Colombia een tegenstander van formaat?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ze krijgen eindelijk een tegenstander van formaat en het kon al 0-4 staan.
Vergeleken met Servie, Schotland en Kroatie? Ja.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Colombia een tegenstander van formaat?
Er zijn gewoon een paar goede spelers.
quote:Taartmeester14 november 2013 om 22:51
Ik hoop dat we in dezelfde poule spelen als Oranje op het WK, dan kunnen we ze uitschakelen in de derde wedstrijd met 6-1. Dan zullen ze wel weer een toontje lager zingen, wanneer ze eindelijk inzien dat wij minstens 3 klasses beter zijn.
1-0 De Bruyne
2-0 en 3-0 Carrasco
4-0 Benteke
4-1 Janmaat
5-1 Kompany
6-1 Lukaku
Droog naar huis, doeoeoeoeoeoei! Ga maar lekker een broodje kroket eten op het vliegtuig!
Het blijft een dom volkquote:
Ik zei het toch: een dom, kortzichtig en naïef volk.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:11 schreef Pedroso het volgende:
Heb het niet gezien maar als je de Belgische teletekst mag geloven dan heeft Belgie weer geweldig gespeeld en hebben onverdiend verloren. Incidentje dus deze nederlaag.
Liever een beetje dommer dan zo gierig zijn als een pin. Jullie zouden de sloot in zwemmen om 2 eurocent op de bodem te zoeken.quote:
Derby gevoel, daarom hoop ik strak op België - Nederland op het WK van 2014. ...quote:Op donderdag 14 november 2013 23:02 schreef tralalala het volgende:
Nu zullen ze wel weer zeggen dat vriendschappelijke wedstrijden er niet toe doen, tegen Nederland was het dan wel een ander verhaal.
De volgende keer dat ik in België ben pleur ik wel een euro op straat om de economie even te stimuleren.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Liever een beetje dommer dan zo gierig zijn als een pin. Jullie zouden de sloot in zwemmen om 2 eurocent op de bodem te zoeken.
Ach wat maak ik me druk
Ik zie België nog wel Nederland gaan supporten als ze er zelf uit liggenquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het ergste scenario voor de Belgen zou zijn:
België kansloos eruit met 0/9 en Nederland die het WK wint
Dan moet ik die euro wel eerder kunnen oprapen....voor er een Nederlander mee weg loopt....quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik in België ben pleur ik wel een euro op straat om de economie even te stimuleren.
Dat fabeltje dat wij zo gierig zouden zijn is nu wel een beetje achterhaald, dacht je niet?quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan moet ik die euro wel eerder kunnen oprapen....voor er een Nederlander mee weg loopt....
3-3/4-4 was een meer terechte uitslag geweest. Belgen ongelukkig voorin met 2x paal, 2 vrije kopballen van Benteke mis en 2 100% penalties niet gegeven. Colombia had na de voorsprong ook meer kunnen scoren op de counter. Beetje flauwe reacties hier. De meeste mensen die ik ken gunnen het de Belgen juist, maar hier heerst een soort afgunst.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:11 schreef Pedroso het volgende:
Heb het niet gezien maar als je de Belgische teletekst mag geloven dan heeft Belgie weer geweldig gespeeld en hebben onverdiend verloren. Incidentje dus deze nederlaag.
De score bewijst het. Nederland mag wel oppassen dinsdag!quote:Op donderdag 14 november 2013 22:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Colombia een tegenstander van formaat?
Er zijn gewoon een paar goede spelers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Eens hoor. De Belgen hebben gewoon een heleboel goede spelers rondlopen en hebben meer potentie dan Oranje. Van mij mogen ze ook ver komen op het WK en dat gaan ze met een beetje geluk ook wel doen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3-3/4-4 was een meer terechte uitslag geweest. Belgen ongelukkig voorin met 2x paal, 2 vrije kopballen van Benteke mis en 2 100% penalties niet gegeven. Colombia had na de voorsprong ook meer kunnen scoren op de counter. Beetje flauwe reacties hier. De meeste mensen die ik ken gunnen het de Belgen juist, maar hier heerst een soort afgunst.
Nederland en Belgie zijn van hetzelfde kaliber. Beide niet goed genoeg voor een WK.quote:Op vrijdag 15 november 2013 06:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eens hoor. De Belgen hebben gewoon een heleboel goede spelers rondlopen en hebben meer potentie dan Oranje. Van mij mogen ze ook ver komen op het WK en dat gaan ze met een beetje geluk ook wel doen.
Ze hebben alleen wel een kritische pers nodig en dus geen pers die, zoals nu in Belgie, veel te positief is.
Onzin.quote:Op vrijdag 15 november 2013 07:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nederland en Belgie zijn van hetzelfde kaliber. Beide niet goed genoeg voor een WK.
10 van de 11 bij België is hoogwaardig materiaal.quote:Op vrijdag 15 november 2013 06:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eens hoor. De Belgen hebben gewoon een heleboel goede spelers rondlopen en hebben meer potentie dan Oranje. Van mij mogen ze ook ver komen op het WK en dat gaan ze met een beetje geluk ook wel doen.
Ze hebben alleen wel een kritische pers nodig en dus geen pers die, zoals nu in Belgie, veel te positief is.
Onverdiend verloren zeker niet. België en Colombia waren aan elkaar gewaagd, maar Colombia was zoveel efficiënter. Uiteindelijk gaat het daarover: doelpunten maken. Kan zeker niet zeggen dat het een onverdiende overwinning was van Colombia.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:11 schreef Pedroso het volgende:
Nee?quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat fabeltje dat wij zo gierig zouden zijn is nu wel een beetje achterhaald, dacht je niet?
En Duitsers trekken massaal de grens over om bij ons voor een paar centen minder alcohol te komen kopen, dus wat is je punt nou?quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:41 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Nee?
Ik kan in men eigen land niet meer gaan tanken zonder in een rij met 90% gele nummerplaten te staan
Hollanders niet gierigGodverdomme 20 km omrijden voor een cent op een liter profijt
Portugal moet eerst nog maar het WK halenquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:01 schreef Kekster het volgende:
Nu lachen om België terwijl het dinsdag gewoon 0-4 voor Colombia wordt
Die playoffs zijn slechts een formaliteitquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Portugal moet eerst nog maar het WK halen
Praatjesmaker zoals altijd al schat ik Portugal wel hoger in dan Zweden, uiteindelijk hebben NL en Portugal niets op het WK te zoeken, leuk voor de opvulling, net als België trouwens.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:17 schreef Kekster het volgende:
[..]
Die playoffs zijn slechts een formaliteit
Jammer dat Nederland en Portugal niet in 1 poule kunnen. Dan moeten we jullie maar weer in de 1/8 finales uitschakelen zoals in 2006Moeten jullie wel 2e in de poule worden, achter België.
Als ik jullie hier allemaal moet geloven kunnen we maar beter een WK gaan organiseren met 4 ploegen ipv 32. Brazilië, Duitsland, Spanje en Italië zal wel volstaan zekerquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Praatjesmaker zoals altijd al schat ik Portugal wel hoger in dan Zweden, uiteindelijk hebben NL en Portugal niets op het WK te zoeken, leuk voor de opvulling, net als België trouwens.
dat jullie cheapskates zijn tiens, wat andersquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
En Duitsers trekken massaal de grens over om bij ons voor een paar centen minder alcohol te komen kopen, dus wat is je punt nou?
Wat een onzin man. Zolang je de kwartfinale kan halen heb je iets op het WK te zoeken. Een team als Honduras is opvulling.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Praatjesmaker zoals altijd al schat ik Portugal wel hoger in dan Zweden, uiteindelijk hebben NL en Portugal niets op het WK te zoeken, leuk voor de opvulling, net als België trouwens.
Nee, we moeten er een Werelddelenkampioenschap van maken: Beste spelers van Europa, Zuid-Amerika, Noord-Amerika, Azië, Afrika en Australië tegen elkaar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:59 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Als ik jullie hier allemaal moet geloven kunnen we maar beter een WK gaan organiseren met 4 ploegen ipv 32. Brazilië, Duitsland, Spanje en Italië zal wel volstaan zeker
dat zou dan België + Ronaldo zijn voor Europa, toch?quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, we moeten er een Werelddelenkampioenschap van maken: Beste spelers van Europa, Zuid-Amerika, Noord-Amerika, Azië, Afrika en Australië tegen elkaar.
Europa:quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:05 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
dat zou dan België + Ronaldo zijn voor Europa, toch?
Spelertje teveel, maar verder primaquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Europa:
Ronaldo - Zlatan - Van Persie
Iniesta - Ozil - Pirlo - Xavi
Alaba - Vidic - Pepe - Lahm
Courtois
Zoiets?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:20 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Spelertje teveel, maar verder prima
Kompany, als hij al eens een periode niet geblesseerd is hij vooral bezig zijn eigen fouten te herstellen...quote:
kan je toch niet menen man, Kompany is met voorsprong (indien hij fit is, zoals je terecht aangeeft) de beste centrale verdediger ter wereld.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kompany, als hij al eens een periode niet geblesseerd is hij vooral bezig zijn eigen fouten te herstellen...
Nee, vind ik echt niet. Het is een hele goede verdediger, dat zeker.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:23 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
kan je toch niet menen man, Kompany is met voorsprong (indien hij fit is, zoals je terecht aangeeft) de beste centrale verdediger ter wereld.
maar dan nog Pepe verkiezen??quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, vind ik echt niet. Het is een hele goede verdediger, dat zeker.
Ik had in die linie een moordenaar nodig. Vooral doordat er allemaal lieve jongetjes op het middenveld lopen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:25 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
maar dan nog Pepe verkiezen??
Leg mij uit in welk opzicht Pepe een betere verdediger is dan Kompany.
En nee donkerrode overtredingen maken is geen plus.
Zou Xavi vervangen voor Iniesta, en indien er een NLer in moet en op een vleugel, dan maar Robben. Verder wel ok.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Europa:
Ronaldo - Zlatan - Van Persie
Ozil - Pirlo - Xavi
Alaba - Vidic - Pepe - Lahm
Courtois
Zoiets?
Zijn de namen die het eerst bij me opkwamen. Vandaar dat er eerst ook 12 spelers stonden...quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:28 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zou Xavi vervangen voor Iniesta, en indien er een NLer in moet en op een vleugel, dan maar Robben. Verder wel ok.
Silvaquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:23 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
kan je toch niet menen man, Kompany is met voorsprong (indien hij fit is, zoals je terecht aangeeft) de beste centrale verdediger ter wereld.
Vidic en Pepequote:Op vrijdag 15 november 2013 11:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had in die linie een moordenaar nodig. Vooral doordat er allemaal lieve jongetjes op het middenveld lopen.
Pirlo ook door Xabi Alonso, die is toch wat completer verdedigend gezien al zie ik Pirlo graag voetballenquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:28 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zou Xavi vervangen voor Iniesta, en indien er een NLer in moet en op een vleugel, dan maar Robben. Verder wel ok.
Dantequote:Op vrijdag 15 november 2013 12:31 schreef sausagin het volgende:
[..]
Vidic en PepeVidic heeft zijn beste tijd toch ook gehad?
Ramos , Silva , Kompany , Hummels zijn toch de beste verdedigers op dit moment indien fit.
Ik heb zijn post niet echt met interesse gelezen, toen ik zowel Hummels als Kompany erin zag staan.quote:
en met die andere idiote bril kan je zeggen dat het ook 6-0 voor Belgie kon zijn. Ik vind het een prima resultaat om intressante lessen uit te trekken. Belgie kan van dit Colombia winnenquote:Op donderdag 14 november 2013 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:02 schreef misteriks het volgende:
[..]
en met die andere idiote bril kan je zeggen dat het ook 6-0 voor Belgie kon zijn. Ik vind het een prima resultaat om intressante lessen uit te trekken. Belgie kan van dit Colombia winnen
Echt, is er niet 1 belg op dit forum dat een beetje realistisch en genuanceerd kan nadenken? Soms denk ik dat Belgen expres dom doen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:04 schreef misteriks het volgende:
[..]
al dronken zo vroeg op de avond?
welk punt wil je dan maken? Ik vind Belgen tig keer meer realistisch en genuanceerd vergeleken met het wilde geschreeuw van vele andere users.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Echt, is er niet 1 belg op dit forum dat een beetje realistisch en genuanceerd kan nadenken? Soms denk ik dat Belgen expres dom doen.
Het punt dat ik wil maken is dat België bij de mindere teams van het WK behoort. Als het er op aankomt zullen ze een bijrol spelen, meer niet. Met een gelukkige loting halen ze de achtste finale, maar kijk niet raar op als ze er in de groepsfase al uit liggen. Als België een beetje een tegenstander van formaat krijgt is de kans groter dat ze er van verliezen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:07 schreef misteriks het volgende:
[..]
welk punt wil je dan maken? Ik vind Belgen tig keer meer realistisch en genuanceerd vergeleken met het wilde geschreeuw van vele andere users.
Waar schrijf ik dat Belgie een hoofdrol gaat hebben? En waarom is jouw mening de algehele waarheid en een andere mening dom? Laat ons hopen dat ze NL loten, hebben ze nog nooit van verloren op een WK...quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het punt dat ik wil maken is dat België bij de mindere teams van het WK behoort. Als het er op aankomt zullen ze een bijrol spelen, meer niet. Met een gelukkige loting halen ze de achtste finale, maar kijk niet raar op als ze er in de groepsfase al uit liggen. Als België een beetje een tegenstander van formaat krijgt is de kans groter dat ze er van verliezen.
Wat een onzin man, het kon evenzeer 2-2 geweest zijn.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Net als die onzin dat Belgen dom zijn. Is het Bvb niet algemeen geweten dat Vlamingen beter zijn met taal, zie het groot dictee dat meestal door Vlamingen wordt gedomineerd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat fabeltje dat wij zo gierig zouden zijn is nu wel een beetje achterhaald, dacht je niet?
Nederland, Portugal en belgie niets op een WK te zoeken. Volgens jou moet een WK met vier landen worden gespeeld zeker ?quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst. Verder wel beetje zielig, belgie verliest een oefenwedstrijd tegen nr 4 op de FIFA ranking en talloze Nederlanders, met natuurlijk v poppel op kop, komen hier nu weer zeggen dat belgie niets voorstelt, etc. Beetje kansloos allemaal.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het punt dat ik wil maken is dat België bij de mindere teams van het WK behoort.
Die gast waar ik op reageerde noemde Kompany de beste verdediger van de wereld, vandaar dat ik met Silva reageer.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:28 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Wat een onzin man, het kon evenzeer 2-2 geweest zijn.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:30 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Net als die onzin dat Belgen dom zijn. Is het Bvb niet algemeen geweten dat Vlamingen beter zijn met taal, zie het groot dictee dat meestal door Vlamingen wordt gedomineerd.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:33 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Nederland, Portugal en belgie niets op een WK te zoeken. Volgens jou moet een WK met vier landen worden gespeeld zeker ?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:38 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst. Verder wel beetje zielig, belgie verliest een oefenwedstrijd tegen nr 4 op de FIFA ranking en talloze Nederlanders, met natuurlijk v poppel op kop, komen hier nu weer zeggen dat belgie niets voorstelt, etc. Beetje kansloos allemaal.
Wat een onzin man. CL voortaan ook maar spelen met 6 clubs? De rest heeft er immers niks te zoeken. Wellicht de Eredivisie ook opdoeken en een competitie creëren met Ajax, PSV, Twente en Vitesse.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of de multiquote.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Zal voor Belgen wel lastig zijn.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja lekker reageren op iets wat niets met de inhoud heeft te zien.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Zal voor Belgen wel lastig zijn.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:24 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Ja lekker reageren op iets wat niets met de inhoud heeft te zien.
Het toevoegen van veel landen heeft niet geleid tot verbetering van de kwaliteit, wel tot meer kijkers.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:33 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Nederland, Portugal en belgie niets op een WK te zoeken. Volgens jou moet een WK met vier landen worden gespeeld zeker ?
Ik vind de huidige opzet van de CL ook helemaal niks, Ajax en nog vele anderen zijn toch bij voorbaat kansloos, alleen kampioenen en vanaf het begin knock-out, dan kan er misschien nog weleens een verrassing uit de bus komen, nu is het er veel teveel op gericht om de groot geld clubs blij te houden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat een onzin man. CL voortaan ook maar spelen met 6 clubs? De rest heeft er immers niks te zoeken. Wellicht de Eredivisie ook opdoeken en een competitie creëren met Ajax, PSV, Twente en Vitesse.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat België vooral moet onthouden van gisteren is dat we het achterin met 3 verdedigers die in Nederland opgeleid zijn (Alderweireld, Vertongen , Vermaelen) en iemand van Club Brugge op de rechtsback (Meunier) het dus niet gaan redden. Lang geleden dat ik de Belgische ploeg nog zo naief heb zien verdedigen als gisteren.
Hopen maar dat op het WK Kompany , Lombaerts en Van Buyten fit gaan zijn en Van den Borre het kopje er bijhoudt tot op het einde van 't seizoen ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Van Buyten is poepquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat België vooral moet onthouden van gisteren is dat we het achterin met 3 verdedigers die in Nederland opgeleid zijn (Alderweireld, Vertongen , Vermaelen) en iemand van Club Brugge op de rechtsback (Meunier) het dus niet gaan redden. Lang geleden dat ik de Belgische ploeg nog zo naief heb zien verdedigen als gisteren.
Hopen maar dat op het WK Kompany , Lombaerts en Van Buyten fit gaan zijn en Van den Borre het kopje er bijhoudt tot op het einde van 't seizoen ...
maar een 200tal wedstrijden voor Bayern gespeeld, wat een sukkel iddquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:28 schreef the_legend_killer het volgende:
daniel van Blunder zal iedereen wel doelen![]()
![]()
![]()
Al een hele tijd over z'n top en dat was nooit wereldsquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:50 schreef misteriks het volgende:
[..]
maar een 200tal wedstrijden voor Bayern gespeeld, wat een sukkel idd
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:15 schreef KingRoland het volgende:
Verloren van Colombia![]()
2-0 + nog kansen missen
het is een kunst hoor!
Dat België is idd een goed teamJa , want colombia, dat tweede eindigde net na Argentinië, en vierde staat op de FIFA ranking, is bagger ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar is Nederland veel zwakker dan colombia want oranje werd simpel afgedroogd in Brussel![]()
Oude koeien uit de sloot halen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:52 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Ja , want colombia, dat tweede eindigde net na Argentinië, en vierde staat op de FIFA ranking, is bagger ...
Blijkbaar is Nederland veel zwakker dan colombia want oranje werd simpel afgedroogd in Brussel
De Brabançonne.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:43 schreef zaishen het volgende:
Hoe heette dat nummer voordat België - Colombia werd gespeeld?
Uit dit antwoord blijkt gewoon dat Belgen dus echt dom zijn, dank,quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:00 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
dat jullie cheapskates zijn tiens, wat anders
Nee, weet je wat zielig is ? Nederlanders die zich hier verkneukelen omdat belgie een vriendschappelijke match verliest, dat is zielig.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oude koeien uit de sloot halen.
Zielig
Verkneukelen???quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:56 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Nee, weet je wat zielig is ? Nederlanders die zich hier verkneukelen omdat belgie een vriendschappelijke match verliest, dat is zielig.
Dit dus... Kom op guysquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:56 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Nee, weet je wat zielig is ? Nederlanders die zich hier verkneukelen omdat belgie een vriendschappelijke match verliest, dat is zielig.
Inderdaad ... Pak-em-beet 15 jaar geleden ontdekte de gemiddelde Nederlander pas dat België meedeed aan het WK als we erop tegen hen moesten spelen, nu is er zelfs al interesse in onze oefenmatchen ... Daar moet toch ergens in Nederland iets misgegaan zijn in de tussenperiode zou je zeggen ???quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:56 schreef BramKVO het volgende:
[..]
En dat zegt een Belg.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:56 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Belgische oefenduels laten ons zien hoe overhyped jullie omgaan met dat ploegje. In Brazilie gaan jullie echt geen potten breken met die waardeloze verdediging. Dat eerste doelpunt van Colombia ..... 4 Belgen staan op een kluitje en Falcao loopt ongehinderd door.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Inderdaad ... Pak-em-beet 15 jaar geleden ontdekte de gemiddelde Nederlander pas dat België meedeed aan het WK als we erop tegen hen moesten spelen, nu is er zelfs al interesse in onze oefenmatchen ... Daar moet toch ergens in Nederland iets misgegaan zijn in de tussenperiode zou je zeggen ???
Ik kan me nog herinneren dat hier niet te lang geleden heel veel waarde werd gehecht aan een bepaalde vriendschappelijke wedstrijd. Het kan snel keren.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:56 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Als "ne ollander" een penalty mist, dan is het ook feest in Belgenland. Gelukkig zien steeds meer Nederlanders nu de ware aard van de Belg. Oog om oog, tand om tand.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:56 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de verdediging die donderdag speelde is in normale omstandigheden niet de verdediging die in Brazilië gaat spelen ...quote:Op zaterdag 16 november 2013 05:24 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Belgische oefenduels laten ons zien hoe overhyped jullie omgaan met dat ploegje. In Brazilie gaan jullie echt geen potten breken met die waardeloze verdediging. Dat eerste doelpunt van Colombia ..... 4 Belgen staan op een kluitje en Falcao loopt ongehinderd door.![]()
De rode duivels worden misbruikt door de linkse media als poging om België te reddenquote:Op zaterdag 16 november 2013 05:24 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Belgische oefenduels laten ons zien hoe overhyped jullie omgaan met dat ploegje. In Brazilie gaan jullie echt geen potten breken met die waardeloze verdediging. Dat eerste doelpunt van Colombia ..... 4 Belgen staan op een kluitje en Falcao loopt ongehinderd door.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |