quote:Op zondag 9 juni 2013 21:44 schreef Elmo76 het volgende:
En![]()
nu sta ik op de eerste plek................
Jawel man! Nog ietsjes meer dan een maand en dan ben 37 weken!quote:Op maandag 10 juni 2013 09:27 schreef Juud79 het volgende:
32 weken......![]()
Het lijkt opeens zo dichtbij te komen.....al is dat natuurlijk nog niet zo.
ja dat vind ik ook, gefeliciteerd Twink!quote:Op zondag 9 juni 2013 22:02 schreef Mabawa. het volgende:
Ja hij is er! Wat een echt jongetje![]()
Gefeliciteerd!
Niet? Jawel hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 09:27 schreef Juud79 het volgende:
32 weken......![]()
32, man je bevalt al bijna!quote:Op maandag 10 juni 2013 09:27 schreef Juud79 het volgende:
32 weken......![]()
Tegenwoordig ben ik weer heerlijk beslaapbaar volgens beest. Ze wordt regelmatig van binnenuit bewerkt maar verkiest het te negeren. Nu is mijn beest ook maar een beestje vergeleken bij die van jou FRquote:Op maandag 10 juni 2013 09:58 schreef Cwen het volgende:
Twinkly, van harte gefeliciteerd, wat een leuk mannetje!
FR, dat gebeurt hier ook met enige regelmaat, al wordt er nu niet meer gesprongen als wel geklommen. Maar de kiddo besteedt er weinig aandacht aan. Toch zou ze het harde gespin soms vast kunnen horen?
ik ben ook benieuwd nu, 1 met 41+3 en 1 op 37+0 maar dat was een inleiding. Ik heb t idee dat ik wel een overtijdganer benquote:Op maandag 10 juni 2013 09:53 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik bij Lientje ook, dat werd 41+4
Mijn cavia (even een ander beestjequote:Op maandag 10 juni 2013 10:12 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben ik weer heerlijk beslaapbaar volgens beest. Ze wordt regelmatig van binnenuit bewerkt maar verkiest het te negeren. Nu is mijn beest ook maar een beestje vergeleken bij die van jou FR
Dat is vaag! Hormonen?quote:Op maandag 10 juni 2013 10:23 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mijn cavia (even een ander beestje) wordt momenteel heerlijk rustig op mijn buik. Wel vindt 'ie het tegenwoordig ineens nodig om af en toe op te staan en z'n hoofd tussen m'n benen te leggen..
Fijne mijlpaal is datquote:Op maandag 10 juni 2013 09:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Juud 32 weken dat schiet echt al op!![]()
Hier een mijlpaaltje mijnheeft vandaag voor het eerst ons meisje gevoeld
Lekker warm holletje!quote:Op maandag 10 juni 2013 10:23 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mijn cavia (even een ander beestje) wordt momenteel heerlijk rustig op mijn buik. Wel vindt 'ie het tegenwoordig ineens nodig om af en toe op te staan en z'n hoofd tussen m'n benen te leggen..
Vanmorgen was het weer raak. Draai ik mijn om gaat die oen op mijn rug zitten. Maar ook buikliggen werd niet gewaardeerdquote:Op maandag 10 juni 2013 10:12 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben ik weer heerlijk beslaapbaar volgens beest. Ze wordt regelmatig van binnenuit bewerkt maar verkiest het te negeren. Nu is mijn beest ook maar een beestje vergeleken bij die van jou FR
Dan horen ze als het klopt. Ze schijnen ook jouw stem enzo daarna te herkennen.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:58 schreef Cwen het volgende:
Twinkly, van harte gefeliciteerd, wat een leuk mannetje!
FR, dat gebeurt hier ook met enige regelmaat, al wordt er nu niet meer gesprongen als wel geklommen. Maar de kiddo besteedt er weinig aandacht aan. Toch zou ze het harde gespin soms vast kunnen horen?
quote:Op maandag 10 juni 2013 09:27 schreef Juud79 het volgende:
32 weken......![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 09:42 schreef Juud79 het volgende:
Ow en ik heb het vermoeden dat ie met zijn voeten beneden ligt. Vrijdagavond had ik vrij veel pijn omdat ie overdwars aan het uitbreken was (althans zo leek het) en nu ligt ie dus volgens mij niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |