Colombia een tegenstander van formaat?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ze krijgen eindelijk een tegenstander van formaat en het kon al 0-4 staan.
Vergeleken met Servie, Schotland en Kroatie? Ja.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Colombia een tegenstander van formaat?
Er zijn gewoon een paar goede spelers.
quote:Taartmeester14 november 2013 om 22:51
Ik hoop dat we in dezelfde poule spelen als Oranje op het WK, dan kunnen we ze uitschakelen in de derde wedstrijd met 6-1. Dan zullen ze wel weer een toontje lager zingen, wanneer ze eindelijk inzien dat wij minstens 3 klasses beter zijn.
1-0 De Bruyne
2-0 en 3-0 Carrasco
4-0 Benteke
4-1 Janmaat
5-1 Kompany
6-1 Lukaku
Droog naar huis, doeoeoeoeoeoei! Ga maar lekker een broodje kroket eten op het vliegtuig!
Het blijft een dom volkquote:
Ik zei het toch: een dom, kortzichtig en naïef volk.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:11 schreef Pedroso het volgende:
Heb het niet gezien maar als je de Belgische teletekst mag geloven dan heeft Belgie weer geweldig gespeeld en hebben onverdiend verloren. Incidentje dus deze nederlaag.
Liever een beetje dommer dan zo gierig zijn als een pin. Jullie zouden de sloot in zwemmen om 2 eurocent op de bodem te zoeken.quote:
Derby gevoel, daarom hoop ik strak op België - Nederland op het WK van 2014. ...quote:Op donderdag 14 november 2013 23:02 schreef tralalala het volgende:
Nu zullen ze wel weer zeggen dat vriendschappelijke wedstrijden er niet toe doen, tegen Nederland was het dan wel een ander verhaal.
De volgende keer dat ik in België ben pleur ik wel een euro op straat om de economie even te stimuleren.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Liever een beetje dommer dan zo gierig zijn als een pin. Jullie zouden de sloot in zwemmen om 2 eurocent op de bodem te zoeken.
Ach wat maak ik me druk
Ik zie België nog wel Nederland gaan supporten als ze er zelf uit liggenquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het ergste scenario voor de Belgen zou zijn:
België kansloos eruit met 0/9 en Nederland die het WK wint
Dan moet ik die euro wel eerder kunnen oprapen....voor er een Nederlander mee weg loopt....quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik in België ben pleur ik wel een euro op straat om de economie even te stimuleren.
Dat fabeltje dat wij zo gierig zouden zijn is nu wel een beetje achterhaald, dacht je niet?quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan moet ik die euro wel eerder kunnen oprapen....voor er een Nederlander mee weg loopt....
3-3/4-4 was een meer terechte uitslag geweest. Belgen ongelukkig voorin met 2x paal, 2 vrije kopballen van Benteke mis en 2 100% penalties niet gegeven. Colombia had na de voorsprong ook meer kunnen scoren op de counter. Beetje flauwe reacties hier. De meeste mensen die ik ken gunnen het de Belgen juist, maar hier heerst een soort afgunst.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:11 schreef Pedroso het volgende:
Heb het niet gezien maar als je de Belgische teletekst mag geloven dan heeft Belgie weer geweldig gespeeld en hebben onverdiend verloren. Incidentje dus deze nederlaag.
De score bewijst het. Nederland mag wel oppassen dinsdag!quote:Op donderdag 14 november 2013 22:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Colombia een tegenstander van formaat?
Er zijn gewoon een paar goede spelers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Eens hoor. De Belgen hebben gewoon een heleboel goede spelers rondlopen en hebben meer potentie dan Oranje. Van mij mogen ze ook ver komen op het WK en dat gaan ze met een beetje geluk ook wel doen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3-3/4-4 was een meer terechte uitslag geweest. Belgen ongelukkig voorin met 2x paal, 2 vrije kopballen van Benteke mis en 2 100% penalties niet gegeven. Colombia had na de voorsprong ook meer kunnen scoren op de counter. Beetje flauwe reacties hier. De meeste mensen die ik ken gunnen het de Belgen juist, maar hier heerst een soort afgunst.
Nederland en Belgie zijn van hetzelfde kaliber. Beide niet goed genoeg voor een WK.quote:Op vrijdag 15 november 2013 06:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eens hoor. De Belgen hebben gewoon een heleboel goede spelers rondlopen en hebben meer potentie dan Oranje. Van mij mogen ze ook ver komen op het WK en dat gaan ze met een beetje geluk ook wel doen.
Ze hebben alleen wel een kritische pers nodig en dus geen pers die, zoals nu in Belgie, veel te positief is.
Onzin.quote:Op vrijdag 15 november 2013 07:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nederland en Belgie zijn van hetzelfde kaliber. Beide niet goed genoeg voor een WK.
10 van de 11 bij België is hoogwaardig materiaal.quote:Op vrijdag 15 november 2013 06:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eens hoor. De Belgen hebben gewoon een heleboel goede spelers rondlopen en hebben meer potentie dan Oranje. Van mij mogen ze ook ver komen op het WK en dat gaan ze met een beetje geluk ook wel doen.
Ze hebben alleen wel een kritische pers nodig en dus geen pers die, zoals nu in Belgie, veel te positief is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |