RTL heeft wat afgehuurd blijkbaar.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef littledrummergirl het volgende:
waarom zijn ze steeds in een verlaten toko?
Idd, achterblijven met z'n 5-en. En die dames zijn nergens meer te bekennen.....quote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef littledrummergirl het volgende:
Omdat het eigenlijk steeds een andere studio van RTL isquote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef littledrummergirl het volgende:
Alsof hij een speech gaat doenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
Hallo jongens, ik ben maagdDat doe je toch niet.
Echt hequote:Op maandag 10 juni 2013 22:18 schreef snellejelle het volgende:
Iedereen verwacht dat hij zegt dattie homo is![]()
welnee man, genoeten ditquote:Op maandag 10 juni 2013 22:18 schreef Remzz het volgende:
Ik wil het geluid bijna uitdoen, qua ongemakkelijkheid
Ik begrijp het ook niet. Tatoeëer het dan maar op je voorhoofd als je toch bezig bent.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
Nee, dan is maagd zijn wel ineens begrijpelijk en terecht.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
Dat was zeker dat etentje van Joost (heb de afl al gezien)? Dat snapte ik ook niet zeg.. Waarom zeg je dat tegen je vrienden.... Zeg dan dat je nu toch echt wel op zoek bent naar een partner en dat je daar wel hulp bij kan gebruiken? oid..quote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
zijn opaaaquote:Op maandag 10 juni 2013 22:19 schreef Cue_ het volgende:
Z'n ouders er ook bij? of wie is die oude kerel?
Ja, is toch ook gewoon raar.. vervelend voor je kerel maar wtf wil je nou dat ik mijn vrouw aan je leen voor een half uur?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:19 schreef ChatGirl het volgende:
Iedereen zit er bij zo van:
'Wat moet ik met deze informatie?"
Ja zijn hele omgeving dacht het ook. Arme jongen.quote:
goed idee welquote:Op maandag 10 juni 2013 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, is toch ook gewoon raar.. vervelend voor je kerel maar wtf wil je nou dat ik mijn vrouw aan je leen voor een half uur?
daarom is het miss nog wel zieliger, niemand helpt hem.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zijn hele omgeving dacht het ook. Arme jongen.
Flashback naar dat Veldhuis en Kemper nummerquote:
Eerste keer gratis? Nou ja, betaald door RTL.quote:
"zal ik jou 'ns komen opeten?"quote:Op maandag 10 juni 2013 22:21 schreef Cue_ het volgende:
"zal ik binnenkort dan eens bij jou komen eten? " lijkt me een simpele inkopper
dit jaquote:Op maandag 10 juni 2013 22:22 schreef SilentChaos het volgende:
Nooit zeggen binnen een uur na ontmoeting dat je iemand leuk vindt...
quote:
quote:
Van de hele show eigenlijk.quote:
Amenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:23 schreef zoem het volgende:
"We houden contact"
Hij hoort nooit meer van d'r
he, wat ordinair.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:22 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
"Zal ik fruit uit je poepert komen eten?"
Valt me mee dat ze niet opgehaald wordt met een dikke BMWquote:Op maandag 10 juni 2013 22:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ziet er uit als een ingehuurde wulpse dame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |