Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij zouden die vrienden ook nog willen toekijken als hij ontmaagd zou gaan worden..quote:
avithal nietquote:Op maandag 10 juni 2013 21:57 schreef SilentChaos het volgende:
Als je zo op tv komt ben gegarandeerd nog een paar jaar maagd...
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij zouden die vrienden ook nog willen toekijken als hij ontmaagd zou gaan worden.."je kan het jasper.. kom op duwen!"
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij zouden die vrienden ook nog willen toekijken als hij ontmaagd zou gaan worden.."je kan het jasper.. kom op duwen!"
Zou goeie televisie zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo slecht nog niet getroffen met deze stripster.. vaak krijg je zo'n vies dik wijf met handvallenquote:
wss niet uitgezonden.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:58 schreef CaptainCab het volgende:
Hij is vernederd en zij gaat niet eens topless?
Nopequote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef blow... het volgende:
[..]
idd, zouden de vrouwen en homos hier hem raken
Tja.. als RTL het wil weten...quote:Op maandag 10 juni 2013 22:00 schreef ChatGirl het volgende:
Stap voor stap uitleggen wat je doet als je thuiskomt
/care
Denkt-ie.quote:
klopt.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:00 schreef Captainp00face het volgende:
Vind Joost best een aardige gozer zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |