En tussen door krijg je reclame met hongerige kindjes met dikke buiken en dat komt omdat ze zonder God leven, dus stort nu geld naar blablabla om het evangelie daar te verspreiden.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:13 schreef Karina het volgende:
Family7 heeft wel een leuke serie zie ik![]()
Completing Kaden is een unieke en afwisselende komedie/drama over het leven van een stel 'normale' tieners in het Amerikaanse stadje Willfield. Op het eerste gezicht een rustige en slaperige plek, waar alles nog vredig en voorspelbaar is. Niets is minder waar. Onder de oppervlakte huist een wereld van liefde, haat, verwarring en typische situaties.
De vraag kan relevant zijn gezien de TT.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:40 schreef Specularium het volgende:
Webaap doet net of ie relevante vragen stelt.
Daarnet Tonsil Troublequote:Op zondag 9 juni 2013 15:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Topshow deze, zometeen komt de ectoplasm.
Finale kijken, en jij?quote:
Wat voor paardenmiddelen neem jij dan?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:20 schreef Karina het volgende:
Medicijnen helpen wel alleen ben ik dan meteen 2 uur "out".
Maxalt heet het.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat voor paardenmiddelen neem jij dan?
Misselijk ja en gek genoeg hongerig daarna. Net ook even gegeten.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Migraine lijkt me wel erg. Word je dan ook zo misselijk?
Ik voel me ook niet lekker
Daar mag ik niet komen van Norrage omdat ik maar 1x per jaar tennis kijkquote:Op zondag 9 juni 2013 17:21 schreef hexje het volgende:
[..]
Lekker tennis kijken.
SPT / [Tennis] Roland Garros 2013 #24: Nadal op stoom
Daar luister jij naar?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar mag ik niet komen van Norrage omdat ik maar 1x per jaar tennis kijk
Oja, dat heb ik wel vaker gehoord dan mensen daarna honger hebben.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:22 schreef Karina het volgende:
Misselijk ja en gek genoeg hongerig daarna. Net ook even gegeten.
Mja vind dat topic toch niet zo leukquote:
Nee, maagpijn is het ergst, want dan kun je niks meer.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:24 schreef Karina het volgende:
Oorpijn is het ergst, ik heb twee keer oorontsteking gehad, niks helpt tegen de pijn, je kunt wel met je kop tegen de muur slaan.
Gelukkig heb ik het niet zo heel vaak, dus die verslaving ga ik geen last van krijgen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rizatriptan
Corrie in de bocht met vla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |