abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127575085
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 09:15 schreef Dven het volgende:
Redenen waarom Belgie het WK niet gaat winnen : Spelopvattinng en coach.
Wilmots doet het juist zeer goed vind ik. Hij heeft er een team van gemaakt, onder Leekens was dat wel anders. ;)
  zondag 9 juni 2013 @ 10:14:10 #28
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_127575454
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 09:32 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Wilmots doet het juist zeer goed vind ik. Hij heeft er een team van gemaakt, onder Leekens was dat wel anders. ;)
Leekens is nog waardelozer ja. Ook Wilmots is daarentegen een weinig avontuurlijke trainer die een elftal met gigantische individuele kwaliteiten op z'n best redelijk laat spelen. Ook tegen Servie was het zwakjes.

Nee, ik ben er van overtuigd dat Belgie nog vele malen beter zal presteren en spelen wanneer ze een keer afstappen van Belgische coaches. De laatste die iets presteerde was Thys in de jaren 80 :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_127575711
quote:
Was tegen Servië wel afschuwelijk slecht in de afwerking. Had er minstens 2 moeten scoren.
sd
pi_127575762
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 10:37 schreef sausagin het volgende:

[..]

Was tegen Servië wel afschuwelijk slecht in de afwerking. Had er minstens 2 moeten scoren.
Zoals elke spits wel een wedstrijd heeft?
pi_127575960
Aangezien men hier zo overtuigd is dat België wat gaat presteren, wat vinden de Belgen van het fenomeen druk en waarom zijn ze zo overtuigd dat de Belgen er zo goed mee om kunnen gaan op het WK, terwijl geen enkele speler WK/EK ervaring heeft? M.a.w waarom zijn jullie er zo zeker van dat België niet het volgende Engeland wordt, waar veel individuele redelijk presterende namen het totaal laten afweten?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zondag 9 juni 2013 @ 11:17:28 #32
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_127576261
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 10:41 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:

[..]

Zoals elke spits wel een wedstrijd heeft?
Benteke is maar een matige speler hoor. Gaat af en toe eens een leuk seizoen hebben maar verder absoluut van top
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 9 juni 2013 @ 11:21:20 #33
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_127576316
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 10:57 schreef Cara het volgende:
Aangezien men hier zo overtuigd is dat België wat gaat presteren, wat vinden de Belgen van het fenomeen druk en waarom zijn ze zo overtuigd dat de Belgen er zo goed mee om kunnen gaan op het WK, terwijl geen enkele speler WK/EK ervaring heeft? M.a.w waarom zijn jullie er zo zeker van dat België niet het volgende Engeland wordt, waar veel individuele redelijk presterende namen het totaal laten afweten?
Engeland veel individueel talent? Ga toch weg man :') Ik vind juist dat Engeland goed presteert met zo'n waardeloze selectie. Zelfs het Nederlands elftal is beter :')
pi_127576332
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 11:17 schreef Dven het volgende:

[..]

Benteke is maar een matige speler hoor. Gaat af en toe eens een leuk seizoen hebben maar verder absoluut van top
daar ben ik het als Aston Villa supporter absoluut niet mee eens. ;)
  zondag 9 juni 2013 @ 11:23:26 #35
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_127576350
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 11:22 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:

[..]

daar ben ik het als Aston Villa supporter absoluut niet mee eens. ;)
Ik snap dat hij voor Aston Villa heel belangrijk is geweest afgelopen seizoen. Maar daarmee is hij verre van absolute top :P
pi_127576386
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 11:23 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik snap dat hij voor Aston Villa heel belangrijk is geweest afgelopen seizoen. Maar daarmee is hij verre van absolute top :P
Dat hij persoonlijk Liverpool op de slachtbank legt? Dat hij 20 doelpunten scoort voor een club die strijd tegen degradatie en dan ook nog vaak met veel individuele klasse in de beste competitie van de wereld? nee het is inderdaad een matige speler.
  zondag 9 juni 2013 @ 11:38:53 #37
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_127576657
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 11:25 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:

[..]

Dat hij persoonlijk Liverpool op de slachtbank legt? Dat hij 20 doelpunten scoort voor een club die strijd tegen degradatie en dan ook nog vaak met veel individuele klasse in de beste competitie van de wereld? nee het is inderdaad een matige speler.
Voorbeelden ofdoende van zulke spelers hoor. Zelfde competitie nog. Andy Caroll. Scoorde meer dan 10 keer in nog geen 20 wedstrijden voor promovendus Newcastle. Maar dat maakt hem nog geen topspeler. Kijk waar hij nu staat :') Maar goed, ik snap dat nogal wat mensen verblind raken van eenmalige statistieken.
pi_127576726
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 11:21 schreef Dven het volgende:

[..]

Engeland veel individueel talent? Ga toch weg man :') Ik vind juist dat Engeland goed presteert met zo'n waardeloze selectie. Zelfs het Nederlands elftal is beter :')
Lezen. Ik gebruik het Engeland van de laatste jaren als voorbeeld voor mijn vraag, waar je geen antwoord op geeft.
  zondag 9 juni 2013 @ 11:43:46 #39
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_127576747
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 11:42 schreef Cara het volgende:

[..]

Lezen. Ik gebruik het Engeland van de laatste jaren als voorbeeld voor mijn vraag, waar je geen antwoord op geeft.
Engeland heeft altijd redelijk matige voetballers gehad voor zo'n voetbalgek en groot land. Heeft niets met de druk te maken maar alles met matige spelers die het simpelweg niet kunnen opbrengen. Druk is sowieso de grootste flauwekul.
pi_127576761
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 11:38 schreef Dven het volgende:

[..]

Voorbeelden ofdoende van zulke spelers hoor. Zelfde competitie nog. Andy Caroll. Scoorde meer dan 10 keer in nog geen 20 wedstrijden voor promovendus Newcastle. Maar dat maakt hem nog geen topspeler. Kijk waar hij nu staat :') Maar goed, ik snap dat nogal wat mensen verblind raken van eenmalige statistieken.
Klopt, ik geil op statistieken. Geil jij op het vergelijken van verschillende soorten voetballers?
  zondag 9 juni 2013 @ 11:47:04 #41
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_127576817
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 11:44 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:

[..]

Klopt, ik geil op statistieken. Geil jij op het vergelijken van verschillende soorten voetballers?
Heeft het verder weinig mee te maken. Maar goed, de toekomst zal het uitwijzen :W
pi_127577045
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 11:43 schreef Dven het volgende:

[..]

Engeland heeft altijd redelijk matige voetballers gehad voor zo'n voetbalgek en groot land. Heeft niets met de druk te maken maar alles met matige spelers die het simpelweg niet kunnen opbrengen. Druk is sowieso de grootste flauwekul.
Die zogenaamde matige spelers die het niet op konden brengen speelden allemaal bij de grootste clubs in Engeland. Hoe weet je zo zeker dat de Belgen het straks wel op kunnen brengen, terwijl die vooral bij engelse subtoppers spelen? Je logica klopt van geen kant. En druk flauwekul noemen draagt overigens niet echt bij aan je voetbalkennis. Enige argumentatie misschien?
pi_127577062
Met elk WK heb je wel een verrassing, zoals Nederland vorige keer. Maar meestal kunnen landjes als België en Nederland de druk niet aan van het presteren op zo'n groot toernooi. Die hele discussie over wie beter is.. Nederland of België, is dan ook een beetje geneuzel in de marge. Landen als Duitsland, Argentinië en Spanje, en ook Brazilië, zullen volgend jaar de dienst uit gaan maken denk ik.

Ik vind het wel leuk dat België het weer eens goed doet, maar dan meteen die grote monden van Belgen op dit forum.. Wat is dat toch met die Belgen.
pi_127577192
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 11:58 schreef Cara het volgende:
Die zogenaamde matige spelers die het niet op konden brengen speelden allemaal bij de grootste clubs in Engeland. Hoe weet je zo zeker dat de Belgen het straks wel op kunnen brengen, terwijl die vooral bij engelse subtoppers spelen? Je logica klopt van geen kant. En druk flauwekul noemen draagt overigens niet echt bij aan je voetbalkennis. Enige argumentatie misschien?

denemarken '92

griekenland '04

:P

the exception to the rule.
griekenland en denemarken hadden ook geen wereldspelers in die periode.
r0bin's freenas server, sponsored by Petturik's 100 mbit card.
pi_127577220
Wel een vermakelijk topic. Tevens dubbel topic.

VBL / Waarom België het WK '14 gaat winnen... [deeltje 3]
pi_127577263
Die Belgen zijn best een leuk team/land. Maar de arrogantie is totaal onnodig.
  zondag 9 juni 2013 @ 12:10:26 #47
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_127577314
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 11:58 schreef Cara het volgende:

[..]

Kijk nu eens naar de selecties van Engeland. Als je ontkent dat daar niet een hoop middelmaat in zit dan weet ik het ook niet meer. En ik weet het helemaal niet zeker maar het is wel duidelijk dat Belgie op papier 1 van de sterkste selecties heeft en bij tijd en wijlen ook erg goed voetbal toont.

En druk op een volledige wedstrijd is inderdaad flauwekul. Gaat het nu om een beslissende penalty of iets dergelijks dan snap ik het nog wel maar wanneer je 90 minuten druk voelt dan ben je alles behalve een professional want juist dat zijn de momenten waar je het uiteindelijk allemaal voor doet.

Druk wordt vooral aangepraat door supporters en media maar heb je een beetje stabiele personen in een elftal dan hebben die daar compleet geen last van.
  zondag 9 juni 2013 @ 12:10:32 #48
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_127577315
Dubbel.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_127577357
quote:
14s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Belgen zijn best een leuk team/land. Maar de arrogantie is totaal onnodig.
Door die arrogantie kan je zien dat ze eigenlijk liever Hollanders zouden willen zijn.. dat gescheld op Nederlanders is alleen maar vanwege een Calimero-complex. En Nederlanders zouden op hun beurt liever Duitsers zijn.. De Duitsers hebben het vaak toch net wat beter op orde dan wij in ons landje.
pi_127577779
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat zijn leuke spelers vooral die Iturbe
Heb jij dat op fifa gezien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')