Onverdiend verloren zeker niet. België en Colombia waren aan elkaar gewaagd, maar Colombia was zoveel efficiënter. Uiteindelijk gaat het daarover: doelpunten maken. Kan zeker niet zeggen dat het een onverdiende overwinning was van Colombia.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:11 schreef Pedroso het volgende:
Heb het niet gezien maar als je de Belgische teletekst mag geloven dan heeft Belgie weer geweldig gespeeld en hebben onverdiend verloren. Incidentje dus deze nederlaag.
Nee?quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat fabeltje dat wij zo gierig zouden zijn is nu wel een beetje achterhaald, dacht je niet?
En Duitsers trekken massaal de grens over om bij ons voor een paar centen minder alcohol te komen kopen, dus wat is je punt nou?quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:41 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Nee?
Ik kan in men eigen land niet meer gaan tanken zonder in een rij met 90% gele nummerplaten te staan
Hollanders niet gierigGodverdomme 20 km omrijden voor een cent op een liter profijt
Portugal moet eerst nog maar het WK halenquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:01 schreef Kekster het volgende:
Nu lachen om België terwijl het dinsdag gewoon 0-4 voor Colombia wordt
Die playoffs zijn slechts een formaliteitquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Portugal moet eerst nog maar het WK halen
Praatjesmaker zoals altijd al schat ik Portugal wel hoger in dan Zweden, uiteindelijk hebben NL en Portugal niets op het WK te zoeken, leuk voor de opvulling, net als België trouwens.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:17 schreef Kekster het volgende:
[..]
Die playoffs zijn slechts een formaliteit
Jammer dat Nederland en Portugal niet in 1 poule kunnen. Dan moeten we jullie maar weer in de 1/8 finales uitschakelen zoals in 2006Moeten jullie wel 2e in de poule worden, achter België.
Als ik jullie hier allemaal moet geloven kunnen we maar beter een WK gaan organiseren met 4 ploegen ipv 32. Brazilië, Duitsland, Spanje en Italië zal wel volstaan zekerquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Praatjesmaker zoals altijd al schat ik Portugal wel hoger in dan Zweden, uiteindelijk hebben NL en Portugal niets op het WK te zoeken, leuk voor de opvulling, net als België trouwens.
dat jullie cheapskates zijn tiens, wat andersquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
En Duitsers trekken massaal de grens over om bij ons voor een paar centen minder alcohol te komen kopen, dus wat is je punt nou?
Wat een onzin man. Zolang je de kwartfinale kan halen heb je iets op het WK te zoeken. Een team als Honduras is opvulling.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Praatjesmaker zoals altijd al schat ik Portugal wel hoger in dan Zweden, uiteindelijk hebben NL en Portugal niets op het WK te zoeken, leuk voor de opvulling, net als België trouwens.
Nee, we moeten er een Werelddelenkampioenschap van maken: Beste spelers van Europa, Zuid-Amerika, Noord-Amerika, Azië, Afrika en Australië tegen elkaar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:59 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Als ik jullie hier allemaal moet geloven kunnen we maar beter een WK gaan organiseren met 4 ploegen ipv 32. Brazilië, Duitsland, Spanje en Italië zal wel volstaan zeker
dat zou dan België + Ronaldo zijn voor Europa, toch?quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, we moeten er een Werelddelenkampioenschap van maken: Beste spelers van Europa, Zuid-Amerika, Noord-Amerika, Azië, Afrika en Australië tegen elkaar.
Europa:quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:05 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
dat zou dan België + Ronaldo zijn voor Europa, toch?
Spelertje teveel, maar verder primaquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Europa:
Ronaldo - Zlatan - Van Persie
Iniesta - Ozil - Pirlo - Xavi
Alaba - Vidic - Pepe - Lahm
Courtois
Zoiets?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:20 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Spelertje teveel, maar verder prima
Kompany, als hij al eens een periode niet geblesseerd is hij vooral bezig zijn eigen fouten te herstellen...quote:
kan je toch niet menen man, Kompany is met voorsprong (indien hij fit is, zoals je terecht aangeeft) de beste centrale verdediger ter wereld.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kompany, als hij al eens een periode niet geblesseerd is hij vooral bezig zijn eigen fouten te herstellen...
Nee, vind ik echt niet. Het is een hele goede verdediger, dat zeker.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:23 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
kan je toch niet menen man, Kompany is met voorsprong (indien hij fit is, zoals je terecht aangeeft) de beste centrale verdediger ter wereld.
maar dan nog Pepe verkiezen??quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, vind ik echt niet. Het is een hele goede verdediger, dat zeker.
Ik had in die linie een moordenaar nodig. Vooral doordat er allemaal lieve jongetjes op het middenveld lopen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:25 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
maar dan nog Pepe verkiezen??
Leg mij uit in welk opzicht Pepe een betere verdediger is dan Kompany.
En nee donkerrode overtredingen maken is geen plus.
Zou Xavi vervangen voor Iniesta, en indien er een NLer in moet en op een vleugel, dan maar Robben. Verder wel ok.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Europa:
Ronaldo - Zlatan - Van Persie
Ozil - Pirlo - Xavi
Alaba - Vidic - Pepe - Lahm
Courtois
Zoiets?
Zijn de namen die het eerst bij me opkwamen. Vandaar dat er eerst ook 12 spelers stonden...quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:28 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zou Xavi vervangen voor Iniesta, en indien er een NLer in moet en op een vleugel, dan maar Robben. Verder wel ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |