Zijn er nog aanpassingen?quote:Op zondag 9 juni 2013 09:35 schreef Hilzillah het volgende:
Babbel! wat leuk gefeliciteerd
En Twinky succes vandaag! Zonde dat je naar het ziekenhius moet
quote:Op zondag 9 juni 2013 09:48 schreef Mabawa. het volgende:
Babbel, ik hoop dat jullie vakantiebaby goed blijft plakken!! Gefeliciteerd!
Twink 9 juni dusBummer van het mhvw maar zet 'm op!
![]()
Gek? Nee joh! Lijkt me heerlijk om dat al te kunnen gaan doen. En dan steeds je kast weer opnieuw inpakken omdat t toch anders moet liggen, heerlijk!quote:Op zondag 9 juni 2013 11:45 schreef Hilzillah het volgende:
Aangepast.
Yay Twink, dat schiet al op!
Ik wil nu al verse babyspullen wassen... Is dat gek?
Ik heb net de kast uitgesopt en alle spulletjes uitgestald. Het wassen laat ik nog maar even, daar hoop ik nog zat tijd voor te hebben...quote:Op zondag 9 juni 2013 11:45 schreef Hilzillah het volgende:
Aangepast.
Yay Twink, dat schiet al op!
Ik wil nu al verse babyspullen wassen... Is dat gek?
Ik heb al vanaf 1.5 maand in mn zwangerschap verlof... Heb de zak gekregenquote:Op zondag 9 juni 2013 12:58 schreef Sull het volgende:
Ohja, Neutral moet ik ook nog kopen. Heb je al verlof Hilzillah?
De verplichte sollicitaties ja. Als Olli er eenmaal is kijk ik verder. Het werk wat ik deed kan ik toch niet meer doen.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:14 schreef Sull het volgende:
Hilzillah, maar dat is geen leuk verlof...![]()
Heb je nog wel gesolliciteerd of ga je dat pas na je verlof weer doen?
Fijn dat je het nog positief inziet, het lijkt me dat het best even spannend is geweest? Ik kan me voorstellen dat je er nu zelf niet zoveel haast mee hebt.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:48 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
De verplichte sollicitaties ja. Als Olli er eenmaal is kijk ik verder. Het werk wat ik deed kan ik toch niet meer doen.
Vriendje kreeg ook de zak maar die is inmiddels wel weer aan de slag via uitzendbureau. Niet het meest geweldige werk maar zo kan hij rustig verder kijken.
Heb wel optimaal van mn zwangerschap kunnen genieten zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |