abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 juni 2013 @ 15:42:37 #276
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127666692
Hebben wij hoer ook idd. 50 cent bij de blokker.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_127666822
Ja terwijl je op alle lijstjes ziet staan dat je even een euro mee moet nemen voor de rolstoel!
  dinsdag 11 juni 2013 @ 15:45:29 #278
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_127666830
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 15:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hebben wij hoer ook idd. 50 cent bij de blokker.
Hoerennnnnn! :+
pi_127666870
Hoeren neuken nooit meer werken!!!!
pi_127667542
Martine beterschap. Hopelijk slaat de kuur snel aan.
Dat antislipmatje is wel een goede zonder hoer dat dan wel.

Ik moest vandaag naar de gyn. Mijn moeder mocht mee. Baby spieken. Waggel ik het z-huis in hoor ik psstt staat daar mijn vader ook. Die is vorige week zelf geopereerd en moest naar de Arbo-arts volgens mij verveelde hij zich. Kindje bewoog goed ligt nog in stuit maar goed.

Vraagt de gyn weten jullie al wat het wordt, ik nee op zegt hij een... En toen kapte ik hem af met dat wil ik echt niet horen. En zeker niet waar hun bij zijn. Mijn moeder over de flos natuurlijk.

BD was 135/85 netjes dus.
pi_127668082
Bubsel dan is jou man denk ik familie van mijn man, want die moet ook overal de doos van bewaren :7

Wat is eigenlijk een goede maar ook betaalbare kinderwagen? Ik vind dat echt moeilijk.

Goede tip van dat antislip matje, ga ik proberen te onthouden.

FR wat slordig van die man dat hij het gewoon wilde zeggen, vooral omdat er andere bij waren. Beetje raar toch.
Maar wel alles goed met jullie kleintje? Heb je ook een echo foto?
  dinsdag 11 juni 2013 @ 16:18:14 #282
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_127668468
Antislipmatje check! Even kopen van de week
En leuningen aan de trap, No way. Ik heb die monsters er pas afgehaald en ik heb niet eens een open trap.

En ik had gelijk instand een strenge brilletjes mevrouw voor ogen. Dacht namelijk dat ik helemaal geen check zou krijgen omdat mijn schoonmoeder hier komt kramen. Dus dat er nu toch een andere mevrouw komt kijken beetje zenuwen... Straks moet beebie in mijn buik blijven omdat ik Olli niet mee mag nemen naar mijn potentieel baby killer huis ;)

Wat stom FR, Hij hoort toch gewoon eerst te wachten op jouw 'ja, je mag het vertellen' of nee, ik wil het niet weten'. Beetje slordig van de beste man.

Hoeren heb ik overigens nog niet in huis gehaald. Zal eens met vriendje overleggen welke hij het liefste heeft :Y)
pi_127668533
Het is een beetje een droogkloot die man.
Ik heb foto's niet zo duidelijk vanavond even een foto van maken. Ga nu eerst mijn spookje halen.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 16:24:27 #284
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127668741
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 15:45 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Hoerennnnnn! :+
Hier :')

Nooit net wakker posten :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 11 juni 2013 @ 16:56:28 #285
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_127670136
Nou ja FR, dat is toch ook slordig :o. Ik zou hem met mijn hormonen een mep verkocht hebben :').

@Ikke: Pfoe, voor de kinderwagen heb ik een complete lijst gemaakt van alles waar je op zou kunnen letten (iemand behoefte aan trouwens?). Misschien is het handig om te kijken wat er aan je wensen voldoet en dan vervolgens de kinderwagen via MP stukken goedkoper te kopen.

Zo kost bijvoorbeeld een Bugaboo (goed merk voor zo ver ik me ingelezen heb) al snel richting ¤1000, maar vind je ze op MP voor (minder dan) de helft.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 17:06:09 #286
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_127670491
Tja maar dan heb je voor ¤ 500 een tweedehands wagen. Is net wat je wil natuurlijk.
Wij hebben een Mutsy Evo gekregen. Maar het is net wat je belangrijk vind.

Wat slordig fr :o

Hier is de nesteldrang wel begonnen :+ een lichaam dat niet meewerkt is dan niet handig maar goed _O-
Af en toe even rusten en gaan met die banaan *O*
  dinsdag 11 juni 2013 @ 17:19:39 #287
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_127670931
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 17:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tja maar dan heb je voor ¤ 500 een tweedehands wagen. Is net wat je wil natuurlijk.
Wij hebben een Mutsy Evo gekregen. Maar het is net wat je belangrijk vind.

Wat slordig fr :o

Hier is de nesteldrang wel begonnen :+ een lichaam dat niet meewerkt is dan niet handig maar goed _O-
Af en toe even rusten en gaan met die banaan *O*
Jup, maar als je niet ruim in je budget zit.. ;).

(Hier was het eerste wat oma riep toen we het vertelden: "De kinderwagen krijgen jullie van mij, want dat doe ik met al mijn kleinkinderen!" O+ Inmiddels is ze bijna arm, joh.. ze zijn zo duur! :') )

[ Bericht 0% gewijzigd door ProjSkippy op 11-06-2013 17:32:44 ]
pi_127671340
Ik heb een 4 wiel maxi cosi kinderwagen. Hele fijne wagen. Kinderwagenbak zit niet zo laag. Stoel is zacht en niet zo'n harde plank. Dat leek me niet zo lekker zitten. En je hebt geen losse adapters nodig om de maxi cosi er op te klikken. Hij is alleen niet handig voor in een kleine auto. Het past wel maar dan moet je de wielen er afklikken. En wat ik een crime vind is de regenhoes als je die mee wilt nemen dan is laadbakje bijna vol. Maar dat is bij iedere kinderwagen zo.
pi_127671886
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 17:19 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Jup, maar als je niet ruim in je budget zit.. ;).

(Hier was het eerste wat oma riep toen we het vertelden: "De kinderwagen krijgen jullie van mij, want dat doe ik met al mijn kleinkinderen!" O+ Inmiddels is ze bijna arm, joh.. ze zijn zo duur! :') )
Ik heb ze echt ook veel goedkoper gezien op MP... Van die mensen die de wagen weg doen omdat het een kleur is van vorig jaar :'). Daar moet je een beetje geluk mee hebben, maar als je bedenkt wat je wilt, en gewoon elke dag even op MP kijkt, kan je er zo maar tegen aan lopen.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 17:48:45 #290
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127671911
Hier een Easywalker June gekregen van m'n schoonouders. Enorm blij mee, superklein op te vouwen en rijdt heel licht O+
pi_127672030
Ik zat ook aan een maxi cosi 4 wieler te denken. Maar hoorde idd dat die wel veel ruimte inneemt in de auto. Zijn de wielen er makkelijk af te halen?
Ik denk dat we ons in de winkel maar eens heel goed gaan laten voorlichten en dan laat ik ML wel op internet verder zoeken naar een mooi prijsje. Daar is hij namelijk heel goed in :)

Ik ben nu bezig met het zoeken van een Bloom fresco kinderstoel via MP, vind ik echt een geweldige stoel.
pi_127673251
Oew Martine beterschap!

Pracht van een zoon, twink! Echt een mannetje al.

Limone, lief he die mannen! Mijne ook aan het herontdekken.
Kan zo schattig uit de hoek komen en helemaal overdonderd zijn over details van de babe.

Hier gisteren naar het hartje van onze kleine wezen luisteren bij de VK.
Bloeddruk 70:110 en een paar kilootjes aangekomen.
Alles eigenlijk oke. Morgen 16 weken, is dat een mijlpaal?
pi_127673453
Hier was vandaag de kraam op bezoek en ze was heel aardig! Niets streng of moeilijk, juist een leuk gesprek. Ze gaf uitleg over wat de kraam doet bij thuisbevalling, wanneer bellen en wat ze controleren na de geboorte. Temp mag ik zelf opnemen ;) en ze heeft genoteerd dat ik zo min mogelijk gerotzooi aan m'n lijf wil. Kamertje was goed, moet alleen nog flanellen luiers en een ondersteek halen en dan zijn we er helemaal klaar voor :D. Ik heb er zin in!
Home is where the O+ is...
  dinsdag 11 juni 2013 @ 18:52:22 #294
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_127673950
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 17:47 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Ik heb ze echt ook veel goedkoper gezien op MP... Van die mensen die de wagen weg doen omdat het een kleur is van vorig jaar :'). Daar moet je een beetje geluk mee hebben, maar als je bedenkt wat je wilt, en gewoon elke dag even op MP kijkt, kan je er zo maar tegen aan lopen.
I know, daarom staat er ook '(minder dan) de helft' ;).
pi_127674121
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:38 schreef Cwen het volgende:
Hier was vandaag de kraam op bezoek en ze was heel aardig! Niets streng of moeilijk, juist een leuk gesprek. Ze gaf uitleg over wat de kraam doet bij thuisbevalling, wanneer bellen en wat ze controleren na de geboorte. Temp mag ik zelf opnemen ;) en ze heeft genoteerd dat ik zo min mogelijk gerotzooi aan m'n lijf wil. Kamertje was goed, moet alleen nog flanellen luiers en een ondersteek halen en dan zijn we er helemaal klaar voor :D. Ik heb er zin in!
Een ondersteek halen? :? Huren? of echt kopen en waarom?
Voor tijdens de bevalling of voor het plassen .
  dinsdag 11 juni 2013 @ 19:02:12 #296
35189 Troel
scherp en bot
pi_127674255
Om de placenta in op te vangen gok ik :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_127674298
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:57 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Een ondersteek halen? :? Huren? of echt kopen en waarom?
Voor tijdens de bevalling of voor het plassen .
Halen als in huren (al mag ik 'm vast ook wel kopen als ik dat zou willen ;)). Ze vangen er de placenta mee op en je kan hem gebruiken als het bovenste schoudertje van de baby wat vastzit. Gewone pannen kunnen ook, maar goed, kleine moeite.
Home is where the O+ is...
pi_127674405
Meerdere verloskundige praktijken gehad door verhuizing en ik heb mijn kraamzorg er ook nooit over gehoord :D
Ik had niet verwacht dat ze zo erg die eis hadden voor een ondersteek bij de kraamzorg.
pi_127674688
Bij mijn vk staat dat ook bij voorbereiding. Kreeg m ook mee toen ik de klossen ging huren :)
pi_127674891
Ik heb het nog even nagekeken voor de zekerheid maar het woord ondersteek staat er niet bij alleen 2 emmers en vuilniszakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')