SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
[ Bericht 4% gewijzigd door Curlbrah op 08-06-2013 23:49:12 ]Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Iemand had laatst toch een aanpassing aan de OP gemaakt?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Monday - Friday:
1st meal:
7 weet bix 2 eggs and glass of milk
2nd Meal:
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
3rd Meal:
4th Meal:
5th Meal:
3 eggs and glass of milk or water
6th Meal:
7th Meal:
8th Meal:
7 weetbix 2 eggs and glass of milk
-GYM Time-
9th Meal:
Whole large chicken and glass of milk or water![]()
Looking solidquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:09 schreef Sapstengel het volgende:
Monday - Friday:
1st meal:
2nd Meal:
3rd Meal:
4th Meal:
5th Meal:
6th Meal:
7th Meal:
8th Meal:
-GYM Time-
9th Meal:
Whole large chicken and glass of milk or water
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Ja, ik had onderdeel aantal sets & rep per trainingsdoel erbij gezet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:05 schreef Curlbrah het volgende:
Iemand had laatst toch een aanpassing aan de OP gemaakt?
Tussen oefeningen en voeding
Pleite
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
heb je 'm nog ergens? dan plak ik hem ertussenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ja, ik had onderdeel aantal sets & rep per trainingsdoel erbij gezet.
Tussen oefeningen en voeding
Pleite
edit: ok, OP is fixed. wel lekker compleet trouwensChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
staat er op de wiki gewoon bijquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:30 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
heb je 'm nog ergens? dan plak ik hem ertussen
hebbes:SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Onderdeel voeding valt nu onder spoiler van sets&repsquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:30 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
heb je 'm nog ergens? dan plak ik hem ertussen
edit: ok, OP is fixed. wel lekker compleet trouwens
Binnenkort heb ik wat meer tijd, dan maakt ik wel een Nederlandse samenvattingDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Vroeger op zee at men ook ongeveer zo eenzijdigquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:09 schreef Sapstengel het volgende:
Monday - Friday:
1st meal:
2nd Meal:
3rd Meal:
4th Meal:
5th Meal:
6th Meal:
7th Meal:
8th Meal:
-GYM Time-
9th Meal:
Whole large chicken and glass of milk or water
Confidence through competence![]()
fuckquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
Onderdeel voeding valt nu onder spoiler van sets&reps
Binnenkort heb ik wat meer tijd, dan maakt ik wel een Nederlandse samenvatting
edit: Heb nu de wiki OP erin gezet maar nu is het helemaal verneukt.
ik dm snakey welChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Hmmmm, ziet er goed uit nu toch?
En BE vermoord me als ik haar tablet gebruik om te editten
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
staat er op de wiki gewoon bij
hebbes:In dat artikel van ironmagazine staat dat je alle rep ranges moet aanwenden. Dus ook al focus je op spieromvang (9-12 rep range) je ook lager en hoger moet doen soms om ook spierdensiteit, zenuwstelsel en uithoudingsvermogen te verbeteren.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar op welke manier kan je best afwisselen? per training of zelfs binnen een training?
Dus of, wat bijvoorbeeld trainingsdagen met bv BP er in betreft: BP-dag 1: 3x10, dag 2: 3x10 en dan dag 3; 3x5 en af en toe ook dagen met 3x15..
Of dat je binnen een training al 1x15, 2x10 en 1x5 doet.
Ik doe vaak 1x15 al als warm-up namelijk![]()
Wat is de voor en wat is de na foto?quote:Want ik vind de linker de na foto van de beetje chubby lijkende gozer rechts. Maar gezien het eten vrees ik dat het andersom is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
persoonlijk doe ik het binnen een training. De grote compounds pak ik 5*5 (squat, DL, BP)quote:Op zondag 9 juni 2013 00:05 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
In dat artikel van ironmagazine staat dat je alle rep ranges moet aanwenden. Dus ook al focus je op spieromvang (9-12 rep range) je ook lager en hoger moet doen soms om ook spierdensiteit, zenuwstelsel en uithoudingsvermogen te verbeteren.
Maar op welke manier kan je best afwisselen? per training of zelfs binnen een training?
Dus of, wat bijvoorbeeld trainingsdagen met bv BP er in betreft: BP-dag 1: 3x10, dag 2: 3x10 en dan dag 3; 3x5 en af en toe ook dagen met 3x15..
Of dat je binnen een training al 1x15, 2x10 en 1x5 doet.
Ik doe vaak 1x15 al als warm-up namelijk
Ondersteunende 10-12. Een paar doe ik wel eens setje van 20, gewoon om dat het lekker is.
Mijn rug heeft er zeker profijt van gehad en qua training vind ik het ook prettig, de afwisseling.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Het is idd wel lekkerder. Ook niet onbelangrijk wat betreft motivatie![]()
Maar vraag me af of lichaam anders omgaat met herstel als je varieert binnen een uur of ene dag alles op manier A doet en andere dag alles manier B. Misschien iets met stofjes die aangemaakt worden e.d.![]()
dreamer bulkquote:Op zondag 9 juni 2013 00:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is de voor en wat is de na foto?Want ik vind de linker de na foto van de beetje chubby lijkende gozer rechts. Maar gezien het eten vrees ik dat het andersom is.
This isn't even my final form.![]()
Hip Flexor Stretch + Glute Kick Backquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:01 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb je die oefeningen nog ergens staan voor een copypasta?
Lower back stretch + abs (crunches)
Quad stretch + SLDL of Leg Curls.
Stretches: 3-5 sets x 10-15 seconden
Glute/abs/ham: 3-5 sets 15-20 reps
Na je trainingen. Was voor mij dus 4x per week. Je kunt het ook elke dag doen.If not now, then when.![]()
Yes, srs. Deed het elke dag en daarna nog maar 4x per week voor twee/drie maanden geloof ik.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:58 schreef Levolution het volgende:
2 weken is wel sick snel trouwens, u srs brah?If not now, then when.![]()
Snel? Het is niet dat je spiermassa moet kweken. Wat je probeert is een houdingsverandering. Deze spieren zijn meestal niet te zwak, maar zijn verkort en moeten gestretcht worden. Samen met de tegenovergestelde groepen trainen kan dit redelijk snel gaan.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:58 schreef Levolution het volgende:
2 weken is wel sick snel trouwens, u srs brah?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
not sure if srs; de foto is een garpquote:Op zondag 9 juni 2013 00:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is de voor en wat is de na foto?Want ik vind de linker de na foto van de beetje chubby lijkende gozer rechts. Maar gezien het eten vrees ik dat het andersom is.
maar dat wist je wel?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Nee, dacht dat het een serieuze foto was en begreep niet zo goed wat die knul nou had gedaanquote:Op zondag 9 juni 2013 01:08 schreef Curlbrah het volgende:
not sure if srs; de foto is een garp
maar dat wist je wel?(behalve dikker worden)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Het is gewoon moeilijk voorstellen dat ik over 2 weken al rechter kan lopen, niet dat ik het niet geloof, maar het is gewoon verbazingwekkend. Maar alleen maar goed nieuws dus.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:08 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Snel? Het is niet dat je spiermassa moet kweken. Wat je probeert is een houdingsverandering. Deze spieren zijn meestal niet te zwak, maar zijn verkort en moeten gestretcht worden. Samen met de tegenovergestelde groepen trainen kan dit redelijk snel gaan.This isn't even my final form.![]()
Was een member op bodybuilding.com die Dreamer_ heette. Zijn etensschema staat in de tweede post.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dacht dat het een serieuze foto was en begreep niet zo goed wat die knul nou had gedaan(behalve dikker worden)
Zijn progress zag er zo uit:
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
quote:Op zondag 9 juni 2013 01:15 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Was een member op bodybuilding.com die Dreamer_ heette. Zijn etensschema staat in de tweede post.
[ afbeelding ]
Ik heb er helemaal geen verstand van hoor, maar als ik zijn foto's zie is hij er alleen maar lelijker uit gaan zien. Meer vet opslag en als ik zo naar zijn houding kijk een ongelijke training (schouders te veel getraind?). Maar misschien is het wel helemaal een grapquote:Op zondag 9 juni 2013 01:15 schreef Verbosity het volgende:
Was een member op bodybuilding.com die Dreamer_ heette. Zijn etensschema staat in de tweede post.
[ afbeelding ]
Heupflexoren en erector spinea (erector truncii) stretchen en de hamstrings, abdominalis en gluteus trainen. Dat is alles wat je moet doen. Kan met de oefeningen van Yuri. Daarnaast actief op je houding letten. Bijv. tijdens het zitten of lopen je bekken naar achteren laten kantelen.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het is gewoon moeilijk voorstellen dat ik over 2 weken al rechter kan lopen, niet dat ik het niet geloof, maar het is gewoon verbazingwekkend. Maar alleen maar goed nieuws dus.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
'Bulken' is verstandig als je behoorlijk wat spiermassa wil kweken. Maar gebeurde bij hem te fanatiek. Werd er alleen maar dikker op. Dit heeft hij 1 jaar en 9 maand vol gehouden. Vandaar de term Dreamer bulk (Username+bulk).quote:Op zondag 9 juni 2013 01:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen verstand van hoor, maar als ik zijn foto's zie is hij er alleen maar lelijker uit gaan zien. Meer vet opslag en als ik zo naar zijn houding kijk een ongelijke training (schouders te veel getraind?). Maar misschien is het wel helemaal een grap
In die tijd zijn borst en voorste schouder spier te veel getraind. Vandaar die houding.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Het ziet er zo ook echt niet uit. Nu hoop ik maar dat hij het anders is gaan aanpakken, want soms denkt iemand juist goed bezig te zijn en nog blij met het resultaat ookquote:Op zondag 9 juni 2013 01:24 schreef Verbosity het volgende:
'Bulken' is verstandig als je behoorlijk wat spiermassa wil kweken. Maar gebeurde bij hem te fanatiek. Werd er alleen maar dikker op. Dit heeft hij 1 jaar en 9 maand vol gehouden. Vandaar de term Dreamer bulk (Username+bulk).
In die tijd zijn borst en voorste schouder spier te veel getraind. Vandaar die houding.
Vraagje; ik moet mijn hamstrings trainen, maar ik heb juist nu moeite met het aanraken van mijn tenen. Moeten ze dan niet juist gestrekt worden?quote:Op zondag 9 juni 2013 01:21 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Heupflexoren en erector spinea (erector truncii) stretchen en de hamstrings, abdominalis en gluteus trainen. Dat is alles wat je moet doen. Kan met de oefeningen van Yuri. Daarnaast actief op je houding letten. Bijv. tijdens het zitten of lopen je bekken naar achteren laten kantelen.This isn't even my final form.![]()
Even die stretches googlen. Telt romanian ook als sldl? anders pak ik leg curls wel gewoonquote:Op zondag 9 juni 2013 00:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hip Flexor Stretch + Glute Kick Back
Na je trainingen. Was voor mij dus 4x per week. Je kunt het ook elke dag doen."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Je kunt ze beter op YouTube checken. En nope: http://www.bodyrecomposition.com/training/rdl-vs-sldl.htmlquote:Op zondag 9 juni 2013 01:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Even die stretches googlen. Telt romanian ook als sldl? anders pak ik leg curls wel gewoonIf not now, then when.![]()
misschien wel interessant voor jullie V&A / [TK] Bodybuilding singlets tanktops/ stringers sinds het een beetje warm aan het worden is.Geen handel in je sig aub.![]()
Stretch eerst maar eens de rug spieren. Kijk daarna maar hoe ver je komt. APT eerst maar eens verbeteren voordat je hamstrings gaat stretchen. Misschien is juist de rug wel de reden dat je tenen niet kan aanraken.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vraagje; ik moet mijn hamstrings trainen, maar ik heb juist nu moeite met het aanraken van mijn tenen. Moeten ze dan niet juist gestrekt worden?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Dat zou kunnen, niet aan gedacht.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:49 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Stretch eerst maar eens de rug spieren. Kijk daarna maar hoe ver je komt. APT eerst maar eens verbeteren voordat je hamstrings gaat stretchen. Misschien is juist de rug wel de reden dat je tenen niet kan aanraken.This isn't even my final form.![]()
Ik heb laatst een barbell aan één kant gevuld en aan de andere kant vastgezet (Zoals bij de T-bar row) en heb toen een soort simulatie van tire flipping gedaan. Iemand een idee of die oefening een officiële naam heeft?![]()
Interessante conversatie over dat APT. Even gegoogled en het zou mij ook kunnen helpen denk ik.
Ik heb zo lang als ik mij kan herinneren slechte houding gehad. Altijd onderuit gezakt, zo erg dat ik haast meer op m'n onderrug zat dan op m'n reet.
Met dingen als sit-ups moet ik vooral opgeven vanwege rugpijn. En moet echt moeite doen mn rug beetje recht de houden voor goede vorm met squats e.d.
Ik heb overduidelijk het 2de, al zij het iets minder extreem dan op het plaatje.![]()
¤17 voor een hemd, watquote:Op zondag 9 juni 2013 01:48 schreef bbsinglets het volgende:
misschien wel interessant voor jullie V&A / [TK] Bodybuilding singlets tanktops/ stringers sinds het een beetje warm aan het worden is.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Een APT zou je juist moeten helpen met een squat of deadlift om je rug 'hol/recht' te trekken.quote:Op zondag 9 juni 2013 02:11 schreef VacaLoca het volgende:
Met dingen als sit-ups moet ik vooral opgeven vanwege rugpijn. En moet echt moeite doen mn rug beetje recht de houden voor goede vorm met squats e.d.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Mja dit zal wel zijn omdat dumbbells deed, wat meer front squat is.quote:Op zondag 9 juni 2013 02:17 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Een APT zou je juist moeten helpen met een squat of deadlift om je rug 'hol/recht' te trekken.
Ik heb iig duidelijk de posture van plaatje 2. Net ff in spiegel gecheckt, en het is wel haast zo extreem als afgebeeld zelfs.![]()
Ik koop ze voor 2,50 bij de zeeman en die hebben niet zo'n gay halsquote:Op zondag 9 juni 2013 01:48 schreef bbsinglets het volgende:
misschien wel interessant voor jullie V&A / [TK] Bodybuilding singlets tanktops/ stringers sinds het een beetje warm aan het worden is.![]()
![]()
De meeste bodybuilding singlets kosten toch snel boven ¤25 ex verzendkosten.quote:
En heb zelf ook die van H&M maar vind persoonlijk de fitting en kwaliteit toch echt anders. Was vroeger zelf vrij lang opzoek geweest naar bodybuilding stringers voor een redelijke prijs.Geen handel in je sig aub.![]()
Toevallig, uit die thread die ik net post:quote:Op zondag 9 juni 2013 01:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vraagje; ik moet mijn hamstrings trainen, maar ik heb juist nu moeite met het aanraken van mijn tenen. Moeten ze dan niet juist gestrekt worden?Gaat over stretchen overigens, je kan ze wel trainen, is zelfs onderdeel van het advies.quote:Do not stretch the hamstrings, i repeat, DO NOT! Stretch the hamstrings. But i can't even touch my toes you say? Well this is because of the position of your spine, once you fix your APT you will magically be able to touch your toes again (Or just be able to stretch farther).![]()
Uwotm8 wil me pectoralis major graag showen.quote:Op zondag 9 juni 2013 02:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik koop ze voor 2,50 bij de zeeman en die hebben niet zo'n gay halsGeen handel in je sig aub.![]()
wij dragen die niet, is alleen voor de beachboysquote:Op zondag 9 juni 2013 02:26 schreef bbsinglets het volgende:
[..]
De meeste bodybuilding singlets kosten toch snel boven ¤25 ex verzendkosten.
En heb zelf ook die van H&M maar vind persoonlijk de fitting en kwaliteit toch echt anders. Was vroeger zelf vrij lang opzoek geweest naar bodybuilding stringers voor een redelijke prijs.![]()
Weighted planks zijn volgens dat topic ook goed voor fixen ABT
Goede artikel van t-nation:
http://www.t-nation.com/f(...)g_your_force_couples
http://www.t-nation.com/f(...)rthal_no_more_part_i
[ Bericht 15% gewijzigd door VacaLoca op 09-06-2013 03:51:43 ]![]()
Zelf ook al erg lang last van Anterior Pelvic Tilt.
Thanks voor de links!
Dus als ik het goed begrijp: Hamstring, Glutes en Ab's (vooral met planks) versterken. En hipflexors en onderrug strechtes doen ?
Maar dan ook quads en onderrug zo min mogeleijk (tot niet) trainen?![]()
Ook tijdens het lopen goed opletten op je houding, probeer tijdens het lopen je glutes aan te spannen.Geen handel in je sig aub.![]()
Complete bagger is het.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het ziet er zo ook echt niet uit. Nu hoop ik maar dat hij het anders is gaan aanpakken, want soms denkt iemand juist goed bezig te zijn en nog blij met het resultaat ook![]()
Je kan ze gerust trainen. Zal alleen ietsje langer duren voordat je pelvis normaal staat.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:06 schreef MrMolotov het volgende:
Zelf ook al erg lang last van Anterior Pelvic Tilt.
Thanks voor de links!
Dus als ik het goed begrijp: Hamstring, Glutes en Ab's (vooral met planks) versterken. En hipflexors en onderrug strechtes doen ?
Maar dan ook quads en onderrug zo min mogeleijk (tot niet) trainen?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Met alle respect, het kan wel degelijk aan verkorte hamstrings liggen.quote:Op zondag 9 juni 2013 02:26 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Toevallig, uit die thread die ik net post:
[..]
Gaat over stretchen overigens, je kan ze wel trainen, is zelfs onderdeel van het advies.![]()
Met alle respect. Maar wat is zijn hulpvraag? Zijn APT verhelpen.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:55 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Met alle respect, het kan wel degelijk aan verkorte hamstrings liggen.
Hierbij zijn de hamstrings al verlengd, terwijl de rug er hoogstwaarschijnlijk voor zorgt dat hij zijn tenen niet kan aanraken.
Is het dan de bedoeling om je hamstrings nog verder op te rekken? Nee, dit kan wel maar het faciliteert de APT als je het wel doet.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Trainen met hooikoorts is echt irritant, die constante grappen dat ik een kilo wiet heb zitten roken komen ook mijn strot uit![]()
![]()
je weet dat je er wat tegen kan nemen he.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
Trainen met hooikoorts is echt irritant, die constante grappen dat ik een kilo wiet heb zitten roken komen ook mijn strot uitI dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Heb al 3 tabletjes en 4 oogdruppels op en het doet niks voor mijn rode ogenquote:Op zondag 9 juni 2013 13:39 schreef Convict het volgende:
[..]
je weet dat je er wat tegen kan nemen he.![]()
ahh dan is het idd kut.. maat van me gebruikt anti allergie tabletten als het zo ver is en je ziet niks meer aan hemquote:Op zondag 9 juni 2013 13:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb al 3 tabletjes en 4 oogdruppels op en het doet niks voor mijn rode ogenI dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Heb er normaal ook geen last van als ik medicijn op heb. Nu heb ik echt de ogen van een crackjunkquote:Op zondag 9 juni 2013 13:42 schreef Convict het volgende:
[..]
ahh dan is het idd kut.. maat van me gebruikt anti allergie tabletten als het zo ver is en je ziet niks meer aan hem![]()
Ik ben duidelijk geen 25 meer. 4 dagen achter elkaar trek ik niet meer. Rubberen benen en spaghetti armen. Cardio dagje
Yup.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:32 schreef bbsinglets het volgende:
Ook tijdens het lopen goed opletten op je houding, probeer tijdens het lopen je glutes aan te spannen.
In die thread van bodybuilding.com zijn ze ook lovend over gebruik van een foam roller voor quads en hip flexor icm stretches.
![]()
bodybuilding singletsquote:Op zondag 9 juni 2013 02:26 schreef bbsinglets het volgende:
[..]
De meeste bodybuilding singlets kosten toch snel boven ¤25 ex verzendkosten.
En heb zelf ook die van H&M maar vind persoonlijk de fitting en kwaliteit toch echt anders. Was vroeger zelf vrij lang opzoek geweest naar bodybuilding stringers voor een redelijke prijs..
Ik train gewoon in basketbal jerseys. Die popi jopi zooi ziet er altijd zo belachelijk uit, kun je bekant net zo goed halfnaakt naar de gym.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
daar doe ik altijd een lang shirt onder welke jerseys heb je?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:53 schreef Drinky het volgende:
[..]
bodybuilding singlets.
Ik train gewoon in basketbal jerseys. Die popi jopi zooi ziet er altijd zo belachelijk uit, kun je bekant net zo goed halfnaakt naar de gym.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
76'ers hardwood classics en een Hamilton jersey van de Pistons. Jwzquote:Op zondag 9 juni 2013 14:56 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
daar doe ik altijd een lang shirt onder welke jerseys heb je?I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Misschien eens een andere proberen? Het schijnt te kunnen dat de werkzaamheid van zoiets verslapt na een tijd, wisselen naar een andere variant kan dan helpen. [/LIF]quote:Op zondag 9 juni 2013 13:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb er normaal ook geen last van als ik medicijn op heb. Nu heb ik echt de ogen van een crackjunk![]()
Al eens bijenpollen geprobeerd? Schijnt niet voor iedereen te werken maar bij een vriend van me werkte dat altijd prima.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
Trainen met hooikoorts is echt irritant, die constante grappen dat ik een kilo wiet heb zitten roken komen ook mijn strot uit![]()
Wat is er mis met een shirt en broekje van de decathlon
Singlets: jaren 80 badguy faggots
Het liefst train ik zonder shirt maarja ieder zijn ding toch.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:53 schreef Drinky het volgende:
[..]
bodybuilding singlets.
Ik train gewoon in basketbal jerseys. Die popi jopi zooi ziet er altijd zo belachelijk uit, kun je bekant net zo goed halfnaakt naar de gym.
Je moet het niet aan doen als je +20%bf en als shit eruit ziet.Geen handel in je sig aub.![]()
hoezo moet je het dan niet aan doen?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:22 schreef bbsinglets het volgende:
[..]
Het liefst train ik zonder shirt maarja ieder zijn ding toch.
Je moet het niet aan doen als je +20%bf en als shit eruit ziet.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Vandaag een beetje proberen te powercleanen..
Ik heb op laag gewicht (40 kilo) gewoon steeds 5 herhalingen hang power cleans gedaan... Ik heb enorm de neiging om dat gewicht omhoog te trekken... Ik denk dat ik dit maar gewoon vaker moet doen op laag gewicht, en een beetje die techniek moet trainen...Rustig aan.![]()
Wat is de beste assistentie oefening voor triceps om toe te voegen?
Cable pulls? Dips?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Kipfilet maar 5,60/kg bij de Aldi. 6,50 bij AH en je krijgt ook nog eens een keer 900G, vroeger was het altijd een kilo
stelletje joden daar bij die AH![]()
![]()
Dips of skullcrushersquote:Op zondag 9 juni 2013 17:46 schreef Beach het volgende:
Cable pulls? Dips?![]()
Dips is geen assistentieoefening,,,quote:Op zondag 9 juni 2013 17:46 schreef Beach het volgende:
Cable pulls? Dips?![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:46 schreef Beach het volgende:
Cable pulls? Dips?overhead press? dikke compoundquote:![]()
pics?quote:Op zondag 9 juni 2013 13:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb er normaal ook geen last van als ik medicijn op heb. Nu heb ik echt de ogen van een crackjunk![]()
Waarom niet?quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Omdat het een compound oefening is waarmee je prima je gehele triceps kunt opbouwen zonder andere (isolatie)oefeningen. Daarnaast is het ook een goede oefening om algehele upper body strength te ontwikkelingen.quote:![]()
Ik vind tricep pulldowns lekker om aan het einde van mijn chest/tricep dag te doen. Isoleert de triceps goed.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
ja geen compund dus hequote:Op zondag 9 juni 2013 18:24 schreef rumiii het volgende:
[..]
je zoekt toch n oefening die de triceps gebruikt? overhead presskickbacks deed ik al en is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaai, wil juist wat andersquote:fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Laatst gedaan, was best zwaar (vond ik)quote:
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')![]()
Ik heb vandaag een Romanian DL gezien als assistance oefening voor een squat. It all depends, denk niet dat een oefening geen assistance is omdat het een compound is. Als je met andere compounds de andere spieren hebt uitgeput kan een dips een perfecte oefening zijn om je triceps meer aan te spreken omdat de rest nu al moe is.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:30 schreef kevin_ het volgende:
Omdat het een compound oefening is waarmee je prima je gehele triceps kunt opbouwen zonder andere (isolatie)oefeningen. Daarnaast is het ook een goede oefening om algehele upper body strength te ontwikkelingen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Grappig. Maar het is een bekend trainingsprincipe om specifieke spieren af te matten, een bepaalde oefening te doen om vervolgens een andere spier vol aan te spreken. Het is een reden waarom je bijvoorbeeld eerst isolatie doet en daarna een compound.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:04 schreef 16meter het volgende:
met jouw redenering kun je van de deadlift een assistance oefening voor je traps maken
Wat is het doel van je training, hoe bereik je die en welke oefeningen gebruik je daarvoor. Daarin kan een compound wel degelijk een assistance oefening worden.
http://www.t-nation.com/f(...)ent/master_the_squatCompounds die allemaal als assistance oefeningen worden genoemd.quote:After the squat, its time to hit the assistance work. Start with a supplemental lift that builds the squat, performed in the 3-5 rep range. Best choices include:
Barbell Row
Stiff Leg Deadlift
Romanian Deadlift
Good MorningIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Tricep extension met rope?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:04 schreef Beach het volgende:
[..]
ja geen compund dus he
[..]
kickbacks deed ik al en is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaai, wil juist wat anders![]()
Hangt af van je interpretatie van assistentieoefeningen. Je kan ze zien als assisterend, maar dat is dips in de regel niet. Bench press, deadlift, squat, zijn ook geen assistentieoefeningen, maar je kan ze wel zo zien of gebruiken.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:19 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een Romanian DL gezien als assistance oefening voor een squat. It all depends, denk niet dat een oefening geen assistance is omdat het een compound is. Als je met andere compounds de andere spieren hebt uitgeput kan een dips een perfecte oefening zijn om je triceps meer aan te spreken omdat de rest nu al moe is.![]()
Close grip benchpress dan? Is wel een compound maar je tris groeie er hard opquote:Op zondag 9 juni 2013 19:04 schreef Beach het volgende:
[..]
ja geen compund dus he
[..]
kickbacks deed ik al en is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaai, wil juist wat andersGeen handel in je sig aub.![]()
Dat snap ik, maar de redenatie die werd gevolgd is dat een compound geen assistance oefening zou kunnen worden klopt niet. Voor de discussie: alle oefeningen kunnen assistance oefeningen worden, het ligt er maar net aan wat je wilt bereiken. En dat is wat ik al aangaf: welk doel wil je bereiken, wat zijn de oefeningen die je ervoor doet, en dan kan een compound best een assistance oefening worden.. Dat het over het algemeen niet als zodanig gebruikt wordt.. Das een ander ding.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:14 schreef kevin_ het volgende:
Hangt af van je interpretatie van assistentieoefeningen. Je kan ze zien als assisterend, maar dat is dips in de regel niet. Bench press, deadlift, squat, zijn ook geen assistentieoefeningen, maar je kan ze wel zo zien of gebruiken.
Voor mij is een overhead squat een assistentieoefening (mooi woord overigens) voor o.a. rug en schouders op mijn benendag.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
3 euro/900G u jelly?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
Kipfilet maar 5,60/kg bij de Aldi. 6,50 bij AH en je krijgt ook nog eens een keer 900G, vroeger was het altijd een kilo
stelletje joden daar bij die AH![]()
Je gaat wel het het doel van een compound voorbij door het te gebruiken als een assistentieoefening. Op de manier waarop jij het doet zou het prima kunnen. Maar als iemand bijvoorbeeld een compound oefening als dips vergelijkt met een isolatieoefening, dan doe je toch iets fout. Vandaar ook mijn opmerking richting Beach.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar de redenatie die werd gevolgd is dat een compound geen assistance oefening zou kunnen worden klopt niet. Voor de discussie: alle oefeningen kunnen assistance oefeningen worden, het ligt er maar net aan wat je wilt bereiken. En dat is wat ik al aangaf: welk doel wil je bereiken, wat zijn de oefeningen die je ervoor doet, en dan kan een compound best een assistance oefening worden.. Dat het over het algemeen niet als zodanig gebruikt wordt.. Das een ander ding.
Voor mij is een overhead squat een assistentieoefening (mooi woord overigens) voor o.a. rug en schouders op mijn benendag.![]()
Ik kom er even niet meer uit. Toen ik in-season zat trainde ik 3x met voetbal en 1x wedstrijd, of trainde ik 2x voetbal 1x wedstrijd met 1x calisthenics thuis.
Ben nu off-season en weet niet zo goed hoeveel kcal ik voor zou moeten aimen. Zat altijd ergens tussen de 3000 en 3500 en bleef mooi op gewicht. Nu voetbal ik dus niet meer, en doe ik dus krachttraining.
Zit nu een tijdje op zo'n +-3300 en merk nu al dat ik vetter begin te worden. Kan ook zijn dat ik er iets meer bloated uitzie door creatine, maar dat kan ik niet echt beoordelen. Ik ben geen fan van eten 'op gevoel' omdat het afhankelijk van je eetmoment is hoeveel kcal je denkt binnen te moeten krijgen.
Heb nu de berekenaar van 1percentedge gebruikt en kom dan op 2500 kcal op niet trainingsdagen en 3300 op trainingsdagen. Dan gain ik 0,10 kg per week. Ik wil niet al te veel gewicht gainen want alle vet moet er ook weer vanaf voor augustus.
Hoe kan ik dit het beste uit gaan zoeken hoeveel kcal ik nodig heb? 2500 kcal lijkt me namelijk nog al weinig voor iemand als ik. Zeker ook omdat ik van 3500kcal af kom. Vraag me ook af of ik wel genoeg kan herstellen op 2500 want ik doe vrij zware trainingen."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Op gevoel werkt inderdaad niet.
Wat je het beste kunt doen is gewoon een bepaalde hoeveelheid calorieën nemen en dat voor een tijdje aanhouden. Kom je teveel vet aan, ga je lager zitten. Kom je nauwelijks aan of val je zelfs af, dan ga je hoger zitten.
Je zegt nu dat je vet wordt door op ongeveer 3300 te zitten, dus dat is dan iets teveel. Dan ga je gewoon naar 3200 of 3100 en kijk je dat een tijdje aan.
Die calculators vind ik zelf maar kut, buiten dat ze nooit exact je verbranding in kunnen schatten heeft ook iedereen een andere onderhoud en metabolisme.![]()
Thanks. Precies mijn probleem ja. Heb het gevoel dat ik van mezelf een vrij hoog metabolisme heb, of dat dat in de tijd zo is gegroeid, als dat mogelijk is. Vanaf nu maar op 2800 op niet-trainingsdagen en op 3200 op trainingsdagen. Of zou een andere verdeling beter zijn?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:28 schreef Sapstengel het volgende:
Op gevoel werkt inderdaad niet.
Wat je het beste kunt doen is gewoon een bepaalde hoeveelheid calorieën nemen en dat voor een tijdje aanhouden. Kom je teveel vet aan, ga je lager zitten. Kom je nauwelijks aan of val je zelfs af, dan ga je hoger zitten.
Je zegt nu dat je vet wordt door op ongeveer 3300 te zitten, dus dat is dan iets teveel. Dan ga je gewoon naar 3200 of 3100 en kijk je dat een tijdje aan.
Die calculators vind ik zelf maar kut, buiten dat ze nooit exact je verbranding in kunnen schatten heeft ook iedereen een andere onderhoud en metabolisme.
Morgen maar even progressie foto bekijken en verder elke dag wegen om zo een trend vast te stellen."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Dat heb ik ook gedaan inderdaad, elke dag wegen en dan een trendlijn maken met Libra. Maar niet teveel op die trendlijn richten, in de spiegel kijken is misschien nog belangrijker.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:57 schreef Push. het volgende:
[..]
Thanks. Precies mijn probleem ja. Heb het gevoel dat ik van mezelf een vrij hoog metabolisme heb, of dat dat in de tijd zo is gegroeid, als dat mogelijk is. Vanaf nu maar op 2800 op niet-trainingsdagen en op 3200 op trainingsdagen. Of zou een andere verdeling beter zijn?
Morgen maar even progressie foto bekijken en verder elke dag wegen om zo een trend vast te stellen.
2800 - 3200 kan inderdaad. Gewoon een week of 2-3 volhouden en zien wat er gebeur. Heb zelf eigenlijk nooit een verdeling gemaakt tussen trainingsdagen en rustdagen, ik eet gewoon elke dag hetzelfde.
![]()
Ik snap er helemaal niks meer van. Wellicht dat mijn weegschaal kapot is, maar ik ben weer een halve kilo lichter ipv zwaarder geworden te zijn? Ik eet veel meer dan in de cut, mijn abs beginnen al langzaam te verdwijnen en ik heb meer kracht en energie. Beetje onlogisch
I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Momentopname?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:08 schreef Drinky het volgende:
Ik snap er helemaal niks meer van. Wellicht dat mijn weegschaal kapot is, maar ik ben weer een halve kilo lichter ipv zwaarder geworden te zijn? Ik eet veel meer dan in de cut, mijn abs beginnen al langzaam te verdwijnen en ik heb meer kracht en energie. Beetje onlogisch![]()
nja heb me in 3 weken niet echt gewogen maar je zou denken dat met 500kcal meer dan in de cut ik ten minste iets aan zou moeten komen.quote:
Ik zit nu op 2650kcal op rustdagen, 72kg(vandaag rond de 71 dus) @ 1,83 met 10~12% bf ( geschat)I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Er kunnen per dag grote verschillen zitten, ik was bijv. 6 juni 2.1kg zwaarder dan 4 juni. Je moet je echt elke dag wegen om een goed beeld te krijgen van je gewicht en waar het naar toe gaat.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
nja heb me in 3 weken niet echt gewogen maar je zou denken dat met 500kcal meer dan in de cut ik ten minste iets aan zou moeten komen.
Ik zit nu op 2650kcal op rustdagen, 72kg(vandaag rond de 71 dus) @ 1,83 met 10~12% bf ( geschat)![]()
ja, ik heb regelmatig fluctuaties van 1-1.5 kg water. Trendlijn is enige manier.Confidence through competence![]()
Gdvr de gdr van woensdag tot zaterdag op de bank gelegeneen harses die op ontploffen stond. Zat al een paar weken elke keer met een lullig kuchje wat maar niet door wou breken, nou het is gelukt hoor sjeees.
Zaterdag ging het dus wel weer redelijk, maar met een beginhartslag van 135 op de crosstrainerwas duidelijk nog niet over
![]()
![]()
![]()
![]()
1 1/2 week niet kunnen trainen, zo lang ik beweeg, loop of lig is er niks aan de hand maar zodra ik ga zitten (voor een langere tijd achter elkaar) krijg ik pijn in mn buik, ribben (rechterkant) en af en toe aan mn borstbeen. Vandaag nog aankijken en anders maar weer naar de dokter.![]()
Ze strekt haar benen op 0:36. Ik bekijk soms de filmpjes door steeds heel snel twee keer op spatie te drukken waardoor je het frame voor frame kan bekijken.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar zij strekt dus niet haar benen volledig...
Je hebt die beenstrekking nodig voor volle kracht outputA revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Je doet die oefeningen dus in supersets?quote:Op zondag 9 juni 2013 00:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hip Flexor Stretch + Glute Kick Back
Na je trainingen. Was voor mij dus 4x per week. Je kunt het ook elke dag doen.
En deze Lower Back Stretch?
Deathlift or Die.![]()
Goh Yogaquote:Op maandag 10 juni 2013 09:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je doet die oefeningen dus in supersets?
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Beetje overgegeven in mijn mond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 10:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Beetje overgegeven in mijn mond.
lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit is srs een yoga oefening.
Een lekkere trouwens. ff een minuutje in die stand vasthouden en je bent als herboren![]()
![]()
Weet ik broquote:Op maandag 10 juni 2013 10:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
dit is srs een yoga oefening.
Een lekkere trouwens. ff een minuutje in die stand vasthouden en je bent als herboren
Doe hem vaak als post-sexytime stretch #truestoryDeathlift or Die.![]()
lol.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Weet ik bro
Doe hem vaak als post-sexytime stretch #truestory
ik euk. lekker buff lopen doen tussen de huisvrouwens![]()
![]()
Maand bezig. Merk nu al dat mn bf% aan het afnemen is.eet ong 500-700 onder onderhoud.
A man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
Ziek dus zoals verwacht een kut training gehad, toch blij dat ik ben gegaan voel me al wat fitter na 3 uur slaap. Lijkt wel of ik ieder jaar rond deze tijd ziek word, voor de rest nooit ziek.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
wow heb jij seks respectquote:Op maandag 10 juni 2013 10:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Weet ik bro
Doe hem vaak als post-sexytime stretch #truestory
gr gr![]()
Was volgens mij eerder ook al genoemd, inclusief commentaar van Jason Blaha.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:26 schreef seto het volgende:
Nieuw filmpje van Bostin Loyd die over zijn pre-contest stack vertelt.
Props wel voor z'n eerlijkheid.![]()
Verbo, mag ik mij beroepen op jouw fysio-skills?quote:Op zondag 9 juni 2013 13:05 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Met alle respect. Maar wat is zijn hulpvraag? Zijn APT verhelpen.
Hierbij zijn de hamstrings al verlengd, terwijl de rug er hoogstwaarschijnlijk voor zorgt dat hij zijn tenen niet kan aanraken.
Is het dan de bedoeling om je hamstrings nog verder op te rekken? Nee, dit kan wel maar het faciliteert de APT als je het wel doet.
Ik ben vandaag weer bij de HA geweest. Volgende stap voor mijn rugpijn is dus fysio. Ik wil dus eerst proberen zelf mijn APT te fiksen en kijken of dat ook automatisch helpt tegen de rugpijn, voordat ik bakken met geld uitgeef.
Maar ik heb een vraag, de HA zei ook dat de holling van mijn ruggenwervel vlakker is dan normaal. Je zou denken dat die juist holler is bij APT? Ik heb een briefje, daar staat de term wel op, maar die heb ik nu niet bij de hand i.v.m. verhuizing/internetloosheid enzo.This isn't even my final form.![]()
Dat waren deel 1 en 2 volgens mij.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:45 schreef 33 het volgende:
[..]
Was volgens mij eerder ook al genoemd, inclusief commentaar van Jason Blaha.
Props wel voor z'n eerlijkheid.
Gast ziet er wel goed uit
Beetje jammer van die doorkomende HGH gut, maarja. Ben benieuwd of hij het nog ver weet te schoppen met zijn bekentenissen.
*wacht, was inderdaad al eerder gepostherkende hem niet eens in die oranje singlet
[ Bericht 20% gewijzigd door seto op 10-06-2013 16:06:11 ]![]()
Denk dat hij kyphose(bolle rug) heeft genoteerd. Makkelijkst zou een foto van zijaanzicht te zien.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Verbo, mag ik mij beroepen op jouw fysio-skills?
Ik ben vandaag weer bij de HA geweest. Volgende stap voor mijn rugpijn is dus fysio. Ik wil dus eerst proberen zelf mijn APT te fiksen en kijken of dat ook automatisch helpt tegen de rugpijn, voordat ik bakken met geld uitgeef.
Maar ik heb een vraag, de HA zei ook dat de holling van mijn ruggenwervel vlakker is dan normaal. Je zou denken dat die juist holler is bij APT? Ik heb een briefje, daar staat de term wel op, maar die heb ik nu niet bij de hand i.v.m. verhuizing/internetloosheid enzo.
Dan is het gelijk duidelijk of het een APT, PPT (lower crossed syndrom) of iets dergelijks is.
[ Bericht 1% gewijzigd door Verbosity op 10-06-2013 16:39:52 ]Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Idd jammer altijd van die hgh guts. Ben benieuwd hoe hij het gaat maken met sponsors e.d.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:53 schreef seto het volgende:
[..]
Dat waren deel 1 en 2 volgens mij.
Beetje jammer van die doorkomende HGH gut, maarja. Ben benieuwd of hij het nog ver weet te schoppen met zijn bekentenissen.
*wacht, was inderdaad al eerder gepostherkende hem niet eens in die oranje singlet
![]()
Mja, call me stupid, maar mijn mening is dat die roid guts van AAS gebruikers alles teniet doen qua estethiek wat je aan spiermassa wint. Ik vind een man mooi wanneer hij proportioneel gespierd is met een relatief laag bf%. Een dikke uitpuilende buik - ingehouden of niet - hoort daar niet bij.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:53 schreef seto het volgende:
[..]
Dat waren deel 1 en 2 volgens mij.
Mensen die een roid gut voor lief nemen om een paar cm extra spier te kweken hebben een hele andere kijk op wat mooi is dan wat ik vind. Kan er niet warm of koud van worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 10-06-2013 16:22:54 ]Confidence through competence![]()
Ik weet niet of ze het ook echt mooier vinden, maar tegenwoordig moet je gewoon die massa hebben om nog een beetje mee te kunnen doen op professioneel niveau.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, call me stupid, maar mijn mening is dat die roid guts van AAS gebruikers alles teniet qua estethiek wat je aan spiermassa wint. Ik vind een man mooi wanneer hij proportioneel gespierd is met een relatief laag bf%. Een dikke uitpuilende buik - ingehouden of niet - hoort daar niet bij.
Mensen die een roid gut voor lief nemen om een paar cm extra spier te kweken hebben een hele andere kijk op wat mooi is dan wat ik vind. Kan er niet warm of koud van worden.![]()
![]()
http://www.bodybuildinglexicon.com/?p=1225
Ze hebben sowieso gelobbyed. Kan niet anders.Nee. Gewoon elke oefening sets x seconden/reps. En nee niet die lower back stretch. Ik vond die kut, ik deed deze vanaf 1:00. Je moet er een vinden die jij voelt man. Ik vond de meeste waardeloos.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je doet die oefeningen dus in supersets?
[ afbeelding ]
[ Bericht 25% gewijzigd door Yuri_Boyka op 10-06-2013 19:40:40 ]If not now, then when.![]()
Mooie slogan:
"Jack3d, so effective it could possibly kill you."we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Bohh dacht niet dat die gains zo snel gingen in het begin! Na 3 weken al veel meer defenitie in de buikspieren, dikkere kuiten, triceps en t meest opvallende nog wel de biceps en schouders!
Hopelijk blijft het zo doorgaan
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Hoe is t met je benenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:02 schreef Susteren het volgende:
Bohh dacht niet dat die gains zo snel gingen in het begin! Na 3 weken al veel meer defenitie in de buikspieren, dikkere kuiten, triceps en t meest opvallende nog wel de biceps en schouders!
Hopelijk blijft het zo doorgaan"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Goed hoor, doe m'n hele lichaam dus ook de benenquote:
noob gainsquote:Op maandag 10 juni 2013 20:02 schreef Susteren het volgende:
Hopelijk blijft het zo doorgaan![]()
Hmm... hoeveel cm gegroeid?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:02 schreef Susteren het volgende:
Hopelijk blijft het zo doorgaan
Ik ben nu zo'n 6 weken bezig en zie nog niet echt verschil, pecs, chest, schouders traps zijn wat gegroeid 'lijkt' het.
Ben ~3 kg aangekomen sindsdien.
Misschien toch maar meer eten dan?![]()
Is meer dan genoeg zelfs. Ik zou de toename in vet goed monitoren, want dat zal nooit alleen spier zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hmm... hoeveel cm gegroeid?
Ik ben nu zo'n 6 weken bezig en zie nog niet echt verschil, pecs, chest, schouders traps zijn wat gegroeid 'lijkt' het.
Ben ~3 kg aangekomen sindsdien.
Misschien toch maar meer eten dan?![]()
Na drie weken al zichtbaar resultaat, denk dat je het je inbeeld. Ik zag na 1,5-2 maanden pas iets en ik had noobgains én spiergeheugen.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:02 schreef Susteren het volgende:
Hopelijk blijft het zo doorgaan![]()
Nee echt niet, heb nooit zo'n schouders en tri- biceps gehad. Ik doe wel 6x per week: maandag kracht, dinsdag lichte cardio en lichte kracht, woensdag kracht, donderdag lichte cardio en lichte kracht, vrijdag cardio, zaterdag kracht en zondag niks.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:44 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Na drie weken al zichtbaar resultaat, denk dat je het je inbeeld. Ik zag na 1,5-2 maanden pas iets en ik had noobgains én spiergeheugen.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Pas maar op dat je niet overtraind raakt, 6 keer in de week als beginner is wel erg veel.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:49 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee echt niet, heb nooit zo'n schouders en tri- biceps gehad. Ik doe wel 6x per week: maandag kracht, dinsdag lichte cardio en lichte kracht, woensdag kracht, donderdag lichte cardio en lichte kracht, vrijdag cardio, zaterdag kracht en zondag niks.
Wat zijn je stats eigenlijk?![]()
Ik zag binnen een maand al veel resultaat maar ik kwam ook 0,5kg per week aan. Iedereen dacht dat ik aan de AAS zat omdat ik met shirt aan echt swole was. Maar zonder shirt zag het er niet uit![]()
Had ook geen cut discipline dus deed er 3-4 maanden over om van 93 naar 88 te gaan.![]()
![]()
Hij volgt een technogym circuit. Al doe je dat 12x per week dan blesseer je jezelf nog nietquote:Op maandag 10 juni 2013 20:52 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet overtraind raakt, 6 keer in de week als beginner is wel erg veel.
Wat zijn je stats eigenlijk?![]()
![]()
Ik moet weer even de cut hard doorzetten. Iemand ervaring met om de week kt en de andere week alleen maar cardio?
2e mogelijkheid is een3 daagse split met 30 min kt en 30 min cardio?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Daar zie ik echt het nut niet van in.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:41 schreef stinkie het volgende:
Ik moet weer even de cut hard doorzetten. Iemand ervaring met om de week kt en de andere week alleen maar cardio?
2e mogelijkheid is een3 daagse split met 30 min kt en 30 min cardio?Deathlift or Die.![]()
Dat heeft geen nut. Je kan wat meer cardio gaan doen, maar ik zou geen krachttraining droppen. Het is denk ik beter je voeding te herzien. Kijken of je daar iets aan kan passen.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:41 schreef stinkie het volgende:
2e mogelijkheid is een3 daagse split met 30 min kt en 30 min cardio?
En/of accepteren dat het nou eenmaal niet vreselijk snel gaat.![]()
Hoe zit het nou met het feit dat als je meer vet krijgt je minder goed spiermassa kan gainen oid?
Misschien dat ik tussen mijn bulk door even een maandje ga cutten oid"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Dat heeft geen nut. Je kan beter wat langzamer bulken als je teveel vet krijgt.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:49 schreef Pastapipos het volgende:
Hoe zit het nou met het feit dat als je meer vet krijgt je minder goed spiermassa kan gainen oid?
Misschien dat ik tussen mijn bulk door even een maandje ga cutten oid![]()
@stinkie: Als je je dieet goed aanpakt kan je alleen al met krachttraining onder de 10% bf komen. Wil je toch aan de cardio, dan zou ik zo lang mogelijk lage intensiteit blijven doen. Bij een plateau verlaag je je kcal of doe je meer cardio (of je verhoogt de intensiteit). Bij een volgend plateau doe je het andere dan wat je de vorige keer hebt gedaan (van die 2 opties) etc. etc. Dus je moet eerst even kijken wat je lichaam doet bij x hoeveelheid cardio per week.![]()
je ziet pas na 4 maanden verschil voor een beginner, al het andere is fantasiequote:Op maandag 10 juni 2013 20:44 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Na drie weken al zichtbaar resultaat, denk dat je het je inbeeld. Ik zag na 1,5-2 maanden pas iets en ik had noobgains én spiergeheugen.![]()
Landurig lage intensiteit helpt hetbeste maar ikhebde tijdniet om dan een goed kt schema te volgen. Ik doe iets liever niet dan slecht, die tijd is efficienter te gebruiken.
Dus het word dan denk ik toch de split
Dieet is weinig meer aan te sleutelen, ik zit eerder te laag dan te hoog als ik niet oplet,Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Je hebt geen uur per dag?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:11 schreef stinkie het volgende:
Landurig lage intensiteit helpt hetbeste maar ikhebde tijdniet om dan een goed kt schema te volgen. Ik doe iets liever niet dan slecht, die tijd is efficienter te gebruiken.
Dus het word dan denk ik toch de split
Dieet is weinig meer aan te sleutelen, ik zit eerder te laag dan te hoog als ik niet oplet,
Hoeveelheid kcal is maar een indicatie. Als je macro's fucked up zijn, kom je er sowieso niet.![]()
nee, itt de meeste ben ik geen thuiswonende 19 jarige studentquote:Op maandag 10 juni 2013 22:19 schreef 33 het volgende:
[..]
Je hebt geen uur per dag?
Hoeveelheid kcal is maar een indicatie. Als je macro's fucked up zijn, kom je er sowieso niet.
Naast andere sporten haal ik 3 keer per week 1 tot 1,5 uur, een enkele keer 4 keer. kCal en macro's zijn wel goed, mss iets te laag in vettenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Beetje pomp komt een heel eind.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je ziet pas na 4 maanden verschil voor een beginner, al het andere is fantasie-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Wat is het ideale voedsel om in grote massa's naar binnen te werken wanneer je een enorme eetlust hebt? Ik ben al m'n hele leven een enorme veelvraat (nooit dik geweest overigens) en eet iedere dag een half volkorenbrood, 1 tot 2 warme maaltijden en >4 stuks fruit. En uiteraard af en toe een vette hap of iets (anders) ongezonds. Hoe kan ik die honger omzetten in nuttig fitnessvoedsel in pak 'm beet de bedrijfskantine? Ik heb geen zin in 6 sneetjes met kipfilet tijdens de lunch, er moet wel wat variatie in zitten...![]()
Wonen gij niet in de buurt van Leiden en kenne gij nie mij een beetje bijles geven?quote:Op maandag 10 juni 2013 09:24 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ze strekt haar benen op 0:36. Ik bekijk soms de filmpjes door steeds heel snel twee keer op spatie te drukken waardoor je het frame voor frame kan bekijken.
Je hebt die beenstrekking nodig voor volle kracht outputRustig aan.![]()
Enorme veelvraat valt wel mee als ik het zo leesquote:Op maandag 10 juni 2013 22:50 schreef El_Liberaliste het volgende:
Wat is het ideale voedsel om in grote massa's naar binnen te werken wanneer je een enorme eetlust hebt? Ik ben al m'n hele leven een enorme veelvraat (nooit dik geweest overigens) en eet iedere dag een half volkorenbrood, 1 tot 2 warme maaltijden en >4 stuks fruit. En uiteraard af en toe een vette hap of iets (anders) ongezonds. Hoe kan ik die honger omzetten in nuttig fitnessvoedsel in pak 'm beet de bedrijfskantine? Ik heb geen zin in 6 sneetjes met kipfilet tijdens de lunch, er moet wel wat variatie in zitten.... Vreet een volkoren brood met pindakaas en drink een liter melk. Dan zit je op zo'n 2500kcal. Dan nog à 1000kcal avondeten en voor 350kcal kwark naar binnen werken en je bent klaar.
Alles hoog in vet is makkelijk bulkvoer. Probeer niet excessief veel eiwit te nemen. Je raakt er snel verzadigd van en leidt niet tot extra spiergroei."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Ik train al enkele jaren 'zo nu en dan'. Net als het type persoon dat altijd bezig is met afvallen, ben ik altijd bezig met trainen. Zo train ik af en toe een paar maanden en dan kap ik er weer mee.
Dit keer wil ik het goed volhouden en dus zit ik nog wat vragen over de voeding. Ik weeg momenteel 70kg bij een lengte van 1.80. Nu lees ik overal (en ook hier in de OP) dat je de stelregel 2gram eiwit per kilo aan moet nemen. Ik eet momenteel 2 bakken magere kwark van 500 gram. Deze leveren 9 gram eiwit per 100 gram. 9x5 = 45 gram eiwit per bak. In totaal kom ik met 2 bakken dus aan de 90 gram eiwit per dag.
Dan zit ik nog steeds onder het minimum aan eiwit. Nu heb ik hier een shake staan die per scoop 24 gram eiwit oplevert. Hiervan 3 scoops per dag = 72 gram eiwit. Bereken ik het zo goed? Even wat bevestiging nodig zodat ik dit bij alle soorten voedsel kan berekenen en precies kan bedenken hoeveel eiwit ik nodig heb.![]()
Je eet toch wel meer dan een bak kwark en een eiwitshake? Uit brood e.d. haal je 'ongemerkt' ook al veel eiwitten. Haal die shakes maar uit je 'normale' voeding en probeer je eten op orde te krijgen. Twee bakken kwark is ook een beetje dubieus. Vrij eenzijdig. Ik denk dat je ruim over de 2g/kg heen gaat als je het zou berekenen.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:01 schreef 4823321 het volgende:
Ik train al enkele jaren 'zo nu en dan'. Net als het type persoon dat altijd bezig is met afvallen, ben ik altijd bezig met trainen. Zo train ik af en toe een paar maanden en dan kap ik er weer mee.
Dit keer wil ik het goed volhouden en dus zit ik nog wat vragen over de voeding. Ik weeg momenteel 70kg bij een lengte van 1.80. Nu lees ik overal (en ook hier in de OP) dat je de stelregel 2gram eiwit per kilo aan moet nemen. Ik eet momenteel 2 bakken magere kwark van 500 gram. Deze leveren 9 gram eiwit per 100 gram. 9x5 = 45 gram eiwit per bak. In totaal kom ik met 2 bakken dus aan de 90 gram eiwit per dag.
Dan zit ik nog steeds onder het minimum aan eiwit. Nu heb ik hier een shake staan die per scoop 24 gram eiwit oplevert. Hiervan 3 scoops per dag = 72 gram eiwit. Bereken ik het zo goed? Even wat bevestiging nodig zodat ik dit bij alle soorten voedsel kan berekenen en precies kan bedenken hoeveel eiwit ik nodig heb."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Ja klopt. Alleen ik haal die 2 bakken kwark en shake even aan omdat dit het makkelijkst voor mij te doen is. Ik wil het maximale uit mijn training halen en dan heb ik het liefst iets waar ik mijzelf ook makkelijk aan kan houden. Bovendien heb ik een lat-relatie waardoor ik elke week op 2 verschillende plekken woon en dan is magere kwark makkelijk en goedkoop. Qua brood zit ik dagelijks tussen de 10-14 sneetjes bruin met pindakaas.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:03 schreef Push. het volgende:
[..]
Je eet toch wel meer dan een bak kwark en een eiwitshake? Uit brood e.d. haal je 'ongemerkt' ook al veel eiwitten. Haal die shakes maar uit je 'normale' voeding en probeer je eten op orde te krijgen. Twee bakken kwark is ook een beetje dubieus. Vrij eenzijdig. Ik denk dat je ruim over de 2g/kg heen gaat als je het zou berekenen.
(Dus voor de duidelijkheid, ik eet natuurlijk meer alleen heb voor nu een goed streven nodig. Zodat ik mij daar op kan focussen.). Ik zoek dus eigenlijk een aantal basisdingen (zoals magere kwark, banaan, ei enzovoort) die overal makkelijk en snel in te nemen zijn.![]()
Ik zou sowieso af stappen van de 3 scoops whey die je neemt. Dat zijn erg incomplete eiwitten; je kan ze beter uit vlees of vis halen.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:10 schreef 4823321 het volgende:
[..]
Ja klopt. Alleen ik haal die 2 bakken kwark en shake even aan omdat dit het makkelijkst voor mij te doen is. Ik wil het maximale uit mijn training halen en dan heb ik het liefst iets waar ik mijzelf ook makkelijk aan kan houden. Bovendien heb ik een lat-relatie waardoor ik elke week op 2 verschillende plekken woon en dan is magere kwark makkelijk en goedkoop. Qua brood zit ik dagelijks tussen de 10-14 sneetjes bruin met pindakaas.
(Dus voor de duidelijkheid, ik eet natuurlijk meer alleen heb voor nu een goed streven nodig. Zodat ik mij daar op kan focussen.). Ik zoek dus eigenlijk een aantal basisdingen (zoals magere kwark, banaan, ei enzovoort) die overal makkelijk en snel in te nemen zijn.![]()
Probleem hier is dat ik geen vlees/vis eetquote:Op maandag 10 juni 2013 23:11 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ik zou sowieso af stappen van de 3 scoops whey die je neemt. Dat zijn erg incomplete eiwitten; je kan ze beter uit vlees of vis halen.. Niet uit principe overigens, ik krijg het gewoon niet door mijn strot. Niet echt handig, ik weet het. Zijn daar nog goede vervangers voor te bedenken? Thanks overigens voor de antwoorden tot dusver
Edit: Kipfilet op brood vind ik overigens wel weer prima te doen.![]()
Nee, whey is een compleet eiwit.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:11 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ik zou sowieso af stappen van de 3 scoops whey die je neemt. Dat zijn erg incomplete eiwitten; je kan ze beter uit vlees of vis halen.
Het probleem van whey is dat het een snel eiwit is. Draagt weinig bij aan het gevuld houden van de aminozuurpool, alle aminozuren worden lekker omgezet in glucose. Beetje gecompliceerd zetmeel dus; kun je beter gelijk zetmeel eten.
In geen enkele situatie kan ik overigens bedenken waarin 3 (!) scoops whey in een dosis nuttig kan zijn.Confidence through competence![]()
De richtlijn van 2 gram / kg lichaamsgewicht aan eiwitten uit echt voedsel is meer een maximum (meer is nooit bewezen nuttig voor maximale hypertrofie) dan een minimum.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:01 schreef 4823321 het volgende:
Dan zit ik nog steeds onder het minimum aan eiwit.
Denk dat het minimum zo rond 30-40 gram pppd ligt.Confidence through competence![]()
In een winny 200mg + test e kuur misschien nogquote:Op maandag 10 juni 2013 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, whey is een compleet eiwit.
Het probleem van whey is dat het een snel eiwit is. Draagt weinig bij aan het gevuld houden van de aminozuurpool, alle aminozuren worden lekker omgezet in glucose. Beetje gecompliceerd zetmeel dus; kun je beter gelijk zetmeel eten.
In geen enkele situatie kan ik overigens bedenken waarin 3 (!) scoops whey in een dosis nuttig kan zijn.. Als je dat nog rechtop staat.
Is er trouwens onderzoek gedaan naar een grotere hoeveelheid eiwit die je effectief kan gebruiken als je on bent?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Als het geen principekwestie is zou ik toch langzamerhand mezelf vlees gaan 'aanleren'. Bulken of cutten op alleen whey en kwark gaat enorm vervelen en waardoor je sneller geneigd bent om high-carb te gaan zitten in de toekomst wegens gebrek aan verzadiging.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:16 schreef 4823321 het volgende:
[..]
Probleem hier is dat ik geen vlees/vis eet. Niet uit principe overigens, ik krijg het gewoon niet door mijn strot. Niet echt handig, ik weet het. Zijn daar nog goede vervangers voor te bedenken? Thanks overigens voor de antwoorden tot dusver
Edit: Kipfilet op brood vind ik overigens wel weer prima te doen.
Ik eet geen ei, maar om nu meteen gelijk de hele fauna te boycotten maakt het verhaal wel heel lastig.BEASTMODE![]()
Ik heb het niet zelf bedachtquote:Op maandag 10 juni 2013 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In geen enkele situatie kan ik overigens bedenken waarin 3 (!) scoops whey in een dosis nuttig kan zijn.. (Vandaar ook dat ik het hier vraag, valt nog een hoop te leren over voeding voor mij).
Van de verpakking Whey Protein van bodystore.nl. "Neem als aanvulling op uw dagelijkse voeding, 1 tot 3 maal per dag 1 maatschep (30 gram) met 200-250 ml ml melk".![]()
Okee, maar bedoel je 3 scoops in 1x? Dat is dus namelijk compleet onnuttig.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:22 schreef 4823321 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zelf bedacht. (Vandaar ook dat ik het hier vraag, valt nog een hoop te leren over voeding voor mij).
Van de verpakking Whey Protein van bodystore.nl. "Neem als aanvulling op uw dagelijkse voeding, 1 tot 3 maal per dag 1 maatschep (30 gram) met 200-250 ml ml melk".
Da's zeg maar net zoiets als 20 gram leucine in 1x nemen![]()
Wehehe nee sorry. Ik bedoelde 3 uitgespreid over de dag.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee, maar bedoel je 3 scoops in 1x? Dat is dus namelijk compleet onnuttig.
![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee, maar bedoel je 3 scoops in 1x? Dat is dus namelijk compleet onnuttig.
If not now, then when.![]()
Meer dan twee whey shakes zal geen meerwaarde bieden lijkt mij, maar Stereo is absolute expert hierin.Deathlift or Die.![]()
Meer dan ca. 3 gram leucine per dosis eiwit gaat geen meerwaarde gevenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:35 schreef Ethanolic het volgende:
Meer dan twee whey shakes zal geen meerwaarde bieden lijkt mij, maar Stereo is absolute expert hierin.Kun je zelf uitrekenen hoeveel dat is voor je eigen eiwitshake.
Dan nog kun je beter, als je per se shakes wil, 3 scoops caseine over de dag spreiden.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:34 schreef 4823321 het volgende:
[..]
Wehehe nee sorry. Ik bedoelde 3 uitgespreid over de dag.
Die '2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht' studies slaan op langzame eiwitten uit normaal voedsel, zoals caseine. Heeft geen reet met wheysupplementatie in die hoeveelheden te maken.
Bedoelde overigens twee shakes per dag. De rest van je voeding uit overige bronnen.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meer dan ca. 3 gram leucine per dosis eiwit gaat geen meerwaarde gevenKun je zelf uitrekenen hoeveel dat is voor je eigen eiwitshake.
Deathlift or Die.![]()
Ik kom al maanden niet meer aan? Kracht gaat wel geleidelijk omhoog. Vetpercentage zakt maar daar eet ik tegen op.
En nu? Suplementen? Meer eten (dan krijg ik buikvet dus eigenlijk niet zo handig)
Miss handig: 16 jaar train nu 9 maanden 4 a 5 keer per week. Ik weeg 70 kilo en ben ongeveer 1.82m lang![]()
* 4823321 Start Google en gaat wat lezen over caseine. Thanksquote:Op maandag 10 juni 2013 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan nog kun je beter, als je per se shakes wil, 3 scoops caseine over de dag spreiden.
Die '2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht' studies slaan op langzame eiwitten uit normaal voedsel, zoals caseine. Heeft geen reet met wheysupplementatie in die hoeveelheden te maken.http://www.bodyenfitshop.(...)n-perfection/review/
![]()
is wel prijzig, dat spul.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:43 schreef 4823321 het volgende:
[..]
* 4823321 Start Google en gaat wat lezen over caseine. Thankshttp://www.bodyenfitshop.(...)n-perfection/review/
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Bro-tip: af en toe een beetje kaneel er door mixen. Is erg lekker.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:43 schreef 4823321 het volgende:
[..]
* 4823321 Start Google en gaat wat lezen over caseine. Thankshttp://www.bodyenfitshop.(...)n-perfection/review/
Deathlift or Die.![]()
niet als je van topmerken koopt.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Per hoeveelheid toch vergelijkbaar met whey
nee, srs heb er niet naar gekeken. weet wel dat de potten duurder zijn dan wheyChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ik heb caseïneshakes eigenlijk nooit gesnapt. Gewoon magere kwark rocken voor de echte verzadiging. Marja, endo-struggles wss.BEASTMODE![]()
Oh oke, dan was ik even in de war. Thanks voor de opheldering.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, whey is een compleet eiwit.
In geen enkele situatie kan ik overigens bedenken waarin 3 (!) scoops whey in een dosis nuttig kan zijn.![]()
Prijs maakt nauwelijks wat uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Caseïne is echt geil man, en goedkoper. Srs.
Moet je eens een Caseine shake maken met 2 schepjes in 1 shake. Ik moet gewoon kauwen![]()
En die coconut ice smaak die ik heb wordt snel smerig en eentonig. Doe nu al bijna een jaar met dezelfde whey smaak.![]()
Heb trouwens ook geexperimenteed met kipfilet vervangen met shakes.
Het is niet bevordelijk voor je stoelgang kan ik je vertellen![]()
![]()
Waarom zou je überhaupt twee schepjes in één shake doen? Ik doe er gewoon 40 gr. in. Dus geen 28 gr. wat er op dat ding staat. Ik druk mijn schepje tegen de rand aan, en dan is het 40 gr. #illuminatiquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Prijs maakt nauwelijks wat uit.
Moet je eens een Caseine shake maken met 2 schepjes in 1 shake. Ik moet gewoon kauwen![]()
En die coconut ice smaak die ik heb wordt snel smerig en eentonig. Doe nu al bijna een jaar met dezelfde whey smaak.If not now, then when.![]()
Wheytenschapquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt twee schepjes in één shake doen? Ik doe er gewoon 40 gr. in. Dus geen 28 gr. wat er op dat ding staat. Ik druk mijn schepje tegen de rand aan, en dan is het 40 gr. #illuminati![]()
![]()
Sowieso hoort iedereen die serieus lift een keukenweegschaal te hebben, moet wel 100% zeker weten dat ik niet meer dan 40g brinta eetquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt twee schepjes in één shake doen? Ik doe er gewoon 40 gr. in. Dus geen 28 gr. wat er op dat ding staat. Ik druk mijn schepje tegen de rand aan, en dan is het 40 gr. #illuminati![]()
![]()
Je was swole met 2kg extra massa? Dafuq?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik zag binnen een maand al veel resultaat maar ik kwam ook 0,5kg per week aan. Iedereen dacht dat ik aan de AAS zat omdat ik met shirt aan echt swole was. Maar zonder shirt zag het er niet uit![]()
Had ook geen cut discipline dus deed er 3-4 maanden over om van 93 naar 88 te gaan.![]()
Ben laatste maand trouwens een kilo afgevallen maar toch best aardige kracht gains gemaakt. Terwijl ik volgens de berekening boven onderhoud eet. Spiegel en lifts laten wel resultaat zien maar de weegschaal het omgekeerde, erg raar.
89kg @1.90 nu
6*80 bench
6*62,5 ohp
5*140 dl
5*110 sq
Bench en ohp lijken steeds meer in verhouding te komen ten opzicht van 1,5maand geleden, toen 5*60 ohp en 5*70 bench![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:34 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Je was swole met 2kg extra massa? Dafuq?![]()
![]()
Er is uberhaupt geen post te vinden van hem zonder het woord "AAS" d'r in.
volgens mij vind i het stoer/krijgt i er een harde plasser van of zo.
![]()
![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door RaymondK op 11-06-2013 07:58:58 ]![]()
Melk en kwark is ook gewoon caseine. litertje melk en bak kwark als afsluiter voor dat je je oogjes dicht doetquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Caseïne is echt geil man, en goedkoper. Srs.![]()
shakes zijn in princiepe gewoon helemaal niet nodig. Kan wel eens een keer makkelijk zijn natuurlijk, maar zou gewoon makkelijk zonder moeten kunnen.gewoon geduld hebben.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:42 schreef terrorsjaak het volgende:
Ik kom al maanden niet meer aan? Kracht gaat wel geleidelijk omhoog. Vetpercentage zakt maar daar eet ik tegen op.
En nu? Suplementen? Meer eten (dan krijg ik buikvet dus eigenlijk niet zo handig)
Miss handig: 16 jaar train nu 9 maanden 4 a 5 keer per week. Ik weeg 70 kilo en ben ongeveer 1.82m lang
en wat je zelf al schrijft, je wordt wel sterker, en je vetjes worden minder. Dus je komt wel aan.
Gewoon je macro's nog eens een keer goed onder de loep nemen/aanpassen, en doorgaan zoals je bezig bent
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 11-06-2013 08:34:20 ]![]()
Schepje chocolade caseïne met bak kwark en noten. Smullen!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Caseïne is echt geil man, en goedkoper. Srs.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Woon niet in de buurt van Leiden helaas. Anders hadden we wel eens samen kunnen 'cleanen'quote:Op maandag 10 juni 2013 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wonen gij niet in de buurt van Leiden en kenne gij nie mij een beetje bijles geven?.
Als je tips wilt kun je ook filmpjes opnemen en posten of pm'enA revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
waar woont/traint U dan Kingtoppie?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wonen gij niet in de buurt van Leiden en kenne gij nie mij een beetje bijles geven?![]()
![]()
Zijn er ook een andere redenen om liever kwark te nemen dan caseïne? Behalve dat het kan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
shakes zijn in princiepe gewoon helemaal niet nodig. Kan wel eens een keer makkelijk zijn natuurlijk, maar zou gewoon makkelijk zonder moeten kunnen.![]()
Vergeet de dagelijkse klaagzang nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
Er is uberhaupt geen post te vinden van hem zonder het woord "AAS" d'r in.
volgens mij vind i het stoer/krijgt i er een harde plasser van of zo.
![]()
![]()
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
het is goedkoper volgens mij, lekkerder (vind ik persoonlijk) en ik heb altijd m'n vragen bij al die toegevoegde "aminozuren" en andere chemische zooi (in grote hoeveelheden)... maar dat laatste is volledig ongefundeerd weerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:03 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Zijn er ook een andere redenen om liever kwark te nemen dan caseïne? Behalve dat het kan?
En zoals StrtSldt net nog schreef dat i racekak krijgt van shakies. Bevordert ook de opname van voedingsstoffen niet.
En persoonlijk krijg ik altijd een enorme energiedip van een whey shake
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 11-06-2013 11:34:07 ]![]()
![]()
Zijn er naast bodybuilders hier ook sterke mannen ?A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Niet haten op straatsoldaat hier. Hij schijnt echt monster te zijn. Dit heb ik van horen zeggen, want pics showt hij niet.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Komende Deze week bij de Lidl staafmixer+hakmolen en nog wat shit voor 20 piek.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
Misschien moet ik maar eens een staafmixer of blender halen, is eigelijk ook wel cruciaal
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_38903.htmThis isn't even my final form.![]()
Lol damn, ik dacht dat ie 120kg ging squatten, big deal dacht ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:11 schreef 1517 het volgende:
Zijn er naast bodybuilders hier ook sterke mannen ?
En toen dat.
Keukenweegschaal voor een tientje.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Komende Deze week bij de Lidl staafmixer+hakmolen en nog wat shit voor 20 piek.
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_38903.htm![]()
Hij heeft in ieder geval in de zon gelegen aan zijn rug te zien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lol damn, ik dacht dat ie 120kg ging squatten, big deal dacht ik.
En toen dat.![]()
![]()
119 is het.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:36 schreef RaymondK het volgende:
110kg is het.
Dan nogsteeds bijzonder zo achter je nek
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Die klemmen zijn iets van 5kg per stuk toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:36 schreef RaymondK het volgende:
110kg is het.
Dan nogsteeds bijzonder zo achter je nek
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Stang = 20quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:58 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Die klemmen zijn iets van 5kg per stuk toch?
Rood = 25x2
Blauw = 20 x2
kleine blauw 2 x2
sluiters= 2,5 x2A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Ik ben duidelijk aan powerlift bars gewent na Spanje. Hier hebben ze oly bars die iets dunner zijn. 27 mm oly, 28,5 powerlift bar.
Nu heb ik telkens pijnlijk vingers/handen na DL's.![]()
Met padjes trainen vind ik ook niet echt lekker, maar toch maar weer proberen.![]()
Iedereen is monster vergeleken met jouw pussy liftsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Niet haten op straatsoldaat hier. Hij schijnt echt monster te zijn. Dit heb ik van horen zeggen, want pics showt hij niet.![]()
HELL YEAH!!
niet zo stoer als 1517 maar fuck ik ben blij
Squat 4x12 70kg, 80kg, 90 kg, 100kg
lat pull down 3x12 40kg
benchpress 4x10 25kg, 25kg, 30kg, 30kg
seated row 4x10 30kg
deadlift 4x8 67.5kg
calf raises 4x12 90kg
tricep dips bankje, hakken op de grond, benen recht 3x15
ab bankje 3x15x3 (recht, links, rechts) 10kg
preacherbank 3x10 25kg, 25kg, 30kg, 30kg
Lopen doe ik straks buiten
Nu bij een aantal dingen de herhalingen al wat lager gedaan, net ff bijlangs gegaan om dat overal wat meer toe te passen behalve bij calfs, dips en abs, rest wordt nu setjes van 8 tot 10 keer, maar dat typ ik na de volgende training wel netjes uit.![]()
Je focussed je wel heel erg op je benen is het niet ? wel goeie progress op je squatsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:24 schreef MarMar het volgende:
HELL YEAH!!
lat pull down 3x12 40kg
seated row 4x10 30kg
deadlift 4x8 67.5kg
calf raises 4x12 90kg
Nu bij een aantal dingen de herhalingen al wat lager gedaan, net ff bijlangs gegaan om dat overal wat meer toe te passen behalve bij calfs, dips en abs, rest wordt nu setjes van 8 tot 10 keer, maar dat typ ik na de volgende training wel netjes uit.![]()
![]()
True, maar goed:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Iedereen is monster vergeleken met jouw pussy lifts
Je vergeet het woord AAS in je post. Al spuit jij je hele flikker vol met aas, jij blijft altijd dat onzekere ventje dat gepest is.Je online alpha gedrag maakt dit beeld alleen maar erger.
Anyway succes met je 10 kilo bulk in 3 maand Arnold
You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
en daarna de volgende kuur voor de after pic's hequote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
True, maar goed:
Je vergeet het woord AAS in je post. Al spuit jij je hele flikker vol met aas, jij blijft altijd dat onzekere ventje dat gepest is.Je online alpha gedrag maakt dit beeld alleen maar erger.
Anyway succes met je 10 kilo bulk in 3 maand Arnold![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heddek ik gedaanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:24 schreef MarMar het volgende:
HELL YEAH!!
lat pull down 3x12 40kg
seated row 4x10 30kg
deadlift 4x8 67.5kg
calf raises 4x12 90kg
Nu bij een aantal dingen de herhalingen al wat lager gedaan, net ff bijlangs gegaan om dat overal wat meer toe te passen behalve bij calfs, dips en abs, rest wordt nu setjes van 8 tot 10 keer, maar dat typ ik na de volgende training wel netjes uit.?
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Dit idd...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
en daarna de volgende kuur voor de after pic's he![]()
![]()
![]()
You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Strong squat voor een dame, epic. Nice. Wat steken die deadlift, bench en rows er dan magertjes bij af.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:24 schreef MarMar het volgende:
HELL YEAH!!
lat pull down 3x12 40kg
seated row 4x10 30kg
deadlift 4x8 67.5kg
calf raises 4x12 90kg
Nu bij een aantal dingen de herhalingen al wat lager gedaan, net ff bijlangs gegaan om dat overal wat meer toe te passen behalve bij calfs, dips en abs, rest wordt nu setjes van 8 tot 10 keer, maar dat typ ik na de volgende training wel netjes uit.Al volledig hersteld eigenlijk?
Niet vechten mensen! En soldaat, wanneer post je een pic?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Iedereen is monster vergeleken met jouw pussy lifts![]()
![]()
jaloezie omdat je zelf maar 60kg kan deadliftenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
True, maar goed:
Anyway succes met je 10 kilo bulk in 3 maand Arnold![]()
![]()
Jah ik merk idd ook dat die squat omhoog schiet, maar ey, die blijft vanzelf ergens steken en de rest komt langzaam maar zeker ook welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Strong squat voor een dame, epic. Nice. Wat steken die deadlift, bench en rows er dan magertjes bij af.Al volledig hersteld eigenlijk?
[..]Ik kan me wel voornemen om die squat niet hoger te gooien totdat de rest bijgetrokken is kwa niveau, maar ik ken mezelf: zodra er meer bij kan MOET EN ZAL er meer bij.
Deadlift heeft wat last van de scoliose, daar moet ik nog meer dan bij squat enorm focussen op form.
En hersteld, officieel niet, op papier waarschijnlijk nooit, maar ik vind het prima zo, ik kan alles wat ik wil en meer![]()
![]()
Ik zou willen dat ik net als jou gewoon 160 kilo kan deadliften idd... Dan neem ik het maagd zijn, gepest worden en het s avonds op mijzelf aftrekken wel voor lief.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
jaloezie omdat je zelf maar 60kg kan deadliftenYou had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Niet expres, dat gaat gewoon vrij makkelijk gek genoeg.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:26 schreef BadderAapje het volgende:
[..]
Je focussed je wel heel erg op je benen is het niet ? wel goeie progress op je squatsen thx!
![]()
Ik deadlift 250kg terwijl ik een kitten uit een boom red.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:48 schreef MarMar het volgende:
Jaloerze wijven topic dit? Waar zijn de stoere mannen gebleven? *pruil*![]()
Jij bent nu de stoerste.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:48 schreef MarMar het volgende:
Jaloerze wijven topic dit? Waar zijn de stoere mannen gebleven? *pruil*
Respect hoor, nette lifts.Soukidan op je oogbal.![]()
Deadlift gewoon die hele boom uit de grond jongeuh!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:49 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik deadlift 250kg terwijl ik een kitten uit een boom red.![]()
thx!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:49 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Jij bent nu de stoerste.
Respect hoor, nette lifts.![]()
BB brotip:
http://www.ah.nl/appie/bo(...)fee=0&groupId=806655
Gegaarde, gegrilde kip in de bonus bij de AH. Makkelijk: kopen, ff 3 minuten in de magnetron, vreten.Confidence through competence![]()
cupmaat, pincode...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:20 schreef BadderAapje het volgende:
wat is je gewicht en lengte trouwens MarMar? En ja dat mag ik vragen, jij post hier ook
haha ja dat mag je hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:20 schreef BadderAapje het volgende:
wat is je gewicht en lengte trouwens MarMar? En ja dat mag ik vragen, jij post hier ook
78 kg langzaam zakkend naar de 75 of ergens in die buurt afhankelijk van hoever de VVM nog gaat groeien.
1,80m
VVM 60,8 volgens de laatste meting.
Volgens mij gaat hier wel iets goed![]()
![]()
Stoere man meld. En aangezien ik nu toch thuis werk ga ik nu even extra uurtje stoer cadioenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:48 schreef MarMar het volgende:
Jaloerze wijven topic dit? Waar zijn de stoere mannen gebleven? *pruil*
Squat zit wel erg hoog tov rest idd. Kunnen je calves niet nog meer? DIe je die staand met bar of in zittend in machine?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Staand, zitten doe ik thuis wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
Stoere man meld. En aangezien ik nu toch thuis werk ga ik nu even extra uurtje stoer cadioen
Squat zit wel erg hoog tov rest idd. Kunnen je calves niet nog meer? DIe je die staand met bar of in zittend in machine?![]()
MarMar hoe diep squat je
Bij mij ging het elke keer wel makkelijk totdat ik eens echt ruim below parrallel gingdat voel ik wel.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Een vrouw mag dat hebbenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:37 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol
B.. als dat kleiner wordt, stop ik met cutten, dan maar een beetje lovehandles!, vraag maar aan sapstengel
![]()
Niet minder hard de squat verhogen dat is zonde, dat die andere lifts dan in verhouding wat minder zijn is maar jammer dan. Niet focussen op het ene te verlagen maar op de rest te verhogen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
Jah ik merk idd ook dat die squat omhoog schiet, maar ey, die blijft vanzelf ergens steken en de rest komt langzaam maar zeker ook welIk kan me wel voornemen om die squat niet hoger te gooien totdat de rest bijgetrokken is kwa niveau, maar ik ken mezelf: zodra er meer bij kan MOET EN ZAL er meer bij.
Deadlift heeft wat last van de scoliose, daar moet ik nog meer dan bij squat enorm focussen op form.
En hersteld, officieel niet, op papier waarschijnlijk nooit, maar ik vind het prima zo, ik kan alles wat ik wil en meer
En mirin' squat, is het atg?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Nog twee voor jou danquote:
PS. Dat is zijn persoonlijk YT kanaal
[ Bericht 6% gewijzigd door 1517 op 11-06-2013 15:40:39 ]A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
en geen kick geeft iquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:31 schreef 1517 het volgende:
[..]
Nog twee voor jou dan
PS. Dat is zijn persoonlijk YT kanaal![]()
![]()
lijkt wel een slomotion die laatste![]()
![]()
Hij kan alles, zelfs schoonspringen:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:31 schreef 1517 het volgende:
[..]
Nog twee voor jou dan
Soukidan op je oogbal.![]()
Is ook wel een gruwelijk moeilijke sprongquote:
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
![]()
Ook wel leuk om te zien.. Olympische Powerlifters in wording..
Volwassen <22 worden gewoon in kampen getraind..![]()
![]()
![]()
wij hebben EdwinNL, hij doet het in een paar maanden en tussen school door
Waar is deze baas gebleven?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:17 schreef Stereotomy het volgende:
wij hebben EdwinNL, hij doet het in een paar maanden en tussen school door
BEASTMODE![]()
Hij sprak me gisteren aan in de sportschool. (srs)quote:Wilde net pullups doen, ineens "Jij bent Panzermaus he?".
Hij is nog een jonge knaap, 16.
![]()
Hoe is het met hem?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hij sprak me gisteren aan in de sportschool. (srs)Wilde net pullups doen, ineens "Jij bent Panzermaus he?".
Dat iemand jou herkent aan je chest-only zeg
ATG noman, dan vliegen mijn knieschijven eruit (geen grapje)quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:23 schreef esv7 het volgende:
[..]
Niet minder hard de squat verhogen dat is zonde, dat die andere lifts dan in verhouding wat minder zijn is maar jammer dan. Niet focussen op het ene te verlagen maar op de rest te verhogen.
En mirin' squat, is het atg?
Parallel doe ik en dat zou ik eigenlijk al niet moeten kunnen![]()
![]()
Oh oké, maar dat is nog steeds een behoorlijke squat voor parallel. Je ziet ook weleens mensen een stuk minder dan parallel squatten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:09 schreef MarMar het volgende:
[..]
ATG noman, dan vliegen mijn knieschijven eruit (geen grapje)
Parallel doe ik en dat zou ik eigenlijk al niet moeten kunnenNo citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
hoe groot is hij nu?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hij sprak me gisteren aan in de sportschool. (srs)Wilde net pullups doen, ineens "Jij bent Panzermaus he?".
hij had via zn trainer een schema om een paar kg LEAN MASS per week te pakken
een van de best bewaarde geheimen uit het olympisch gewichtheffen![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:24 schreef MarMar het volgende:
HELL YEAH!!
lat pull down 3x12 40kg
seated row 4x10 30kg
deadlift 4x8 67.5kg
calf raises 4x12 90kg
![]()
![]()
Als echte fan had ik me natuurlijk al subscribed bij hem.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:31 schreef 1517 het volgende:
[..]
Nog twee voor jou dan
![]()
Mn grip is weer terug. Apart, snel gegaan (simpelweg elke oefening die stang fijnknijpen).
Maar 5kg onder mn max met pronated grip deadliften, geen probleem![]()
![]()
Wrist curlsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:23 schreef MarMar het volgende:
Overigens tips om de belastbaarheid van polsen wat te vergroten? Ze doen vervelend bij de dips.![]()
Beter maak je die testostoronshake van Jesse.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb mijn blender binnen. Tijd voor een poundstone shake![]()
Wat voor pijn dan? Van de druk, rek of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:23 schreef MarMar het volgende:
Overigens tips om de belastbaarheid van polsen wat te vergroten? Ze doen vervelend bij de dips.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Pijn is een groot woord, ik heb gewoon moeite met die polsen netjes stabiel houden, van alle gewrichten nu nog de zwaktste denk ik, de rest is inmiddels aardig bijgetrokken door het trainen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:34 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wat voor pijn dan? Van de druk, rek of iets dergelijks?![]()
Dan kan je het met wat wrist curls en reverse wrist curls wel verbeteren.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
En doe je ook de Klokov press.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:42 schreef seto het volgende:
[..]
Als echte fan had ik me natuurlijk al subscribed bij hem.![]()
Zojuist deze gemaakt voor morgen: http://www.simplyrecipes.com/recipes/deviled_eggs/
Met deze aangepaste ingrediënten:
• 7 eggs
• 1 teaspoons dijon mustard
• 100gram mayonnaise
• 50gram ui
• 60 gram augurk
• 1/2 teaspoon tabasco
• Salt and pepper
• Paprika
Macros: per half ei: 35kcal 1gr c 2gr f 2gr p
Super lekker en een keer wat anders dan de gewone gekookte eitjes.
[ Bericht 2% gewijzigd door 33 op 11-06-2013 23:57:53 ]![]()
Laatste tijd maak ik vaak shirred eggs
Een ramekin invetten. Ham op de bodem (kan ook door het eiwit). 2 eieren erin, theelepel slagroom erover en 12 minuten op 175 graden in de oven. Laatste 2 minuten strooikaas erover.
Eventueel kan je extra ingrediënten tussen het eiwit doen of bovenop samen met de kaas toevoegen. Deze moeten wel voorbereid (gebakken) zijn bijv spek, ui, champignons of paprika.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
En dan honderden reacties van:quote:Bodybuilding.com
4 uur geleden
If you could ask Jay Cutler one thing, what would it be?quote:Do you even lift?![]()
Zo voorspelbaar, maar moest toch lachen
ha-haBehulpzaam als een waterkraan.
misschien beter in gymtopic postenquote:Op woensdag 12 juni 2013 07:36 schreef Susteren het volgende:
[..]
En dan honderden reacties van:
[..]![]()
Zo voorspelbaar, maar moest toch lachen![]()
Sorry maar " Olympische Powerlifters".quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:09 schreef BadderAapje het volgende:
Ook wel leuk om te zien.. Olympische Powerlifters in wording..
Volwassen <22 worden gewoon in kampen getraind..
Dit zijn gewichtheffers die aan de sport Olympisch gewichtheffen doen.
Alles met power, coördinatie, flexibiliteit en efficiëntie te maken.
Een powerlifter is een groot lomp ding wat alleen maar simpele bewegingen doet.
Een powerlifter doet aan powerlifting wat niks met POWER te maken heeft.
Beetje als rugby en honkbal. Een echte sport vs een slap aftreksel voor dikke amerikanenA revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Rugby en honkbal zijn 2 totaal andere sportenquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:37 schreef 1517 het volgende:
[..]
Beetje als rugby en honkbal. Een echte sport vs een slap aftreksel voor dikke amerikanen
Honkbal en softbal is wel zoiets.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Olympisch gewichtheffen en powerlifting zijn ook twee totaal andere dingen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:40 schreef Susteren het volgende:
[..]
Rugby en honkbal zijn 2 totaal andere sporten
Honkbal en softbal is wel zoiets.
OL is een sport en powerlifting zijn heel veel boze mannen die het niet eens kunnen worden over de regelsA revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Je maakt juist meer endorfine aan door sporten?!?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:45 schreef SunTzu het volgende:
Zou je door teveel sporten minder endorfine aan maken?![]()
Komt door al de test die ze binnenkrijgen. Vreselijke lui de powerlifters...quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:43 schreef 1517 het volgende:
[..]
Olympisch gewichtheffen en powerlifting zijn ook twee totaal andere dingen.
OL is een sport en powerlifting zijn heel veel boze mannen die het niet eens kunnen worden over de regels
![]()
![]()
Tijdens het sporten wel maar ik bedoel eigenlijk buiten het sporten om, dat je receptoren misschien ongevoelig worden voor kleine doseringen van endorfine.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
Je maakt juist meer endorfine aan door sporten?!?
Reden voor mijn vraag is omdat ik de laatste week weer om de dag doe hardlopen en full body trainen. Buiten sport om geef ik geen zak om niets.![]()
alsjeblieft zeg.. ga je hier moeilijk over doen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:37 schreef 1517 het volgende:
[..]
Sorry maar " Olympische Powerlifters".
Dit zijn gewichtheffers die aan de sport Olympisch gewichtheffen doen.
Alles met power, coördinatie, flexibiliteit en efficiëntie te maken.
Een powerlifter is een groot lomp ding wat alleen maar simpele bewegingen doet.
Een powerlifter doet aan powerlifting wat niks met POWER te maken heeft.
Beetje als rugby en honkbal. Een echte sport vs een slap aftreksel voor dikke amerikanen![]()
![]()
Ja, groot verschil namelijk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:49 schreef BadderAapje het volgende:
[..]
alsjeblieft zeg.. ga je hier moeilijk over doen.![]()
Jij hebt tenminste iemand die het je kan leren, ik moet het doen met yt, pdfjes en mensen die me aankijken wat ik aan het doen ben.quote:Op woensdag 12 juni 2013 07:35 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik leer tegenwoordig powercleans van een gast in de gym maar ze zijn damn moeilijk!
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Let op dat je je pols recht houdt, dus dat het één lijn vormt met je onderarmen. En probeer ook de druk op je triceps te houden zowel als bij het naar boven gaan, als naar het beneden gaan. Dit helpt iig bij mij.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:23 schreef MarMar het volgende:
Overigens tips om de belastbaarheid van polsen wat te vergroten? Ze doen vervelend bij de dips.![]()
Ja powercleans ben ik niet aan begonnen. Een juiste form leren met een goede instructeur gaat snel, maar een verkeerd aangeleerde form afleren duurt weken.
Ben van plan hier in de buurt naar een oly weightlighting school te gaan, ziet er eentje op zo'n 40km afstand. Keertje heen bellen en vragen of ik daar een soort workshop kan volgen tegen een kleine vergoeding. Gewoon met een coach paar goede oefeningen doen voor een anderhalf uur.![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:23 schreef MarMar het volgende:
Overigens tips om de belastbaarheid van polsen wat te vergroten? Ze doen vervelend bij de dips.A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Iemand goede oefeningen voor het versterken van de onderrug spieren? Door kantoorwerk is mn onderrug echt onderontwikkeld.![]()
Deadlift of good mornings? Zelf nooit good mornings gedaan maar ziet eruit alsof het goed is voor je core + onderrug.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:21 schreef Questular het volgende:
Iemand goede oefeningen voor het versterken van de onderrug spieren? Door kantoorwerk is mn onderrug echt onderontwikkeld.![]()
Squat, overhead press, deadliftquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:21 schreef Questular het volgende:
Iemand goede oefeningen voor het versterken van de onderrug spieren? Door kantoorwerk is mn onderrug echt onderontwikkeld.A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Dat heb ik ook. Maar je kan beter je hele core trainen. Niet alleen je rug wordt zwakker door kantoorwerk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:21 schreef Questular het volgende:
Iemand goede oefeningen voor het versterken van de onderrug spieren? Door kantoorwerk is mn onderrug echt onderontwikkeld.
Er is genoeg corewerk te vinden uiteraard.![]()
Squat en deadlift zijn op dit moment geen optie, heb een langslepende buikspier blessure die elke keer opnieuw opspeelt als ik deadlif of squats doe.quote:![]()
Misschien is dit dan wat voor je: http://www.allthingsgym.com/desk-posture-fix-cheat-sheet/ / http://www.allthingsgym.com/desk-sitting-posture-mwod/quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:26 schreef Questular het volgende:
[..]
Squat en deadlift zijn op dit moment geen optie, heb een langslepende buikspier blessure die elke keer opnieuw opspeelt als ik deadlif of squats doe.A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Whey drinken bij het eten of vlak na een maaltijd, zorgt dit voor een langzamere opname? Of is dat onzin/het effect te verwaarlozen?![]()
zullen nu wel mensen komen die zeggen dat je caseine moet nemen voor de langzamere opname etc
maar dit soort details moet je je niet druk om maken
beetje whey bij het opstaan en direct na je training, prima![]()
thx thuis eens lezenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:28 schreef 1517 het volgende:
[..]
Misschien is dit dan wat voor je: http://www.allthingsgym.com/desk-posture-fix-cheat-sheet/ / http://www.allthingsgym.com/desk-sitting-posture-mwod/![]()
![]()
Dat zijn ook eigenlijk de enige twee momenten waarop ik mijn whey gebruik. Een ochtendshake met wat scheppen havermout er doorheen, tijdgebrek in de ochtend is geen excuus meer voor een goed ontbijtquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:49 schreef 16meter het volgende:
zullen nu wel mensen komen die zeggen dat je caseine moet nemen voor de langzamere opname etc
beetje whey bij het opstaan en direct na je training, prima.
![]()
Nooit durven dromen dat ik bij een post van 16m zonder interpunctie zou zeggen QFT.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:49 schreef 16meter het volgende:
beetje whey bij het opstaan en direct na je training, primaDeathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nooit durven dromen dat ik bij een post van 16m zonder interpunctie zou zeggen QFT.
Behulpzaam als een waterkraan.
Dude, mijn polsen moeten alles behalve flexibelerquote:![]()
![]()
Belastbaarheid is wat de polsen aankunnen. Spieruithoudingsvermogen en spierkracht behoren hier tot. Flexibiliteit valt weer onder mobiliteit.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
* MarMar mompelt weer iets over wijven en te weinig stoere mannenquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:49 schreef BadderAapje het volgende:
[..]
alsjeblieft zeg.. ga je hier moeilijk over doen.![]()
Iets te snel gelezen dan! Maar vaak heeft een gebrek aan mobiliteit een verkeerde 'alignement' als gevolg waardoor de belastbaarheid of de doorvoer van energie beperkt word.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:10 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Belastbaarheid is wat de polsen aankunnen. Spieruithoudingsvermogen en spierkracht behoren hier tot. Flexibiliteit valt weer onder mobiliteit.
Ik heb zelf ook last van gevoelige/pijnlijke polsen bij de wijde greep boven het hoofd. Ik gebruik hiervoor polsbandages en werk zo geleidelijk aan de verbetering van mijn pols belastingA revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: