quote:Op zondag 9 juni 2013 21:44 schreef Elmo76 het volgende:
En![]()
nu sta ik op de eerste plek................
Jawel man! Nog ietsjes meer dan een maand en dan ben 37 weken!quote:Op maandag 10 juni 2013 09:27 schreef Juud79 het volgende:
32 weken......![]()
Het lijkt opeens zo dichtbij te komen.....al is dat natuurlijk nog niet zo.
ja dat vind ik ook, gefeliciteerd Twink!quote:Op zondag 9 juni 2013 22:02 schreef Mabawa. het volgende:
Ja hij is er! Wat een echt jongetje![]()
Gefeliciteerd!
Niet? Jawel hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 09:27 schreef Juud79 het volgende:
32 weken......![]()
32, man je bevalt al bijna!quote:Op maandag 10 juni 2013 09:27 schreef Juud79 het volgende:
32 weken......![]()
Tegenwoordig ben ik weer heerlijk beslaapbaar volgens beest. Ze wordt regelmatig van binnenuit bewerkt maar verkiest het te negeren. Nu is mijn beest ook maar een beestje vergeleken bij die van jou FRquote:Op maandag 10 juni 2013 09:58 schreef Cwen het volgende:
Twinkly, van harte gefeliciteerd, wat een leuk mannetje!
FR, dat gebeurt hier ook met enige regelmaat, al wordt er nu niet meer gesprongen als wel geklommen. Maar de kiddo besteedt er weinig aandacht aan. Toch zou ze het harde gespin soms vast kunnen horen?
ik ben ook benieuwd nu, 1 met 41+3 en 1 op 37+0 maar dat was een inleiding. Ik heb t idee dat ik wel een overtijdganer benquote:Op maandag 10 juni 2013 09:53 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik bij Lientje ook, dat werd 41+4
Mijn cavia (even een ander beestjequote:Op maandag 10 juni 2013 10:12 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben ik weer heerlijk beslaapbaar volgens beest. Ze wordt regelmatig van binnenuit bewerkt maar verkiest het te negeren. Nu is mijn beest ook maar een beestje vergeleken bij die van jou FR
Dat is vaag! Hormonen?quote:Op maandag 10 juni 2013 10:23 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mijn cavia (even een ander beestje) wordt momenteel heerlijk rustig op mijn buik. Wel vindt 'ie het tegenwoordig ineens nodig om af en toe op te staan en z'n hoofd tussen m'n benen te leggen..
Fijne mijlpaal is datquote:Op maandag 10 juni 2013 09:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Juud 32 weken dat schiet echt al op!![]()
Hier een mijlpaaltje mijnheeft vandaag voor het eerst ons meisje gevoeld
Lekker warm holletje!quote:Op maandag 10 juni 2013 10:23 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mijn cavia (even een ander beestje) wordt momenteel heerlijk rustig op mijn buik. Wel vindt 'ie het tegenwoordig ineens nodig om af en toe op te staan en z'n hoofd tussen m'n benen te leggen..
Vanmorgen was het weer raak. Draai ik mijn om gaat die oen op mijn rug zitten. Maar ook buikliggen werd niet gewaardeerdquote:Op maandag 10 juni 2013 10:12 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben ik weer heerlijk beslaapbaar volgens beest. Ze wordt regelmatig van binnenuit bewerkt maar verkiest het te negeren. Nu is mijn beest ook maar een beestje vergeleken bij die van jou FR
Dan horen ze als het klopt. Ze schijnen ook jouw stem enzo daarna te herkennen.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:58 schreef Cwen het volgende:
Twinkly, van harte gefeliciteerd, wat een leuk mannetje!
FR, dat gebeurt hier ook met enige regelmaat, al wordt er nu niet meer gesprongen als wel geklommen. Maar de kiddo besteedt er weinig aandacht aan. Toch zou ze het harde gespin soms vast kunnen horen?
quote:Op maandag 10 juni 2013 09:27 schreef Juud79 het volgende:
32 weken......![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 09:42 schreef Juud79 het volgende:
Ow en ik heb het vermoeden dat ie met zijn voeten beneden ligt. Vrijdagavond had ik vrij veel pijn omdat ie overdwars aan het uitbreken was (althans zo leek het) en nu ligt ie dus volgens mij niet goed.
quote:
Hier ook rugligger als ze de kans krijgt. en dan koppie onder je haar.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Vanmorgen was het weer raak. Draai ik mijn om gaat die oen op mijn rug zitten. Maar ook buikliggen werd niet gewaardeerdEn ik lig zo graag op mijn buik. 's avonds kan al niet want dan brand mijn slokdarm eruit
. Deze is vergeleken met Ean wel erg veeleisend hoor.
Al onze katten zijn trouwens redelijk zwaar.
Ik had begrepen dat sommige vk's de gewone suikertest hanteren. Zonder het 2 uur hangen en lekkere drankje.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:04 schreef hilliebillie het volgende:
Heb je niet dat drankje gehoeven elmo? En dan twee uur stil zitten daar? Dat is op zich al wel prettig maar dit klinkt ook als een heel geregel twee keer naar het ziekenhuis moeten..
Vanmorgen trok hij aan mijn haar. Hij wilde wel erg graag aandacht volgens mij, maar ik vond het nog iets te vroeg. Buikslapen is echtquote:Op maandag 10 juni 2013 12:43 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Hier ook rugligger als ze de kans krijgt. en dan koppie onder je haar.![]()
ik mis ook buikliggen.. Kan nog maar half
Ik hoefde geen drankje.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:04 schreef hilliebillie het volgende:
Heb je niet dat drankje gehoeven elmo? En dan twee uur stil zitten daar? Dat is op zich al wel prettig maar dit klinkt ook als een heel geregel twee keer naar het ziekenhuis moeten..
die zijn dan altijd in geen velden of wegen te bekennenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:25 schreef Hilzillah het volgende:
*Zucht* Ik heb last van renovatie kriebels! Wil een leuke niet te dure hoekkast. Kan ik niet vinden, dus nu wil ik de Billie boekenkast verslepen naar de kinderkamer. Waar zijn vriendjes om je nestelhormonen in bedwang te houden (of te helpen) als je ze nodig hebt
Hoe lang na het eten heb je geprikt en wat mocht je waarde zijn? Of weet je dat nog niet?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:07 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ik hoefde geen drankje.
En ik zat dus ook eerst te denken om naar het zkh te gaan, te prikken en dan daar te blijven en iets te eten en dan 2 uur later weer laten prikken. Maar dat zou alleen een optie zijn als ik T niet mee hoefde te nemen. Ik kan haar echt geen 2 uur in het zkh bezig/in de gaten houden.
Waarde na het eten was trouwens 8,4. Dus wel wat hoger. Maar als ik kijk naar wat ik gegeten heb en niks heb gedaan, is dat ook wel verklaarbaar.
Klussen bij opa & oma het etter! (quote:Op maandag 10 juni 2013 13:27 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
die zijn dan altijd in geen velden of wegen te bekennen
doe je wel voorzichtig?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:58 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Klussen bij opa & oma het etter! ()
Eerst maar eens kijken of het past en met stofdoekjes onder de poten kan ik hem zelf ook wel schuiven denk ik
Volgens de diabetes site moet het onder de 7,8 zijn. En ik heb een kwartier te vroeg geprikt. Ik prik morgen nog wel eens en dan eet ik wat anders. Denk dat het dan wel goed is. Echt veel kan en ga ik die laatste weekjes er ook niet aan doen. Ik let wel op met wat ik eet, meer kan ik toch niet doen.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:46 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Hoe lang na het eten heb je geprikt en wat mocht je waarde zijn? Of weet je dat nog niet?
Hoop voor je dat het nog binnen de waardes zit iig
Ding kan knetterhard op je voet terecht komen, vooral als je vent het andere uiteinde niet goed vast heeft.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:18 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Billy boekenkast weegt gelukkig niks. En het past nu nog even leegmaken.
Mannen...quote:Op maandag 10 juni 2013 14:51 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ding kan knetterhard op je voet terecht komen, vooral als je vent het andere uiteinde niet goed vast heeft.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |