uh-oh! Er blijft niets meer van mij overquote:Op maandag 10 juni 2013 18:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wacht maar tot je je man met jullie kindje ziet, dan kunnen ze je echt opdweilen![]()
Ik houd een lijstje bij in mijn telefoon, zodat ik het later in m'n zwangerschapsboek kan zetten, maar deze heb ik niet genoteerdquote:Op maandag 10 juni 2013 18:16 schreef Limone het volgende:
oeh oeh! Ik had zojuist mijn eerste maagzuur-burpje -ever-!![]()
even in mijn zwangerschapsdagboek schrijven
Op maandag 10 juni 2013 16:47 schreef Limone het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder alles gelukkig goed. Ben wel blij dat ik weet dat het een heel vertekenend beeld geeft zo'n gezichtjes foto.
Jep... Helemaal nuchter. alleen water.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:14 schreef Jipster het volgende:
Ik moet donderdag die suikertest doen, dat drankje. Ervoor bloedprikken, weet iemand of dat nuchter moet? Ik weet het niet meer
jep heb ook een spoedkeizersnede gehad dus heb geen keus. Niet dat ik thuis wil bevallen hoor.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:29 schreef martine1984 het volgende:
Fr ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ze zeggen wel dat iedere zwangerschap anders verloopt maar toch ben je meer op je hoede. Ik ben bij mn zoon ook in het ziekenhuis beland met een beginnende hellp. Gelukkig was ik al ruim 40 weken onderweg en hebben ze me de volgende dag ingeleid. Ik ben nu ook al op symptomen aan het letten om het vroegtijdig te ontdekken.
Moet je in het ziekenhuis bevallen door de situatie met ean destijds?
Ik vind het best een mooie echo hoor. goed duidelijk en helemaal geen doodshoofdje oidquote:Op maandag 10 juni 2013 21:10 schreef Hilzillah het volgende:
Ohja, bij de groei echo hebben ze het gezicht op de kiek gezet. Schoonmoeder helemaal emo, mn moeder herkende de mond van vriendje en ik kon alleen maar griezelen. Mozeskriebel wat een eng gezicht. leek wel een doodshoofdjega bij de volgende groei echo wel even melden dat ze het gezichtje meer op hoeft te zoeken
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:16 schreef DJMomo het volgende:
Nice echo's!
(uhm, before anyone asks... ik hoop me over 9 dagen, 12 uur en 30 minuten te kunnen melden met eenzelfde soort plaatje. nouja, iets kleiner erwtje)
Ja het is nooit echt helemaal weggeweest, maar ook niet zo hevig als nu, zo stom. Misschien door de drukte van afgelopen weken. Nou komt vast goed!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:30 schreef Hilzillah het volgende:
Mabawa!! tapas!! lekker! Wel gek dat je ineens ziek bent. Beetje laat voor zwangerschapsmisselijkheid...
Is een Olli... De rest past niet meer
Yay!!quote:Op maandag 10 juni 2013 22:16 schreef DJMomo het volgende:
Nice echo's!
(uhm, before anyone asks... ik hoop me over 9 dagen, 12 uur en 30 minuten te kunnen melden met eenzelfde soort plaatje. nouja, iets kleiner erwtje)
Ik heb ze stiekem ook een beetje uitgelachen. Nadat ik over de schrik heen wasquote:Op maandag 10 juni 2013 22:47 schreef Limone het volgende:
oh haha Hilz, ik moest heel erg lachen om je echo-verhaal. Niet om Olli hoor, maar meer om de situatie met van die weke moeders![]()
![]()
Mooie echo, ikke!
Tot over negen dagen, Momo!Gezellig!
Ohjaaaaa, nu zie ik het! Duidelijk een gezichtje iddquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:37 schreef Suikertante het volgende:
Oogjes links; mondje rechts. Je telefoon een kwartslag met de klok mee draaien zeg maar.
Wel gaaf dat ze zo uitgebreid hebben gekeken!
Oh, oogjes links en mondje rechts!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:37 schreef Suikertante het volgende:
Oogjes links; mondje rechts. Je telefoon een kwartslag met de klok mee draaien zeg maar.
Wel gaaf dat ze zo uitgebreid hebben gekeken!
Ja, ik ben ook pappa, dat wist je tochquote:
Ik heb die schoonheid met blonde krullen idd al eens ontmoetquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook pappa, dat wist je toch
En soms kom je linkjes tegen, die je wil delen
Hahahaha laatste moment dingetjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:26 schreef GotC het volgende:
Yup, is voor een opleiding die ik naast m'n werk volgValt nog niet mee. Het nakijken gaat nog wat lastig worden gezien het vandaag moet worden ingeleverd
Lekker op tijd..
Ik zal er even over nadenkenquote:
Met alles tegelijk aan!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zal er even over nadenken
@ Bubs, wij hebben ze nog wel. Maar in 1 van de dozen zitten 5643252 accessoires (van muskietennet tot Maxi cosi adapters). Tsja, en nesteldrang is nog niet begonnen hier.
Waarom zou je dat willen? Voor garantie niet nodig, weet ik uit ervaring.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hebben jullie de dozen bewaard van de wagen?
ik hoef ze niet te bewaren maar mijn man welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:15 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Voor garantie niet nodig, weet ik uit ervaring.
Hoerennnnnn!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hebben wij hoer ook idd. 50 cent bij de blokker.
Hierquote:
Jup, maar als je niet ruim in je budget zit..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tja maar dan heb je voor ¤ 500 een tweedehands wagen. Is net wat je wil natuurlijk.
Wij hebben een Mutsy Evo gekregen. Maar het is net wat je belangrijk vind.
Wat slordig fr![]()
Hier is de nesteldrang wel begonneneen lichaam dat niet meewerkt is dan niet handig maar goed
![]()
Af en toe even rusten en gaan met die banaan
Ik heb ze echt ook veel goedkoper gezien op MP... Van die mensen die de wagen weg doen omdat het een kleur is van vorig jaarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:19 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Jup, maar als je niet ruim in je budget zit...
(Hier was het eerste wat oma riep toen we het vertelden: "De kinderwagen krijgen jullie van mij, want dat doe ik met al mijn kleinkinderen!"Inmiddels is ze bijna arm, joh.. ze zijn zo duur!
)
I know, daarom staat er ook '(minder dan) de helft'quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:47 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik heb ze echt ook veel goedkoper gezien op MP... Van die mensen die de wagen weg doen omdat het een kleur is van vorig jaar. Daar moet je een beetje geluk mee hebben, maar als je bedenkt wat je wilt, en gewoon elke dag even op MP kijkt, kan je er zo maar tegen aan lopen.
Een ondersteek halen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:38 schreef Cwen het volgende:
Hier was vandaag de kraam op bezoek en ze was heel aardig! Niets streng of moeilijk, juist een leuk gesprek. Ze gaf uitleg over wat de kraam doet bij thuisbevalling, wanneer bellen en wat ze controleren na de geboorte. Temp mag ik zelf opnemenen ze heeft genoteerd dat ik zo min mogelijk gerotzooi aan m'n lijf wil. Kamertje was goed, moet alleen nog flanellen luiers en een ondersteek halen en dan zijn we er helemaal klaar voor
. Ik heb er zin in!
Halen als in huren (al mag ik 'm vast ook wel kopen als ik dat zou willenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:57 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Een ondersteek halen?Huren? of echt kopen en waarom?
Voor tijdens de bevalling of voor het plassen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |