Dat weet ze niet want ik heb in paint de studiepunten in de tabel gezet zodat het lijkt alsof ik alles wel gehaald heb.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:09 schreef Tinos85 het volgende:
Terecht. Je hebt niet al je tentamens gehaald dus je bent een faler.
Zo hoort het.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:11 schreef Aberkullie het volgende:
Dat is nog niks, mijn oma laat me 3 verdiepingen laminaat leggen en is dan in geen velden of wegen te bekennen.
Wat een onzin, toen ik haar portemonnee pakte om die 50 te pakken zag ik nog een paar zitten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:10 schreef trovey het volgende:
Misschien dat je oma minder inkomsten heeft nu je opa overleden is, al eens aan gedacht inhalige TS?
Het slaat gewoon nergens op. Ik zag het als vast jaarlijks meevallertje. Denk je dat ik niks hoef te betalen ofzo? Ik heb collegegeld, wegenbelasting, autoverzekering, een sportschoolabonnement, een telefoonabonnement.quote:
wat ben jij een verwend blaag, maar waarschijnlijk gewoon een troll.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat een onzin, toen ik haar portemonnee pakte om die 50 te pakken zag ik nog een paar zitten.
Hoeveel oma's ken jij die de AOW niet accepteren omdat ze een goed pensioen hebben?quote:
Heb je geen Excel of Calc?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat weet ze niet want ik heb in paint de studiepunten in de tabel gezet zodat het lijkt alsof ik alles wel gehaald heb.
Kan het laatste geld zijn wat ze nog deze maand te besteden heeft.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat een onzin, toen ik haar portemonnee pakte om die 50 te pakken zag ik nog een paar zitten.
Nee, ProgressWWW. Maar ik maak altijd screenshots en bewerk de cijfers in paint zodat het lijkt alsof ik alles gehaald heb.quote:
Ja en? Zoek een baantje. 50 euro vind ik sowieso hardstikke veel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Het slaat gewoon nergens op. Ik zag het als vast jaarlijks meevallertje. Denk je dat ik niks hoef te betalen ofzo? Ik heb collegegeld, wegenbelasting, autoverzekering, een sportschoolabonnement, een telefoonabonnement.
Voor niks gaat de zon op hoor.
Ik heb een bijbaan hoor. 50 euro is 50% van wat ik voorgaande jaren kreeg. Opa is dood en ineens verwaarloost ze ook maar meteen haar kleinkinderen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en? Zoek een baantje. 50 euro vind ik sowieso hardstikke veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |