quote:Op maandag 10 juni 2013 16:57 schreef ymme het volgende:
[..]
het zullen de hormonen wel zijn. Maar ik bedoel nergens iets verkeerds mee.
Ik reageer alleen ergens op. Zonder bijbedoeling ofzo.
Hehe idd.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij waren laatst na een theather voorstelling en daar speelde 2 mannen een situatie thuis na.
Zij: jij ruimt de vaatwasser nooit goed uit.
Hij: jawel ik doe netjes GAP glas,aardewerk,plastic
zij: ja glas, aardewerk en pleur de rest maar in het kastje.
Heel herkenbaar. Hier staan dan ook bakjes ed heel ergens anders waardoor het niet goed past en ik het niet meer kan vinden. Vinden mijn hormonen ook niet zo leuk.
De rest van het stuk had ook herkenbare stukken.
Gelukkig heb je een hoge pijngrensquote:Op maandag 10 juni 2013 16:59 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat thuiszorg snel rond is!
Ik doe nu het huishouden enzo nog zelf.
(nesteldrang is ná de 1ste nooit meer weg gegaan).
Maar over een x aantal weken kan ik altijd mijn moeder inschakelen om te helpen gelukkig.
Merk wel dat het steeds zwaarder wordt hoor, vooral een badkamer eens goed onder handen nemen, keuken binnenkant etc.
Dan ben ik blij als ik 's avonds gekookt opgeruimd en kind schoon en fris in bed heb, en lig dan tegenwoordig ook vaak om 19:30 zelf al plat in bed. (toch een klein nadeel van 5 dagen per week de zorg voor je kind, huis en dieren alleen te hebben).
Nee, is niet zeker. Heb vanmorgen geprikt en na de maaltijd was de waarde wat te hoog. Ik prik morgen nog eens en eens kijken wat er dan uit komt.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:14 schreef danic het volgende:
En Elmo, ik heb niet helemaal teruggelezen, maar er is sprake van zwangerschapssuiker begrijp ik? Flink balen zeg. Nog even volhouden hè, je bent er bijna.
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:10 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een hoge pijngrens
Zwangerschapssuiker houdt ook niet in dat je alles vreet wat los en vast zit, maar dat wist je vast welquote:Op maandag 10 juni 2013 16:50 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Ik probeer ook wel op te letten hoor met eten/drinken. Ik vreet niet alles wat los en vast zit!Maar vanmorgen had ik dus 2 broodjes op ipv 2 boterhammen, dus dat ik ga ik morgen iig anders doen.
Wat leuk dat je zoveel kleertjes hebt gekregen! Heerlijk is dat he, alles in de kast leggen en er door heen snuffelen en vastpakken en kijken en ooooh wat klein en
Op maandag 10 juni 2013 17:17 schreef Elmo76 het volgende:
Haha, ja dat wist ik wel hoor!quote:Op maandag 10 juni 2013 17:29 schreef Sull het volgende:
[..]
Zwangerschapssuiker houdt ook niet in dat je alles vreet wat los en vast zit, maar dat wist je vast wel. Je kunt er niets aan doen, het is gewoon weer een fijne bijwerking van die hormonen. Een zwangerschapssuiker dieet houdt vooral in dat je op gezette tijden eet, ook gewoon tussendoortjes. Ik vond de hoeveelheden die je mag hebben nog best behoorlijk (als ik het dieet had moeten volgen, had ik meer mogen eten dan ik nu eet) en je mag ook nog best wat suiker, alleen niet teveel. En je moet dus uitkijken met pieken en dalen.
Volgens mij is het voordeel dat je kindje niet te hard doorgroeit en dat de baby straks na de bevalling niet van een erg hoge suiker naar een lage suiker dipt met als gevolg dat de baby extra glucose toegedient moet krijgen. Volgens mij moet je ook in het ziekenhuis bevallen en 24 blijven, maar dat verschilt misschien ook per ziekenhuisquote:Op maandag 10 juni 2013 17:35 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Haha, ja dat wist ik wel hoor!Het was ook meer om aan te geven dat ik wel soort van oplet met eten. Niet altijd, maar nu dus wel wat meer.
Ik vraag me alleen af hoe nuttig het nog is die laatste weken (misschien wel maar dagen?!) om me nu echt aan een dieet te houden.
Volgens de echo 2 weken geleden was Robinson ineens vrij fors, terwijl ze daarvoor altijd netjes gemiddeld was. Daarom heb ik morgen weer een echo, maar ze kunnen het steeds slechter meten natuurlijk, aangezien ze al zo groot is.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:46 schreef Sull het volgende:
[..]
Volgens mij is het voordeel dat je kindje niet te hard doorgroeit en dat de baby straks na de bevalling niet van een erg hoge suiker naar een lage suiker dipt met als gevolg dat de baby extra glucose toegedient moet krijgen. Volgens mij moet je ook in het ziekenhuis bevallen en 24 blijven, maar dat verschilt misschien ook per ziekenhuis
Ja! Ik ook!quote:Op maandag 10 juni 2013 17:47 schreef GotC het volgende:
Moet zeggen dat Yur ook véél doet en enorm lief isHij had aangegeven zich o nutteloos te voelen, al zie ik dat totaal anders. Hij ruimt op, leegt de vaatwasser, doet de was en doet elke avond m'n schoenen uit
! En dat alles zonder te morren of dat ik het moet vragen. Ik wist niet dat het kon, maar ben sinds m'n zwangerschap nog wat verliefder geworden
![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:16 schreef Limone het volgende:
oeh oeh! Ik had zojuist mijn eerste maagzuur-burpje -ever-!![]()
even in mijn zwangerschapsdagboek schrijven
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:16 schreef Limone het volgende:
oeh oeh! Ik had zojuist mijn eerste maagzuur-burpje -ever-!![]()
even in mijn zwangerschapsdagboek schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |