Sinds ik er ben is het hilarisch. En Alors is er ook.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mja vind dat topic toch niet zo leuk
nooit last van gehadquote:
Ik vond die oorpijn toch wel verschrikkelijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, maagpijn is het ergst, want dan kun je niks meer.
GAYquote:Op zondag 9 juni 2013 17:28 schreef sp3c het volgende:
anyways, ik voel me prima
zometeen het hele Zuiderpark lastig vallen met mijn rolschaatsjes
Oorpijn is erg idd, ook al vaak gehad.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:24 schreef Karina het volgende:
Oorpijn is het ergst, ik heb twee keer oorontsteking gehad, niks helpt tegen de pijn, je kunt wel met je kop tegen de muur slaan.
je moeder!quote:
damn right!quote:Op zondag 9 juni 2013 17:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Oh, jij bent er zo één. Omdat je er geen last van hebt is het niet erg.
lolquote:
Oe dan was het wel een hele hevige zeg!quote:Op zondag 9 juni 2013 17:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oorpijn is erg idd, ook al vaak gehad.
De ergste pijn ooit had ik een paar maanden geleden, heel erge buikpijn. Toen ben ik zelfs naar de spoedeisende hulp geweest, bleek het een eisprong![]()
Nee hoor dr. Speculaasje.quote:
Soort struisvogelei?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oorpijn is erg idd, ook al vaak gehad.
De ergste pijn ooit had ik een paar maanden geleden, heel erge buikpijn. Toen ben ik zelfs naar de spoedeisende hulp geweest, bleek het een eisprong![]()
ikweetgoedquote:
Okee volgend jaar zal ik het weer proberenquote:Op zondag 9 juni 2013 17:26 schreef hexje het volgende:
[..]
Sinds ik er ben is het hilarisch. En Alors is er ook.
Het is een beetje tegenstrijdig, het is ontstekingsremmend maar sloopt je maagwand.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:33 schreef Tem het volgende:
Ibuprofen is slecht voor je maag dacht ik. En ik reageer beter op paracetamol.
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:33 schreef Karina het volgende:
Oh zometeen snel afwassen en douchen, 6 uur komt voetballen.
Ik maakte ook vergelijking tussen de 2, zei alleen dat Tem op zijn lever moest passen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Na een kilo krijg je wel last ja, maar paracetamol heeft minder bijwerkingen dan ibuprofen.
Daar ga je het toch niet voor slikken?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:34 schreef Karina het volgende:
Ibuprofen helpt wel goed bij spierpijn, tenminste bij mij.
Nou als je van de spierpijn niet meer kunt bewegen wel. En die ene keer dat ik spierpijn heb kan het best.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar ga je het toch niet voor slikken?
Ja vandaar die verslaving. Vicieuze cirkel.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:35 schreef Uccie het volgende:
En van veel paracetemol krijg je weer hoofdpijn
Zit tenminste nog een boodschap van vrede in.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je "slikt alles heb ik gehoord"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |