Dat heb ik nooit gezien, goede tip. Kijken hoe hoog het erger gehalte daar is.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:07 schreef t4rt4rus het volgende:
is het eigenlijk net zo erg als Family7 of is dat vele malen erger?
U vraagt wij draaien.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:09 schreef Njosnavelin het volgende:
He bah wat een plaatjes weer
Dan nog liever die massive ass van hexje uit het vorige topic.
Dus Webschip is dezelfde aap?quote:Op zondag 9 juni 2013 11:02 schreef Tem het volgende:
Speciaal topicje voor Webschip aka Poepa aka EG aka Antoine B
Zo zo, je verwacht het niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:13 schreef Karina het volgende:
Family7 heeft wel een leuke serie zie ik![]()
Completing Kaden is een unieke en afwisselende komedie/drama over het leven van een stel 'normale' tieners in het Amerikaanse stadje Willfield. Op het eerste gezicht een rustige en slaperige plek, waar alles nog vredig en voorspelbaar is. Niets is minder waar. Onder de oppervlakte huist een wereld van liefde, haat, verwarring en typische situaties.
Nomnomquote:Op zondag 9 juni 2013 11:11 schreef hexje het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat lijkt me nou heel relaxed, nooit betalingen doen.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Hmpf. Ik zit wel bij de ing, maar doe toch nooit betalingen gelukkig.
Dan wachten ze maar een dag met kopen.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:21 schreef Karina het volgende:
Klanten van ING kunnen zondagochtend geen betalingen doen via betalingssysteem iDeal. Door een storing is de website Mijn ING ook beperkt toegankelijk. Dat meldt ING.
Als dat dan precies vandaag moet ben je gewoon te laat.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:38 schreef Karina het volgende:
Je hebt ook andere rekeningen dan dingen kopen he?
Ga even moeilijk doen op de vroege morgen.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als dat dan precies vandaag moet ben je gewoon te laat.
Graag gedaan.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga even moeilijk doen op de vroege morgen.
En tussen door krijg je reclame met hongerige kindjes met dikke buiken en dat komt omdat ze zonder God leven, dus stort nu geld naar blablabla om het evangelie daar te verspreiden.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:13 schreef Karina het volgende:
Family7 heeft wel een leuke serie zie ik![]()
Completing Kaden is een unieke en afwisselende komedie/drama over het leven van een stel 'normale' tieners in het Amerikaanse stadje Willfield. Op het eerste gezicht een rustige en slaperige plek, waar alles nog vredig en voorspelbaar is. Niets is minder waar. Onder de oppervlakte huist een wereld van liefde, haat, verwarring en typische situaties.
De vraag kan relevant zijn gezien de TT.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:40 schreef Specularium het volgende:
Webaap doet net of ie relevante vragen stelt.
Daarnet Tonsil Troublequote:Op zondag 9 juni 2013 15:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Topshow deze, zometeen komt de ectoplasm.
Finale kijken, en jij?quote:
Wat voor paardenmiddelen neem jij dan?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:20 schreef Karina het volgende:
Medicijnen helpen wel alleen ben ik dan meteen 2 uur "out".
Maxalt heet het.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat voor paardenmiddelen neem jij dan?
Misselijk ja en gek genoeg hongerig daarna. Net ook even gegeten.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Migraine lijkt me wel erg. Word je dan ook zo misselijk?
Ik voel me ook niet lekker
Daar mag ik niet komen van Norrage omdat ik maar 1x per jaar tennis kijkquote:Op zondag 9 juni 2013 17:21 schreef hexje het volgende:
[..]
Lekker tennis kijken.
SPT / [Tennis] Roland Garros 2013 #24: Nadal op stoom
Daar luister jij naar?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar mag ik niet komen van Norrage omdat ik maar 1x per jaar tennis kijk
Oja, dat heb ik wel vaker gehoord dan mensen daarna honger hebben.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:22 schreef Karina het volgende:
Misselijk ja en gek genoeg hongerig daarna. Net ook even gegeten.
Mja vind dat topic toch niet zo leukquote:
Nee, maagpijn is het ergst, want dan kun je niks meer.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:24 schreef Karina het volgende:
Oorpijn is het ergst, ik heb twee keer oorontsteking gehad, niks helpt tegen de pijn, je kunt wel met je kop tegen de muur slaan.
Gelukkig heb ik het niet zo heel vaak, dus die verslaving ga ik geen last van krijgen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rizatriptan
Corrie in de bocht met vla.
Pas maar op met je lever.quote:
Sinds ik er ben is het hilarisch. En Alors is er ook.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mja vind dat topic toch niet zo leuk
nooit last van gehadquote:
Ik vond die oorpijn toch wel verschrikkelijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, maagpijn is het ergst, want dan kun je niks meer.
GAYquote:Op zondag 9 juni 2013 17:28 schreef sp3c het volgende:
anyways, ik voel me prima
zometeen het hele Zuiderpark lastig vallen met mijn rolschaatsjes
Oorpijn is erg idd, ook al vaak gehad.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:24 schreef Karina het volgende:
Oorpijn is het ergst, ik heb twee keer oorontsteking gehad, niks helpt tegen de pijn, je kunt wel met je kop tegen de muur slaan.
je moeder!quote:
damn right!quote:Op zondag 9 juni 2013 17:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Oh, jij bent er zo één. Omdat je er geen last van hebt is het niet erg.
lolquote:
Oe dan was het wel een hele hevige zeg!quote:Op zondag 9 juni 2013 17:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oorpijn is erg idd, ook al vaak gehad.
De ergste pijn ooit had ik een paar maanden geleden, heel erge buikpijn. Toen ben ik zelfs naar de spoedeisende hulp geweest, bleek het een eisprong![]()
Nee hoor dr. Speculaasje.quote:
Soort struisvogelei?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oorpijn is erg idd, ook al vaak gehad.
De ergste pijn ooit had ik een paar maanden geleden, heel erge buikpijn. Toen ben ik zelfs naar de spoedeisende hulp geweest, bleek het een eisprong![]()
ikweetgoedquote:
Okee volgend jaar zal ik het weer proberenquote:Op zondag 9 juni 2013 17:26 schreef hexje het volgende:
[..]
Sinds ik er ben is het hilarisch. En Alors is er ook.
Het is een beetje tegenstrijdig, het is ontstekingsremmend maar sloopt je maagwand.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:33 schreef Tem het volgende:
Ibuprofen is slecht voor je maag dacht ik. En ik reageer beter op paracetamol.
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:33 schreef Karina het volgende:
Oh zometeen snel afwassen en douchen, 6 uur komt voetballen.
Ik maakte ook vergelijking tussen de 2, zei alleen dat Tem op zijn lever moest passen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Na een kilo krijg je wel last ja, maar paracetamol heeft minder bijwerkingen dan ibuprofen.
Daar ga je het toch niet voor slikken?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:34 schreef Karina het volgende:
Ibuprofen helpt wel goed bij spierpijn, tenminste bij mij.
Nou als je van de spierpijn niet meer kunt bewegen wel. En die ene keer dat ik spierpijn heb kan het best.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar ga je het toch niet voor slikken?
Ja vandaar die verslaving. Vicieuze cirkel.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:35 schreef Uccie het volgende:
En van veel paracetemol krijg je weer hoofdpijn
Zit tenminste nog een boodschap van vrede in.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je "slikt alles heb ik gehoord"
Mjah vooruit dan maar weer. Ik ben mild gestemd, of duf, hoe je het noemen wil.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit tenminste nog een boodschap van vrede in.
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah vooruit dan maar weer. Ik ben mild gestemd, of duf, hoe je het noemen wil.
Ja ga je snel douchen. Het ruikt wat zurig in Amsterdam.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:41 schreef Karina het volgende:
Maar ik ga effe snel wat doen, ik blijf alweer hangen merk ik.
Jaja dat zal wel weer, me eerst een junk noemen, dan zeggen dat ik stink, het zit wel goed met je.quote:
Over wie gaat het?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
Jullie ook, ik ga liggen.
En net nog iets geks, ik zie een TT van een topic wat ook de naam van een user was/is die ik al een hele tijd niet heb gezien, vraag me nu opeens af wat er van hem is geworden.
Nu ligt ze in bed. Moeten we wachten tot morgen.quote:
Balen.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:53 schreef hexje het volgende:
[..]
Nu ligt ze in bed. Moeten we wachten tot morgen.
Ben bang dat ik er wakker van ga liggen.quote:
Absurditeit. Postte af en toe in 40+ (was geen 40-plusser, begin 30 zoiets denk ik). Ik sprak hem ook af en toe op DM. Ik zie dat hij een ban heeft, maar geen idee waarom. Laatste post is 2 jaar geleden zie ik nu.quote:
Ghehequote:Op maandag 10 juni 2013 14:13 schreef Karina het volgende:
Ik kom er net achter dat hier in het gebouw een collega werkt met de naam N. Ippel - ik moest lachen
Is dit weer een schunnige doordenker?quote:
Ah oke. En weer als weer in dit topic.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik heet geen sp3c. En hoezo weer? Ik doe dat nooit.
quote:Helga van Leur zegt niet gelijk ‘nee’ tegen een shoot in mannenblad Playboy. Dat vertelt de weervrouw van RTL 4 in VARAgids. Van Leur weet nog niet hoe ze zou reageren op een verzoek. “Maar het is natuurlijk een eer als Playboy je vraagt. Het is leuk als mensen blijkbaar vinden dat je er goed uit ziet. Ik probeer vooral heel goed na te denken over wat de gevolgen dan zijn. Nemen mensen je daarna nog serieus als weervrouw? En hoe kijken ze daarna in het bedrijfsleven tegen me aan?“
Van Leur reageert hiermee op een petitie die twee jaar geleden werd gestart om de RTL-weervrouw in de Playboy te krijgen. “Ik werk drie dagen in de week als weervrouw bij RTL, maar daarnaast doe ik lezingen en dagvoorzitterschappen over duurzaamheid. En dat wil ik wel graag blijven doen.”
Van Leur heeft nooit contact gehad met Playboy, ook niet ná de petitie. “Ik ben nooit gebeld, dus ik hoef er ook niet serieus over na te denken.”
Voor een leuk bedrag(minimaal 6 getallen) wil ik ook wel in de playboy hoor. Ik zou het puur om het geld doen.quote:
Je maakt me weer aan het lachen. Goed bezigquote:Op maandag 10 juni 2013 14:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe dat nooit dus er is geen sprake van "weer". Ben ik veel te netjes voor.
Hoe kom je erbij dat ik niet netjes zou zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 14:52 schreef hexje het volgende:
[..]
Je maakt me weer aan het lachen. Goed bezig
Dat doen nette mensen niet. Dus zie je bent niet netjes.quote:
Juist wel, nette mensen kopen, stoute mensen downloadenquote:Op maandag 10 juni 2013 15:09 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat doen nette mensen niet. Dus zie je bent niet netjes.
Alleen zit niemand daar op te wachten. Met je penis.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:51 schreef hexje het volgende:
[..]
Voor een leuk bedrag(minimaal 6 getallen) wil ik ook wel in de playboy hoor. Ik zou het puur om het geld doen.
Volgens mij kan Buck Angel best wel wat concurrentie gebruiken.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Alleen zit niemand daar op te wachten. Met je penis.
Hi-la-risch.....wil iemand mij oprapen?quote:
Is wel een mond vol hoor. Jij gaat zeker gaggen.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:48 schreef Kentoet het volgende:
Ik zou Hexter pijpen voor 1 miljoen. nohomo/
Inderdaad zeg, vies topic dit.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:58 schreef Karina het volgende:
Oh gaat het nu WEER over erecties. Stelletje viespeuken.
je zou het een keer moeten proberenquote:Op maandag 10 juni 2013 17:06 schreef Karina het volgende:
Seks is vies, vraag maar aan die gasten in de OP.
Brrr
Patricia Paay en Heleen van Royen deden hrt ook.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:32 schreef Karina het volgende:
Nah ik ben te preuts, te oud en niet mooi genoeg, ik ga mezelf niet voor aap zetten.
Dat was nergens voor nodig.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Patricia Paay en Heleen van Royen deden hrt ook.
Die vinden seks niet vies. Die vinden dat seks in een huwelijk hoort.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:06 schreef Karina het volgende:
Seks is vies, vraag maar aan die gasten in de OP.
Brrr
Heleen heeft nog best een mooi lichaam.quote:
aww damn die had ik ook kunnen makenquote:
Lelijke tieten en een grafharses.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heleen heeft nog best een mooi lichaam.
Ja maar er zit zo'n hoofd bij.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heleen heeft nog best een mooi lichaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |