Welke omgeving doel jij op?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:39 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ai, dat gaat wat lastig worden, maar ik hou 't wel in m'n achterhoofd.
Limburg vooral. Grensregio Groningen eventueel ook.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welke omgeving doel jij op?
Meerdere vestigingen nl
Oh nee, sorry.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:40 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Limburg vooral. Grensregio Groningen eventueel ook.
Maakt niet uit, ik hou 't wel in m'n achterhoofd en zal 't één en ander doorgeven.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh nee, sorry.
Heb het Oosten van het land, omgeving Almere en ZH.
Althans ik ben geen recruiter.
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik hou 't wel in m'n achterhoofd en zal 't één en ander doorgeven.
Twintig sollicitaties zul je er nu sowieso uit moeten gooien, ook in een sector waar veel werk is. Iedereen solliciteert nu namelijk op alles wat los en vast zit. Ook vanuit Zuid- en Oost-Europa en Azië wordt er veel op Nederlandse vacatures gesolliciteerd. Dus ja, ze zult veel moeten solliciteren, ook buiten je huidige provincie en soms zelfs buiten Nederland om een baan te kunnen vinden.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:58 schreef Silmarwen het volgende:
Het is niet kansloos, maar je zult wel meer dan 20 sollicitaties eruit moeten gooien. Of je hebt enorm veel mazzel, of je zit in een sector waar nog wel werk is!
je maakt het meeste kans bij bedrijven waar je al mensen kent. vaak willen ze je dan wel even 'uitproberen'.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:13 schreef TeleportingKing het volgende:
Iemand nog een suggestie tot wat voor bedrijven ik mij het beste kan wenden voor een vakantiebaan, zodat ik gericht kan zoeken?
Welke bedrijven willen misschien nog personeel aannemen, ondanks dat ze misschien geen concrete vacatures hebben openstaan?
Of zou het nu echt al te laat zijn om nog een zomerbaantje te vinden?
Ja, maar ik vraag me dus af bij wat voor soort bedrijven het de meeste zin heeft om even naar binnen te lopen, zonder dat dus ergens een concrete vacature aanwezig is. Ik zie soms door de bomen het bos niet meer, gericht zoeken lijkt me veel handiger.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:18 schreef Maanvis het volgende:
daarnaast hebben veel bedrijven een vacaturestop maar voor vakantiebaantjes makenz e wel eens een uitzondering. dus als je zulke bedrijven in je omgeving kent go your gang.
Ga lekker afwassen.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:37 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Ja, maar ik vraag me dus af bij wat voor soort bedrijven het de meeste zin heeft om even naar binnen te lopen, zonder dat dus ergens een concrete vacature aanwezig is. Ik zie soms door de bomen het bos niet meer, gericht zoeken lijkt me veel handiger.
Bij welk type zaken zouden ze mij (een 26-jarige met weinig specifieke ervaring) nog wel een kans willen geven in de zomer?
Horeca!quote:Op maandag 10 juni 2013 12:37 schreef TeleportingKing het volgende:
Bij welk type zaken zouden ze mij (een 26-jarige met weinig specifieke ervaring) nog wel een kans willen geven in de zomer?
Langs gaan?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:35 schreef Soulagement het volgende:
Ik heb een vacature gezien die afgelopen donderdag is geplaatst. Nu wil ik sowieso reageren maar ik vraag me af wat een beter plan is. Donderdag langsgaan (ik kan helaas niet eerder maar daar gaat mijn voorkeur wel naar uit) of gewoon nu al digitaal solliciteren (zo weet ik zeker dat ik op tijd ben).
Waarom doe je het gewoon niet allebeiquote:Op maandag 10 juni 2013 13:35 schreef Soulagement het volgende:
Ik heb een vacature gezien die afgelopen donderdag is geplaatst. Nu wil ik sowieso reageren maar ik vraag me af wat een beter plan is. Donderdag langs gaan bij het detacheringsbureau waar de vacature uitstaat (ik kan helaas niet eerder maar daar gaat mijn voorkeur wel naar uit) of gewoon nu al digitaal solliciteren (zo weet ik zeker dat ik op tijd ben).
Zaken waar ze jou als persoon kennen en waar ze je op basis van 'het is een goeie jongen' binnen laten.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:37 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Ja, maar ik vraag me dus af bij wat voor soort bedrijven het de meeste zin heeft om even naar binnen te lopen, zonder dat dus ergens een concrete vacature aanwezig is. Ik zie soms door de bomen het bos niet meer, gericht zoeken lijkt me veel handiger.
Ik ben een paar maanden geleden langs een aantal horecazaken geweest waar wel of geen briefjes voor de ramen hingen. Vaak konden ze nog wel bar- of bedieningspersoneel gebruiken, maar ik had geen ervaring, wat eigenlijk wel vereist was. Zou men in de horeca in de vakantieperiode eerder bereid zijn om onervaren mensen alles te leren?quote:
nee, vaak willen ze juist een periode voor de vakantie gebruiken om mensen in te leren en in de vakantie moet je zelfstandig kunnen draaien.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:15 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Ik ben een paar maanden geleden langs een aantal horecazaken geweest waar wel of geen briefjes voor de ramen hingen. Vaak konden ze nog wel bar- of bedieningspersoneel gebruiken, maar ik had geen ervaring, wat eigenlijk wel vereist was. Zou men in de horeca in de vakantieperiode eerder bereid zijn om onervaren mensen alles te leren?
Niet geschoten is altijd misquote:Op maandag 10 juni 2013 15:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, vaak willen ze juist een periode voor de vakantie gebruiken om mensen in te leren en in de vakantie moet je zelfstandig kunnen draaien.
Geen idee, maar jaren terug kwam ik ook zonder enige ervaring aan de bak in de bediening. Dat is geen hoger wiskunde maar het moet je wel liggen en je heel erg inzetten.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:15 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Ik ben een paar maanden geleden langs een aantal horecazaken geweest waar wel of geen briefjes voor de ramen hingen. Vaak konden ze nog wel bar- of bedieningspersoneel gebruiken, maar ik had geen ervaring, wat eigenlijk wel vereist was. Zou men in de horeca in de vakantieperiode eerder bereid zijn om onervaren mensen alles te leren?
het is vaak erg hard doorbuffelen en hard werken, en ook al heb je last van je rug gekregen je moet toch doorquote:Op maandag 10 juni 2013 15:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee, maar jaren terug kwam ik ook zonder enige ervaring aan de bak in de bediening. Dat is geen hoger wiskunde maar het moet je wel liggen en je heel erg inzetten.
I know. Maar er zullen vast horecabedrijven zijn die je nu wel willen hebben, ook zonder ervaring.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is vaak erg hard doorbuffelen en hard werken, en ook al heb je last van je rug gekregen je moet toch door
Een vriendin van me is 22, ook geen enkele ervaring in de horeca en zij mag deze zomer gewoon beginnen met proefdraaien in een groot restaurant. Geen 'maar-en' gaan verzinnen maar gewoon proberen! Succes!quote:Op maandag 10 juni 2013 15:15 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
In mijn woonplaats wel, maar in grunn blijkbaar nietquote:Op maandag 10 juni 2013 15:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
I know. Maar er zullen vast horecabedrijven zijn die je nu wel willen hebben, ook zonder ervaring.
Als ik op mijn regio zoek op de website van Unique zie ik vacatures voor in Arnhem, Bergschenhoek, Rotterdam, Tilburg en Bodegraven. Ik wist niet dat de regio Utrecht zo groot was...quote:Op maandag 10 juni 2013 17:39 schreef Spezza19 het volgende:
Moet je voor de grap zoeken op: Commercieel Medewerker... Amsterdam... krijg je 8 pagina's waarvan 7 gevuld met kassa/vulploeg medewerker
.doc en .pdf mag allebei.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:39 schreef Spezza19 het volgende:
Allemaal verplichte velden invullen en je cv mag niet eens een .doc bestand zijn
Wat voor bestand dan? .doc mag niet, .pdf mag niet, etc etc....
Whehe dat heb ik ook. Ik woon in de buurt van Woerden. Krijg je ook gerust Zeist, Leiden, Den Haag, Hilversum.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:16 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Als ik op mijn regio zoek op de website van Unique zie ik vacatures voor in Arnhem, Bergschenhoek, Rotterdam, Tilburg en Bodegraven. Ik wist niet dat de regio Utrecht zo groot was...
[..]
.doc en .pdf mag allebei.
Ik heb een geweldige baan ook niet gekregen vanwege een competentietest (en de rest van de test was extreem lovend). En ik was het er helemaal niet mee eens ookquote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef Andromache het volgende:
potdulle ik heb een competentietest voor een callcentervacature niet eens gehaald, terwijl ik 3,5 jaar callcenterervaring heb. 'te weinig ondernemend', sorry, maar callcenter bestaat toch juist uit het volgen van procedures? had me er erg op verheugd. er is nog een tweede uitzendbureau dat werft.... daar de competentietest dan maar minder eerlijk/negatief invullen.
Het ligt er maar net aan bij wat voor een bedrijf je binnenkomt. Ik kan mij voorstellen dat het bij kleinere bedrijven juist wel gewenst is dat je pro-actief bent, omdat je dan meer dan alleen een praatpaal moet zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef Andromache het volgende:
potdulle ik heb een competentietest voor een callcentervacature niet eens gehaald, terwijl ik 3,5 jaar callcenterervaring heb. 'te weinig ondernemend', sorry, maar callcenter bestaat toch juist uit het volgen van procedures?
klopt, als je bescheiden gaat liggen doen dan haal je 'm niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:39 schreef Mint_Clansell het volgende:
Tip: vul competentietesten altijd in uitersten in. Altijd raak.
Werkelijk? MIjn ervaring is toch anders. Beter vul je een test gewoon naar waarheid in.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:39 schreef Mint_Clansell het volgende:
Tip: vul competentietesten altijd in uitersten in. Altijd raak.
De waarheid met een snufje bluf.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Werkelijk? MIjn ervaring is toch anders. Beter vul je een test gewoon naar waarheid in.
In een goede test wordt gecontroleerd of je sociaal wenselijke antwoorden geeft.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Werkelijk? MIjn ervaring is toch anders. Beter vul je een test gewoon naar waarheid in.
En hoe zie je dat voor je? Dat ik elke dag vrij neem van mijn werk om bedrijven via internet op te zoeken en dan stad en land af te rijden naar zo'n bedrijf om te vragen of ze een omscholingstraject hebben?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:36 schreef Andromache het volgende:
ik zou direct bij een bedrijf naar binnen wandelen in de sector van je switchvoorkeur
Of een 2x een halve dag vrij nemen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En hoe zie je dat voor je? Dat ik elke dag vrij neem van mijn werk om bedrijven via internet op te zoeken en dan stad en land af te rijden naar zo'n bedrijf om te vragen of ze een omscholingstraject hebben?
Gaat ook totaal niet opvallen bij mijn werkgever dat continue vrij vragenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of een 2x een halve dag vrij nemen.
1e om te zoeken
2e om te bellen
En hopelijk een derde voor een gesprek.
Hoezo, je werkt er toch nog?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:57 schreef Joene het volgende:
Weet iemand of als je arbeidsvoorwaarden wijzigen (afpakken leasewagen / en van buitendienst naar binnendienst) functie aanbieden na afloop van je jaar contract je verwijtbaar werkeloos bent of niet ?
Ja maar ze doen me nu een contract voorstel , met wijzigingen die ik niet wil accepteren , ben ik dan verwijtbaar werkeloos of niet ?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja maar ze doen me nu een contract voorstel , met wijzigingen die ik niet wil accepteren , ben ik dan verwijtbaar werkeloos of niet ?
's avonds internet afstruinen. en uit betrouwbare bron weet ik dat je ook wel eens overdag later mag beginnen....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of een 2x een halve dag vrij nemen.
1e om te zoeken
2e om te bellen
En hopelijk een derde voor een gesprek.
In 2012 is er een wetswijziging ingegaan waardoor je bij een contractverlenging die jij weigert verwijtbaar werkloos bent of kunt zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja maar ze doen me nu een contract voorstel , met wijzigingen die ik niet wil accepteren , ben ik dan verwijtbaar werkeloos of niet ?
Jij moet bij je werkgever een reden opgeven voor het aanvragen van vrije dagen/uren?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gaat ook totaal niet opvallen bij mijn werkgever dat continue vrij vragen
En daar zeggen ze dan gewoon dat je verwijtbaar werkloos bent. Je hebt een functie aangeboden gekregen, die neem je niet aan en dus zit je zonder werk. Hoe is dat níét verwijtbaar?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In 2012 is er een wetswijziging ingegaan waardoor je bij een contractverlenging die jij weigert verwijtbaar werkloos bent of kunt zijn.
http://www.ontslag-krijgen.nl/nieuws/minder-snel-recht-op-ww.html
Dus er zitten wel wat haken en ogen aan. Het beste kun je hierover even telefoneren met het UWV.
Ik wilde het net voorstellenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:46 schreef Joene het volgende:
Besloten aanbod te accepteren . En per direct te gaan solliciteren cv bijschaven en gaan.
omdat het misschien bij wijzigen van bepaalde arbeidsvoorwaarden wel toegestaan is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En daar zeggen ze dan gewoon dat je verwijtbaar werkloos bent. Je hebt een functie aangeboden gekregen, die neem je niet aan en dus zit je zonder werk. Hoe is dat níét verwijtbaar?
Als ze het heel bont maken misschien maar in deze tijden lijkt mij dat het UWV wat kritischer is. En in dit geval zou het ook imo terecht zijn als dit onder verwijtbaar werkloos zou vallen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omdat het misschien bij wijzigen van bepaalde arbeidsvoorwaarden wel toegestaan is.
In principe ben je verwijtbaar werkloos, je krijgt nu simpelweg een andere functie aangeboden met de daarbij horende voorwaarden. De wijzigingen voert men door na de afloop van jouw jaarcontract met andere woorden ze bieden je iets anders aan. Ze pakken niets van je af. je hoeft niet akkoord te gaan met de nieuwe functie he?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:57 schreef Joene het volgende:
Weet iemand of als je arbeidsvoorwaarden wijzigen (afpakken leasewagen / en van buitendienst naar binnendienst) functie aanbieden na afloop van je jaar contract je verwijtbaar werkeloos bent of niet ?
Er wordt vaak nagebeld dus die aap is zo uit de mouw.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:04 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
In principe ben je verwijtbaar werkloos, je krijgt nu simpelweg een andere functie aangeboden met de daarbij horende voorwaarden. De wijzigingen voert men door na de afloop van jouw jaarcontract met andere woorden ze bieden je iets anders aan. Ze pakken niets van je af. je hoeft niet akkoord te gaan met de nieuwe functie he?
Je zou je ook gewoon bij het UWV het kunnen melden met de mededeling, jaarcontract is afgelopen en werd niet verlengd. En dan maar hopen dat de ze er niet achterkomen dat je een aanbieding hebt gekregen voor een andere functie van je huidige werkgever.
Serieus? Leek me nou typisch iets wat het UWV zeker in de huidige tijden achterwege zou laten omdat ze nu al omkomen in het werk. Maar als je het ze gaat vrágen dan weet ik wel zeker dat ze je zullen zeggen dat je dan verwijtbaar werkloos bent.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er wordt vaak nagebeld dus die aap is zo uit de mouw.
UWV is meer van het 'regels zijn regels en daar dient u zich aan te houden' regime.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ze het heel bont maken misschien maar in deze tijden lijkt mij dat het UWV wat kritischer is. En in dit geval zou het ook imo terecht zijn als dit onder verwijtbaar werkloos zou vallen.
Daarom. Lijkt me dat dat aanbod gewoon onder 'passend' werk valt. Ik zou het in deze tijd ook echt niet weigeren als ik hem was. Gewoon aan de slag gaan en vanuit die positie naar iets anders zoeken. Dat het niet 'leuk' is geloof ik meteen maar wel werk > geen werk en in WW imho.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:02 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
UWV is meer van het 'regels zijn regels en daar dient u zich aan te houden' regime.
Of je kunt het idee "ze pakken dingen van me af" (wat helemaal niet zo is overigens) van je afzetten. en kijken hoe de nieuwe functie uitpakt. En jezelf eens afvragen waarom je deze functie aangeboden krijgt. Als ze Joene 3 keer niks vonden hadden ze hem die functie ook niet aangeboden. Er zitten op dit moment zat geschikte kandidaten thuisquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daarom. Lijkt me dat dat aanbod gewoon onder 'passend' werk valt. Ik zou het in deze tijd ook echt niet weigeren als ik hem was. Gewoon aan de slag gaan en vanuit die positie naar iets anders zoeken. Dat het niet 'leuk' is geloof ik meteen maar wel werk > geen werk en in WW imho.
Precies. Hij heeft ook besloten het aan te nemen trouwens, niet dat hij denkt dat we de hele tijd over hem aan het zeiken zijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:23 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Of je kunt het idee "ze pakken dingen van me af" (wat helemaal niet zo is overigens) van je afzetten. en kijken hoe de nieuwe functie uitpakt. En jezelf eens afvragen waarom je deze functie aangeboden krijgt. Als ze Joene 3 keer niks vonden hadden ze hem die functie ook niet aangeboden. Er zitten op dit moment zat geschikte kandidaten thuis
Je kan een drol goud verven maar het blijft een vergulde keutel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:23 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Of je kunt het idee "ze pakken dingen van me af" (wat helemaal niet zo is overigens) van je afzetten. en kijken hoe de nieuwe functie uitpakt. En jezelf eens afvragen waarom je deze functie aangeboden krijgt. Als ze Joene 3 keer niks vonden hadden ze hem die functie ook niet aangeboden. Er zitten op dit moment zat geschikte kandidaten thuis
Ik wel. Voor binnendienst en buitendienst heb je totaal andere types nodig met verschillende vaardigheden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Serieus? Leek me nou typisch iets wat het UWV zeker in de huidige tijden achterwege zou laten omdat ze nu al omkomen in het werk. Maar als je het ze gaat vrágen dan weet ik wel zeker dat ze je zullen zeggen dat je dan verwijtbaar werkloos bent.
Als je nu van 2500 bruto naar minimumloon gaat dan heb je misschien een case maar afpakken van je leasebak en naar de binnendienst, neuh, daar zie ik ze niet intrappen.
Ze buigen mijn ooit op gesolliciteerde buitendienst functie om naar een binnendienst / remotebeheer functie om zo gewoon de kosten te kunnen drukken en denken met 150 euro bruto compensatie een leasewagen te kunnen compenseren, nu kan ik best een eindje meegaan maar 150 bruto en van buitendienst naar binnendienst op papier alleen om de baas te spekken. Sorry ....quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je kan een drol goud verven maar het blijft een vergulde keutel.
Met andere woorden, zo kan je alles recht lullen wat krom is. Hij heeft een jaar geleden op een bepaalde functie gesolliciteerd en krijgt nu een compleet andere functie met minder vrijheid bijvoorbeeld. Dat is wel degelijk "wat afpakken" en weer typisch iets wat werkgevers zich kunnen veroorloven momenteel.
Uiteraard gewoon de baan accepteren, maar zodra je de kans hebt met gierende banden het terrein verlaten, want voor zo'n onbetrouwbare werkgever moet je alleen als overbrugging willen werken.
Even UWV bellen om het uit te leggen? Afspraak desnoods verzetten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:51 schreef vencodark het volgende:
Weten jullie dat...wij hebben binnenkort 2 gesprekken bij het UWV vanwege het aanvragen van een uitkering. Nu heeft mijn man inmiddels wel tijdelijk fulltime werk maar voor die afspraak zou hij dus niet naar werk kunnen komen. Ik ben bang dat dat nadelig kan zijn omdat het maar tijdelijk is.
Is het verstandig om die afspraak door te laten gaan of beter verzetten? Zolang hij dat werk namelijk heeft, hoeven wij geen uitkering namelijk.
Misschien blijkt Joene geen buitendienst type te zijn, vandaar dat hij na een jaar een binnendienst functie krijgt?quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wel. Voor binnendienst en buitendienst heb je totaal andere types nodig met verschillende vaardigheden.
Je ouder werkgever?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah... Drecomm heeft weer eens een vacature.
Neuh een bedrijf waar ik in de afgelopen 10 jaar 3 keer gesolliciteerd heb en met dezelfde regelmaat op diverse punten in het sollicitatieproces opeens totaal niets meer hoorde. En ik schijn niet de enige te zijn.quote:
Kun je gezellig samen met twi solliciteren.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Doe de groeten aan Reindert.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:25 schreef Swetsenegger het volgende:
nee ze gooien het op reorganisatie andere invulling van de functies . Om de lease auto's weg te bezuinigen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:37 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Misschien blijkt Joene geen buitendienst type te zijn, vandaar dat hij na een jaar een binnendienst functie krijgt?
Welcome to the real worldquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:33 schreef Joene het volgende:
[..]
nee ze gooien het op reorganisatie andere invulling van de functies . Om de lease auto's weg te bezuinigen.
Ja en daarom mag ik nu toch wel pissig zijn op de wijze waarop ze proberen me wel te behouden ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:54 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Welcome to the real worldWaar bedrijven vrij zijn, tot een bepaalde hoogte uiteraard, om hun bedrijfsvoering zo te voeren zoals zij dat willen. Aangezien er al een 5 jaar een crisis gaande is, is het niet vreemd dat een bedrijf probeert te bezuinigen waar het bezuinigen kan. Het feit dat jij ooit op een bepaalde functie gesolliciteerd hebt, wil nog niet zeggen dat je tot de dood recht hebt op die functie
Bovendien wist je al vanaf vorig jaar 1 september dat de functie wel eens op kon houden, gezien je jaarcontract.
Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik jou overkomen als een verongelijkt klein kind, die denkt dat hij God's gift to the employers is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja en daarom mag ik nu toch wel pissig zijn op de wijze waarop ze proberen me wel te behouden ?
je doet je nick in elk geval eer aan
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:06 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik jou overkomen als een verongelijkt klein kind, die denkt dat hij God's gift to the employers is.
Je hebt echt niet door dat je in deze tijden, waar iedereen inlevert, blij mag zijn met een werkgever die uitzichzelf iets aanbiedt.
als mijn werkgever eerlijk aangeeft dat het om de lease auto zou gaan en dat hij kosten wil besparen , zou ik hem volkomen begrijpen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:06 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik jou overkomen als een verongelijkt klein kind, die denkt dat hij God's gift to the employers is.
Je hebt echt niet door dat je in deze tijden, waar iedereen inlevert, blij mag zijn met een werkgever die uitzichzelf iets aanbiedt.
Ik ben al voorzienquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Joh dan ga jij toch solliciteren op die kutbaan?
Ik wil jou nog wel eens zien als je aangenomen ben voor functie A en een jaar later kan kiezen uit oppleuren of een functie accepteren die je niet ambieert. Ik denk dat iedereen snapt dat je in deze tijd blij moet zijn dat je uberhaupt een baan aangeboden krijgt en ik denk dat iedereen het ook zal accepteren. Maar als werkgever zal ik maar wel incalculeren dat wanneer de economie een klein tikkie aantrekt je mensen die je op die manier behandeld hebt simpelweg kwijt ben.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:06 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
"We hebben een passende baan, je huidige functie als systeembeheerder komt te vervallen, maar we hebben een leuke uitdagende plek op de helpdesk"quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wil jou nog wel eens zien als je aangenomen ben voor functie A en een jaar later kan kiezen uit oppleuren of een functie accepteren die je niet ambieert. Ik denk dat iedereen snapt dat je in deze tijd blij moet zijn dat je uberhaupt een baan aangeboden krijgt en ik denk dat iedereen het ook zal accepteren. Maar als werkgever zal ik maar wel incalculeren dat wanneer de economie een klein tikkie aantrekt je mensen die je op die manier behandeld hebt simpelweg kwijt ben.
Sterker nog ondanks de crisis , weet ik zeker dat ik voor eind dit jaar een wel passende baan met een passend salaris bij wel een leuke werkgever heb.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wil jou nog wel eens zien als je aangenomen ben voor functie A en een jaar later kan kiezen uit oppleuren of een functie accepteren die je niet ambieert. Ik denk dat iedereen snapt dat je in deze tijd blij moet zijn dat je uberhaupt een baan aangeboden krijgt en ik denk dat iedereen het ook zal accepteren. Maar als werkgever zal ik maar wel incalculeren dat wanneer de economie een klein tikkie aantrekt je mensen die je op die manier behandeld hebt simpelweg kwijt ben.
In 2010 liep mijn contract af bij een detacheringsburo, tot mijn verbazing werd mij eenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Whehehe hoe weet je wat ik toe te voegen heb ? ken je me ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:28 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
In 2010 liep mijn contract af bij een detacheringsburo, tot mijn verbazing werd mij een
verlenging aangeboden. Onder veel slechtere voorwaarden dan eerst, vond ik dat leuk? Nee, absoluut niet, maar ik wist al ruim voor dat mijn contract afliep dat mijn buro ernstig onder de crisis leed. Dus ik heb nooit als een verongelijkt klein kind gedragen, ik weet namelijk dat a) een werkgever mij niks verplicht is (ook geen tekst en uitleg, iets waar Joen recht op meent te hebben) b) om te kunnen voortbestaan men de bereidwiligheid moet hebben om te kunnen veranderen.
Tsjah, als je na 5 jaar crisis nog steeds denkt je op te kunnen stellen als een werknemer in de "Gouden Tijden" dan ga je het moeilijk krijgen. Bovendien heb jij het over een aantrekkende economie, ik denk dat de economie wel degelijk gaat aantrekken maar dat het een "jobless recovery" gaat worden. En als je dan geen bijzondere toegevoegde waarde hebt, zoals Joene, dan heb je maar genoegen te nemen met wat een werkgever je aanbiedt.
Dat jij het typeert als "je als een verongelijkt klein kind gedragen" zegt denk ik meer over jou dan over de werknemer die zo'n aanbod krijgt. Het is simpelweg minachting.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:28 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
In 2010 liep mijn contract af bij een detacheringsburo, tot mijn verbazing werd mij een
verlenging aangeboden. Onder veel slechtere voorwaarden dan eerst, vond ik dat leuk? Nee, absoluut niet, maar ik wist al ruim voor dat mijn contract afliep dat mijn buro ernstig onder de crisis leed. Dus ik heb nooit als een verongelijkt klein kind gedragen, ik weet namelijk dat a) een werkgever mij niks verplicht is (ook geen tekst en uitleg, iets waar Joen recht op meent te hebben) b) om te kunnen voortbestaan men de bereidwiligheid moet hebben om te kunnen veranderen.
Tsjah, als je na 5 jaar crisis nog steeds denkt je op te kunnen stellen als een werknemer in de "Gouden Tijden" dan ga je het moeilijk krijgen. Bovendien heb jij het over een aantrekkende economie, ik denk dat de economie wel degelijk gaat aantrekken maar dat het een "jobless recovery" gaat worden. En als je dan geen bijzondere toegevoegde waarde hebt, zoals Joene, dan heb je maar genoegen te nemen met wat een werkgever je aanbiedt.
maar mooi dat een werkgever jou alles kan flikken en jij slikt wel, ze zijn vast gek op je meid.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:28 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik werk inmiddels ergens anders (carriere switch gemaakt)quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:30 schreef Joene het volgende:
[..]
maar mooi dat een werkgever jou alles kan flikken en jij slikt wel, ze zijn vast gek op je meid.
Ik baseer dat niet alleen op zijn posts zoals "ze pakken me dingen af"quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat jij het typeert als "je als een verongelijkt klein kind gedragen" zegt denk ik meer over jou dan over de werknemer die zo'n aanbod krijgt. Het is simpelweg minachting.
Daarnaast vind ik het wel heel bijzonder dat jij weet dat iemand geen bijzonder toegevoegde waarde heeft op basis van wat posts op een internet forum.
Aha, dus iedereen die hier werkloos is heeft ook niets bijzonders bij te dragen? Immers zouden die in jouw redenatie niet werkloos zijn. Joene krijgt zelfs nog een aanbod!quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:34 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik baseer dat niet alleen op zijn posts zoals "ze pakken me dingen af"maar ook op de aanbieding van zijn huidige werkgever
Goed de aanbieding : Beste jeroen we vinden je een fijne kerel alles ging goed. We willen je graag een nieuwe functie aanbieden : je mag op de binnendienst werken , dit heeft consequenties we pakken je lease wagen af, ter compensatie krijg je 150 euro bruto , en pakken we je 100 netto onkosten vergoeding af. Ohja er verandert wezenlijk niets als je naar een klant moet mag je gewoon een auto van een collega pakken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:34 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik baseer dat niet alleen op zijn posts zoals "ze pakken me dingen af"maar ook op de aanbieding van zijn huidige werkgever
Ja werkeloos is een keuze .quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Aha, dus iedereen die hier werkloos is heeft ook niets bijzonders bij te dragen? Immers zouden die in jouw redenatie niet werkloos zijn. Joene krijgt zelfs nog een aanbod!
Gezellig. Nu ben ik maar gedeeltelijk niet bijzonder want op andere dagen heb ik wel wat bij te dragen. Maar op woensdagen en vrijdagen kunnen we lekker samen nutteloos zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:41 schreef Joene het volgende:
Ik kan straks misschien wel lekker schultenbrau met je drinken
Houden ze zich daarbij aan de CAO of wat er van toepassing is?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
"We hebben een passende baan, je huidige functie als systeembeheerder komt te vervallen, maar we hebben een leuke uitdagende plek op de helpdesk"
"Je zit momenteel in schaal 9, bij deze functie hoort schaal 7, dit wordt in de loop van 2 jaar afgebouwd"
Ik wil graag de Vrijdag en de Maandag nutteloos zijn ? en woensdagmiddag komt ook wel lekker uit ivm de kinderen ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gezellig. Nu ben ik maar gedeeltelijk niet bijzonder want op andere dagen heb ik wel wat bij te dragen. Maar op woensdagen en vrijdagen kunnen we lekker samen nutteloos zijn.
Er is geen cao voor deze tak van sport.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Houden ze zich daarbij aan de CAO of wat er van toepassing is?
Waar verwijst de arbeidsovereenkomst naar? Een regelingenboek oid?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Er is geen cao voor deze tak van sport.
Volgens de werkgevers nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Aha, dus iedereen die hier werkloos is heeft ook niets bijzonders bij te dragen? Immers zouden die in jouw redenatie niet werkloos zijn. Joene krijgt zelfs nog een aanbod!
Wellicht niet aan een betalende werkgever nee...... Ik bedoel als een werkgever kan kiezen uit honderden sollicitanten dan ja, dan is het logisch dat ze gaan voor de creme de la creme. Werkgevers zijn geen filantropische instellingen he? Jij hebt zelf ooit eens gezegd, als ze voor een 32 jarige konden gaan met jou ervaring en kennis ipv een 42 jarige dat je dat begreep. Dat zou jij zelf ook doen als werkgever zijnde, dat vond je maar wat logisch. En begin ik niets eens over die opmerking van je over de pil van Drion.....quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Aha, dus iedereen die hier werkloos is heeft ook niets bijzonder1s bij te dragen? Immers zouden die in jouw redenatie niet werkloos zijn. Joene krijgt zelfs nog een aanbod!
Nee het was toendertijd een reorganisatie... Alle functies werden opgeheven en er werden nieuwe functies gecreëerd... En ik moest in mn handjes wrijven ofzo dat ik uberhaupt bij de mensen hoorden die mochten blijven... Met een HBO diploma op de helpdesk, een passende baan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Houden ze zich daarbij aan de CAO of wat er van toepassing is?
Volgens ZIJN werkgever niet, daar maak je een denkfout.quote:
Dat wil nog steeds niet zeggen dat al die anderen niets bijzonders bij te dragen hebben. Sterker nog, het wil zelfs helemaal niets zeggen over hun kwaliteiten maar over selectie criteria.quote:[..]
Wellicht niet aan een betalende werkgever nee...... Ik bedoel als een werkgever kan kiezen uit honderden sollicitanten dan ja, dan is het logisch dat ze gaan voor de creme de la creme. Werkgevers zijn geen filantropische instellingen he? Jij hebt zelf ooit eens gezegd, als ze voor een 32 jarige konden gaan met jou ervaring en kennis ipv een 42 jarige dat je dat begreep. Dat zou jij zelf ook doen als werkgever zijnde, dat vond je maar wat logisch. En begin ik niets eens over die opmerking van je over de pil van Drion.....
Ze bieden geen afbouw hoor , het is een voorbeeld van ticoquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Waar verwijst de arbeidsovereenkomst naar? Een regelingenboek oid?
Waar baseren ze de afbouw op?
Om je te helpen hoor
Discussie is goed.quote:
Dat dus , mijn collega is al maanden ongeveer elke maand een 2 weken ziek.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:50 schreef Swetsenegger het volgende:
En blijkbaar moet je het tegenwoordig fijn vinden dat wanneer je, na jezelf een jaar bewezen te hebben, ze je een baan aanbieden met mindere voorwaarden. Als je daar niet blij bij kijt ben je namelijk een verongelijkt klein kind.
Wie zegt dat hij zich bewezen heeft? Wat een aanname.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:50 schreef Swetsenegger het volgende:
En blijkbaar moet je het tegenwoordig fijn vinden dat wanneer je, na jezelf een jaar bewezen te hebben, ze je een baan aanbieden met mindere voorwaarden. Als je daar niet blij bij kijt ben je namelijk een verongelijkt klein kind.
ja want ze bieden iedereen een nieuw contract aan ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:51 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij zich bewezen heeft? Wat een aanname.
Echt wat een bizar gestoorde muts ben jij zegquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:51 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Voor een functie met mindere voorwaarden niet met beterequote:Op woensdag 12 juni 2013 13:53 schreef Joene het volgende:
[..]
ja want ze bieden iedereen een nieuw contract aan ?
Dus hij is een faalhaas die ze een nieuw contract aanbieden? Net zei je nogquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:51 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:44 schreef Domme_Gans het volgende:
is het logisch dat ze gaan voor de creme de la creme. Werkgevers zijn geen filantropische instellingen he?
Ah ok, dus in plaats van uit die enorme pool met werknemers die momenteel beschikbaar is kies je nu weer NIET de creme de la creme, maar neem je iemand die je het afgelopen jaar niet beviel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:56 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Voor een functie met mindere voorwaarden niet met betere
Als hij echt zo waardevol voor de werkgever was/is als hij zelf denkt dan had hij wel eten contract gehad met betere voorwaarden, denk je niet?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus hij is een faalhaas die ze een nieuw contract aanbieden? Net zei je nog
[..]
Als hij NIET waardevol was hadden ze 'm uberhaupt geen contractverlenging aangeboden, denk je niet?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:59 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Als hij echt zo waardevol voor de werkgever was/is als hij zelf denkt dan had hij wel eten contract gehad met betere voorwaarden, denk je niet?
Misschien past hij namelijkl beter in de nu aangeboden functie? Iets wat bleek tijdens het dienstverband?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah ok, dus in plaats van uit die enorme pool met werknemers die momenteel beschikbaar is kies je nu weer NIET de creme de la creme, maar neem je iemand die je het afgelopen jaar niet beviel.
Logisch.
Nee want het blijkt een wijziging enkel op papier te zijn?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:00 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Misschien past hij namelijkl beter in de nu aangeboden functie? Iets wat bleek tijdens het dienstverband?
De functie is hetzelfde gebleven he.... Alleen de voorwaarden wijzigen. Je hebt niet zo een groot snappertje he?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:00 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Misschien past hij namelijkl beter in de nu aangeboden functie? Iets wat bleek tijdens het dienstverband?
Wow. Jij snapt echt niks van de omstandigheden van tegenwoordig, domme gans.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:59 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Als hij echt zo waardevol voor de werkgever was/is als hij zelf denkt dan had hij wel eten contract gehad met betere voorwaarden, denk je niet?
Wel degelijk, het is een werkgeversmarkt en de werkgever van Joene gedraagt zich ernaarquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:01 schreef Disorder het volgende:
[..]
Wow. Jij snapt echt niks van de omstandigheden van tegenwoordig, domme gans.
De werkgever gaat zich nog behoorlijk in de vinger snijden door zo met het personeel om te gaan... Joene is namelijk niet de enige die op deze manier door het bedrijf wordt behandeld.. Op deze manier hou je zwaar ongemotiveerde mensen over..quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:02 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Wel degelijk, het is een werkgeversmarkt en de werkgever van Joene gedraagt zich ernaar
En daar is Joene, terecht, niet blij mee.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:02 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Wel degelijk, het is een werkgeversmarkt en de werkgever van Joene gedraagt zich ernaar
Swets, als ik 200 euro minder verdien , maar een werkgever die waardeert wat ik doe stap ik graag overquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En daar is Joene, terecht, niet blij mee.
En dat laatste vind jij blijkbaar vreemd. Ik vind het daarentegen heel normaal en zou in zijn geval ook gewoon 'ja' zeggen en vervolgens me 3 slagen in de rondte solliciteren en wellicht een baan met nog slechtere voorwaarden accepteren bij een tent waar ze nog wél menselijke waarden hebben.
Je vind jezelf wel superieur of niet ? je werkt zeker als HR assistente ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:00 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Zullen we zelf een wholesale systeem/netwerk/database/webbeheer tent oprichten. Arma zoekt ook nog wat begreep ikquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Swets, als ik 200 euro minder verdien , maar een werkgever die waardeert wat ik doe stap ik graag over
Omdat ik me besef dat na een jaarcontract de werkgever me vrij is het te bieden wat het wil (zolang het binned de wet is), zeker in tijden van crisis. Een arbeidsverhouding is niet voor het leven ofzo en is net als alles aan veranderingen onderhevig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En daar is Joene, terecht, niet blij mee.
En dat laatste vind jij blijkbaar vreemd. Ik vind het daarentegen heel normaal en zou in zijn geval ook gewoon 'ja' zeggen en vervolgens me 3 slagen in de rondte solliciteren en wellicht een baan met nog slechtere voorwaarden accepteren bij een tent waar ze nog wél menselijke waarden hebben.
Ja ik maak de server jij de site en arma download de porno ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zullen we zelf een wholesale systeem/netwerk/database/webbeheer tent oprichten. Arma zoekt ook nog wat begreep ik
Dus jij zeurt vast helemaal niet als je ineens flink onderuit gaat qua rang of positie.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:07 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Omdat ik me besef dat na een jaarcontract de werkgever me vrij is het te bieden wat het wil (zolang het binned de wet is), zeker in tijden van crisis. Een arbeidsverhouding is niet voor het leven ofzo en is net als alles aan veranderingen onderhevig.
Ja je moeder ook . Maar ze bieden me dezelfde baan wijzigen op papier de functie en pakken me voorwaarden af en als ik weiger heb ik nog gezeik met uwv ook en nu moet ik volgens jou zn kloten kussen omdat ik nog een baan heb zo ongeveer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:07 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Omdat ik me besef dat na een jaarcontract de werkgever me vrij is het te bieden wat het wil (zolang het binned de wet is), zeker in tijden van crisis. Een arbeidsverhouding is niet voor het leven ofzo en is net als alles aan veranderingen onderhevig.
Ik heb niet lopen janken "ze pakken me dingen" af neequote:Op woensdag 12 juni 2013 14:09 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dus jij zeurt vast helemaal niet als je ineens flink onderuit gaat qua rang of positie.
Ik vind dat geen janken hoor. Dat is toch ook gewoon klote?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:10 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik heb niet lopen janken "ze pakken me dingen" af nee
Nee het is heel vanzelf spreken dat ze je netto ongeveer 500 euro afhandig maken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:10 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik heb niet lopen janken "ze pakken me dingen" af nee
Hoho niks over HRquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Je vind jezelf wel superieur of niet ? je werkt zeker als HR assistente ?
dat zijn tegenwoordig ook allemaal werkgever likkers en doen ook niks meer voor de Human waar ze voor stonden.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:12 schreef Joene het volgende:
[..]
dat zijn tegenwoordig ook allemaal werkgever likkers en doen ook niks meer voor de Human waar ze voor stonden.
Ja, wie zegt dat de rest zich dat NIET realiseert? De rest is er, in tegenstelling tot jou, alleen niet blij mee.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:07 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ach als jij dat teveel doet, zegt je werkgever ook tegen jouw dikke doei , want uiteindelijk bepaalt gewoon de directie en niet hrquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Nou dan heeft een werkgever aan mij nog steeds een slechte, regels zijn regels en die leef ik na.
Uiteindelijk mag ik ook de rommel opruimen als ik het niet doe.
Ik heb me niet ingelikt, maar in 2009 besefte ik me al dat het bedrijf waar ik toen voor werkte dequote:Op woensdag 12 juni 2013 14:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee het is heel vanzelf spreken dat ze je netto ongeveer 500 euro afhandig maken.
Dan zeg jij ok , is goed kusje kroel ik kom morgen met plezier naar mn werk ?
zoja , hoe hoog heb jij je ingelikt ?
Met goede communicatie kom je een eind, maar dit is nogal off topic.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach als jij dat teveel doet, zegt je werkgever ook tegen jouw dikke doei , want uiteindelijk bepaalt gewoon de directie en niet hr
Nou je bent ook idd alles behalve gods gift. Jezus ik zou je per direct de zak geven als je mijn personeel zou zijn ,wat een stuk stront ben jij zeg.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:15 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik heb me niet ingelikt, maar in 2009 besefte ik me al dat het bedrijf waar ik toen voor werkte de
crisis voelde. En ik had genoeg realiteits besef om te bedenken dat ik niet "Gods gift" ben en dat ik het bij een contractverlenging zou merken.
Ja vervelend he, als mensen vinden dat je verongelijkte gedrag geen grond heeft.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou je bent ook idd alles behalve gods gift. Jezus ik zou je per direct de zak geven als je mijn personeel zou zijn ,wat een stuk stront ben jij zeg.
Nee hoor, jij bent vervelend.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:19 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ja vervelend he, als mensen vinden dat je verongelijkte gedrag geen grond heeft.
Verongelijkt gedrag , ik ga toch gvd de kloten van mn baas niet kussen omdat die me 500 euro per maand gaat kosten ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:19 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ja vervelend he, als mensen vinden dat je verongelijkte gedrag geen grond heeft.
Wat ben je toch een misselijk stuk vreten echt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:21 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je zijn dinnetje bent
Dat dacht ik ook toen ik het "ze pakken me dingen af" las, alsof je op je arbeidsvoorwaarden recht hebt voor het levenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat ben je toch een misselijk stuk vreten echt.
Jij hebt echt geen flauw idee hoe het leven inelkaar zit he ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:24 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik het "ze pakken me dingen af" las, alsof je op je arbeidsvoorwaarden recht hebt voor het leven
Een stuk beter dan jij, het lijkt wel of de crisis en de consequenties daarvan voor werknemers aan jou voorbij zijn gegaan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen flauw idee hoe het leven inelkaar zit he ?
Lees nou gewoon alles nog is terug , bekijk wat ik zeg , en reageer dan nog is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:52 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Een stuk beter dan jij, het lijkt wel of de crisis en de consequenties daarvan voor werknemers aan jou voorbij zijn gegaan.
Nee, ik vind dat jouw hele argumentatie ook als een lul op een drumstel slaat. Als ze mijn leasebak zouden weghalen en mijn functie zonder pardon zouden veranderen, zou ik ook goed pissig zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:21 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je zijn dinnetje bent
Ze hebben zijn functie niet veranderd, hij had namelijk geen vaste baan. Ze hebben hem iets anders aangeboden. Ze dwingen hem niet om in te gaan op die aanbieding he, hij kan ook proberen er iets anders uit te onderhandelen. Maar ja als je instelling is "ze pakken me dingen an me af" ja dan wordt het lastig in deze werkgeversmarkt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:59 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat jouw hele argumentatie ook als een lul op een drumstel slaat. Als ze mijn leasebak zouden weghalen en mijn functie zonder pardon zouden veranderen, zou ik ook goed pissig zijn.
Niet dat in mijn sector iemand ook maar een leasebak heeft.
Ja de werkgever heeft meer macht, maar dan hoeven we toch niet a la Bangladesh in een afgetrapte tent op onze blote knietjes de baas zijn lul te zuigen. En maar dankbaar zijn, want je hebt nog werk.
Ga toch heen. Zo ga je niet om met mensen.
Gewoonterecht.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:07 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ze hebben zijn functie niet veranderd, hij had namelijk geen vaste baan. Ze hebben hem iets anders aangeboden. Ze dwingen hem niet om in te gaan op die aanbieding he, hij kan ook proberen er iets anders uit te onderhandelen. Maar ja als je instelling is "ze pakken me dingen an me af" ja dan wordt het lastig in deze werkgeversmarkt.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:23 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Gewoonterecht.
Ze hebben zijn functie dus gewoon verandert. Ze dwingen hem wel, wat ze weten dondersgoed dat je niet van de een naar de ander overstapt, de machtpositie die je zelf werkgevers toezegt een paar posts geleden.
en dan anderen voor klein kind uitmaken...quote:
Ik lach niet om de spatie, ik lach om het idee "gewoonte recht". Wat een faalhaas om te geloven dat het zo werkt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
en dan anderen voor klein kind uitmaken...
Oh wat lachen!!!! Sil je vergat een spatie!!! jij faalhaas!
Dit. Zeg gewoon "Joh, we zijn hartstikke blij met je maar de broekriem moet aan. We willen je graag houden, maar helaas kunnen we ons geen lease auto meer veroorloven. Als je naar een klant moet kan je de auto van een collega pakken. We compenseren dit met 150 euro bruto per maand en je overige voorwaarden blijven gelijk. Dat is natuurlijk minder dan een auto je kost maar alleen op basis van deze voorwaarden kunnen we je een nieuw contract aanbieden."quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:19 schreef twi het volgende:
Als ze de situatie gewoon voor zouden hebben geschetst zoals hij is was er behalve een balende Joene hier waarschijnlijk geen discussie gestart. Helaas moeten werknemers zich tegenwoordig in bochten wringen om maar aan de slag te blijven en kunnen werkgevers het maken om zo'n achteruitgang als een promotie te behandelen.
Jij vindt mensen altijd raar als ze een andere mening hebben? Dat er hier een hoop zijn die je mening niet delen en je enige reactie is dat die mensen dus faalhazen zijn? Sterke onderbouwing...quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:32 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik lach niet om de spatie, ik lach om het idee "gewoonte recht". Wat een faalhaas om te geloven dat het zo werkt.
Ik vind het nogal faalhazerig om te geloven dat het gewoonte recht zo werkt jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij vindt mensen altijd raar als ze een andere mening hebben? Dat er hier een hoop zijn die je mening niet delen en je enige reactie is dat die mensen dus faalhazen zijn? Sterke onderbouwing...
Ik vind je nogal een faalhaas als je zonder pardon een bod van 500 eu bruto minder zomaar accepteert.. Heb jij geen eigenwaarde? Hetzelfde werk blijven doen voor flink minder?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:41 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik vind het nogal faalhazerig om te geloven dat het gewoonte recht zo werkt ja
Het heeft imho niet met eigenwaarde maken, maar alles met de realiteit, voor veel mensen helaas. Er zijn in dit topic mensen die al voor ruim 1600 minder dan voorheen aan de slhag gaan. Maar die heb ik nou niet zien drammen als een klein kind "ze pakken me alles af". Hallo een werkgever heeft het recht om zijn bedrijfsvoering aan te passen he.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind je nogal een faalhaas als je zonder pardon een bod van 500 eu bruto minder zomaar accepteert.. Heb jij geen eigenwaarde? Hetzelfde werk blijven doen voor flink minder?
en een werknemer het recht om daar niet mee akkoord te gaan...quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:46 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Het heeft imho niet met eigenwaarde maken, maar alles met de realiteit, voor veel mensen helaas. Er zijn in dit topic mensen die al voor ruim 1600 minder dan voorheen aan de slhag gaan. Maar die heb ik nou niet zien drammen als een klein kind "ze pakken me alles af". Hallo een werkgever heeft het recht om zijn bedrijfsvoering aan te passen he.
Nee niet vertellen, in deze tijden zijn gaten in het cv behoorlijk normaal. Gewoon je vrijwilligerswerk vermelden en zeggen dat je bezig was met het zoeken naar werk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:45 schreef Elvi het volgende:
Potver ik durf bijna niet om advies te vragen maar ik ga het gewoon doen. Breekt zo lekker de discussie.
Ik heb een gat in mn cv van inmiddels 4 maanden. Dit gat is ontstaan omdat ik nog wat psychische klachten heb en in therapie ben. Ik ga wel vrijwilligerswerk doen 1 dag per week om het nog een beetje binnen de perken te houden.
Maar wat zouden jullie doen als er wordt gevraagd waarom er een gat in mn cv zit? Gewoon eerlijk zeggen wat er aan de hand was (niet mn complete ziektebeeld op tafel gooien, maar wel dat ik wat problemen had en daarvoor hulp heb gezocht) of is het beter om maar een smoes te verzinnen?
Heb ik ook van begin af aan gezegd tegen Joene, lekker naar het UWV gaan en zeggen mijn contract werd niet verlengd. En maar hopen dat ze er niet achter komen dat hij een andere functie aangeboden heeft gekregenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
en een werknemer het recht om daar niet mee akkoord te gaan...
Nee in deze tijd wordt er ook gewoon gevraagd waarom er een gat zit in je cv.... Waarom ben je weggegaan bij je oude werkgever zonder dat je iets nieuws had? Oh bedrijfsreorganisatie, waarom mocht jij niet blijven? Je contract liep af, waarom kreeg je geen nieuw contract...quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:47 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Nee niet vertellen, in deze tijden zijn gaten in het cv behoorlijk normaal. Gewoon je vrijwilligerswerk vermelden en zeggen dat je bezig was met het zoeken naar werk.
en gelukkig is J zo eerlijk dat hij dat niet doet. Maar blijkbaar doet jou type mens dat dus eerder dan gewoon een nieuwe baan zoeken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:48 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Heb ik ook van begin af aan gezegd tegen Joene, lekker naar het UWV gaan en zeggen mijn contract werd niet verlengd. En maar hopen dat ze er niet achter komen dat hij een andere functie aangeboden heeft gekregen
Realiteit , jij heb realiteitswaanzin en gaat op je blote knietjes omdat je je baan mag houden, sorry dat ik me in mn eer aangetast voel en soort van misbruikt. Gelukkig heb ik nog wel enige vorm van eergevoel en weiger ik dit te accepteren en kan deze kut werkgever over enkele maanden spreekwoordelijk mn zak opblazen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:46 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Het heeft imho niet met eigenwaarde maken, maar alles met de realiteit, voor veel mensen helaas. Er zijn in dit topic mensen die al voor ruim 1600 minder dan voorheen aan de slhag gaan. Maar die heb ik nou niet zien drammen als een klein kind "ze pakken me alles af". Hallo een werkgever heeft het recht om zijn bedrijfsvoering aan te passen he.
Mijn type mens, was realistisch genoeg om te beseffen dat de crisis mij ook zou raken. Dus ik heb niet lopen janken "ze pakken me alles af" sterker nog ik heb kunnen onderhandelen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
en gelukkig is J zo eerlijk dat hij dat niet doet. Maar blijkbaar doet jou type mens dat dus eerder dan gewoon een nieuwe baan zoeken.
Jou type mens kunnen ze blijkbaar alles wijs maken onder de noemer crisis...quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:53 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Mijn type mens, was realistisch genoeg om te beseffen dat de crisis mij ook zou raken. Dus ik heb niet lopen janken "ze pakken me alles af" sterker nog ik heb kunnen onderhandelen.
ja van vakkenvuller naar bedrijfslijer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:53 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Mijn type mens, was realistisch genoeg om te beseffen dat de crisis mij ook zou raken. Dus ik heb niet lopen janken "ze pakken me alles af" sterker nog ik heb kunnen onderhandelen.
Je slaat hoofd vulploeg over....quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:54 schreef Joene het volgende:
[..]
ja van vakkenvuller naar bedrijfslijer.
Nee hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jou type mens kunnen ze blijkbaar alles wijs maken onder de noemer crisis...
Misschien lachte jouw werkgever zich de ballen uit zn broek toen je akkoord ging met minder..
Blijkbaar aangezien ik er vorig jaar nog 350 eu bij kreeg...quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:55 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Nee hoorJij bent blijven hangen in de gouden tijden.
Zoveel soeps zal die ook wel niet zijn als je met deze instelling na 1 september blijft werken voor zequote:Op woensdag 12 juni 2013 16:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Realiteit , jij heb realiteitswaanzin en gaat op je blote knietjes omdat je je baan mag houden, sorry dat ik me in mn eer aangetast voel en soort van misbruikt. Gelukkig heb ik nog wel enige vorm van eergevoel en weiger ik dit te accepteren en kan deze kut werkgever over enkele maanden spreekwoordelijk mn zak opblazen.
Nee, want hij heeft immers geen 3 kinderen die ook moeten vreten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:57 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Zoveel soeps zal die ook wel niet zijn als je met deze instelling na 1 september blijft werken voor ze
Nog net genoeg om te beseffen dat op de bank zitten en mn kinderen alleen brood te kunnen voeren geen optie is . Sorry.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:57 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Zoveel soeps zal die ook wel niet zijn als je met deze instelling na 1 september blijft werken voor ze
Ik weet niet hoe oud jij bent maar zelf ondervind ik nogal problemen als ex it'er. Ik snap niet wat er mis is met de functie die je plaatste. Ik neem met veel minder genoegen (heel veel).quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah, ik heb weer eens een recruiter van een detacheringsbureau met geen enkel inhoudelijk benul in mijn mailbox. Zegt dat ze een interessante functie heeft die matched bij mijn cv...
swets en ik zijn nutteloos en voegen niks toe vandaarquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud jij bent maar zelf ondervind ik nogal problemen als ex it'er. Ik snap niet wat er mis is met de functie die je plaatste. Ik neem met veel minder genoegen (heel veel).
Maar bedankt ik ga wel een poging wagen
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah, ik heb weer eens een recruiter van een detacheringsbureau met geen enkel inhoudelijk benul in mijn mailbox. Zegt dat ze een interessante functie heeft die matched bij mijn cv...
quote:Escaleren van problemen (waar nodig);
Lijkt me dat dit gewoon 'n monteur voor internet en dergelijke is? Maar dan wat mooier opgeschreven (inclusief escaleren van problemen, zou wel 'n goede baan voor mij zijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Accepteren swets en blij zijn dat je uberhaupt een baan hebt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Succes verder met nutteloos zijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:10 schreef Joene het volgende:
[..]
swets en ik zijn nutteloos en voegen niks toe vandaar
Er is niets mis met de functie, het is alleen geen match. Of denk je dat ze iemand van 42 jaar die 12 jaar lang R&D Manager/Product manager bij een fabrikant van consumenten elektronica is geweest zullen aannemen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud jij bent maar zelf ondervind ik nogal problemen als ex it'er. Ik snap niet wat er mis is met de functie die je plaatste. Ik neem met veel minder genoegen (heel veel).
Maar bedankt ik ga wel een poging wagen
bedrijven hebben geen geld om je een contract te bieden waar je je niet genaaid voelt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Nou, aan de voorgaande discussie te lezen zijn er mensen hier die vinden dat je maar overal akkoord mee moet gaan (ook al word je genaaid), want het is tenslotte crisis en je blij moet zijn dat je een baan hebt!
Dat is de smoes die het UWV ook al jaren misbruikt om je maar geen uitkering te hoeven geven.
Ik heb geen idee wat jou achtergrond is. Je krijgt gewoon random functies toegestuurd dat daar een aantal tussen zitten die van jou kant niet matchen is toch niet zo'n ramp.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er is niets mis met de functie, het is alleen geen match. Of denk je dat ze iemand van 42 jaar die 12 jaar lang R&D Manager/Product manager bij een fabrikant van consumenten elektronica is geweest zullen aannemen?
Eh nee, dit is niet random daar gaat het juist om. Dit is naar aanleiding van mijn cv.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat jou achtergrond is. Je krijgt gewoon random functies toegestuurd dat daar een aantal tussen zitten die van jou kant niet matchen is toch niet zo'n ramp.![]()
Wellicht, maar ik vind het niveau van recruitend Nederland bedroevend, en dit was wederom een voorbeeld.quote:Niks moet (uh wel als je met het uwv te maken hebt, en dan nog moet je niks)
Het komt een beetje kniesorig over.
Dat is waar maar beter iets dan niets denk ik maar. Op mijn cv kreeg ik ook de rare vacatures waar van ik denk Uhh dat kan ik helemaal niet. Geeft toch nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh nee, dit is niet random daar gaat het juist om. Dit is naar aanleiding van mijn cv.
[..]
Wellicht, maar ik vind het niveau van recruitend Nederland bedroevend, en dit was wederom een voorbeeld.
Eh nee ik zeg toch niet dat ik er wat mee moet? In het topic over werkzoekenden plaats ik een post over het bedroevende niveau van recruiters met een concreet voorbeeld. Wat is precies het probleem?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is waar maar beter iets dan niets denk ik maar. Op mijn cv kreeg ik ook de rare vacatures waar van ik denk Uhh dat kan ik helemaal niet. Geeft toch niet
Nogmaals je moet niks.
Geen dus.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh nee ik zeg toch niet dat ik er wat mee moet? In het topic over werkzoekenden plaats ik een post over het bedroevende niveau van recruiters met een concreet voorbeeld. Wat is precies het probleem?
Ik vraag me af waarom baggerrecruiters Überhaupt nog werk hebben. Na 3x brandhout aangeleverd te hebben gekregen gaat bij zo'n bedrijf toch ook een bel rinkelen en dan doen ze de recruitment zelf?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh nee ik zeg toch niet dat ik er wat mee moet? In het topic over werkzoekenden plaats ik een post over het bedroevende niveau van recruiters met een concreet voorbeeld. Wat is precies het probleem?
Ja ik verbaas me er ook al jaren over. En even zo goed dat ze met hagel schieten in de hoop een kandidaat te treffen zijn er ook recruiters die goede kandidaten op basis van oppervlakkigheden afwijzen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom baggerrecruiters Überhaupt nog werk hebben. Na 3x brandhout aangeleverd te hebben gekregen gaat bij zo'n bedrijf toch ook een bel rinkelen en dan doen ze de recruitment zelf?
kortom, ben je echt een faalhaas en kun je geen flikker, word dan recruiter of ga bij de overheid werken. dan kun je fout op fout stapelen zonder consequenties.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik verbaas me er ook al jaren over. En even zo goed dat ze met hagel schieten in de hoop een kandidaat te treffen zijn er ook recruiters die goede kandidaten op basis van oppervlakkigheden afwijzen.
Zeer treurig niveau in die beroepsgroep. Zeker binnen IT gerelateerde beroepen.
Toch nog hoop voor Joene.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kortom, ben je echt een faalhaas en kun je geen flikker, word dan recruiter of ga bij de overheid werken. dan kun je fout op fout stapelen zonder consequenties.
Misschien dat ik het mis heb, maar mijn ervaringen met P&O-afdeling van de bedrijven waar ik heb gewerkt, zijn net zo triest & om te janken. Dus of je nou door de hond of door de kat wordt gebeten...........quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:12 schreef Maanvis het volgende:
Ik vraag me af waarom baggerrecruiters Überhaupt nog werk hebben. Na 3x brandhout aangeleverd te hebben gekregen gaat bij zo'n bedrijf toch ook een bel rinkelen en dan doen ze de recruitment zelf?
Wat kan het overigens beteken wanneer een vacature offline gehaald wordt? Wij wachten met spanning op een reactie van 3 sollicitaties waarvan 1 vacature inmiddels offline is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Gister een brief eruit gegooid, vandaag is de vacature offline gehaald. Hmmf, ben benieuwd of ik daar nog een reactie van ga krijgen!
Ben nu met een nieuwe brief bezig. Wel voor locaties in Dordrecht, dus het is een eindje reizen, maar dat neem ik voor lief. Ik wil wat doen!
Dat ie vervuld isquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat kan het overigens beteken wanneer een vacature offline gehaald wordt? Wij wachten met spanning op een reactie van 3 sollicitaties waarvan 1 vacature inmiddels offline is.
Niet dat ze nu voldoende sollicitanten hebben en een selectie gaan maken? En waarom horen we dan niets.quote:
Schiet je wat mee op ja.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:26 schreef TeleportingKing het volgende:
Gebeld door een overenthousiaste belmiep van een uitzendbureau.
Zucht![]()
![]()
Wen er maar aan dat je niks te horen krijgt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet dat ze nu voldoende sollicitanten hebben en een selectie gaan maken? En waarom horen we dan niets.
Kan ook ja. En dan kan je altijd even bellen met hoe het ervoor staatquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet dat ze nu voldoende sollicitanten hebben en een selectie gaan maken? En waarom horen we dan niets.
Natuurlijk, maar toch. Als je via het uitzendbureau voorgesteld zou worden, is het toch netjes dat je iets hoort of ben ik te positief?quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:39 schreef fh101 het volgende:
[..]
Kan ook ja. En dan kan je altijd even bellen met hoe het ervoor staat
Het zou netjes zijn inderdaad, maar nemen uitzendbureaus en bedrijven de tijd niet eens meer om je wat te laten weten als het niets is geworden. En als ze nog aan het beslissen zijn maak je een gemotiveerde indruk door even te bellenquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar toch. Als je via het uitzendbureau voorgesteld zou worden, is het toch netjes dat je iets hoort of ben ik te positief?
Iedereen die schermt met zijn of haar mensenkennis is een klap voor het smoelwerk waard.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik verbaas me er ook al jaren over. En even zo goed dat ze met hagel schieten in de hoop een kandidaat te treffen zijn er ook recruiters die goede kandidaten op basis van oppervlakkigheden afwijzen.
Zeer treurig niveau in die beroepsgroep. Zeker binnen IT gerelateerde beroepen.
Of je daar nou zo blij van moet worden dat je over een maand bijstand moet aanvragen... Bijstand is geen pretje.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:20 schreef NomanIW het volgende:
Nog een maandje WW, dan is het over. Interessante tijden hoor
Lijkt niet uit te maken waar ik op reageer. Detailhandel met leidinggevende ervaring, maar een simpele functie als verkoopmedewerker hoor je niks meer op terug. Zo gaat dat nu al een aardig tijdje.
Krijg ik nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Of je daar nou zo blij van moet worden dat je over een maand bijstand moet aanvragen... Bijstand is geen pretje.
Ik wil altijd het liefste dat ze gewoon gelijk tot the point van het gesprek gaan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:26 schreef TeleportingKing het volgende:
Belmiep: "Goedemorgen TK, met Belmiep van UZB. Klopt het dat je nog steeds op zoek bent naar werk?"
TK: "Ja!"
Belmiep: "Dat is fijn, we hebben namelijk een aantal zeer interessante vacatures voor je! Ik wil wel eerst even weten welke baan het beste bij je past. Welk werk zou je bijvoorbeeld minder graag willen doen?"
TK: "Euh... callcenterwerk."
Belmiep: "Dan moet ik je teleurstellen. We hebben meerdere leuke functies, maar we zoeken wel mensen met voldoende motivatie."
TK: "Hebben jullie dan geen andere vacatures dan callcenterwerk?"
Belmiep: "Op dit moment helaas niet. Maar kijk regelmatig op onze site, misschien komt er een vacature die beter bij je past."
Zucht![]()
![]()
Ik heb zoiets al zo vaak meegemaakt, dat ik zelfs 1x meteen opgehangen hebquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:26 schreef TeleportingKing het volgende:
Belmiep: "Goedemorgen TK, met Belmiep van UZB. Klopt het dat je nog steeds op zoek bent naar werk?"
TK: "Ja!"
Belmiep: "Dat is fijn, we hebben namelijk een aantal zeer interessante vacatures voor je! Ik wil wel eerst even weten welke baan het beste bij je past. Welk werk zou je bijvoorbeeld minder graag willen doen?"
TK: "Euh... callcenterwerk."
Belmiep: "Dan moet ik je teleurstellen. We hebben meerdere leuke functies, maar we zoeken wel mensen met voldoende motivatie."
TK: "Hebben jullie dan geen andere vacatures dan callcenterwerk?"
Belmiep: "Op dit moment helaas niet. Maar kijk regelmatig op onze site, misschien komt er een vacature die beter bij je past."
Zucht![]()
![]()
Het is ook altijd weer huilen met de pet op als je eens op uitzendbureau.nl kijkt. Alleen maar callcentervacatures met tussendoor wat vage bouwgerelateerde functies.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:49 schreef Ml-etje het volgende:
Uitzendbureau's tsja.. ik word meestal niet blij van wat ze bieden.
Dat is wel heel ernstig zeg. Waarom krijgen zulke mensen salaris en ik niet?quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:12 schreef Mint_Clansell het volgende:
Bel ik net naar een uitzendtoko (kom er maar in Swets!) voor een interessante vacature...
Goddamn dit is wel echt ernstig hoor.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:12 schreef Mint_Clansell het volgende:
Bel ik net naar een uitzendtoko (kom er maar in Swets!) voor een interessante vacature...
Ik: Goedemiddag, ik wil graag wat info over een vacature op jullie site?
Belmiep: Sorry, maar voor vragen over facturen moet je bij ons hoofdkantoor zijn.
Ik: Ik zou graag informatie willen over een vacature.
Belmiep: Sorry, daar kan ik niks mee. Facturatie doet de financiele afdeling op het hoofdkantoor.
Ik: Ik zei VACATURE mevrouw, niet FACTUUR.
Belmiep: Oooooh hahahah
Ik:
Belmiep: Bij welk bedrijf is het?
Ik: Welk bedrijf? Geen flauw idee. Wil je een vacaturenummer van me?
Belmiep: Nee, graag de bedrijfsnaam.
Ik: Dat weet ik niet want dat zetten jullie er nooit bij...
Belmiep: Oh ja, dat is waar ook. Heb je een omschrijving voor me?
Ik: Wil je het vacaturenummer niet?
Belmiep: Nee, doe de omschrijving maar.
Ik: Okee... [omschrijving vacature] Ik sta overigens ingeschreven bij een andere vestiging.
Belmiep: Oh okee, dan moet je even contact met hen opnemen.
Ik: Heb ik gedaan, maar zij verwezen me door naar jullie.
Belmiep: Oh? Nou ja, stuur je cv maar naar ons toe dan.
Ik: Die hebben jullie als het goed is al in jullie systeem staan... het is toch een landelijk systeem toch?
Belmiep: Ja.
Ik: *Zucht* Ik stuur je mijn cv wel. Wil je ook een motivatie?
Belmiep: Graag, want hoe meer info wij hebben van jou des te minder wij hoeven te doen! Dat was het? Dááááág.
Ik: Doei?
Excuseer me nu even, want nu ga ik in de foetushouding op de grond liggen huilen.
Mja, ik kreeg een beetje het idee dat ze geen idee had waar ze (mee bezig) was.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:31 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Goddamn dit is wel echt ernstig hoor.
Hoe ze ook praat tegen je
quote:
7? Nice!quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:26 schreef Joene het volgende:
Nog even voor de motivatie voor anderen en om even aan te geven hoe nutteloos ik ben :
Ik heb gisteravond 7 sollicitaties gestuurd , 1 afwijzing , 2 gesprekken.
Niet om flauw te doen over stagiaires (zelf 4 keer geweest) maar: was het soms een stagiaire?quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:31 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Goddamn dit is wel echt ernstig hoor.
Hoe ze ook praat tegen je
Ja respect, ik vind het echt zo moeilijk om te schrijven waarom ik nou dé kandidaat ben voor die matige functie die totaal niet mijn droombaan is. Ik ben nu met open sollicitaties bezig, dat schrijft heel wat prettiger.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
7? Nice!
Tik jij je brieven zo makkelijk?
Geen idee, maar ik denk dat ik morgen maar weer ga bellen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet om flauw te doen over stagiaires (zelf 4 keer geweest) maar: was het soms een stagiaire?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
7? Nice!
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:12 schreef Mint_Clansell het volgende:
Excuseer me nu even, want nu ga ik in de foetushouding op de grond liggen huilen.
een goede brief en die steeds beetje aanpassen ?quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
7? Nice!
ja maar 1 goede brief samen tochquote:
Je wordt letterlijk opgebeld met de mededeling dat er banen zijn en je eindigt als nog met niets. En dan verwonderen waarom anderen deze periode van hun verdiende centen op vakantie kunnen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:29 schreef TeleportingKing het volgende:
Dat is wel heel ernstig zeg. Waarom hebben zulke mensen een baan met salaris en ik niet?
Ik werd hier ooit aangevallen toen ik me erover beklaagde dat zo'n incompetente uitzendmiep allerlei foto's van luxe vakanties en exclusieve feesten op haar Facebook plaatste, en een lange rondreis door Amerika ging maken. Ik hoop dat jullie mijn frustratie nu een beetje begrijpen.
Ja, gewoon ff samen voor zitten... Zou je dat zo zeggen, of omschrijf je dit net even anders... Zo staat het vriendelijker...quote:
Ga dan gewoon callcenterwerk doen en zoek van daar uit verder...quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:29 schreef TeleportingKing het volgende:
Dat is wel heel ernstig zeg. Waarom krijgen zulke mensen salaris en ik niet?
Ik werd hier ooit aangevallen toen ik me erover beklaagde dat zo'n incompetente uitzendmiep allerlei foto's van luxe vakanties en exclusieve feesten op haar Facebook plaatste, en een lange rondreis door Amerika ging maken. Ik hoop dat jullie mijn frustratie nu een beetje begrijpen.
Zo is het wel... Je vindt makkelijker een baan als je een baan hebt, dan dat je thuis zit... En je verdient altijd meer dan in de bijstand...quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:53 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ga dan gewoon callcenterwerk doen en zoek van daar uit verder...
Kutwerk is ook werk tenslotte.
Met kutwerk kan ik leven. Kelder vol zand uitgraven, dagje 40kg tegelwerk een dak over slepen, prima.... Maar niet in een callcenter.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:57 schreef Mint_Clansell het volgende:
Als je callcenterwerk moet doen heb je geen tijd om te solliciteren op andere banen. Bovendien eisen ze vaak dat je je voor een bepaalde tijd aan hun bindt. Ja, werken is beter dan thuiszitten, maar tegen welke prijs. Ik heb een tijdje kutwerk gedaan, en dat soort werk is niet goed voor je motivatie.
Ik denk dat niemand outbound sales callcenter werk als 'leuk' bestempelt. Het is ook baggerwerk en het hangt voor een belangrijk deel ook van je persoonlijkheid af of je er nog wat aan over houdt aangezien de targets zich niet vanzelf halen. Ik heb jaren terug veel gedaan en ik wat mij betreft doe ik het ook nooit meer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:00 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Met kutwerk kan ik leven. Kelder vol zand uitgraven, dagje 40kg tegelwerk een dak over slepen, prima.... Maar niet in een callcenter.
Ik ben gewoon eerlijk geweest door te zeggen dat callcenterwerk niks voor mij is. Als ik dat niet had gedaan waren ze er later wel achter gekomen dat ik niet de juiste motivatie had.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Je wordt letterlijk opgebeld met de mededeling dat er banen zijn en je eindigt als nog met niets. En dan verwonderen waarom anderen deze periode van hun verdiende centen op vakantie kunnen.
Afhankelijk van waar je op solliciteert denk ik.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:39 schreef Joene het volgende:
[..]
een goede brief en die steeds beetje aanpassen ?
Het callcenter hier eist dat je minimaal 2 avonden beschikbaar bent... Is dat zo raar?quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:24 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk geweest door te zeggen dat callcenterwerk niks voor mij is. Als ik dat niet had gedaan waren ze er later wel achter gekomen dat ik niet de juiste motivatie had.
Verder is het in praktische zin gewoon geen optie. Zoals M_C al zegt, je moet je voor een bepaalde tijd aan hun binden. Vanaf september studeer ik weer en kan ik sowieso niet aan de belachelijk ruime beschikbaarheidseisen van een callcenter voldoen.
Ik solliciteer alle keren op dezelfde soort baan alleen andere organisatie , das wel vrij makkelijk met systeembeheerder / consultant.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Afhankelijk van waar je op solliciteert denk ik.Ik heb net een brief verstuurd voor administratief werk maar ik probeer er nu 1 te tikken voor copywriter, dat is een heel ander vak en vraagt een ander soort brief.
![]()
En wat iemand al zei, het is soms best lastig te schrijven waarom je geschikt voor hun denkt te zijn.
Ja dan is het anders... Als het allemaal min of meer dezelfde functies zijn...quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Afhankelijk van waar je op solliciteert denk ik.Ik heb net een brief verstuurd voor administratief werk maar ik probeer er nu 1 te tikken voor copywriter, dat is een heel ander vak en vraagt een ander soort brief.
![]()
En wat iemand al zei, het is soms best lastig te schrijven waarom je geschikt voor hun denkt te zijn.
Het verloop in een callcenter is dusdanig groot dat die beschikbaarheidseisen in de praktijk bij sales en outbound niets voorstellen. Als jij aangeeft de hele zomer beschikbaar te zijn dan krijg je die uren wel en pakken zij daarna iemand anders.Veel jongeren bellen niet meer dan even een weekje om wat centen te verdienen voor in Lloret.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:24 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk geweest door te zeggen dat callcenterwerk niks voor mij is. Als ik dat niet had gedaan waren ze er later wel achter gekomen dat ik niet de juiste motivatie had.
Verder is het in praktische zin gewoon geen optie. Zoals M_C al zegt, je moet je voor een bepaalde tijd aan hun binden. Vanaf september studeer ik weer en kan ik sowieso niet aan de belachelijk ruime beschikbaarheidseisen van een callcenter voldoen.
Ik heb zelfs min of meer dezelfde brief voor Functioneel beheer, Project management, Webmaster, etc etcquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik solliciteer alle keren op dezelfde soort baan alleen andere organisatie , das wel vrij makkelijk met systeembeheerder / consultant.
Mijn brief is simpel eerlijk en doeltreffend schijnbaar , 7 sollicitaties en binnen een dag 2 uitnodigingen , zegt mij dat de brief voldoet. bijna 50% score in een dag.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb zelfs min of meer dezelfde brief voor Functioneel beheer, Project management, Webmaster, etc etc
En ben voor alle functies al een keer uitgenodigd dus de brief voldoet wel
Wat ga je studeren eigenlijk?quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:24 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Hopelijk hoef je niet zoveel te rekenen in je baan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Mijn brief is simpel eerlijk en doeltreffend schijnbaar , 7 sollicitaties en binnen een dag 2 uitnodigingen , zegt mij dat de brief voldoet. bijna 50% score in een dag.
1 van de 7 was een netwerk dus 6 echte , en ik verwacht zeker nog 1 uitnodiging .quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:21 schreef Dromer het volgende:
[..]
Hopelijk hoef je niet zoveel te rekenen in je baan.
Hier zie ik vaak dat je 2 avonden per week, plus 1 keer per 2 zaterdagen o.i.d. beschikbaar moet zijn. Daarbinnen kun je dan iets van 24 uur ingepland worden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het callcenter hier eist dat je minimaal 2 avonden beschikbaar bent... Is dat zo raar?
Ik kom eigenlijk alleen maar minimale beschikbaarheden tegen van een half jaar of langer. Er dan toch eerder mee stoppen levert je een boete op (die ze verpakken als "terugbetalen van opleidingskosten").quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het verloop in een callcenter is dusdanig groot dat die beschikbaarheidseisen in de praktijk bij sales en outbound niets voorstellen. Als jij aangeeft de hele zomer beschikbaar te zijn dan krijg je die uren wel en pakken zij daarna iemand anders.Veel jongeren bellen niet meer dan even een weekje om wat centen te verdienen voor in Lloret.
Ik ga het wat meer in de biologische richting zoeken.quote:
Hopelijk wordt het wat!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:11 schreef New_Pope het volgende:
Ontzettend leuk en positief gesprek gehad.
Pizza bezorger ?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:40 schreef ecktebaas123 het volgende:
Wie heeft tips?
18jaar oud, in september word ik 19
Woont in Amsterdam
Net HAVO afgemaakt en volgend jaar HBO doen
Rijbewijs AM en B
meer dan 12 uur per week beschikbaar...
Doe ik alquote:
Snap ik, maar het is voor mij domweg geen optie. Sta in no time weer op straat. Heb het ook eerder gedaan en enkele jaren geleden vrijwillig nog eens gepoogd. Na 3 dagen opgezegd. Gillend gek word ik daar.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:07 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand outbound sales callcenter werk als 'leuk' bestempelt. Het is ook baggerwerk en het hangt voor een belangrijk deel ook van je persoonlijkheid af of je er nog wat aan over houdt aangezien de targets zich niet vanzelf halen. Ik heb jaren terug veel gedaan en ik wat mij betreft doe ik het ook nooit meer.
Maar het is wel weer even een stapje op weg richting een project dat je wel trekt. Je komt onder de mensen met een baan, je ziet allerlei mogelijkheden langskomen van inbound en helpdeskwerk langskomen en voordat je het weet zit je ergens te bellen voor een energieboer die enkel aan klantenservices doet i.p.v sales. Ook geen highend job, maar je kan er van op vakantie.
Heel veel meer ga je nergens verdienen, tenzij in een callcenter of straat sales.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:19 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Doe ik alMaar krijg zo weinig uren, en verdient maar 5-6 euro per uur en vind dat voor mijn leeftijd toch wel een beetje aan de lage kant
Helpdesk medewerker?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:40 schreef ecktebaas123 het volgende:
Wie heeft tips?
Woont in Amsterdam
Rijbewijs AM en B
Dat hoop ik ookquote:
Minimumloon voor een 18 jarige is 4.29 euro per uur. Daar zit je redelijk boven. Ik denk niet dat je moet verwachten dat je gelijk veel meer kunt verdienen bij een nieuw baantje...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:19 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Doe ik alMaar krijg zo weinig uren, en verdient maar 5-6 euro per uur en vind dat voor mijn leeftijd toch wel een beetje aan de lage kant
Bij taxicentrale's zou je misschien wat kunnen proberen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:40 schreef ecktebaas123 het volgende:
Wie heeft tips?
Woont in Amsterdam
Rijbewijs AM en B
Er zijn best veel kleine taxi centrales die met studenten werken, redelijke stratenkennis is wel handigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:53 schreef ecktebaas123 het volgende:
Taxicentrales? Wat voor functie als ik vragen mag?
Ja koerier lijkt me wel wat maar is echt nauwlijks vraag naar, afgelopen 2-3 maanden overal op gesolliciteerd en geen of negatieve reacties.
Bij mij hetzelfde. Ik heb dat ooit gedaan in een vakantie, abonnementen verkopen via de telefoon. Verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:32 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Snap ik, maar het is voor mij domweg geen optie. Sta in no time weer op straat. Heb het ook eerder gedaan en enkele jaren geleden vrijwillig nog eens gepoogd. Na 3 dagen opgezegd. Gillend gek word ik daar.
Ik heb het misschien gemist, maar had je ervaring in de horeca of niet?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:24 schreef Vault-Boy het volgende:
Nou aanstaande woensdag even een gesprek bij een horecazaak. Ze zochten daar keukenhulpen. Ben benieuwd of het wat gaat worden.
@ Teleportingking, ik zou gewoon doorzetten hoor qua horecawerk. Ik ben nu ook 26 en ben toch alsnog uitgenodigd. Dus er bestaat toch wel een kans hoor als echt door blijft zoeken.
Succes.
Hoeveel fooi krijg je ongeveer per uur?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:19 schreef ecktebaas123 het volgende:
Callcenterwerk raad ik je in elk geval af. Je hebt nu nog de leeftijd dat je wel makkelijk wordt aangenomen in winkels en de horeca, maak daar gebruik van nu het nog kan!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:40 schreef ecktebaas123 het volgende:
Wie heeft tips?
Woont in Amsterdam
Rijbewijs AM en B
Dat weer wel. Maar waar ik nu al werk is toevallig ook iemand aangenomen als keukenhulp. Die ook helemaal geen ervaring heeft en ook niet meer 18 is. Als je gewoon heel enthousiast overkomt en laat merken dat je echt dat werk wil doen. Dan geven ze je echt nog wel een kans hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:33 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Ik heb het misschien gemist, maar had je ervaring in de horeca of niet?
Ga je nabellen voor iets, blijkt dat toch min of meer een harde eis te zijn.quote:Ervaring met pakket X is een pré
Voor wat voor soort functie?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Zojuist de 100ste sollicitatie verstuurd.
Hiep Hiep. Van harte gefeli.... O wachtquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Zojuist de 100ste sollicitatie verstuurd.
Technisch Specialist... Hoe algemeen wil je het hebben.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:12 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Voor wat voor soort functie?.
Ja, tijd voor een biertjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:45 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Hiep Hiep. Van harte gefeli.... O wacht![]()
heyhey specialist is niet algemeen hèquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Technisch Specialist... Hoe algemeen wil je het hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |