SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
[ Bericht 4% gewijzigd door Curlbrah op 08-06-2013 23:49:12 ]Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Iemand had laatst toch een aanpassing aan de OP gemaakt?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Monday - Friday:
1st meal:
7 weet bix 2 eggs and glass of milk
2nd Meal:
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
3rd Meal:
4th Meal:
5th Meal:
3 eggs and glass of milk or water
6th Meal:
7th Meal:
8th Meal:
7 weetbix 2 eggs and glass of milk
-GYM Time-
9th Meal:
Whole large chicken and glass of milk or water![]()
Looking solidquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:09 schreef Sapstengel het volgende:
Monday - Friday:
1st meal:
2nd Meal:
3rd Meal:
4th Meal:
5th Meal:
6th Meal:
7th Meal:
8th Meal:
-GYM Time-
9th Meal:
Whole large chicken and glass of milk or water
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Ja, ik had onderdeel aantal sets & rep per trainingsdoel erbij gezet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:05 schreef Curlbrah het volgende:
Iemand had laatst toch een aanpassing aan de OP gemaakt?
Tussen oefeningen en voeding
Pleite
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
heb je 'm nog ergens? dan plak ik hem ertussenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ja, ik had onderdeel aantal sets & rep per trainingsdoel erbij gezet.
Tussen oefeningen en voeding
Pleite
edit: ok, OP is fixed. wel lekker compleet trouwensChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
staat er op de wiki gewoon bijquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:30 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
heb je 'm nog ergens? dan plak ik hem ertussen
hebbes:SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Onderdeel voeding valt nu onder spoiler van sets&repsquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:30 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
heb je 'm nog ergens? dan plak ik hem ertussen
edit: ok, OP is fixed. wel lekker compleet trouwens
Binnenkort heb ik wat meer tijd, dan maakt ik wel een Nederlandse samenvattingDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Vroeger op zee at men ook ongeveer zo eenzijdigquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:09 schreef Sapstengel het volgende:
Monday - Friday:
1st meal:
2nd Meal:
3rd Meal:
4th Meal:
5th Meal:
6th Meal:
7th Meal:
8th Meal:
-GYM Time-
9th Meal:
Whole large chicken and glass of milk or water
Confidence through competence![]()
fuckquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
Onderdeel voeding valt nu onder spoiler van sets&reps
Binnenkort heb ik wat meer tijd, dan maakt ik wel een Nederlandse samenvatting
edit: Heb nu de wiki OP erin gezet maar nu is het helemaal verneukt.
ik dm snakey welChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Hmmmm, ziet er goed uit nu toch?
En BE vermoord me als ik haar tablet gebruik om te editten
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
staat er op de wiki gewoon bij
hebbes:In dat artikel van ironmagazine staat dat je alle rep ranges moet aanwenden. Dus ook al focus je op spieromvang (9-12 rep range) je ook lager en hoger moet doen soms om ook spierdensiteit, zenuwstelsel en uithoudingsvermogen te verbeteren.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar op welke manier kan je best afwisselen? per training of zelfs binnen een training?
Dus of, wat bijvoorbeeld trainingsdagen met bv BP er in betreft: BP-dag 1: 3x10, dag 2: 3x10 en dan dag 3; 3x5 en af en toe ook dagen met 3x15..
Of dat je binnen een training al 1x15, 2x10 en 1x5 doet.
Ik doe vaak 1x15 al als warm-up namelijk![]()
Wat is de voor en wat is de na foto?quote:Want ik vind de linker de na foto van de beetje chubby lijkende gozer rechts. Maar gezien het eten vrees ik dat het andersom is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
persoonlijk doe ik het binnen een training. De grote compounds pak ik 5*5 (squat, DL, BP)quote:Op zondag 9 juni 2013 00:05 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
In dat artikel van ironmagazine staat dat je alle rep ranges moet aanwenden. Dus ook al focus je op spieromvang (9-12 rep range) je ook lager en hoger moet doen soms om ook spierdensiteit, zenuwstelsel en uithoudingsvermogen te verbeteren.
Maar op welke manier kan je best afwisselen? per training of zelfs binnen een training?
Dus of, wat bijvoorbeeld trainingsdagen met bv BP er in betreft: BP-dag 1: 3x10, dag 2: 3x10 en dan dag 3; 3x5 en af en toe ook dagen met 3x15..
Of dat je binnen een training al 1x15, 2x10 en 1x5 doet.
Ik doe vaak 1x15 al als warm-up namelijk
Ondersteunende 10-12. Een paar doe ik wel eens setje van 20, gewoon om dat het lekker is.
Mijn rug heeft er zeker profijt van gehad en qua training vind ik het ook prettig, de afwisseling.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Het is idd wel lekkerder. Ook niet onbelangrijk wat betreft motivatie![]()
Maar vraag me af of lichaam anders omgaat met herstel als je varieert binnen een uur of ene dag alles op manier A doet en andere dag alles manier B. Misschien iets met stofjes die aangemaakt worden e.d.![]()
dreamer bulkquote:Op zondag 9 juni 2013 00:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is de voor en wat is de na foto?Want ik vind de linker de na foto van de beetje chubby lijkende gozer rechts. Maar gezien het eten vrees ik dat het andersom is.
This isn't even my final form.![]()
Hip Flexor Stretch + Glute Kick Backquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:01 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb je die oefeningen nog ergens staan voor een copypasta?
Lower back stretch + abs (crunches)
Quad stretch + SLDL of Leg Curls.
Stretches: 3-5 sets x 10-15 seconden
Glute/abs/ham: 3-5 sets 15-20 reps
Na je trainingen. Was voor mij dus 4x per week. Je kunt het ook elke dag doen.If not now, then when.![]()
Yes, srs. Deed het elke dag en daarna nog maar 4x per week voor twee/drie maanden geloof ik.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:58 schreef Levolution het volgende:
2 weken is wel sick snel trouwens, u srs brah?If not now, then when.![]()
Snel? Het is niet dat je spiermassa moet kweken. Wat je probeert is een houdingsverandering. Deze spieren zijn meestal niet te zwak, maar zijn verkort en moeten gestretcht worden. Samen met de tegenovergestelde groepen trainen kan dit redelijk snel gaan.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:58 schreef Levolution het volgende:
2 weken is wel sick snel trouwens, u srs brah?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
not sure if srs; de foto is een garpquote:Op zondag 9 juni 2013 00:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is de voor en wat is de na foto?Want ik vind de linker de na foto van de beetje chubby lijkende gozer rechts. Maar gezien het eten vrees ik dat het andersom is.
maar dat wist je wel?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Nee, dacht dat het een serieuze foto was en begreep niet zo goed wat die knul nou had gedaanquote:Op zondag 9 juni 2013 01:08 schreef Curlbrah het volgende:
not sure if srs; de foto is een garp
maar dat wist je wel?(behalve dikker worden)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Het is gewoon moeilijk voorstellen dat ik over 2 weken al rechter kan lopen, niet dat ik het niet geloof, maar het is gewoon verbazingwekkend. Maar alleen maar goed nieuws dus.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:08 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Snel? Het is niet dat je spiermassa moet kweken. Wat je probeert is een houdingsverandering. Deze spieren zijn meestal niet te zwak, maar zijn verkort en moeten gestretcht worden. Samen met de tegenovergestelde groepen trainen kan dit redelijk snel gaan.This isn't even my final form.![]()
Was een member op bodybuilding.com die Dreamer_ heette. Zijn etensschema staat in de tweede post.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dacht dat het een serieuze foto was en begreep niet zo goed wat die knul nou had gedaan(behalve dikker worden)
Zijn progress zag er zo uit:
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
quote:Op zondag 9 juni 2013 01:15 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Was een member op bodybuilding.com die Dreamer_ heette. Zijn etensschema staat in de tweede post.
Zijn progress zag er zo uit:
[ afbeelding ]
This isn't even my final form.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: