Hoerennnnnn!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hebben wij hoer ook idd. 50 cent bij de blokker.
Hierquote:
Jup, maar als je niet ruim in je budget zit..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tja maar dan heb je voor ¤ 500 een tweedehands wagen. Is net wat je wil natuurlijk.
Wij hebben een Mutsy Evo gekregen. Maar het is net wat je belangrijk vind.
Wat slordig fr![]()
Hier is de nesteldrang wel begonneneen lichaam dat niet meewerkt is dan niet handig maar goed
![]()
Af en toe even rusten en gaan met die banaan
Ik heb ze echt ook veel goedkoper gezien op MP... Van die mensen die de wagen weg doen omdat het een kleur is van vorig jaarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:19 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Jup, maar als je niet ruim in je budget zit...
(Hier was het eerste wat oma riep toen we het vertelden: "De kinderwagen krijgen jullie van mij, want dat doe ik met al mijn kleinkinderen!"Inmiddels is ze bijna arm, joh.. ze zijn zo duur!
)
I know, daarom staat er ook '(minder dan) de helft'quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:47 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik heb ze echt ook veel goedkoper gezien op MP... Van die mensen die de wagen weg doen omdat het een kleur is van vorig jaar. Daar moet je een beetje geluk mee hebben, maar als je bedenkt wat je wilt, en gewoon elke dag even op MP kijkt, kan je er zo maar tegen aan lopen.
Een ondersteek halen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:38 schreef Cwen het volgende:
Hier was vandaag de kraam op bezoek en ze was heel aardig! Niets streng of moeilijk, juist een leuk gesprek. Ze gaf uitleg over wat de kraam doet bij thuisbevalling, wanneer bellen en wat ze controleren na de geboorte. Temp mag ik zelf opnemenen ze heeft genoteerd dat ik zo min mogelijk gerotzooi aan m'n lijf wil. Kamertje was goed, moet alleen nog flanellen luiers en een ondersteek halen en dan zijn we er helemaal klaar voor
. Ik heb er zin in!
Halen als in huren (al mag ik 'm vast ook wel kopen als ik dat zou willenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:57 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Een ondersteek halen?Huren? of echt kopen en waarom?
Voor tijdens de bevalling of voor het plassen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |