Zijn er nog aanpassingen?quote:Op zondag 9 juni 2013 09:35 schreef Hilzillah het volgende:
Babbel! wat leuk gefeliciteerd
En Twinky succes vandaag! Zonde dat je naar het ziekenhius moet
quote:Op zondag 9 juni 2013 09:48 schreef Mabawa. het volgende:
Babbel, ik hoop dat jullie vakantiebaby goed blijft plakken!! Gefeliciteerd!
Twink 9 juni dusBummer van het mhvw maar zet 'm op!
![]()
Gek? Nee joh! Lijkt me heerlijk om dat al te kunnen gaan doen. En dan steeds je kast weer opnieuw inpakken omdat t toch anders moet liggen, heerlijk!quote:Op zondag 9 juni 2013 11:45 schreef Hilzillah het volgende:
Aangepast.
Yay Twink, dat schiet al op!
Ik wil nu al verse babyspullen wassen... Is dat gek?
Ik heb net de kast uitgesopt en alle spulletjes uitgestald. Het wassen laat ik nog maar even, daar hoop ik nog zat tijd voor te hebben...quote:Op zondag 9 juni 2013 11:45 schreef Hilzillah het volgende:
Aangepast.
Yay Twink, dat schiet al op!
Ik wil nu al verse babyspullen wassen... Is dat gek?
Ik heb al vanaf 1.5 maand in mn zwangerschap verlof... Heb de zak gekregenquote:Op zondag 9 juni 2013 12:58 schreef Sull het volgende:
Ohja, Neutral moet ik ook nog kopen. Heb je al verlof Hilzillah?
De verplichte sollicitaties ja. Als Olli er eenmaal is kijk ik verder. Het werk wat ik deed kan ik toch niet meer doen.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:14 schreef Sull het volgende:
Hilzillah, maar dat is geen leuk verlof...![]()
Heb je nog wel gesolliciteerd of ga je dat pas na je verlof weer doen?
Fijn dat je het nog positief inziet, het lijkt me dat het best even spannend is geweest? Ik kan me voorstellen dat je er nu zelf niet zoveel haast mee hebt.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:48 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
De verplichte sollicitaties ja. Als Olli er eenmaal is kijk ik verder. Het werk wat ik deed kan ik toch niet meer doen.
Vriendje kreeg ook de zak maar die is inmiddels wel weer aan de slag via uitzendbureau. Niet het meest geweldige werk maar zo kan hij rustig verder kijken.
Heb wel optimaal van mn zwangerschap kunnen genieten zo
Wel grappig initiatiefquote:Cinemum biedt ouders de mogelijkheid om met hun baby de nieuwste films in de bioscoop te zien. Het gaat om films uit het reguliere aanbod van de bioscoop, het geluid staat een stuk zachter, beetje licht aan om je spullen te kunnen vinden, er zijn verschoon-faciliteiten en men krijgt een gratis extra stoel voor de baby (tot 12 maanden). Even een momentje voor jezelf mét je baby erbij (dus geen oppas nodig) en een erg leuke manier om andere ouders te ontmoeten. En ook de zwangere dames zijn van harte welkom om te komen.
Het concept komt uit Noorwegen; in Scandinavie wordt dit al 15 jaar geboden, maar ook in andere landen zoals VS, UK, Canada, Australië is het al jaren gemeengoed. Ane is Noors en was erg verbaasd na de komst van haar eerste kindje dat dit in Nederland helemaal niet werd aangeboden door de bioscopen. En zo ontstond het idee dit ook in NL mogelijk te maken (er staat heel veel informatie en foto's op www.cinemum.nl)
We draaien nu een jaar met succes in 2 bioscopen in Amsterdam en gaan in maart de stap naar veel andere steden maken, ook Den Haag!
We gaan op 1 maart van start in Filmhuis Den Haag (elke vrijdag om 13u een cinemum-film) en op 10 maart bij Pathe Scheveningen (elke zondag om 11u een cinemum-film)!
Oh,wil je er toch nog even S van maken,Bitterend?quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:42 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh,wil je er toch nog even S van maken,Bitterend?
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:44 schreef Elmo76 het volgende:
En![]()
nu sta ik op de eerste plek................
Jawel man! Nog ietsjes meer dan een maand en dan ben 37 weken!quote:Op maandag 10 juni 2013 09:27 schreef Juud79 het volgende:
32 weken......![]()
Het lijkt opeens zo dichtbij te komen.....al is dat natuurlijk nog niet zo.
ja dat vind ik ook, gefeliciteerd Twink!quote:Op zondag 9 juni 2013 22:02 schreef Mabawa. het volgende:
Ja hij is er! Wat een echt jongetje![]()
Gefeliciteerd!
Niet? Jawel hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 09:27 schreef Juud79 het volgende:
32 weken......![]()
32, man je bevalt al bijna!quote:Op maandag 10 juni 2013 09:27 schreef Juud79 het volgende:
32 weken......![]()
Tegenwoordig ben ik weer heerlijk beslaapbaar volgens beest. Ze wordt regelmatig van binnenuit bewerkt maar verkiest het te negeren. Nu is mijn beest ook maar een beestje vergeleken bij die van jou FRquote:Op maandag 10 juni 2013 09:58 schreef Cwen het volgende:
Twinkly, van harte gefeliciteerd, wat een leuk mannetje!
FR, dat gebeurt hier ook met enige regelmaat, al wordt er nu niet meer gesprongen als wel geklommen. Maar de kiddo besteedt er weinig aandacht aan. Toch zou ze het harde gespin soms vast kunnen horen?
ik ben ook benieuwd nu, 1 met 41+3 en 1 op 37+0 maar dat was een inleiding. Ik heb t idee dat ik wel een overtijdganer benquote:Op maandag 10 juni 2013 09:53 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik bij Lientje ook, dat werd 41+4
Mijn cavia (even een ander beestjequote:Op maandag 10 juni 2013 10:12 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben ik weer heerlijk beslaapbaar volgens beest. Ze wordt regelmatig van binnenuit bewerkt maar verkiest het te negeren. Nu is mijn beest ook maar een beestje vergeleken bij die van jou FR
Dat is vaag! Hormonen?quote:Op maandag 10 juni 2013 10:23 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mijn cavia (even een ander beestje) wordt momenteel heerlijk rustig op mijn buik. Wel vindt 'ie het tegenwoordig ineens nodig om af en toe op te staan en z'n hoofd tussen m'n benen te leggen..
Fijne mijlpaal is datquote:Op maandag 10 juni 2013 09:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Juud 32 weken dat schiet echt al op!![]()
Hier een mijlpaaltje mijnheeft vandaag voor het eerst ons meisje gevoeld
Lekker warm holletje!quote:Op maandag 10 juni 2013 10:23 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mijn cavia (even een ander beestje) wordt momenteel heerlijk rustig op mijn buik. Wel vindt 'ie het tegenwoordig ineens nodig om af en toe op te staan en z'n hoofd tussen m'n benen te leggen..
Vanmorgen was het weer raak. Draai ik mijn om gaat die oen op mijn rug zitten. Maar ook buikliggen werd niet gewaardeerdquote:Op maandag 10 juni 2013 10:12 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben ik weer heerlijk beslaapbaar volgens beest. Ze wordt regelmatig van binnenuit bewerkt maar verkiest het te negeren. Nu is mijn beest ook maar een beestje vergeleken bij die van jou FR
Dan horen ze als het klopt. Ze schijnen ook jouw stem enzo daarna te herkennen.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:58 schreef Cwen het volgende:
Twinkly, van harte gefeliciteerd, wat een leuk mannetje!
FR, dat gebeurt hier ook met enige regelmaat, al wordt er nu niet meer gesprongen als wel geklommen. Maar de kiddo besteedt er weinig aandacht aan. Toch zou ze het harde gespin soms vast kunnen horen?
quote:Op maandag 10 juni 2013 09:27 schreef Juud79 het volgende:
32 weken......![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 09:42 schreef Juud79 het volgende:
Ow en ik heb het vermoeden dat ie met zijn voeten beneden ligt. Vrijdagavond had ik vrij veel pijn omdat ie overdwars aan het uitbreken was (althans zo leek het) en nu ligt ie dus volgens mij niet goed.
quote:
Hier ook rugligger als ze de kans krijgt. en dan koppie onder je haar.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Vanmorgen was het weer raak. Draai ik mijn om gaat die oen op mijn rug zitten. Maar ook buikliggen werd niet gewaardeerdEn ik lig zo graag op mijn buik. 's avonds kan al niet want dan brand mijn slokdarm eruit
. Deze is vergeleken met Ean wel erg veeleisend hoor.
Al onze katten zijn trouwens redelijk zwaar.
Ik had begrepen dat sommige vk's de gewone suikertest hanteren. Zonder het 2 uur hangen en lekkere drankje.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:04 schreef hilliebillie het volgende:
Heb je niet dat drankje gehoeven elmo? En dan twee uur stil zitten daar? Dat is op zich al wel prettig maar dit klinkt ook als een heel geregel twee keer naar het ziekenhuis moeten..
Vanmorgen trok hij aan mijn haar. Hij wilde wel erg graag aandacht volgens mij, maar ik vond het nog iets te vroeg. Buikslapen is echtquote:Op maandag 10 juni 2013 12:43 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Hier ook rugligger als ze de kans krijgt. en dan koppie onder je haar.![]()
ik mis ook buikliggen.. Kan nog maar half
Ik hoefde geen drankje.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:04 schreef hilliebillie het volgende:
Heb je niet dat drankje gehoeven elmo? En dan twee uur stil zitten daar? Dat is op zich al wel prettig maar dit klinkt ook als een heel geregel twee keer naar het ziekenhuis moeten..
die zijn dan altijd in geen velden of wegen te bekennenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:25 schreef Hilzillah het volgende:
*Zucht* Ik heb last van renovatie kriebels! Wil een leuke niet te dure hoekkast. Kan ik niet vinden, dus nu wil ik de Billie boekenkast verslepen naar de kinderkamer. Waar zijn vriendjes om je nestelhormonen in bedwang te houden (of te helpen) als je ze nodig hebt
Hoe lang na het eten heb je geprikt en wat mocht je waarde zijn? Of weet je dat nog niet?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:07 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ik hoefde geen drankje.
En ik zat dus ook eerst te denken om naar het zkh te gaan, te prikken en dan daar te blijven en iets te eten en dan 2 uur later weer laten prikken. Maar dat zou alleen een optie zijn als ik T niet mee hoefde te nemen. Ik kan haar echt geen 2 uur in het zkh bezig/in de gaten houden.
Waarde na het eten was trouwens 8,4. Dus wel wat hoger. Maar als ik kijk naar wat ik gegeten heb en niks heb gedaan, is dat ook wel verklaarbaar.
Klussen bij opa & oma het etter! (quote:Op maandag 10 juni 2013 13:27 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
die zijn dan altijd in geen velden of wegen te bekennen
doe je wel voorzichtig?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:58 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Klussen bij opa & oma het etter! ()
Eerst maar eens kijken of het past en met stofdoekjes onder de poten kan ik hem zelf ook wel schuiven denk ik
Volgens de diabetes site moet het onder de 7,8 zijn. En ik heb een kwartier te vroeg geprikt. Ik prik morgen nog wel eens en dan eet ik wat anders. Denk dat het dan wel goed is. Echt veel kan en ga ik die laatste weekjes er ook niet aan doen. Ik let wel op met wat ik eet, meer kan ik toch niet doen.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:46 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Hoe lang na het eten heb je geprikt en wat mocht je waarde zijn? Of weet je dat nog niet?
Hoop voor je dat het nog binnen de waardes zit iig
Ding kan knetterhard op je voet terecht komen, vooral als je vent het andere uiteinde niet goed vast heeft.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:18 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Billy boekenkast weegt gelukkig niks. En het past nu nog even leegmaken.
Mannen...quote:Op maandag 10 juni 2013 14:51 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ding kan knetterhard op je voet terecht komen, vooral als je vent het andere uiteinde niet goed vast heeft.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ean is ivm zwangerschapsvergiftiging met 34wk gehaald.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:21 schreef martine1984 het volgende:
Limone wat een lieve man heb jij!
Mijn man snapt het vaak niet, maar is wel behulpzaam en lief en doet wat hij kan om het een beetje voor mij te verlichten.
Ferrari wat een drama. Ik begrijp je dilemma. Gelukkig is er een mogelijkheid om je verzekering te claimen. Was Ean te vroeg geboren? Sterkte meid!
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Hilz goed bezig geweest.
Elmo wanneer moet je met het z-huis je suiker waardes bespreken?
Mijn vent is nu ook wel heel erg lief maar hij en het huishouden is een drama.
Even een grote egopost onder een spoiler. Wil je het niet lezen open hem dan niet.Morgen heb ik weer echo en controle in het ziekenhuis, dus dan worden ook de suikerwaardes besproken. Ik prik morgenvroeg nog een keer en dan eens kijken wat er dan uit komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hilzz goed bezig! Lekker de boel omkramen en inrichten. Zolang je in de gaten houdt dat het gaat en dat je je niet vertilt ofzo is het toch prima!
FR wat vervelend. Ze zeggen wel dat elke zwangerschap anders is, maar je herkent bij een tweede natuurlijk bepaalde dingen en gaat het terug herleiden. Het hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn dat je nu weer in het ziekenhuis terecht komt.
Hoe zit het nu met je 'opzwellen'?!
Ik merk zelf dat het vandaag minder warm is en nu heb ik ook geen dikke enkels, terwijl een paar dagen geleden wel, dus het kwam echt door het warme weer.
Sterkte en ik hoop dat je je toch beter gaat voelen.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
Spannend ook voor je. Ik hoop voor je dat je suiker morgen goed is.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:23 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Morgen heb ik weer echo en controle in het ziekenhuis, dus dan worden ook de suikerwaardes besproken. Ik prik morgenvroeg nog een keer en dan eens kijken wat er dan uit komt.
Hilzz goed bezig! Lekker de boel omkramen en inrichten. Zolang je in de gaten houdt dat het gaat en dat je je niet vertilt ofzo is het toch prima!
FR wat vervelend. Ze zeggen wel dat elke zwangerschap anders is, maar je herkent bij een tweede natuurlijk bepaalde dingen en gaat het terug herleiden. Het hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn dat je nu weer in het ziekenhuis terecht komt.
Hoe zit het nu met je 'opzwellen'?!
Ik merk zelf dat het vandaag minder warm is en nu heb ik ook geen dikke enkels, terwijl een paar dagen geleden wel, dus het kwam echt door het warme weer.
Sterkte en ik hoop dat je je toch beter gaat voelen.
40 uur is toch heel normaal?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:25 schreef Elmo76 het volgende:
Mijn menneke doet meer dan genoeg. Helaas werkt 'ie 40 uur en is hij vaak kapotmoe als ie thuis komt. Afgelopen weekend heeft hij keihard gewerkt samen met z'n vader en zwager om het terras te leggen. Ik heb 'm gezegd dat hij anders maar een uur later moet beginnen of wat eerder moet ophouden, anders valt 'ie me zometeen nog om van vermoeidheid. En dat lijkt me niet zo handig als ik straks toch echt eens een keer ga bevallen!
Zeg ik dat?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
En kan dat niet vermoeiend zijn? Er zijn banen en banen natuurlijk.
Fr wat vervelend allemaal
Oooh mijn man begrijpt er niets van, hoor!quote:Op maandag 10 juni 2013 16:21 schreef martine1984 het volgende:
Limone wat een lieve man heb jij!
Mijn man snapt het vaak niet, maar is wel behulpzaam en lief en doet wat hij kan om het een beetje voor mij te verlichten.
Ferrari wat een drama. Ik begrijp je dilemma. Gelukkig is er een mogelijkheid om je verzekering te claimen. Was Ean te vroeg geboren? Sterkte meid!
Ja?! Maar wat wil je hiermee zeggen?! Er zitten maar 24 uur in een dag en hij moet ook nog slapen. En heen en weer reizen naar z'n werk. En door alle dingetjes die we de laatste tijd nog moeten doen en een dochter die ook wel eens wat aandacht nodig heeft van papa, ben je snel door die uren heen en schiet het slapen er qua aantal uren bij in, waardoor 'ie nu dus langzaam bij het punt komt dat hij gas terug moet nemen.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:35 schreef ymme het volgende:
[..]
40 uur is toch heel normaal?
Hier een man die 70/80 uur per week maakt (5 dagen per week van huis ook) en dan in de weekende klussen in huis/tuin.
En zelfs dan helpt hij mij ook nog eens in huis, door bedden te verschonen etc.
Misschien bedoelde je het niet op die manier maar zo leest het wel een beetjequote:Op maandag 10 juni 2013 16:42 schreef ymme het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Ik zeg alleen dat 40 uur toch heel normaal is?
En om nou te gaan vergelijken welke baan wel eens zwaarder zou zijn dan een andere, vind ik helemaal niet van toepassing. Ik reageer gewoon ergens op.
Ja ik weet het. Ik probeer ook wel op te letten hoor met eten/drinken. Ik vreet niet alles wat los en vast zit!quote:Op maandag 10 juni 2013 16:43 schreef Sull het volgende:
Elmo, je suiker is toch echt wel wat hoog. Ook al doe je niets, moet ie eigenlijk niet zo hoog komen. Waar je zelf nog op kunt letten is regelmatig kleinere beetjes eten en vooral met drinken opletten. Gezoete drankjes zorgen voor steeds opnieuw een stijging van je bloedsuiker en dan moet je lichaam vaak flink aan het werk om dat weer af te breken (drinkt zelf net de laatste slok cassis op)
Ik ben helemaal blij, heb 3 grote bakken met kleding gekregen, die ik allemaal heb uitgezocht en in de kast heb gelegd. Nu nog een keertje wassen, maar ik ben nu al helemaal blij met het aanblik van al die leuke kleertjes. Mijn uitzetlijstje wordt drastisch korter op dit moment.
Hier wordt de wasmand uiteindelijk wel naar boven getild maar de vorige keer dat hij de was alleen heeft opgehangen, was mijn wasrek geslooptquote:Op maandag 10 juni 2013 16:52 schreef Hilzillah het volgende:
Gatver FR, dat zijn geen dingen waar je nu al tegenaan wil lopen. Ik hoop dat het voor elkaar komt met het huishoudelijke hulp. Anders misschien een moeder of schoonmoeder die een dweil door de kamer wil halen. Jouw en bubje's gezondheid gaan voor alles natuurlijk.
Vriendje begint al te zuchten als hij een wasmand naar boven moet tillen. Dat wordt wat als hij écht dingen moet gaan doen voor mij.
Leuk he, dat uitzoeken... Ik werd er ook helemaal blij van toen ik de dozen onderhanden namquote:Op maandag 10 juni 2013 16:43 schreef Sull het volgende:
Ik ben helemaal blij, heb 3 grote bakken met kleding gekregen, die ik allemaal heb uitgezocht en in de kast heb gelegd. Nu nog een keertje wassen, maar ik ben nu al helemaal blij met het aanblik van al die leuke kleertjes. Mijn uitzetlijstje wordt drastisch korter op dit moment.
Hoe krijgt ie het voor elkaar... Een wasrek slopenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Hier wordt de wasmand uiteindelijk wel naar boven getild maar de vorige keer dat hij de was alleen heeft opgehangen, was mijn wasrek gesloopt. Hij ziet het gewoon niet ofzo.
En mijn schoonmoeder en schoonmaken die heeft in haar leven nog nooit schoongemaakt. En over de mijne houd ik mijn mond maar.
Het komt wel goed met mij, ikgewoon een keer extra ofzo
Morgen zie ik het vast allemaal weer wat zonniger in.
het zullen de hormonen wel zijn. Maar ik bedoel nergens iets verkeerds mee.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:47 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ja?! Maar wat wil je hiermee zeggen?! Er zitten maar 24 uur in een dag en hij moet ook nog slapen. En heen en weer reizen naar z'n werk. En door alle dingetjes die we de laatste tijd nog moeten doen en een dochter die ook wel eens wat aandacht nodig heeft van papa, ben je snel door die uren heen en schiet het slapen er qua aantal uren bij in, waardoor 'ie nu dus langzaam bij het punt komt dat hij gas terug moet nemen.
Maar goed, wat zit ik me hier te verantwoorden ook.
Sharp reageerd hetzelfde en geloof niet dat hij last van zijn hormonen heeftquote:Op maandag 10 juni 2013 16:57 schreef ymme het volgende:
[..]
het zullen de hormonen wel zijn. Maar ik bedoel nergens iets verkeerds mee.
Ik reageer alleen ergens op. Zonder bijbedoeling ofzo.
Ik hoop voor je dat thuiszorg snel rond is!quote:Op maandag 10 juni 2013 16:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Hier wordt de wasmand uiteindelijk wel naar boven getild maar de vorige keer dat hij de was alleen heeft opgehangen, was mijn wasrek gesloopt. Hij ziet het gewoon niet ofzo.
En mijn schoonmoeder en schoonmaken die heeft in haar leven nog nooit schoongemaakt. En over de mijne houd ik mijn mond maar.
Het komt wel goed met mij, ikgewoon een keer extra ofzo
Morgen zie ik het vast allemaal weer wat zonniger in.
Dit dus.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:47 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Misschien bedoelde je het niet op die manier maar zo leest het wel een beetje
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:57 schreef ymme het volgende:
[..]
het zullen de hormonen wel zijn. Maar ik bedoel nergens iets verkeerds mee.
Ik reageer alleen ergens op. Zonder bijbedoeling ofzo.
Hehe idd.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij waren laatst na een theather voorstelling en daar speelde 2 mannen een situatie thuis na.
Zij: jij ruimt de vaatwasser nooit goed uit.
Hij: jawel ik doe netjes GAP glas,aardewerk,plastic
zij: ja glas, aardewerk en pleur de rest maar in het kastje.
Heel herkenbaar. Hier staan dan ook bakjes ed heel ergens anders waardoor het niet goed past en ik het niet meer kan vinden. Vinden mijn hormonen ook niet zo leuk.
De rest van het stuk had ook herkenbare stukken.
Gelukkig heb je een hoge pijngrensquote:Op maandag 10 juni 2013 16:59 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat thuiszorg snel rond is!
Ik doe nu het huishouden enzo nog zelf.
(nesteldrang is ná de 1ste nooit meer weg gegaan).
Maar over een x aantal weken kan ik altijd mijn moeder inschakelen om te helpen gelukkig.
Merk wel dat het steeds zwaarder wordt hoor, vooral een badkamer eens goed onder handen nemen, keuken binnenkant etc.
Dan ben ik blij als ik 's avonds gekookt opgeruimd en kind schoon en fris in bed heb, en lig dan tegenwoordig ook vaak om 19:30 zelf al plat in bed. (toch een klein nadeel van 5 dagen per week de zorg voor je kind, huis en dieren alleen te hebben).
Nee, is niet zeker. Heb vanmorgen geprikt en na de maaltijd was de waarde wat te hoog. Ik prik morgen nog eens en eens kijken wat er dan uit komt.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:14 schreef danic het volgende:
En Elmo, ik heb niet helemaal teruggelezen, maar er is sprake van zwangerschapssuiker begrijp ik? Flink balen zeg. Nog even volhouden hè, je bent er bijna.
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:10 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een hoge pijngrens
Zwangerschapssuiker houdt ook niet in dat je alles vreet wat los en vast zit, maar dat wist je vast welquote:Op maandag 10 juni 2013 16:50 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Ik probeer ook wel op te letten hoor met eten/drinken. Ik vreet niet alles wat los en vast zit!Maar vanmorgen had ik dus 2 broodjes op ipv 2 boterhammen, dus dat ik ga ik morgen iig anders doen.
Wat leuk dat je zoveel kleertjes hebt gekregen! Heerlijk is dat he, alles in de kast leggen en er door heen snuffelen en vastpakken en kijken en ooooh wat klein en
Haha, ja dat wist ik wel hoor!quote:Op maandag 10 juni 2013 17:29 schreef Sull het volgende:
[..]
Zwangerschapssuiker houdt ook niet in dat je alles vreet wat los en vast zit, maar dat wist je vast wel. Je kunt er niets aan doen, het is gewoon weer een fijne bijwerking van die hormonen. Een zwangerschapssuiker dieet houdt vooral in dat je op gezette tijden eet, ook gewoon tussendoortjes. Ik vond de hoeveelheden die je mag hebben nog best behoorlijk (als ik het dieet had moeten volgen, had ik meer mogen eten dan ik nu eet) en je mag ook nog best wat suiker, alleen niet teveel. En je moet dus uitkijken met pieken en dalen.
Volgens mij is het voordeel dat je kindje niet te hard doorgroeit en dat de baby straks na de bevalling niet van een erg hoge suiker naar een lage suiker dipt met als gevolg dat de baby extra glucose toegedient moet krijgen. Volgens mij moet je ook in het ziekenhuis bevallen en 24 blijven, maar dat verschilt misschien ook per ziekenhuisquote:Op maandag 10 juni 2013 17:35 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Haha, ja dat wist ik wel hoor!Het was ook meer om aan te geven dat ik wel soort van oplet met eten. Niet altijd, maar nu dus wel wat meer.
Ik vraag me alleen af hoe nuttig het nog is die laatste weken (misschien wel maar dagen?!) om me nu echt aan een dieet te houden.
Volgens de echo 2 weken geleden was Robinson ineens vrij fors, terwijl ze daarvoor altijd netjes gemiddeld was. Daarom heb ik morgen weer een echo, maar ze kunnen het steeds slechter meten natuurlijk, aangezien ze al zo groot is.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:46 schreef Sull het volgende:
[..]
Volgens mij is het voordeel dat je kindje niet te hard doorgroeit en dat de baby straks na de bevalling niet van een erg hoge suiker naar een lage suiker dipt met als gevolg dat de baby extra glucose toegedient moet krijgen. Volgens mij moet je ook in het ziekenhuis bevallen en 24 blijven, maar dat verschilt misschien ook per ziekenhuis
Ja! Ik ook!quote:Op maandag 10 juni 2013 17:47 schreef GotC het volgende:
Moet zeggen dat Yur ook véél doet en enorm lief isHij had aangegeven zich o nutteloos te voelen, al zie ik dat totaal anders. Hij ruimt op, leegt de vaatwasser, doet de was en doet elke avond m'n schoenen uit
! En dat alles zonder te morren of dat ik het moet vragen. Ik wist niet dat het kon, maar ben sinds m'n zwangerschap nog wat verliefder geworden
![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:16 schreef Limone het volgende:
oeh oeh! Ik had zojuist mijn eerste maagzuur-burpje -ever-!![]()
even in mijn zwangerschapsdagboek schrijven
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:16 schreef Limone het volgende:
uh-oh! Er blijft niets meer van mij overquote:Op maandag 10 juni 2013 18:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wacht maar tot je je man met jullie kindje ziet, dan kunnen ze je echt opdweilen![]()
Ik houd een lijstje bij in mijn telefoon, zodat ik het later in m'n zwangerschapsboek kan zetten, maar deze heb ik niet genoteerdquote:Op maandag 10 juni 2013 18:16 schreef Limone het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder alles gelukkig goed. Ben wel blij dat ik weet dat het een heel vertekenend beeld geeft zo'n gezichtjes foto.
Jep... Helemaal nuchter. alleen water.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:14 schreef Jipster het volgende:
Ik moet donderdag die suikertest doen, dat drankje. Ervoor bloedprikken, weet iemand of dat nuchter moet? Ik weet het niet meer
jep heb ook een spoedkeizersnede gehad dus heb geen keus. Niet dat ik thuis wil bevallen hoor.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:29 schreef martine1984 het volgende:
Fr ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ze zeggen wel dat iedere zwangerschap anders verloopt maar toch ben je meer op je hoede. Ik ben bij mn zoon ook in het ziekenhuis beland met een beginnende hellp. Gelukkig was ik al ruim 40 weken onderweg en hebben ze me de volgende dag ingeleid. Ik ben nu ook al op symptomen aan het letten om het vroegtijdig te ontdekken.
Moet je in het ziekenhuis bevallen door de situatie met ean destijds?
Ik vind het best een mooie echo hoor. goed duidelijk en helemaal geen doodshoofdje oidquote:Op maandag 10 juni 2013 21:10 schreef Hilzillah het volgende:
Ohja, bij de groei echo hebben ze het gezicht op de kiek gezet. Schoonmoeder helemaal emo, mn moeder herkende de mond van vriendje en ik kon alleen maar griezelen. Mozeskriebel wat een eng gezicht. leek wel een doodshoofdjega bij de volgende groei echo wel even melden dat ze het gezichtje meer op hoeft te zoeken
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:16 schreef DJMomo het volgende:
Nice echo's!
(uhm, before anyone asks... ik hoop me over 9 dagen, 12 uur en 30 minuten te kunnen melden met eenzelfde soort plaatje. nouja, iets kleiner erwtje)
Ja het is nooit echt helemaal weggeweest, maar ook niet zo hevig als nu, zo stom. Misschien door de drukte van afgelopen weken. Nou komt vast goed!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:30 schreef Hilzillah het volgende:
Mabawa!! tapas!! lekker! Wel gek dat je ineens ziek bent. Beetje laat voor zwangerschapsmisselijkheid...
Is een Olli... De rest past niet meer
Yay!!quote:Op maandag 10 juni 2013 22:16 schreef DJMomo het volgende:
Nice echo's!
(uhm, before anyone asks... ik hoop me over 9 dagen, 12 uur en 30 minuten te kunnen melden met eenzelfde soort plaatje. nouja, iets kleiner erwtje)
Ik heb ze stiekem ook een beetje uitgelachen. Nadat ik over de schrik heen wasquote:Op maandag 10 juni 2013 22:47 schreef Limone het volgende:
oh haha Hilz, ik moest heel erg lachen om je echo-verhaal. Niet om Olli hoor, maar meer om de situatie met van die weke moeders![]()
![]()
Mooie echo, ikke!
Tot over negen dagen, Momo!Gezellig!
Ohjaaaaa, nu zie ik het! Duidelijk een gezichtje iddquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:37 schreef Suikertante het volgende:
Oogjes links; mondje rechts. Je telefoon een kwartslag met de klok mee draaien zeg maar.
Wel gaaf dat ze zo uitgebreid hebben gekeken!
Oh, oogjes links en mondje rechts!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:37 schreef Suikertante het volgende:
Oogjes links; mondje rechts. Je telefoon een kwartslag met de klok mee draaien zeg maar.
Wel gaaf dat ze zo uitgebreid hebben gekeken!
Ja, ik ben ook pappa, dat wist je tochquote:
Ik heb die schoonheid met blonde krullen idd al eens ontmoetquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook pappa, dat wist je toch
En soms kom je linkjes tegen, die je wil delen
Hahahaha laatste moment dingetjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:26 schreef GotC het volgende:
Yup, is voor een opleiding die ik naast m'n werk volgValt nog niet mee. Het nakijken gaat nog wat lastig worden gezien het vandaag moet worden ingeleverd
Lekker op tijd..
Ik zal er even over nadenkenquote:
Met alles tegelijk aan!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zal er even over nadenken
@ Bubs, wij hebben ze nog wel. Maar in 1 van de dozen zitten 5643252 accessoires (van muskietennet tot Maxi cosi adapters). Tsja, en nesteldrang is nog niet begonnen hier.
Waarom zou je dat willen? Voor garantie niet nodig, weet ik uit ervaring.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hebben jullie de dozen bewaard van de wagen?
ik hoef ze niet te bewaren maar mijn man welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:15 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Voor garantie niet nodig, weet ik uit ervaring.
Hoerennnnnn!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hebben wij hoer ook idd. 50 cent bij de blokker.
Hierquote:
Jup, maar als je niet ruim in je budget zit..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tja maar dan heb je voor ¤ 500 een tweedehands wagen. Is net wat je wil natuurlijk.
Wij hebben een Mutsy Evo gekregen. Maar het is net wat je belangrijk vind.
Wat slordig fr![]()
Hier is de nesteldrang wel begonneneen lichaam dat niet meewerkt is dan niet handig maar goed
![]()
Af en toe even rusten en gaan met die banaan
Ik heb ze echt ook veel goedkoper gezien op MP... Van die mensen die de wagen weg doen omdat het een kleur is van vorig jaarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:19 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Jup, maar als je niet ruim in je budget zit...
(Hier was het eerste wat oma riep toen we het vertelden: "De kinderwagen krijgen jullie van mij, want dat doe ik met al mijn kleinkinderen!"Inmiddels is ze bijna arm, joh.. ze zijn zo duur!
)
I know, daarom staat er ook '(minder dan) de helft'quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:47 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik heb ze echt ook veel goedkoper gezien op MP... Van die mensen die de wagen weg doen omdat het een kleur is van vorig jaar. Daar moet je een beetje geluk mee hebben, maar als je bedenkt wat je wilt, en gewoon elke dag even op MP kijkt, kan je er zo maar tegen aan lopen.
Een ondersteek halen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:38 schreef Cwen het volgende:
Hier was vandaag de kraam op bezoek en ze was heel aardig! Niets streng of moeilijk, juist een leuk gesprek. Ze gaf uitleg over wat de kraam doet bij thuisbevalling, wanneer bellen en wat ze controleren na de geboorte. Temp mag ik zelf opnemenen ze heeft genoteerd dat ik zo min mogelijk gerotzooi aan m'n lijf wil. Kamertje was goed, moet alleen nog flanellen luiers en een ondersteek halen en dan zijn we er helemaal klaar voor
. Ik heb er zin in!
Halen als in huren (al mag ik 'm vast ook wel kopen als ik dat zou willenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:57 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Een ondersteek halen?Huren? of echt kopen en waarom?
Voor tijdens de bevalling of voor het plassen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |