Dat weet ze niet want ik heb in paint de studiepunten in de tabel gezet zodat het lijkt alsof ik alles wel gehaald heb.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:09 schreef Tinos85 het volgende:
Terecht. Je hebt niet al je tentamens gehaald dus je bent een faler.
Zo hoort het.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:11 schreef Aberkullie het volgende:
Dat is nog niks, mijn oma laat me 3 verdiepingen laminaat leggen en is dan in geen velden of wegen te bekennen.
Wat een onzin, toen ik haar portemonnee pakte om die 50 te pakken zag ik nog een paar zitten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:10 schreef trovey het volgende:
Misschien dat je oma minder inkomsten heeft nu je opa overleden is, al eens aan gedacht inhalige TS?
Het slaat gewoon nergens op. Ik zag het als vast jaarlijks meevallertje. Denk je dat ik niks hoef te betalen ofzo? Ik heb collegegeld, wegenbelasting, autoverzekering, een sportschoolabonnement, een telefoonabonnement.quote:
wat ben jij een verwend blaag, maar waarschijnlijk gewoon een troll.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat een onzin, toen ik haar portemonnee pakte om die 50 te pakken zag ik nog een paar zitten.
Hoeveel oma's ken jij die de AOW niet accepteren omdat ze een goed pensioen hebben?quote:
Heb je geen Excel of Calc?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat weet ze niet want ik heb in paint de studiepunten in de tabel gezet zodat het lijkt alsof ik alles wel gehaald heb.
Kan het laatste geld zijn wat ze nog deze maand te besteden heeft.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat een onzin, toen ik haar portemonnee pakte om die 50 te pakken zag ik nog een paar zitten.
Nee, ProgressWWW. Maar ik maak altijd screenshots en bewerk de cijfers in paint zodat het lijkt alsof ik alles gehaald heb.quote:
Ja en? Zoek een baantje. 50 euro vind ik sowieso hardstikke veel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Het slaat gewoon nergens op. Ik zag het als vast jaarlijks meevallertje. Denk je dat ik niks hoef te betalen ofzo? Ik heb collegegeld, wegenbelasting, autoverzekering, een sportschoolabonnement, een telefoonabonnement.
Voor niks gaat de zon op hoor.
Ik heb een bijbaan hoor. 50 euro is 50% van wat ik voorgaande jaren kreeg. Opa is dood en ineens verwaarloost ze ook maar meteen haar kleinkinderen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en? Zoek een baantje. 50 euro vind ik sowieso hardstikke veel.
Een gigolo is duurder dan je opa was.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb een bijbaan hoor. 50 euro is 50% van wat ik voorgaande jaren kreeg. Opa is dood en ineens verwaarloost ze ook maar meteen haar kleinkinderen?
Mijn opa's en oma's zijn allemaal dood, doe es lief tegen je oma ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb een bijbaan hoor. 50 euro is 50% van wat ik voorgaande jaren kreeg. Opa is dood en ineens verwaarloost ze ook maar meteen haar kleinkinderen?
Hoe zou ik dat het beste aan kunnen pakken denk je? Ik wil haar ook niet kwetsen.quote:
Gelukkig, tussen al die moraalridders toch iemand die het wel snapt.quote:
In zijn verdediging, hoge cijfers haal je over 't algemeen wel om later een betere baan, en dus meer poen, te scoren. In een studie investeren voor een betere baan, en dus meer poen, dat is niet iets waar 12 jarigen doorgaans al mee bezig zijn ;-)quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:09 schreef Rezania het volgende:
Ben je 12 of zo dat je geld wil zien voor je cijfers?!
"Oma, niet schrikken, maar volgens mij bent u aan het dementeren. Ik kreeg namelijk maar vijftig euro, terwijl u mij eerst altijd driehonderd euro gaf!"quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hoe zou ik dat het beste aan kunnen pakken denk je? Ik wil haar ook niet kwetsen.
Dan zul je zien dat ik volgend jaar helemaal niks meer krijg.
Dat doe ik al, maar als ze me wil belonen voor mijn cijferlijst wil ik wel langskomen. Het is gewoon te achterlijk voor woorden dat het eerst 100 euro was en nu mijn opa is overleden ineens 50 euro.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:25 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Gewoon een jaar lang niet meer langsgaan. Dat zal haar leren om jouw rapportgeld te korten
Ja, maar niet poen bij zijn oma.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:22 schreef remenic het volgende:
[..]
In zijn verdediging, hoge cijfers haal je over 't algemeen wel om later een betere baan, en dus meer poen, te scoren. In een studie investeren voor een betere baan, en dus meer poen, dat is niet iets waar 12 jarigen doorgaans al mee bezig zijn ;-)
Wat is er zo grappig aan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:29 schreef hoink581 het volgende:
Dit is het eerste topic waarbij ik niet weet hoe te reageren. Het is waarschijnlijk gewoon een grapje, amar dan nog. Sta met mijn mond vol tanden.
Die hebben ze niet, een hond. Een erfenis vast wel maar die zal ze zelf wel weer ergens achterover drukken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:29 schreef Joe-Momma het volgende:
En waarschijnlijk. Laat ze de hele ervenis na aan de hond!!
Met hulp van,quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Post hier waar je oma woont. Dan wordt vanavond/vannacht nog geregeld dat jij het geld ontvangt waar je recht op hebt.
klagen om een gift ookquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou wel héél onbeschoft zijn.
Vervals haar testament.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat is er zo grappig aan.
[..]
Die hebben ze niet, een hond. Een erfenis vast wel maar die zal ze zelf wel weer ergens achterover drukken.
Om energy te kopen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:37 schreef Kadabra4 het volgende:
Ik krijg helemaal niks van me oma en waarom pak je kleingeld uit haar portemone
Je bent zelf gierig; op het geld van je oma azen, vuile schooier.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:08 schreef VMSDKR het volgende:
Klacht: Oma wordt ineens gierig bij het laten zien van cijferlijst.
Dat is echt complete onzin. Als jij naar de supermarkt gaat met een briefje van 20 en je koopt iets van 10 euro neem je er toch ook geen genoegen mee als je maar 5 euro terugkrijgt?! Of slik je dat ook maar dan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:52 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Je bent zelf gierig; op het geld van je oma azen, vuile schooier.
Je bedoelt dat jij dat geld eerst aan je oma hebt gegeven? Of is het een of andere universele wet dat ze haar geld aan haar hebberige kleinkinderen moet geven?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat is echt complete onzin. Als jij naar de supermarkt gaat met een briefje van 20 en je koopt iets van 10 euro neem je er toch ook geen genoegen mee als je maar 5 euro terugkrijgt?! Of slik je dat ook maar dan.
Dit is precies hetzelfde, ik krijg al jaren hetzelfde en nu ineens maar de helft terwijl oma in één klap dubbel zoveel geld heeft omdat mijn opa dood is.
Als je al jaren hetzelfde geeft is het te debiel voor woorden als je ineens maar de helft geeft terwijl ze ineens dubbel zoveel geld heeft.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:57 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij dat geld eerst aan je oma hebt gegeven? Of is het een of andere universele wet dat ze haar geld aan haar hebberige kleinkinderen moet geven?![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als je al jaren hetzelfde geeft is het te debiel voor woorden als je ineens maar de helft geeft terwijl ze ineens dubbel zoveel geld heeft.
Lezen is niet je sterkste punt hč?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als je al jaren hetzelfde geeft is het te debiel voor woorden als je ineens maar de helft geeft terwijl ze ineens dubbel zoveel geld heeft.
Dat slaat nergens op. Nu m'n opa dood is heeft ze juist meer te besteden want ze hoeft hun geld niet meer te delen. Ze kan nu alles ZELF gebruiken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste punt hč?Al een paar mensen hebben je verteld dat ze wel eens flink minder kan krijgen nu je opa overleden is.
Je snapt er echt helemaal niks van hequote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste punt hč?Al een paar mensen hebben je verteld dat ze wel eens flink minder kan krijgen nu je opa overleden is.
Ik ben helemaal niet hebberig, mijn oma is hebberig. Omdat ze nu ze ineens 'welvarend' is geworden door de dood van mijn opa wil ze blijkbaar zelf steeds rijker worden en geld voor haarzelf houden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:11 schreef pietkanarie het volgende:
Je kijkt een gegeven paard in de bek... pas op! Je bent wel erg hebberig hoor
67, van dementie is absoluut geen sprake.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:18 schreef pietkanarie het volgende:
Maar je 'hecht' waarde aan het bedrag i.p.v. aan het gebaar.
Ja, moraalridder-achtig. Ik zou ook wel even verbaasd zijn hoor, daar niet van.
Ik weet niet hoe oud ze is maar misschien herinnert ze zich ook niet precies hoeveel je andere jaren kreeg?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:23 schreef Joe-Momma het volgende:
Hebt helemaal gelijk ts.
Je oma is een vieze smerige Gore vrekkerige uitermate gierige troll.
Belachelijk dat ze je maar 50 euro geeft.
Echt haast geen woorden voor maar ik zal het nog 1 keer proberen.
Ze is een overmatig tot het diepst in haar krenterige ziel bedorven gierig. Wat een gierig wijf is dat zeg. En dan woont ze nog wel vrijstaand en had ze een stapeltje briefjes van 50.
Ik zou als ik jou was nooit meer langs gaan. Tenzij ze meer bied.
ik heb niet eens een omaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:49 schreef Meloewa het volgende:
Kk moest lachen. Ik heb niet eens iets van mijn verjaardag gekregen van oma
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:17 schreef Strani het volgende:
Was het maar een troll. TS is mijn jongere neef (gelukkig zie ik hem zelden). Hij was ook al niet op opa's begrafenis omdat hij er op stond dat hij lekker ging feesten die avond en geen zin had in zo'n 'suffe bedoening' overdag. Zo zei hij dat.
Onze ouders (zijn vader en mijn moeder) spreken elkaar bijna nooit maar als ze elkaar ergens gedwongen tegenkomen is het altijd direct ruzie. Vooral m'n oom zeurt de hele tijd dat m'n oma dom is omdat ze ook een klein deel van haar erfenis aan unicef wil geven. "Ja leuk dat 500 kinderen dan misschien een week eten hebben maar m'n zoon kan van dat geld een nieuwe iPhone kopen en daar heeft ie nog jįren plezier van," aldus m'n oom.
Dus nee, helaas geen troll.
Leer eens normaal zinnen te makenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
oma 's aan de top het het feesten kan niet op
Wat een plotwending.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:17 schreef Strani het volgende:
Was het maar een troll. TS is mijn jongere neef (gelukkig zie ik hem zelden). Hij was ook al niet op opa's begrafenis omdat hij er op stond dat hij lekker ging feesten die avond en geen zin had in zo'n 'suffe bedoening' overdag. Zo zei hij dat.
Onze ouders (zijn vader en mijn moeder) spreken elkaar bijna nooit maar als ze elkaar ergens gedwongen tegenkomen is het altijd direct ruzie. Vooral m'n oom zeurt de hele tijd dat m'n oma dom is omdat ze ook een klein deel van haar erfenis aan unicef wil geven. "Ja leuk dat 500 kinderen dan misschien een week eten hebben maar m'n zoon kan van dat geld een nieuwe iPhone kopen en daar heeft ie nog jįren plezier van," aldus m'n oom.
Dus nee, helaas geen troll.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:02 schreef trovey het volgende:
[..]
wanneer kom je je rapport bij mij laten zien?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:04 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom verpesten jullie mijn topic?
Tenzij een van jullie van plan is mijn prestatiebeurs aan te vullen graag ontopic.
Nou, zeg het maar meid. Wanneer het jou uitkomt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
wanneer kom je je rapport bij mij laten zien?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:08 schreef VMSDKR het volgende:
Nu is mijn opa helaas vorig jaar oktober overleden aan prostaatkanker,
Vooruit nog een keer dan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:04 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom verpesten jullie mijn topic?
Tenzij een van jullie van plan is mijn prestatiebeurs aan te vullen graag ontopic.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:15 schreef Pharkus het volgende:
Gewoon volgende week nog een keer gaan met je rapport.
gadverdammequote:
Als ze dertig jaar jonger was dan had ik het wel geweten.quote:
je wil geld voor een middelmatige prestatie?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Het slaat gewoon nergens op. Ik zag het als vast jaarlijks meevallertje. Denk je dat ik niks hoef te betalen ofzo? Ik heb collegegeld, wegenbelasting, autoverzekering, een sportschoolabonnement, een telefoonabonnement.
Voor niks gaat de zon op hoor.
Nou dit vind ik echt niet normaal hoor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:17 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Vooruit nog een keer dan.
Hebt helemaal gelijk ts.
Je oma is een vieze smerige Gore vrekkerige uitermate gierige troll.
Belachelijk dat ze je maar 50 euro geeft.
Echt haast geen woorden voor maar ik zal het nog 1 keer proberen.
Ze is een overmatig tot het diepst in haar krenterige ziel bedorven gierig. Wat een gierig wijf is dat zeg. En dan woont ze nog wel vrijstaand en had ze een stapeltje briefjes van 50.
Ik zou als ik jou was nooit meer langs gaan. Tenzij ze meer bied.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:15 schreef Aestivate het volgende:
[..]
wat ben jij een verwend blaag, maar waarschijnlijk gewoon een troll.
Gecondoleerd met het verlies van je Opa,o en je weet niet wat je Oma voor kosten heeft,sinds je Opa is overleden zal ze wel met minder pensioen moeten rond moeten komen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:08 schreef VMSDKR het volgende:
Hey allemaal.
Dit jaar ben ik met vlag en wimpel geslaagd voor dit jaar van mijn opleiding. Ik heb (op twee tentamens na) alle punten gehaald en dus mag ik door naar het volgende jaar.
Nu is het al sinds de basisschool zo dat ik elk jaar met mijn rapport langs opa en oma ging om ze te laten zien hoe goed ik wel niet presteer. Daaraan zat vaak een financiėle beloning verbonden. Op de basisschool was dit 20 euro voor in mijn spaarpot maar op het middelbaar kreeg ik ineens 100 euro per rapport, per jaar dus.
Nu is mijn opa helaas vorig jaar oktober overleden aan prostaatkanker, en woont mijn oma helemaal alleen in hun vrijstaande huis. Toen ik dit jaar met mijn cijferlijst langsging leek het mijn oma een goed idee om het bedrag wat ik voor mijn cijfers krijg ook maar te halveren. In plaats van 100 euro kreeg ik dus ineens maar 50 euro. :S;s;s
Dit slaat nergens op, wat heeft de dood van mijn opa met mijn cijfers te maken. Het is heus niet zo alsof ze die andere 50 niet in haar portemonnee heeft ofzo. Toen ik laatst wat kleingeld pakte zag ik het gewoon zitten.
Klacht: Oma wordt ineens gierig bij het laten zien van cijferlijst.
Nou, ik kreeg vanaf mijn tiende ook al geld voor mijn eindcijfers als beloning.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:09 schreef Rezania het volgende:
Ben je 12 of zo dat je geld wil zien voor je cijfers?!
Ze kan toch mijn opa's deel erbij geven, die kan het heus niet meer uitgeven ofzo hoor.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:21 schreef Cactus1 het volgende:
Ik denk dat je opa 50 euro gaf en je oma ook 50 en dat ze dat bij elkaar legde en dat je zo op 100 uitkwam. Nu is je opa dood en daarmee sterft ook zijn aandeel in je schenkingen voor je cijferlijst. Dus eigenlijk denk ik niet dat je oma de bitch in je verhaal is, maar je opa. Die moest tenslotte zo nodig de pijp uitgaan..
Derhalve onterechte klacht. Je oma is tenminste nog in leven en geeft haar deel nog.
Waarschijnlijk waren je cijfers te laag.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb nooit iets gekregen voor mijn cijfers. Zelf geen enkel cadeautje. Dus niet zeuren
Ik lees dit nu pasquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:11 schreef Aberkullie het volgende:
Dat is nog niks, mijn oma laat me 3 verdiepingen laminaat leggen en is dan in geen velden of wegen te bekennen.
dafuq? Als ik die oma was had ik per direct al mijn geld aan unicef gegeven en die kleinkinderen incl die vent in de stront laten zakkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:17 schreef Strani het volgende:
"Ja leuk dat 500 kinderen dan misschien een week eten hebben maar m'n zoon kan van dat geld een nieuwe iPhone kopen en daar heeft ie nog jįren plezier van," aldus m'n oom.
en gelijk een zindelijkheidsdiploma erbij halen voor een zakje snoep, want aan het niveau van TS te zien poept hij nog dagelijks tien luiers volquote:Op maandag 15 juli 2013 14:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Misschien moet je ook maar je veterstrikdiploma gaan halen TS, is weer een tientje
Hoezo onzin dan? Goede cijfer horen te worden beloond, zeker aangezien het hier zijn oma(!) betreft.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:11 schreef Basp1 het volgende:
De jeugd van tegenwoordig.![]()
Na de lagere school ben ik met die onzin gestopt om met mijn diploma langs te gaan.
Vroeger werden slechte cijfers afgestraft met gewoon een dag in het kolenhok zitten dat werkt veel beter als zulke verwende blagen als tegenwoordig maken.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoezo onzin dan? Goede cijfer horen te worden beloond, zeker aangezien het hier zijn oma(!) betreft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |