nog een keer, deze man weet
of trollen en zeggen: nee dankje ik ben homoquote:Op maandag 10 juni 2013 22:11 schreef OProg het volgende:
[..]
En dan kan je nog iets van ' ik wil je zoenen' fluisteren als je hoofd toch al 3 cm van dat van haar af is.
In feite kan je met de juiste sfeer en timing op een bepaald punt in feite alles zeggen.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:12 schreef blow... het volgende:
[..]
of trollen en zeggen: nee dankje ik ben homo
welke radioshow? Online radio of echt in de auto enzo?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:12 schreef De-Dwerg het volgende:
Afgelopen vrijdag was die date van mij die ze toch nog wouden opnemen voor de laatste show. En Marc kwam over als een aardige kerel, kon helaas niet zolang blijven omdat ik nog wat dingen moest regelen voor mijn radio show.
Als die er een youtube filmpje van hadkunnen maken was het best een mogelijkheid geweest.quote:
NUquote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef blow... het volgende:
[..]
welke radioshow? Online radio of echt in de auto enzo?
Nog steeds niet begonnen?
Daar kun je het ook verprutsenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:13 schreef OProg het volgende:
[..]
In feite kan je met de juiste sfeer en timing op een bepaald punt in feite alles zeggen.
Mjah. Dat voel je wel aan neem ik aan.quote:
ze gamed ookquote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Als die er een youtube filmpje van hadkunnen maken was het best een mogelijkheid geweest.
Dat hoofd van die Alex is erger.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind die Jasper qua uiterlijk de meest kansloze.
nice.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:15 schreef De-Dwerg het volgende:
De MMO die ik speel heeft een amateur radio station opgericht door een paar americanen, ze zochten nieuwe dj's en dus had ik me daar aangemeld.
wel grappigerquote:Op maandag 10 juni 2013 22:15 schreef SilentChaos het volgende:
De rest van die studenten zijn ook gewoon maagd...
simon-look.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
Jasper moet zijn haar een beetje in de war doen.
idd, lekker vreemdquote:Op maandag 10 juni 2013 22:16 schreef OProg het volgende:
Dat de andere 14 zitten te kijken lijkt me echt weird.
gingersquote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef hafcfan het volgende:
Jasper moet kaal gaan. Alleen die met dat oranje haar is knap.
voor de mensen die niet voor gek op tv willen.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef littledrummergirl het volgende:
waarom zijn ze steeds in een verlaten toko?
RTL heeft wat afgehuurd blijkbaar.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef littledrummergirl het volgende:
Idd, achterblijven met z'n 5-en. En die dames zijn nergens meer te bekennen.....quote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef littledrummergirl het volgende:
Omdat het eigenlijk steeds een andere studio van RTL isquote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef littledrummergirl het volgende:
Alsof hij een speech gaat doenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
Hallo jongens, ik ben maagdDat doe je toch niet.
Echt hequote:Op maandag 10 juni 2013 22:18 schreef snellejelle het volgende:
Iedereen verwacht dat hij zegt dattie homo is![]()
welnee man, genoeten ditquote:Op maandag 10 juni 2013 22:18 schreef Remzz het volgende:
Ik wil het geluid bijna uitdoen, qua ongemakkelijkheid
Ik begrijp het ook niet. Tatoeëer het dan maar op je voorhoofd als je toch bezig bent.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
Nee, dan is maagd zijn wel ineens begrijpelijk en terecht.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
Dat was zeker dat etentje van Joost (heb de afl al gezien)? Dat snapte ik ook niet zeg.. Waarom zeg je dat tegen je vrienden.... Zeg dan dat je nu toch echt wel op zoek bent naar een partner en dat je daar wel hulp bij kan gebruiken? oid..quote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
zijn opaaaquote:Op maandag 10 juni 2013 22:19 schreef Cue_ het volgende:
Z'n ouders er ook bij? of wie is die oude kerel?
Ja, is toch ook gewoon raar.. vervelend voor je kerel maar wtf wil je nou dat ik mijn vrouw aan je leen voor een half uur?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:19 schreef ChatGirl het volgende:
Iedereen zit er bij zo van:
'Wat moet ik met deze informatie?"
Ja zijn hele omgeving dacht het ook. Arme jongen.quote:
goed idee welquote:Op maandag 10 juni 2013 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, is toch ook gewoon raar.. vervelend voor je kerel maar wtf wil je nou dat ik mijn vrouw aan je leen voor een half uur?
daarom is het miss nog wel zieliger, niemand helpt hem.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zijn hele omgeving dacht het ook. Arme jongen.
Flashback naar dat Veldhuis en Kemper nummerquote:
Eerste keer gratis? Nou ja, betaald door RTL.quote:
"zal ik jou 'ns komen opeten?"quote:Op maandag 10 juni 2013 22:21 schreef Cue_ het volgende:
"zal ik binnenkort dan eens bij jou komen eten? " lijkt me een simpele inkopper
dit jaquote:Op maandag 10 juni 2013 22:22 schreef SilentChaos het volgende:
Nooit zeggen binnen een uur na ontmoeting dat je iemand leuk vindt...
quote:
quote:
Van de hele show eigenlijk.quote:
Amenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:23 schreef zoem het volgende:
"We houden contact"
Hij hoort nooit meer van d'r
he, wat ordinair.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:22 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
"Zal ik fruit uit je poepert komen eten?"
Valt me mee dat ze niet opgehaald wordt met een dikke BMWquote:Op maandag 10 juni 2013 22:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ziet er uit als een ingehuurde wulpse dame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |