Je leest niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Kijk nu eens naar de selecties van Engeland. Als je ontkent dat daar niet een hoop middelmaat in zit dan weet ik het ook niet meer. En ik weet het helemaal niet zeker maar het is wel duidelijk dat Belgie op papier 1 van de sterkste selecties heeft en bij tijd en wijlen ook erg goed voetbal toont.
En druk op een volledige wedstrijd is inderdaad flauwekul. Gaat het nu om een beslissende penalty of iets dergelijks dan snap ik het nog wel maar wanneer je 90 minuten druk voelt dan ben je alles behalve een professional want juist dat zijn de momenten waar je het uiteindelijk allemaal voor doet.
Druk wordt vooral aangepraat door supporters en media maar heb je een beetje stabiele personen in een elftal dan hebben die daar compleet geen last van.
Nee ik kijk heel veel voetbal.quote:
Dickie Advocaat is weer vrij?quote:Op zondag 9 juni 2013 10:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, ik ben er van overtuigd dat Belgie nog vele malen beter zal presteren en spelen wanneer ze een keer afstappen van Belgische coaches. De laatste die iets presteerde was Thys in de jaren 80
Nee, hij kijkt heel veel voetbal. Zoveel dat hij er een afkeer tegen Eriksen van heeft gekregen aangezien er zoooo ongelofelijk veel betere voetballers rondlopenquote:
Die vent wil je zelfs je zuiderburen niet aandoenquote:Op maandag 10 juni 2013 05:09 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Dickie Advocaat is weer vrij?
De komende 3 WK's? Dan zijn er toch wel weer wat van deze jongens gestopt, ik weet niet wat erachter zit, halen had de afgelopen 20 jaar ook geen probleem moeten zijn dus dat zal wel lukken, om de prijzen meedoen is wat anders.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:33 schreef newguy3000 het volgende:
Dit nieuwe belgenteam kan het ver schoppen en zal weinig onderdoen voor ons team. Misschien dit WK nog niet, maar de komende 3 WK´s zijn ze erbij ( tenzij ze Duitsland meeten in de kwalificatie en in de play-offs dikke pech hebben ) als dit team bij elkaar blijft en dan kunnen ze best eens een halve finale bereiken. Als sneijder koppend kan scoren tegen Brazilië sluit ik verder niks uit
Hoe zit het met Belgische opkomende talenten? Komt er een nieuwe generatie aan/staat al klaar, of moet het nu of pas over 25 jaar ( bij wijze van spreken ) weer?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
De komende 3 WK's? Dan zijn er toch wel weer wat van deze jongens gestopt, ik weet niet wat erachter zit, halen had de afgelopen 20 jaar ook geen probleem moeten zijn dus dat zal wel lukken, om de prijzen meedoen is wat anders.
Hazard, Benteke, Lukaku, de Bruyne, Courtois e.d. zijn allemaal rond de 21, en de rest van wat er nu staat is rond 25 dus die kunnen nog wel een tijdje mee hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:41 schreef newguy3000 het volgende:
[..]
Hoe zit het met Belgische opkomende talenten? Komt er een nieuwe generatie aan/staat al klaar, of moet het nu of pas over 25 jaar ( bij wijze van spreken ) weer?
het verschil is dat we 2 wereldspelers hebben en de rest draait eromheen. Iets wat Belgie nooit zal krijgen. Noem bijvoorbeeld eens een wedstrijd van belgie waarbij hazard de beste was?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hazard, Benteke, Lukaku, de Bruyne, Courtois e.d. zijn allemaal rond de 21, en de rest van wat er nu staat is rond 25 dus die kunnen nog wel een tijdje mee hoor.
Onze spelers van rond de 21 spelen nog steeds in Nederland en hebben nog bijna niets bewezen, zie hier het verschil.
Komen er nog veel aanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:41 schreef newguy3000 het volgende:
[..]
Hoe zit het met Belgische opkomende talenten? Komt er een nieuwe generatie aan/staat al klaar, of moet het nu of pas over 25 jaar ( bij wijze van spreken ) weer?
Die eerste vijf kunnen een ijzeren sluitpost en aanval vormen en daarmee een stevige kern voor een elftal wat makkelijk 10 jaar mee kan. Die courtois doet het in elk geval beter dan die pipo´s die ons doel verdedigenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:51 schreef sausagin het volgende:
[..]
Komen er nog veel aan
U17 blijkt niet te moeten onderdoen voor deze generatie (Boskamp is grote fan van de U17)
O.a. : Musonda , Pereira , Januzaj , Bakkali , , Bossaert , Schrijvers , ...
En spelers als Lukaku(20) , Courtois(21) , Benteke(22) , De Bruyne(21) en Hazard(22) kunnen nog 10 jaar mee.
En met spelers als Praet , Bruno , Lestienne , Thorgan Hazard , Batshuayi die er dit jaar zijn doorgekomen die ook wel potentieel hebben.
Maar het is allesinds die U17 die veel potentie hebben
Kun je nu heel weinig van zeggen. Vaak van de zgn geweldige jeugdselecties blijft er maak een enkeling over die het (enigszins) red.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:51 schreef sausagin het volgende:
[..]
Komen er nog veel aan
U17 blijkt niet te moeten onderdoen voor deze generatie (Boskamp is grote fan van de U17)
O.a. : Musonda , Pereira , Januzaj , Bakkali , , Bossaert , Schrijvers , ...
En spelers als Lukaku(20) , Courtois(21) , Benteke(22) , De Bruyne(21) en Hazard(22) kunnen nog 10 jaar mee.
En met spelers als Praet , Bruno , Lestienne , Thorgan Hazard , Batshuayi die er dit jaar zijn doorgekomen die ook wel potentieel hebben.
Maar het is allesinds die U17 die veel potentie hebben
Nee, van Persie doet het lekker in Oranje. Heeft erg weinig laten zien in Oranje (denk alleen maar aan het EK 2012 en het WK 2010), was meer een stoorzender dan een uitblinker.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
het verschil is dat we 2 wereldspelers hebben en de rest draait eromheen. Iets wat Belgie nooit zal krijgen. Noem bijvoorbeeld eens een wedstrijd van belgie waarbij hazard de beste was?
Hazard is pas 22, toch al heel ver vind ikquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
het verschil is dat we 2 wereldspelers hebben en de rest draait eromheen. Iets wat Belgie nooit zal krijgen. Noem bijvoorbeeld eens een wedstrijd van belgie waarbij hazard de beste was?
klopt vpersie liet niks zien omdat we destijds 5/6 toppers haddenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, van Persie doet het lekker in Oranje. Heeft erg weinig laten zien in Oranje (denk alleen maar aan het EK 2012 en het WK 2010), was meer een stoorzender dan een uitblinker.
Overigens redt je het niet met 2 a 3 topspelers aangevuld met middelmaat, Belgie heeft 1 a 2 posities na gewoon top in het elftal staan.
Ah, dan is het me duidelijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
klopt vpersie liet niks zien omdat we destijds 5/6 toppers hadden
Jawel Duitsland wint 'mquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Blijft dat geouwehoer nou doorgaan. Werkt echt op mijn lachspieren
Volgend jaar is er geen enkel europees land die met de beker in handen zal staan.
Hij heeft het nog steeds niet echt laten zien bij NLquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
klopt vpersie liet niks zien omdat we destijds 5/6 toppers hadden
Nu draait alles om hem en Robben, Sneijdertje en vdVaart zwaaien we uit en alles draait om die 2. Zijn niet voor niks aanvoerder geworden, die krijgen nu de volle vertrouwen. Iets wat Nederland heeft en België niet, een wereldcoachquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft het nog steeds niet echt laten zien bij NL
Wat wil je daarmee zeggen, gaat Van Gaal de doorslag geven? Wordt voor beide landen niets komend WKquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu draait alles om hem en Robben, Sneijdertje en vdVaart zwaaien we uit en alles draait om die 2. Zijn niet voor niks aanvoerder geworden, die krijgen nu de volle vertrouwen. Iets wat Nederland heeft en België niet, een wereldcoach
Ja gaan ze doen in schotland na een 3-0 verlies van Kroatië tegen Serviëquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Grootheidswaanzin. Belgen grappen over Nederland dat een te grote broek aantrekt maar wij schoppen 't meestal wel tot minstens de kwartfinale. Is Belgie uberhaupt al gekwalificeerd?
I agree. Liggen alletwee mijlenver achter bij landen als Argentinie, Spanje en Duitsland.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen, gaat Van Gaal de doorslag geven? Wordt voor beide landen niets komend WK
Je bedoelt live? Was pas toch nogquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou wel eens willen een België - Nederland mee maken . gewoon puur om het derby gevoel
Nee op een groot tornooi (WK of EK) gewoon om de gezelligheid en derby gevoelquote:
Ik was in Parijs 98, was echt een K wedstrijdquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee op een groot tornooi (WK of EK) gewoon om de gezelligheid en derby gevoel
Spanje zal ook wel weer gaan stijgen op dat lijstjequote:Op maandag 17 juni 2013 11:32 schreef BramKVO het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ten-WK-voetbal.dhtml
twitter:jouracule twitterde op maandag 17-06-2013 om 13:48:37Paris Saint-Germain offer ¤40 million to Zenit Saint Petersburg for Axel Witsel. [sudpresse] reageer retweet
Wat bedoelt gij te zeggen?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:28 schreef Obiekulu het volgende:
Belgie in Peking, Nederland in Zuid-Afrika. Wordt vervolgd...
Zuid-Afrika?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De olympische (beloften)ploeg denk ik.
Ik denk dat er een België - Nederland in de kwartfinale van het WK komt dat ik minimaal 20x "kutbelg" als post ga zien.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:05 schreef Obiekulu het volgende:
Nederland in de WK-finale in Zuid-Afrika, Belgie in de halve finale van de OS.
Gedachte is: laten we elkaars prestaties koesteren en waarderen. Superknap!
Rivaal blijft Duitsland vanwege historie, altijd sluimerende arrogantie en het feit dat het zo'n gigantisch land is..
Zeker, in september worden de geplaatsten voor het WK bepaald, Brazilië zit daar ook bij met de top 7, zoveel verandering zal er niet meer in komen denk ik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:03 schreef sausagin het volgende:
België komt de top 10 binnen van de Fifa ranking. Historisch.
1. (1) Spanje 1.532
2. (2) Duitsland 1.273
3. (7) Colombia 1.206
4. (3) Argentinië 1.204
5. (5) Nederland 1.180
6. (8) Italië 1.142
7. (6) Portugal 1.099
8. (4) Kroatië * 1.098
9. (22) Brazilië 1.095
10. (12) België 1.079
Colombia staat wel zeer hoog
Dat is dan opbeurend bedoelt als jullie in de rust met 5-0 achterstaanquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik denk dat er een België - Nederland in de kwartfinale van het WK komt dat ik minimaal 20x "kutbelg" als post ga zien.
Tijdens de rust 5-0 achter om tegen de 90ste minuut alsnog de 5-7 wordt binnen getiktquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:07 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dat is dan opbeurend bedoelt als jullie in de rust met 5-0 achterstaan
kutbelgquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tijdens de rust 5-0 achter om tegen de 90ste minuut alsnog de 5-7 wordt binnen getikt
Geef mij maar een Belgen kutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |